wat trigger zei:Dquote:
representquote:Op woensdag 27 september 2006 11:14 schreef stukovich het volgende:
All the way from the bieb bitches
![]()
Popopopopoquote:
hier wel. En daar?quote:Op woensdag 27 september 2006 11:18 schreef stukovich het volgende:
[..]
Popopopopo
Met m'n patta's en m'n pippa.
Alles wel jongens en meisjes
![]()
Goed, wachten tot college begint....Ik ga weer ff verder met mijn zoektoch voor artikelen. Ik spreek je later.......quote:
sgoed bro, vanavond ff meet regelen goed, wie er mag komen etcquote:Op woensdag 27 september 2006 11:24 schreef stukovich het volgende:
[..]
Goed, wachten tot college begint....Ik ga weer ff verder met mijn zoektoch voor artikelen. Ik spreek je later.......
tot vanavond
wrijf het maar inquote:Op woensdag 27 september 2006 11:50 schreef Burakius het volgende:
ik heb vandaag vrij.. en morgen en overmorgen. XD
Zaterdag en Zondag werk je?quote:Op woensdag 27 september 2006 12:17 schreef Troel het volgende:
Ik heb standaard twee dagen vrij in de week, de dinsdag en vrijdag.
Vooruit, naast mijn weekend heb ik twee dagen in de week vrijquote:
ik heb 3 dagen vrijquote:Op woensdag 27 september 2006 12:10 schreef saban het volgende:
Ik heb maar 1 dagje vrij in de week, en soms met geluk maar 2
Zaterdag, zondag en de woensdag?quote:Op woensdag 27 september 2006 12:30 schreef Emel het volgende:
[..]
ik heb 3 dagen vrijmaar dat is sinds kort zo. Nu ik meer verdien ben ik minder gaan werken
yep 32 uurquote:Op woensdag 27 september 2006 12:32 schreef saban het volgende:
[..]
Zaterdag, zondag en de woensdag?
Hmm je werkt maar 4 dagen, lekkermaatjes worden
![]()
Uitgerekend op ongeveer 12-35,- euro afhankelijk naar welke land je het stuurt.quote:Op woensdag 27 september 2006 13:14 schreef Emel het volgende:
weet er iemand trouwens hoeveel het 'fitre sadakası' is dit jaar? ik ben van plan om het geld naar de armen in Turkije op te sturen.
hmm ok, ik vind het altijd best weinig geld eigenlijk. Ik stuur meestal 150 euro op. Of we sturen als gezin rond dat bedrag. Het gaat per gezinslid natuurlijk.quote:Op woensdag 27 september 2006 13:22 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Uitgerekend op ongeveer 12-35,- euro afhankelijk naar welke land je het stuurt.
mja. met 5 kostverdienaars kon je dan wel op de 150.quote:Op woensdag 27 september 2006 13:33 schreef Emel het volgende:
[..]
hmm ok, ik vind het altijd best weinig geld eigenlijk. Ik stuur meestal 150 euro op. Of we sturen als gezin rond die bedrag. Het gaat per gezinslid natuurlijk.
Ik verstaquote:Op woensdag 27 september 2006 13:19 schreef Emel het volgende:
DİYANET FİTRE'Yİ BELİRLEDİ
Her yıl Ramazan ayında verilen fıtır sadakası, Diyanet İşleri Başkanlığı Din İşleri Yüksek Kurulu Başkanlığı’nca Türkiye için 4,50 YTL olarak belirlendi.
Adana Müftülüğü ise en alt gelir grubundan bir kişinin iki öğün yemeğinin bedeli olarak 5 YTL belirledi. Müftülük bunun alt sınır olduğunu, üst sınırının ise olmadığını açıkladı. Diyanet, temel ihtiyaçlardan ve borçlardan başka 80,18 gr. altın veya bunun değerinde para ya da ticaret eşyasına sahip olan kişinin zekat ve sadaka-i fıtır ile mükellef olduğunu belirten kararını il müftülüklerine gönderdi. İl müftülükleri ise ilgili yazıyı kendi sitelerinde yayımladı. Buna göre bu yıl Ramazan ayında sadaka-i fıtır miktarı 4,50 YTL olarak tespit edildi.
gevonden
http://www.ahlalbait.nl/index.php?option=com_content&task=category§ionid=9&id=34&Itemid=66quote:Op woensdag 27 september 2006 13:36 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik verstaer natuurlijk geen klap van, maar ik begrijp eruit dat je rond de Ramazan geld overmaakt naar de arme mensen zodat zij ook een fijne Ramazan kunnen beleven? Supergebaar!
yep daar komt het op neerquote:Op woensdag 27 september 2006 13:36 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik verstaer natuurlijk geen klap van, maar ik begrijp eruit dat je rond de Ramazan geld overmaakt naar de arme mensen zodat zij ook een fijne Ramazan kunnen beleven? Supergebaar!
A. zie ik niet in wat er verkeerd aan is, je moet het gewoon zien als zoiets als tele2 enzo.quote:
Een beetje zoals de christenen van vroeger uit een tiende moesten afstaan aan de armen (en nu vaak dat betalen aan de kerk waardoor de diaconie de armen kan betalen en je daarnaast nog geld in de collectezak doetquote:Op woensdag 27 september 2006 13:38 schreef Triggershot het volgende:
[..]
http://www.ahlalbait.nl/index.php?option=com_content&task=category§ionid=9&id=34&Itemid=66
mja, helaas is er ook veel corruptie in de moslimwereld, vooral met al dat bureaucratisch gedoe.quote:Op woensdag 27 september 2006 13:43 schreef Troel het volgende:
[..]
Een beetje zoals de christenen van vroeger uit een tiende moesten afstaan aan de armen (en nu vaak dat betalen aan de kerk waardoor de diaconie de armen kan betalen en je daarnaast nog geld in de collectezak doet)
Dat zit gewoon in de mens. Maakt niet uit of je moslim of jood of christen bent volgens mij. je hebt er altijd hypocrieten tussen zitten en ook altijd goeden waarvan het helaas niet opvalt.quote:Op woensdag 27 september 2006 13:47 schreef Triggershot het volgende:
[..]
mja, helaas is er ook veel corruptie in de moslimwereld, vooral met al dat bureaucratisch gedoe.
Absoluut.quote:Op woensdag 27 september 2006 13:50 schreef Troel het volgende:
[..]
Dat zit gewoon in de mens. Maakt niet uit of je moslim of jood of christen bent volgens mij. je hebt er altijd hypocrieten tussen zitten en ook altijd goeden waarvan het helaas niet opvalt.
Is gelukkig al dicht.quote:
Meerendeels op fokquote:Op woensdag 27 september 2006 14:24 schreef yvonne het volgende:
Maken jullie dat islam/marok/turk gedoe nou iedere dag mee?
Of is dat alleen op FOK! ?
Doodmoe wordt je al na een paar topics.
mja meeste mensen zeggen het niet tegen je gezicht.quote:Op woensdag 27 september 2006 14:29 schreef yvonne het volgende:
Vermoeiend!
voornamelijk op FOK!quote:Op woensdag 27 september 2006 14:24 schreef yvonne het volgende:
ik besteed er ook geen aandacht meer aan. Tis goed zo.quote:Op woensdag 27 september 2006 14:44 schreef Megalomaniac het volgende:
Kom het op een aantal fora tegen.
Erg vermoeiend.
Ging er eerder weleens op in, maar het is onmogelijk om op al die koppige mensen in te gaan.
Nu negeer ik op zulke topics zo veel mogelijk. +
Er wordt inderdaad flink gebashed, maar dat is op Fok! toch al normaal. Nouja, het begint erop te lijken dat het heel normaal is, vooruit.quote:Op woensdag 27 september 2006 14:24 schreef yvonne het volgende:
Dolmaquote:Op woensdag 27 september 2006 15:48 schreef Emel het volgende:
prachtig weer vandaagheeeeeerlijk
straks beginnen met kokengisteren gevulde paprika's, vanavond?? iets makkelijks maar.
nog een dolma fanquote:
jij en ik begrijpen elkaarquote:
OMG!quote:
quote:Op woensdag 27 september 2006 16:47 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
smiley xD
[afbeelding]
Bekend door:
[afbeelding]
ik heb nog een hele voorraad manti in de vriezerquote:
Hehe, ik ben niet zo'n fan van de vriezer, maar als ik op mij zelf ga wonen ben ik bang dat dat ook mijn toekomstbeeld wordtquote:Op woensdag 27 september 2006 16:50 schreef Emel het volgende:
[..]
ik heb nog een hele voorraad manti in de vriezer(door mn moeder gemaakt)
Lekker met yoghurt en knoflook, en salca-sausquote:Op woensdag 27 september 2006 16:51 schreef Emel het volgende:
ik weet wat ik ga eten morgen: MANTIbedankt stukovich
quote:Op woensdag 27 september 2006 16:52 schreef stukovich het volgende:
[..]
Hehe, ik ben niet zo'n fan van de vriezer, maar als ik op mij zelf ga wonen ben ik bang dat dat ook mijn toekomstbeeld wordt![]()
Hoeft helemaal niet zo erg te zijn als je maar goede kwaliteits spullen koopt. Eten vers van de turk sorry dat ik het zo zeg is altijd goed. Daarom kom ik ook zo graag op de dappermarkt in Amsterdam.quote:Op woensdag 27 september 2006 16:52 schreef stukovich het volgende:
[..]
Hehe, ik ben niet zo'n fan van de vriezer, maar als ik op mij zelf ga wonen ben ik bang dat dat ook mijn toekomstbeeld wordt![]()
oeehhhhhhhh ik krijg nu al trekquote:Op woensdag 27 september 2006 16:54 schreef stukovich het volgende:
[..]
Lekker met yoghurt en knoflook, en salca-saus![]()
precies, dat is het geheim.quote:Op woensdag 27 september 2006 16:56 schreef Megumi het volgende:
[..]
Hoeft helemaal niet zo erg te zijn als je maar goede kwaliteits spullen koopt. Eten vers van de turk sorry dat ik het zo zeg is altijd goed. Daarom kom ik ook zo graag op de dappermarkt in Amsterdam.Zelf koken en invriezen is het geheim.
Verkoopt die zaak dan verse (Turkse) diepvriesproducten ?quote:Op woensdag 27 september 2006 16:56 schreef Megumi het volgende:
[..]
Hoeft helemaal niet zo erg te zijn als je maar goede kwaliteits spullen koopt. Eten vers van de turk sorry dat ik het zo zeg is altijd goed. Daarom kom ik ook zo graag op de dappermarkt in Amsterdam.Zelf koken en invriezen is het geheim.
Nope, althans ik ben aan het leren. En waarmee kan iemand beter beginnen van pilavquote:Op woensdag 27 september 2006 16:57 schreef Emel het volgende:
[..]
oeehhhhhhhh ik krijg nu al trekkan jij koken stuko?
sinds de Ramadan ben ik 1 kilo afgevallen![]()
Mijn moeder houdt niet van diepvries, dus als zij geen tijd heeft in verband met haar werk, kookt zij gewoon nietquote:Op woensdag 27 september 2006 17:02 schreef Emel het volgende:
weet je wat ik doe: op mijn vrije dagen veel koken en invriezen zodat ik op de dagen dat ik werk niets hoef te koken
hey pilav maken is niet makkelijk hoor!! ik heb lang over moeten doen totdat ik het goed kon.quote:Op woensdag 27 september 2006 17:02 schreef stukovich het volgende:
[..]
Nope, althans ik ben aan het leren. En waarmee kan iemand beter beginnen van pilav![]()
Maar mijn moeder en mijn zus kunnen heel goed koken.
Alhoewel ik nu wel de kip in de oven heb gezet. Drumsticks met kruiden en daar overheen Becel vloeibaar en 1,5 glas water![]()
en terechtquote:Op woensdag 27 september 2006 17:03 schreef stukovich het volgende:
[..]
Mijn moeder houdt niet van diepvries, dus als zij geen tijd heeft in verband met haar werk, kookt zij gewoon niet![]()
Indedaad. Voordat je begint met koken eerst de pilav in heet water zetten voor ongeveer 1,5 uur. Daarna bouillon van kippenvleugels trekken. Boter in de pan, pilav erbij en dan ergens ook nog het 'kippenwater'quote:Op woensdag 27 september 2006 17:06 schreef Emel het volgende:
[..]
hey pilav maken is niet makkelijk hoor!! ik heb lang over moeten doen totdat ik het goed kon.
kip in de oven gezet?heel goed jongen
dat bedoel ik nouquote:Op woensdag 27 september 2006 17:19 schreef stukovich het volgende:
[..]
Indedaad. Voordat je begint met koken eerst de pilav in heet water zetten voor ongeveer 1,5 uur. Daarna bouillon van kippenvleugels trekken. Boter in de pan, pilav erbij en dan ergens ook nog het 'kippenwater'![]()
sorry ben al aan het kokenquote:
Romantisch, jij en ik. Tete a tete dinerquote:
Kom maar :pquote:Op woensdag 27 september 2006 17:21 schreef stukovich het volgende:
[..]
Romantisch, jij en ik. Tete a tete diner![]()
Maandag is scheerdag. De rest van de dagen moeten mensen het er maar mee doenquote:Op woensdag 27 september 2006 17:24 schreef saban het volgende:
[..]
Kom maar :p
Maarja ik duik even de badkamer in, loop al een week ongeschoren rond
ik hoop voor je dat je geen sterke baardgroei hebtquote:Op woensdag 27 september 2006 17:25 schreef stukovich het volgende:
[..]
Maandag is scheerdag. De rest van de dagen moeten mensen het er maar mee doen
![]()
Ik krijg opeens een Ruud Lubbers visioen....quote:Op woensdag 27 september 2006 17:25 schreef stukovich het volgende:
[..]
Maandag is scheerdag. De rest van de dagen moeten mensen het er maar mee doen
![]()
oo nee?? ik wordt er anders elke dag op aangesproken.. op mijn moslim zijnde en Turk zijndequote:Op woensdag 27 september 2006 14:30 schreef Triggershot het volgende:
[..]
mja meeste mensen zeggen het niet tegen je gezicht.
ik heb er weinig last van. Wat ze meestal vragen: "waarom draag jij geen hoofddoek? je bent toch moslim"quote:Op woensdag 27 september 2006 18:29 schreef Burakius het volgende:
[..]
oo nee?? ik wordt er anders elke dag op aangesproken.. op mijn moslim zijnde en Turk zijnde
zo vermoeiend.
Ik heb gisteren ook dolma gegeten.quote:Op woensdag 27 september 2006 15:48 schreef Emel het volgende:
prachtig weer vandaagheeeeeerlijk
straks beginnen met kokengisteren gevulde paprika's, vanavond?? iets makkelijks maar.
is altijd een verrassing als je buiten de deur gaat etenquote:Op woensdag 27 september 2006 18:35 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik heb gisteren ook dolma gegeten.![]()
Vandaag gaan we trouwens een iftar-maaltijd doen bij kenissen, dus het is nog een verassing wat we gaan eten.![]()
quote:Op woensdag 27 september 2006 18:34 schreef Emel het volgende:
[..]
ik heb er weinig last van. Wat ze meestal vragen: "waarom draag jij geen hoofddoek? je bent toch moslim"
quote:Op woensdag 27 september 2006 18:36 schreef IHVK het volgende:
[..]
![]()
Bij is het meestal van:
Komop IHVK, bewijs nu dat je een Turk bent, beroof die vrouw!!
of als ik iets wil lenen
Ik krijg hem wel terug he?
![]()
Zo kieskeurig ben je niet hoor, als je al 14 uur niet heb gegeten.quote:Op woensdag 27 september 2006 18:36 schreef Emel het volgende:
maar zal vast heerlijke maaltijd zijn.
nee joh, nog geen meeting geregeldquote:Op woensdag 27 september 2006 19:07 schreef cikolata het volgende:
gaat snel hier![]()
jullie gaan vandaag meeten?![]()
oh okeyquote:Op woensdag 27 september 2006 19:19 schreef Emel het volgende:
[..]
nee joh, nog geen meeting geregeld
afgestudeerd psycholoogquote:Op woensdag 27 september 2006 19:26 schreef cikolata het volgende:
[..]
oh okey![]()
hey jij bent ook van de psychologie?![]()
quote:Op woensdag 27 september 2006 19:33 schreef Emel het volgende:
[..]
afgestudeerd psycholoog
jij studeert psychologie?
En, lekker gegeten allemaal. Iedereen weer zijn of haar Sonja Bakker dieet verbroken met tulumba, baklava of sutlacquote:Op woensdag 27 september 2006 19:19 schreef Emel het volgende:
[..]
nee joh, nog geen meeting geregeld
U riep?quote:Op woensdag 27 september 2006 20:12 schreef stukovich het volgende:
[..]
En, lekker gegeten allemaal. Iedereen weer zijn of haar Sonja Bakker dieet verbroken met tulumba, baklava of sutlac![]()
Trigger en ik zouden vandaag een en ander gaan regelen voor de meet.
Waar is hij.....................................................................
Nurcanim, nerdesin kocum![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |