Handige links:quote:Of je nou een beginnertje bent of een gevorderde piloot; Flight Simulator stelt iedereen in staat om binnen een rédelijke termijn goed te vertrekken en veilig te landen.
Dit topic is bedoeld om te genieten van elkaars vliegkunsten, foto's te plaatsen en elkaar te voorzien van tips and tricks om progressie te maken als virtueel piloot.
Wil je screenshots plaatsen, post dan maximaal drie foto's in één post, met een breedte van 500 pixels.
Heb je de basis van het vliegen nog niet helemaal onder de knie? Neem dan eerst even tijd voor de lessen op de CD ROM of DVD's. Schroom niet om vragen te stellen.
quote:Op maandag 25 september 2006 15:23 schreef Fillipe het volgende:
Wow, Adobe's AI Traffic Package is echt de mooiste cq beste die ik tot nu toe heb gezien.
De OPquote:Op maandag 25 september 2006 17:19 schreef GoodGawd het volgende:
Muhahaha! ANTONOV 225 FTW!
edit: ow >_> download mislukt
Die heb ik nu ook geinstalleerd, en bij het opstarten word ook de Setup ook afgerond, maar ik zie de nieuwe vliegtuigen nergens terugquote:Op maandag 25 september 2006 15:23 schreef Fillipe het volgende:
Wow, Adobe's AI Traffic Package is echt de mooiste cq beste die ik tot nu toe heb gezien.
Ok, ging niet echt helemaal soepel.quote:Op maandag 25 september 2006 19:59 schreef Fillipe het volgende:
Straks maar weer even met de FMC van de 737ng kloten.
Euhm, geen idee. Ik heb deze gedownload, en die werkt prima. Simpelweg 2 installers, en het werkte meteen (+ optionele military vliegtuigen). Enne ssssstquote:Op maandag 25 september 2006 23:23 schreef Piles het volgende:
[..]
Die heb ik nu ook geinstalleerd, en bij het opstarten word ook de Setup ook afgerond, maar ik zie de nieuwe vliegtuigen nergens terug![]()
Die heb ik ook pas daarna gedaan, en tussendoor geprobeerd of het werkte, dus dat is het ook nietquote:Op maandag 25 september 2006 23:43 schreef Fillipe het volgende:
Ik heb die 2 militaire (nog) niet geinstalleerd, misschien eens proberen die weg te laten?
die zie je ook pas op het vliegveld, je kunt niet met dat gaan vliegen hequote:Op maandag 25 september 2006 23:23 schreef Piles het volgende:
[..]
Die heb ik nu ook geinstalleerd, en bij het opstarten word ook de Setup ook afgerond, maar ik zie de nieuwe vliegtuigen nergens terug![]()
Owquote:Op dinsdag 26 september 2006 09:59 schreef Fillipe het volgende:
Ja inderdaad, je weet wel dat het AI traffic is hé? Realistisch vliegverkeer in FS '04. Je kan zelf dus niet met die vliegtuigen vliegen.
Gewoon in PMDG options instellen.quote:Op maandag 25 september 2006 23:32 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Ok, ging niet echt helemaal soepel.
1) Wat voor vluchtplan maak je als je met een FMC werkt in FS '04? IFR, High Altitude? Zo ja, hoe zit het dan met de clearances en de headings die de ATC doorgeeftKijk, je kan nog wel zo mooie route hebben uitgestippeld in je FMC, maar als je naar de headings van de ATC moet luisteren schiet het natuurlijk niet op. Oftewel, hoe gaat dat precies in z'n werk?
2) Hoe verander je je PFD / ND ? Zo 'hoort' de ND er uit te zien:
[afbeelding] .
Alleen bij mij is die ND gesplitst met nog twee andere displays. Ik wil hem dus ook zo standaard (op z'n grootst) hebben.
Dat waren de vraagjes tot nu toe mbt de NG 737-800 van PMDG.
Navdata.at .quote:Op dinsdag 26 september 2006 16:23 schreef WEST het volgende:
ik zit met die manuals te werken , en hij vraagt op een geven moment bij het instellen van FMC om welke baan je wil starten en welke sids je wil vliegen maar bij elke baan staan geen SIDS hoe kom ik daaraan?
thanksquote:Op dinsdag 26 september 2006 16:33 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Navdata.at .
Je moet de Airac downloaden voor je kist (PMDG in dit geval) : http://navdata.at/php/airac/airac.php
+ je moet de SID/STARS downloaden: http://navdata.at/php/sidstar/aio.php
Die SID/STARS moet je in de map: Microsoft Flight Simulator 9PMDGSIDSTARS plaatsen! Nu moet het lukken.
welke dingen moet ik invullen voor de route?quote:ARNEM UL620 BIRKA UZ21 OMELO UL620 CND UM747 SOBLO B143 IDLER UM747 LUSAL UB702 DUKAN B449 RJ A240 AFGAN UV838 RANAH L750 ZB G201 BI DCT MURLI DCT TIGER L333 KKJ L759 PUT R325 VIH A464 ARAMA DCT
Ik weet ook nog niet echt precies hoe dat werkt, ik heb hier iig wat meer informatie gevonden. Dutchfs forum, wel handig.quote:Op dinsdag 26 september 2006 17:35 schreef WEST het volgende:
volgende probleem
ik heb een route van EHAM naar WSSS nu wil ik de volgende route invullen
[..]
welke dingen moet ik invullen voor de route?
de SIDS/STARS werken.
Damn, ik snap niet dat jij hem zo snel hebt binnen getrokken. Ik haal echt belachelijk lage snelheden. Vannacht aan laten staan, maar hij zit nog steeds op 4,5%quote:
ik kan maar max 330 kb/s trekken neemt niet weg dat ik 3 uurtjes een DVD binnentrekquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 10:49 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Dan moet je hem downloaden via nieuwsgroepen. 800kb down![]()
1) Wat wil je precies weten? Je vult het flightplan in in je FMC, niet andersom..quote:Op dinsdag 26 september 2006 16:13 schreef Fillipe het volgende:
Kevin of LoggedIn, kan een van jullie helpen met die vragen die ik heb mbt de PMDG 737?
1) Nogmaals, hoe zit het met het maken van een flightplan als je gebruikt maakt van je FMC?
2) Hoe laat je het vliegtuig dalen (glideslope) als je ILS localized bent? Ik snap dat je dan APP moet indrukken, maar welke andere knoppen stel je dan ook in? Bijvoorbeeld, LNAV? Zet je die uit als je APP localized bent of laat je die aan?
Dat waren ze eigenlijk al, heb de kist maar handmatig aan de grond gezet op EGLL.
ATC zit er een stuk 3d van de stoel voor het touchscreen van ATC, heel irritant dus niet echt uitgeprobeerd.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:20 schreef nubie het volgende:
Kan iemand een paar screenshots maken van fs x?
Hoe het er bijvoorbeeld uit ziet als je een ATC bent![]()
Bedankt voor je reactiequote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:44 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
1) Wat wil je precies weten? Je vult het flightplan in in je FMC, niet andersom..Je haalt ergens een route vandaan, bijv. LEPA GALAT1A GALAT UN861 FISTO UY156 ADABI UN858 VADOM UN874 VEKIN UN873 FERDI UG110 DENUT DENUT1A EHAM.. Je sid (vertrek "route", GALAT1A in dit geval) en star (arrival route, DENUT1A) voer je in op de dep/arr pagina in de FMC.. Daarna vul je de rest van de route stap voor stap in op de RTE pagina (2) in de FMC
2) LNAV gebruik je tijdens de cruise, niet tijdens de approach. Als je de localiser wil gaan oppakken activeer je de VOR LOC knop, en zodra die em gevangen heeft gaat ie als het goed is vanzelf naar APP; Allebei de autopilots worden dan automatisch geactiveerd en hij daalt (en land?) automatisch..
Ik gebruik zelf niet de Flight planner en ATC van FS.. Als flightplanner kan je beter FSbuild gebruiken, of iets wat daarop lijktquote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:02 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Bedankt voor je reactie!
1) Ik bedoelde met het maken van een flightplan niet het invoeren van gegevens in de FMC, maar simpelweg het maken van een flightplan in de default flightplanner van FS 9. Aangezien de ATC soms opdracht geef met het draaien naar bepaalde headings, wijk je soms compleet af van je (FMC) koers...
Ik had 300 KB down, maar nu is mn 25 Gig limiet op. Nu moet ik 700 MB met 1 KB/sec downloadenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 10:49 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Dat heb ik nu dus ook, hoe heb je dat opgelost?quote:Op maandag 9 oktober 2006 16:48 schreef Kevin1Bravo het volgende:
Ben nu FSX aan het installeren, hoop dat die het de 2e keer wel doet kreeg error bij het einde de 1e keer.
Repack van DVD1 downloaden en het is opgelostquote:Op donderdag 12 oktober 2006 12:55 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Dat heb ik nu dus ook, hoe heb je dat opgelost?
Heb geen datalimiet, gaat soms wel rond de 100GB per maand hier doorheenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 12:50 schreef LoggedIn het volgende:
waarom moeite doen voor FSXEn voor 4 euro heb je er 10Gb bij, wat doe je moeilijk
Ja dat vermoeden had ik al, daarom heb ik hem maar gekocht.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 15:01 schreef Kevin1Bravo het volgende:
[..]
Repack van DVD1 downloaden en het is opgelost.
voor mij ookquote:Op donderdag 12 oktober 2006 17:32 schreef Fillipe het volgende:
Dat wordt upgraden....
Hoe kom je trouwens in tower mode als je niet online bent?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 16:32 schreef rihago het volgende:
Moet trouwens zeggen dat de tower zijn heel cool is in FSX.
Volgens mij kan dat niet, je kunt gewoon een LAN sessie starten en dan als role tower kiezen.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:10 schreef Kevin1Bravo het volgende:
[..]
Hoe kom je trouwens in tower mode als je niet online bent?.
niet nodig...quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 14:47 schreef Kevin1Bravo het volgende:
Als je is ff leest, de repack van DVD1 downloaden. Daar zijn repacks voor.
Ik niet hoorquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 14:51 schreef rihago het volgende:
[..]
niet nodig...
ik hoop dat ik hem ook nog op een andere pc kan installeren.... moest hem activeren enzo.
Welkom op aardequote:Op zaterdag 14 oktober 2006 14:14 schreef rihago het volgende:
Ik heb FSX dus legaal gekocht
had hem eerst op mijn laptop geinstalleerd.. daarna geactiveerd.
Op mijn laptop ging het een beetje traag.. dus ik installeer hem op mijn pc... weer activeren.
Ik installeer windows vista omdat ik benieuwd was hoe hij daar onder draai... wil weer activeren.
Mag ik hem niet meer activeren.
Koop je legaal een "spel". Maar je wordt gewoon belemmerd om hem te installeren om illegale kopieen tegen te gaan.
Nou de illegale kopieen doen het tenminste wel beter dan de legale.
nu kan ik voor mijn legale dvd dus opzoek naar een crack... (ja of bellen met microsoft.. maar heb ik geen zin in)quote:
Welke settings/kaart heb jij?quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 14:32 schreef Fillipe het volgende:
Zo, net een leuk vlucht gehad van Vienna - Innsbruck, de bekende approach tussen de bergen![]()
Echt, wat een topgame. Aanklikbaar:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Excuses als u nog gebruik maakt van een 56k verbinding, en ook mijn excuses als de picserver gaat zeuren om hotlinken en er alleen maar rode kruisjes te zien zijn. Ben nu weg namelijk.
Eentje die ook wil hebbenquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 17:38 schreef Kevin1Bravo het volgende:
[..]
Welke settings/kaart heb jij?
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 11:54 schreef Joene het volgende:
[[url=http://www.upithere.com/thumb/5804.jpeg]afbeelding][/URL]
Kutzooi !
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 14:47 schreef Kevin1Bravo het volgende:
Als je is ff leest, de repack van DVD1 downloaden. Daar zijn repacks voor.
Net ook ff gedaan, geweldigquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 14:32 schreef Fillipe het volgende:
Zo, net een leuk vlucht gehad van Vienna - Innsbruck, de bekende approach tussen de bergen![]()
Ja jammer dat die "REPACK" dus niet helptquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 13:32 schreef Fillipe het volgende:
Joene, kerel, lees het hele topic nou even door...
Ik heb nu nog een:quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 17:38 schreef Kevin1Bravo het volgende:
[..]
Welke settings/kaart heb jij?
Euh, St. Maarten (TNCM) heeft ook wel een leuke approach.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 19:18 schreef Piles het volgende:
[..]
Net ook ff gedaan, geweldig![]()
Welke vliegvelden zijn ook zo mooi/bijzonder om te landen![]()
Aangezien ik ga upgraden... kan je mij vertellen hoe die op jouw systeem loopt, welke settings? fps? Kan ik beetje orienteren...quote:Op zondag 15 oktober 2006 12:52 schreef Joene het volgende:
Net een vluchtje schiphol - Barca gedaan ! tofjes
Ja, erg gaaf gedaan, snap er alleen nog geen hol vanquote:Op zondag 15 oktober 2006 14:01 schreef Blue Thunder het volgende:
Heeft iemand al ATC gespeeld online?
ik kan mijn geemspaai account niet meer vinden
linkjequote:Please try the attached autogen tree textures. They improved framerates for me but your mileage may vary - post your results here.
The textures have been reduced from the originals and the DXT1 format and alpha channels have been preserved. The dimensions have been reduced by 50%. This results in a reduction in total size of the textures from 10.7MB to 3.9MB. All seasons are included.
Ik heb em inmiddelsquote:Op zondag 15 oktober 2006 14:15 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Ja, erg gaaf gedaan, snap er alleen nog geen hol vanen waarom maak je niet simpelweg een nieuwe gamespy account aan
Dat ga ik ook nog ff proberenquote:
Je daalt daarna verder als de glideslope van je landingsbaan actief wordt (ILS approach).quote:Op zondag 15 oktober 2006 21:34 schreef MrX1982 het volgende:
Vraagje. Als je een IFR vlucht doet en wilt gaan landen zegt ATC op een gegeven moment Remain 2000 until established on the localizer. Wanneer ben ik established on the localizer. Want daarna mag je verder gaan dalen om te landen?
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 11:54 schreef Joene het volgende:
[[url=http://www.upithere.com/thumb/5804.jpeg]afbeelding][/URL]
Kutzooi !
opgelost al hoorquote:
ils freq in je nav1 of 2 zetten en je ap op nav zettenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 18:07 schreef poehej het volgende:
laat maar heb het gevonden.. Ik vind wel dat die autopiloot verrot werkt.. maar dat zal wel aan mij liggen
dat lijkt me idd waarschijnlijkerquote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:07 schreef Blue Thunder het volgende:
en zou het niet zijn dat je niet goed weet hoe de ap werkt? ipv dat de ap klote werkt?
Ik weet helemaal niks van het hele spelquote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:07 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
ils freq in je nav1 of 2 zetten en je ap op nav zetten
eitje
en zou het niet zijn dat je niet goed weet hoe de ap werkt? ipv dat de ap klote werkt?
Er zitten al een aantal tutorials bijquote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:04 schreef poehej het volgende:
[..]
Ik weet helemaal niks van het hele spelmisschien dat ik eens een keertje een tutorial moet downloaden
ik viel net van 20000 voet naar beneden
ja dat weet ik wel maar die zijn moeilijkquote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:08 schreef its_me_ het volgende:
[..]
Er zitten al een aantal tutorials bij
dude, dan ga je toch ook niet landenquote:Op zondag 22 oktober 2006 11:44 schreef Blue Thunder het volgende:
heb toch al wel een paar nare dingetjes gevonden
Met fs2004 kon ik mijn instrumenten undocken en op mijn 2e monitor neerploffen.. dat lukt (me) niet meer.
IFR vlucht van schiphol naar charles de gaulle, op het laatst de autothrottle uit, maar mooi niet dat ik het gas kon bedienen, dus ik denderde met 250k+ over de landingsbaan... die vervolgens te kort was...
welnee, ik pleur mijn motoren wel uit en wacht tot ie zelf gestopt is....quote:Op zondag 22 oktober 2006 11:52 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
dude, dan ga je toch ook niet landen![]()
http://www.dutchfs.com/index.php?p=downloads/list.php&cat=aircraft_fs2004_transaviaquote:Op donderdag 26 oktober 2006 19:04 schreef rudolfijntje het volgende:
Ik zou graag met transavia en/of klm vliegen. Wie kan me helpen of iets aanraden.
Hartstikke bedankt, maar waarom niet naar PMDG en fiftynorth kijken??quote:Op donderdag 26 oktober 2006 19:23 schreef nubie het volgende:
[..]
http://www.dutchfs.com/index.php?p=downloads/list.php&cat=aircraft_fs2004_transavia
http://www.dutchfs.com/index.php?p=downloads/list.php&cat=aircraft_fs2004_klm
http://www.projectopensky.com/downloads-index.php
Niet op die PMDG's en fiftynorth letten![]()
die paints zijn gemaakt voor dat 'merk' vliegtuigen en werken niet op de default vliegtuigen in FSquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 07:13 schreef rudolfijntje het volgende:
[..]
Hartstikke bedankt, maar waarom niet naar PMDG en fiftynorth kijken??
Ok maar bedankt ik zit nu lekker en-route met mijn transavia toestelletjequote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:07 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
die paints zijn gemaakt voor dat 'merk' vliegtuigen en werken niet op de default vliegtuigen in FS
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 10:21 schreef rudolfijntje het volgende:
[..]
Ok maar bedankt ik zit nu lekker en-route met mijn transavia toestelletje
Ja ik vind zo'n "eenvoudige" 737 gewoon een lekker vliegtuig om mee te vliegen.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 11:06 schreef LoggedIn het volgende:
[..]Transavia's zijn wel mooie dingetjes
Ik vind de 747 wel een stuk leuker hoorquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 17:27 schreef rudolfijntje het volgende:
[..]
Ja ik vind zo'n "eenvoudige" 737 gewoon een lekker vliegtuig om mee te vliegen.
BTW waar heb je deze 747 vandaan?? ziet er wel goed uit zeg.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 18:05 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
Ik vind de 747 wel een stuk leuker hoorDaar komt nog bij dat de bediening van de 747 door PMDG iets anders is aangepakt waardoor deze 6x zo fijn is als bij de 737, en het is moeilijk om terug te wennen aan het oude systeem
Anders zou ik wel vaker vliegen met de 737
En t is gewoon gaaf om zon enorm ding met 4 motoren aan de grond te zetten
Het realistische maakt het leuk vind ikquote:Op zondag 29 oktober 2006 22:43 schreef Theamerican het volgende:
is het wat dit spel?
Alleen als je er ook echt intresse in hebt..quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:43 schreef Theamerican het volgende:
is het wat dit spel?
Ja joystick is een must.quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:47 schreef Theamerican het volgende:
dat komt zo ik had die andere versie toen maar had geen joystick en kon er echt niks van ook niet met die lesjes dus vandaar maar dat licht dus aan een joystick dat ik niet recht kan vliegen
in FS X kan het ook met de muis...quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:53 schreef its_me_ het volgende:
[..]
Met pijltjes is het gewoon onmogelijk !
dat kon altijd al volgens mijquote:Op zondag 29 oktober 2006 23:03 schreef rihago het volgende:
[..]
in FS X kan het ook met de muis...
maar dat werkt ook niet lekker.
Ik ookquote:Op zondag 29 oktober 2006 23:18 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
dat kon altijd al volgens mijmaar een joystick vliegt veel en veel beter
had ik toen speciaal voor FS gekocht, gebruik em nergens anders voor
Muis kan ook al een lange tijd, vanaf het eerst dat ik het speel, het legandarische FS 5.1 .quote:Op zondag 29 oktober 2006 23:03 schreef rihago het volgende:
[..]
in FS X kan het ook met de muis...
maar dat werkt ook niet lekker.
quote:Op maandag 30 oktober 2006 12:34 schreef Fillipe het volgende:
Goed plan, ik ga er voor upgraden.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Tering, wat voor machine heb jij staan?quote:Op maandag 30 oktober 2006 12:34 schreef Fillipe het volgende:
<hoop plaatjes>
Zo'n mooi beeld en dan nog upgraden?!quote:Op maandag 30 oktober 2006 12:34 schreef Fillipe het volgende:
plaatjes
heb je ook een screentje van de cockpit zelf?quote:Op maandag 30 oktober 2006 23:58 schreef Fillipe het volgende:
En ja, deze zijn wél van mij:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Je bedoelt gewoon in VC modus? Neen, maar wil er wel eentje voor je maken.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 00:03 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
heb je ook een screentje van de cockpit zelf?
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 00:07 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Je bedoelt gewoon in VC modus? Neen, maar wil er wel eentje voor je maken.
Prima, momentje danquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 00:09 schreef LoggedIn het volgende:
[..]wil wel es zien wat ze ervan gebakken hebben
Je kan het leren, maar kost wel de nodige tijd. Verder is het niet echt een spel, het is een simulatie. Wanneer je lange afstandsvluchten maakt is het een kwestie van wachten.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 00:37 schreef jna het volgende:
Is dit spel nou echt alleen voor de kenners want het lijkt me wel een leuk spel maar ik weet echt 0,0 van vliegtuigen en hoe ze vliegen enz enz. Met andere woorden: is het voor mij aan te raden als ik niks van vliegtuigen afweet?
wij zijn vrijwel allemaal met niks begonnen hequote:Op dinsdag 31 oktober 2006 00:37 schreef jna het volgende:
Is dit spel nou echt alleen voor de kenners want het lijkt me wel een leuk spel maar ik weet echt 0,0 van vliegtuigen en hoe ze vliegen enz enz. Met andere woorden: is het voor mij aan te raden als ik niks van vliegtuigen afweet?
De FMC werkt helaas niet.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 00:41 schreef LoggedIn het volgende:
tegenvallen? Ik vind het wel meevallen eigenlijkDe meeste knopjes zitten waar ze moeten zitten, en t ziet er ook nog wel redelijk uit
Werkt de FMC ook?
Jazeker.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:18 schreef jna het volgende:
Dan raden jullie zeker ook wel een joystick aan om mee te spelen? (als ik hem ga kopen, wat er dik inzit, wil ik ook meteen een joystick halen)
dus jij bent een beginner? en hoe is het om het te spelen? of is het drie keer niksquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 12:35 schreef Piles het volgende:
De Saitek Cyborg Evo voldoet prima voor een beginner zoals ik
welke heb je besteld?quote:Op woensdag 1 november 2006 09:31 schreef Theamerican het volgende:
krijg vandaag als goed is mijn MS FLIGHT THUIS ole ole ole
Lang... alles is realtime..quote:Op woensdag 1 november 2006 10:30 schreef Theamerican het volgende:
hoelang duurt zo vliegroute van bijv schilphol naar australie ofzo zeg maar wat hoelang ben je er ongeveer mee bezig?
je kan toch ook korte vluchten maken? Ik doen geen vluchten van 9 uur hoorquote:Op woensdag 1 november 2006 12:21 schreef Erwtensoep het volgende:
Het is dat ik er geen geduld voor heb, maar ik vind het wel een fascinerend "spel".
Ik rommel ook altijd wat met die heading knoppen maar eigenlijk moet de autopilot de vliegroute toch zelf uit het GPS systeem halen. Hoe doe je dat?quote:Op woensdag 1 november 2006 10:14 schreef Piles het volgende:
Ik heb gisteren voor het eerst op VOR (?) gevlogen. Dat is toch op je radio de NAV-functie (100.60Khz bijv)? Werkte een stuk handiger dan met de headingknoppen
Maar als je een missie vliegt, krijg je van de toren en verkeersleiding allerlei orders (stijg naar 10.000ft e.d.). Gebeurt dat bij een freeflight niet, of doe ik wat verkeerd?
Krijg je alleen bij IFR vluchten en niet bij VFR vluchten.quote:Op woensdag 1 november 2006 10:14 schreef Piles het volgende:
Ik heb gisteren voor het eerst op VOR (?) gevlogen. Dat is toch op je radio de NAV-functie (100.60Khz bijv)? Werkte een stuk handiger dan met de headingknoppen
Maar als je een missie vliegt, krijg je van de toren en verkeersleiding allerlei orders (stijg naar 10.000ft e.d.). Gebeurt dat bij een freeflight niet, of doe ik wat verkeerd?
quote:Op woensdag 1 november 2006 12:49 schreef rihago het volgende:
Toch zit ik eraan te denken om een FoK! servertje op te zetten waar we met z'n allen in kunnen vliegen.. incl air traffic controll...
wel FSX dan hé
kan je beter FS2004 doenquote:Op woensdag 1 november 2006 12:49 schreef rihago het volgende:
Toch zit ik eraan te denken om een FoK! servertje op te zetten waar we met z'n allen in kunnen vliegen.. incl air traffic controll...
wel FSX dan hé
Er zit zo'n knop in de cockpit (gohquote:Op woensdag 1 november 2006 12:43 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ik rommel ook altijd wat met die heading knoppen maar eigenlijk moet de autopilot de vliegroute toch zelf uit het GPS systeem halen. Hoe doe je dat?
Volgens mij heb ik dat al eens geprobeerd, want zo staat het ook in de handleiding, maar dat werkte niet.quote:Op woensdag 1 november 2006 13:46 schreef Saekerhett het volgende:
Er zit zo'n knop in de cockpit (goh) en die switch van NAV naar GPS, zo'n draaiknopje is dat. Op GPS zetten dus
Werkt welquote:Op woensdag 1 november 2006 13:49 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik dat al eens geprobeerd, want zo staat het ook in de handleiding, maar dat werkte niet.
Mja ik probeer het gewoon nog een keer.
Ik heb even een screenshot gemaakt:quote:
Duh! Je moet de NAV knop ook indrukken! Die knop naast HDG!quote:Op woensdag 1 november 2006 14:32 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ik heb even een screenshot gemaakt:
[afbeelding]
Kan niet bepaald zeggen dat mijn vliegtuig de waypoints volgt.
Kijk dat werkt.quote:Op woensdag 1 november 2006 14:40 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Duh! Je moet de NAV knop ook indrukken! Die knop naast HDG!
Chicane - Saltwaterquote:Op donderdag 2 november 2006 13:09 schreef Fillipe het volgende:
Slightly offtopic:
Voor de liefhebbers en voor de mensen die het vorige filmpje ook gezien hebben, er is weer een nieuwe gemaakt. Waar ik het over heb? Over die Easyjet filmpjes. Vriend van m'n broer die piloot is bij Easy, heeft ze nu upgeload @ YouTube.com.
De eerste (die sommigen dus al hebben gezien) :
http://www.youtube.com/p.swf?video_id=zXeL_DC9AEg&eurl=&iurl=http%3A//sjl-static9.sjl.youtube.com/vi/zXeL_DC9AEg/2.jpg&t=OEgsToPDskIIS25vQfBJeaXSJ5iCdR_J
En de nieuwste :
http://www.youtube.com/p.swf?video_id=LUE7yQYXjcM&eurl=&iurl=http%3A//sjl-static8.sjl.youtube.com/vi/LUE7yQYXjcM/2.jpg&t=OEgsToPDskKuHzQD4aiLEUArnaLHbJte
Enjoy
ik vond de 1e wel leuker (had em al gezien), de 2e laat niet zoveel zien/ horenquote:Op donderdag 2 november 2006 13:09 schreef Fillipe het volgende:
Slightly offtopic:
Voor de liefhebbers en voor de mensen die het vorige filmpje ook gezien hebben, er is weer een nieuwe gemaakt. Waar ik het over heb? Over die Easyjet filmpjes. Vriend van m'n broer die piloot is bij Easy, heeft ze nu upgeload @ YouTube.com.
De eerste (die sommigen dus al hebben gezien) :
En de nieuwste :
Enjoy
waar ben je mee bezig? wat snap je niet? etc?quote:Op donderdag 2 november 2006 14:37 schreef Theamerican het volgende:
mensen wat is nu echt een goede site om de basis kneepjes van het vak te leren want heb die lesjes wel gedaan in flight simlulator zelf maar echt is bagger hoor gaat zo snel
Innsbruck (LOWI, volgens mij) , maar die ken je vast alquote:Op donderdag 2 november 2006 14:26 schreef Saekerhett het volgende:
Kent iemand nog een zeer leip vliegveld waar ik kan landen (hoog tussen de bergen), liefst wel met ILS frequenties?
Mmmm dat met de joystick heb ik niet al te veel last van (trimmen), maar ik vlieg dan ook 99% op de AP. Dan is het simpelweg invoeren op welke je hoogte je wilt vliegen en de mate (ft) waarin je wilt stijgen/dalen (VS = vertical speed).quote:Op donderdag 2 november 2006 15:59 schreef Theamerican het volgende:
misschien dat iemand me kan helpen ik heb dus een joystick (duh) maar stel ik ga naar beneden vliegen en ik zit op de juiste hoogte dan laat ik de joystick los en zet hem in midden maar dat vliegtuig blijft dan zakken hoe kan ik die vliegtuig op die hoogte laten vliegen?
misschien simepele vraag maar ik ben noob en snap niet
dit hoort zo. Wat je kan doen om je vliegtuig op het goeie punt een balans te laten vinden, is 'trimmen' (apart stel vleugeltjes op je staart omhoog en omlaag doen). De knopjes om dit te doen moet je ff opzoekenquote:Op donderdag 2 november 2006 15:59 schreef Theamerican het volgende:
misschien dat iemand me kan helpen ik heb dus een joystick (duh) maar stel ik ga naar beneden vliegen en ik zit op de juiste hoogte dan laat ik de joystick los en zet hem in midden maar dat vliegtuig blijft dan zakken hoe kan ik die vliegtuig op die hoogte laten vliegen?
misschien simepele vraag maar ik ben noob en snap niet
kan je geen thumbnails gebruiken? Mn browser vliegt maar heen en weer alstie elke keer opnieuw die plaatjes moet laden, leest nogal irritantquote:Op donderdag 2 november 2006 15:39 schreef Fillipe het volgende:
Change of weather @ Hawaii :
Klikbaar:
[afbeelding]
[afbeelding]
Geen touchdown, maar taxi to parking
[afbeelding]
Okay, zeikstraalquote:Op donderdag 2 november 2006 16:44 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
kan je geen thumbnails gebruiken? Mn browser vliegt maar heen en weer alstie elke keer opnieuw die plaatjes moet laden, leest nogal irritant
wat?quote:
Niet mijn broer, vriend van m'n broer, le-zenquote:Op donderdag 2 november 2006 17:32 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
waar heeft je broer trouwens zn opleiding gevolgd?
ik had het onthouden, niet gelezenquote:Op donderdag 2 november 2006 19:28 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Niet mijn broer, vriend van m'n broer, le-zenEn die heeft hem in Amerika gevolgd, ik weet niet precies waar...
je kan gewoon niet vliegen.quote:Op donderdag 2 november 2006 21:26 schreef MrX1982 het volgende:
De zoveelste crash van FSX tijdens het vliegen. Het werkt allemaal voor geen meter. Ik word er droefgeestig van.
Dan weet je meteen waarom games downloaden zijn voordeel heeft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 2 november 2006 21:57 schreef imported_sphinx het volgende:
je kan gewoon niet vliegen.
Was dat het maar. Nee FSX crasht gewoon. Ik crash nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
dan heb je een kut pcquote:Op donderdag 2 november 2006 22:02 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Was dat het maar. Nee FSX crasht gewoon. Ik crash niet.
Ik heb een Pentium VIIV dualcore 3 ghzquote:Op donderdag 2 november 2006 22:04 schreef imported_sphinx het volgende:
dan heb je een kut pc![]()
kan aan de koeling liggen i.v.m. overbelasting videokaart ofzo..
handige link:
[afbeelding]
ok, daar ligt het niet aan dusquote:Op donderdag 2 november 2006 22:08 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ik heb een Pentium VIIV dualcore 3 ghz
2048 Mb intern geheugen
Geforce 7800 GTX
PC is een paar maanden oud. Misschien ligt het aan de nieuwste beta driver die ik vorige week heb gedownload voor mijn videokaart.
Ik vraag me af of Windows Vista een verbetering oplevert of dat ik ook een DX10 videokaart moet kopen tzt.
Gelukkig, maar dan toch blijft ik me afvragen waarom het allemaal niet lekker looptquote:Op donderdag 2 november 2006 22:12 schreef imported_sphinx het volgende:
ok, daar ligt het niet aan dus
quote:Op donderdag 2 november 2006 23:09 schreef Bhuddy het volgende:
Wohoo! Ik heb hem nu ook en ben er zo ontzettend blij mee! Super. Ben ook enorm verrast dat mijn Aldi PC (anderhalfjaar oud, volledig on-aangepast) het nog trekt op volle resolutie (1680 x 1050) en settings op high!
Hier één screenshotje:
[afbeelding]
Enig probleem: ik kan nog niet landen, geeneens met een Ultra LightDus dat wordt flink veel lessen volgen.
hoe doe je dat dan?quote:Op donderdag 2 november 2006 23:09 schreef Bhuddy het volgende:
Wohoo! Ik heb hem nu ook en ben er zo ontzettend blij mee! Super. Ben ook enorm verrast dat mijn Aldi PC (anderhalfjaar oud, volledig on-aangepast) het nog trekt op volle resolutie (1680 x 1050) en settings op high!
Hier één screenshotje:
[afbeelding]
Enig probleem: ik kan nog niet landen, geeneens met een Ultra LightDus dat wordt flink veel lessen volgen.
Nope, je kan wel je transponder op 7700 zetten maar dan begint de atc te zeiken dat je de transponder moet terugzetten....quote:Op donderdag 2 november 2006 22:17 schreef Piles het volgende:
Nog ff een vraagje van mij. Ik probeer het nu iets spannender te maken door met failures te gaan vliegen (brandende motoren e.d.). Ik zou het dan wel fijn vinden om aan ATC te laten weten dat ik met een noodgeval zit, en snel ergens wil landen. Kan dit tijdens een IFR-flight?
zet je dat uit..quote:Op zaterdag 4 november 2006 15:21 schreef Blue Thunder het volgende:
wat overigens ook zwaar irritant is, is dat als de atc window up komt, dat je gelijk niet kan sturen (althans, met keyboard)
Mjah, kweet et.. maar heb nog niet echt zin om een joystick te kopen... en met een beetje oefenen is het best te doen. Boeing neerploffen op St Maarten is rottig, maar het lukt wel maar als je een ifr vlucht maakt krijg je de atc automatisch....Bij de vorige versie ook, maar daarmee kan je nog wel doorvliegen cq. landenquote:Op zaterdag 4 november 2006 15:43 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
zet je dat uit..
keyboard vliegen![]()
Cliché; FSX in de winkel kopen. Aangezien ik zelf ook niet van die antwoorden hou, moet je op zoek gaan naar de Repack van volgens mij DVD 2.quote:Op zondag 5 november 2006 18:02 schreef Marcussi het volgende:
Het zal waarschijnlijk al een enkele keer gevraagd zijn maar ik kan het niet zo snel vinden. Hoe kan ik deze error verhelpen?:
[afbeelding]
Alvast bedankt
Bijna goed, DVD 1quote:Op zondag 5 november 2006 18:06 schreef Fillipe het volgende:
Cliché; FSX in de winkel kopen. Aangezien ik zelf ook niet van die antwoorden hou, moet je op zoek gaan naar de Repack van volgens mij DVD 2.
Niet specifiek voor FSX, maar je schijnt vliegtuigen uit FS9 simpelweg te kunnen gebruiken in FSX. Zelf nog niet geprobeerd, maar ik zie op sommige screenshots genoeg FS9 vliegtuigen. Oh en voor diegene die de 757 van CaptainSim hebben, die kan je nu ook updaten en in FSX gebruikenquote:
Als ik mn PMDG 747 in FS2004 draai blijft dr al amper wat van mn performance over (fps gaat van 40 naar <20quote:Op zondag 5 november 2006 18:39 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Niet specifiek voor FSX, maar je schijnt vliegtuigen uit FS9 simpelweg te kunnen gebruiken in FSX. Zelf nog niet geprobeerd, maar ik zie op sommige screenshots genoeg FS9 vliegtuigen. Oh en voor diegene die de 757 van CaptainSim hebben, die kan je nu ook updