wat trigger zei:Dquote:
representquote:Op woensdag 27 september 2006 11:14 schreef stukovich het volgende:
All the way from the bieb bitches
![]()
Popopopopoquote:
hier wel. En daar?quote:Op woensdag 27 september 2006 11:18 schreef stukovich het volgende:
[..]
Popopopopo
Met m'n patta's en m'n pippa.
Alles wel jongens en meisjes
![]()
Goed, wachten tot college begint....Ik ga weer ff verder met mijn zoektoch voor artikelen. Ik spreek je later.......quote:
sgoed bro, vanavond ff meet regelen goed, wie er mag komen etcquote:Op woensdag 27 september 2006 11:24 schreef stukovich het volgende:
[..]
Goed, wachten tot college begint....Ik ga weer ff verder met mijn zoektoch voor artikelen. Ik spreek je later.......
tot vanavond
wrijf het maar inquote:Op woensdag 27 september 2006 11:50 schreef Burakius het volgende:
ik heb vandaag vrij.. en morgen en overmorgen. XD
Zaterdag en Zondag werk je?quote:Op woensdag 27 september 2006 12:17 schreef Troel het volgende:
Ik heb standaard twee dagen vrij in de week, de dinsdag en vrijdag.
Vooruit, naast mijn weekend heb ik twee dagen in de week vrijquote:
ik heb 3 dagen vrijquote:Op woensdag 27 september 2006 12:10 schreef saban het volgende:
Ik heb maar 1 dagje vrij in de week, en soms met geluk maar 2
Zaterdag, zondag en de woensdag?quote:Op woensdag 27 september 2006 12:30 schreef Emel het volgende:
[..]
ik heb 3 dagen vrijmaar dat is sinds kort zo. Nu ik meer verdien ben ik minder gaan werken
yep 32 uurquote:Op woensdag 27 september 2006 12:32 schreef saban het volgende:
[..]
Zaterdag, zondag en de woensdag?
Hmm je werkt maar 4 dagen, lekkermaatjes worden
![]()
Uitgerekend op ongeveer 12-35,- euro afhankelijk naar welke land je het stuurt.quote:Op woensdag 27 september 2006 13:14 schreef Emel het volgende:
weet er iemand trouwens hoeveel het 'fitre sadakası' is dit jaar? ik ben van plan om het geld naar de armen in Turkije op te sturen.
hmm ok, ik vind het altijd best weinig geld eigenlijk. Ik stuur meestal 150 euro op. Of we sturen als gezin rond dat bedrag. Het gaat per gezinslid natuurlijk.quote:Op woensdag 27 september 2006 13:22 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Uitgerekend op ongeveer 12-35,- euro afhankelijk naar welke land je het stuurt.
mja. met 5 kostverdienaars kon je dan wel op de 150.quote:Op woensdag 27 september 2006 13:33 schreef Emel het volgende:
[..]
hmm ok, ik vind het altijd best weinig geld eigenlijk. Ik stuur meestal 150 euro op. Of we sturen als gezin rond die bedrag. Het gaat per gezinslid natuurlijk.
Ik verstaquote:Op woensdag 27 september 2006 13:19 schreef Emel het volgende:
DİYANET FİTRE'Yİ BELİRLEDİ
Her yıl Ramazan ayında verilen fıtır sadakası, Diyanet İşleri Başkanlığı Din İşleri Yüksek Kurulu Başkanlığı’nca Türkiye için 4,50 YTL olarak belirlendi.
Adana Müftülüğü ise en alt gelir grubundan bir kişinin iki öğün yemeğinin bedeli olarak 5 YTL belirledi. Müftülük bunun alt sınır olduğunu, üst sınırının ise olmadığını açıkladı. Diyanet, temel ihtiyaçlardan ve borçlardan başka 80,18 gr. altın veya bunun değerinde para ya da ticaret eşyasına sahip olan kişinin zekat ve sadaka-i fıtır ile mükellef olduğunu belirten kararını il müftülüklerine gönderdi. İl müftülükleri ise ilgili yazıyı kendi sitelerinde yayımladı. Buna göre bu yıl Ramazan ayında sadaka-i fıtır miktarı 4,50 YTL olarak tespit edildi.
gevonden
http://www.ahlalbait.nl/index.php?option=com_content&task=category§ionid=9&id=34&Itemid=66quote:Op woensdag 27 september 2006 13:36 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik verstaer natuurlijk geen klap van, maar ik begrijp eruit dat je rond de Ramazan geld overmaakt naar de arme mensen zodat zij ook een fijne Ramazan kunnen beleven? Supergebaar!
yep daar komt het op neerquote:Op woensdag 27 september 2006 13:36 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik verstaer natuurlijk geen klap van, maar ik begrijp eruit dat je rond de Ramazan geld overmaakt naar de arme mensen zodat zij ook een fijne Ramazan kunnen beleven? Supergebaar!
A. zie ik niet in wat er verkeerd aan is, je moet het gewoon zien als zoiets als tele2 enzo.quote:
Een beetje zoals de christenen van vroeger uit een tiende moesten afstaan aan de armen (en nu vaak dat betalen aan de kerk waardoor de diaconie de armen kan betalen en je daarnaast nog geld in de collectezak doetquote:Op woensdag 27 september 2006 13:38 schreef Triggershot het volgende:
[..]
http://www.ahlalbait.nl/index.php?option=com_content&task=category§ionid=9&id=34&Itemid=66
mja, helaas is er ook veel corruptie in de moslimwereld, vooral met al dat bureaucratisch gedoe.quote:Op woensdag 27 september 2006 13:43 schreef Troel het volgende:
[..]
Een beetje zoals de christenen van vroeger uit een tiende moesten afstaan aan de armen (en nu vaak dat betalen aan de kerk waardoor de diaconie de armen kan betalen en je daarnaast nog geld in de collectezak doet)
Dat zit gewoon in de mens. Maakt niet uit of je moslim of jood of christen bent volgens mij. je hebt er altijd hypocrieten tussen zitten en ook altijd goeden waarvan het helaas niet opvalt.quote:Op woensdag 27 september 2006 13:47 schreef Triggershot het volgende:
[..]
mja, helaas is er ook veel corruptie in de moslimwereld, vooral met al dat bureaucratisch gedoe.
Absoluut.quote:Op woensdag 27 september 2006 13:50 schreef Troel het volgende:
[..]
Dat zit gewoon in de mens. Maakt niet uit of je moslim of jood of christen bent volgens mij. je hebt er altijd hypocrieten tussen zitten en ook altijd goeden waarvan het helaas niet opvalt.
Is gelukkig al dicht.quote:
Meerendeels op fokquote:Op woensdag 27 september 2006 14:24 schreef yvonne het volgende:
Maken jullie dat islam/marok/turk gedoe nou iedere dag mee?
Of is dat alleen op FOK! ?
Doodmoe wordt je al na een paar topics.
mja meeste mensen zeggen het niet tegen je gezicht.quote:Op woensdag 27 september 2006 14:29 schreef yvonne het volgende:
Vermoeiend!
voornamelijk op FOK!quote:Op woensdag 27 september 2006 14:24 schreef yvonne het volgende:
ik besteed er ook geen aandacht meer aan. Tis goed zo.quote:Op woensdag 27 september 2006 14:44 schreef Megalomaniac het volgende:
Kom het op een aantal fora tegen.
Erg vermoeiend.
Ging er eerder weleens op in, maar het is onmogelijk om op al die koppige mensen in te gaan.
Nu negeer ik op zulke topics zo veel mogelijk. +
Er wordt inderdaad flink gebashed, maar dat is op Fok! toch al normaal. Nouja, het begint erop te lijken dat het heel normaal is, vooruit.quote:Op woensdag 27 september 2006 14:24 schreef yvonne het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |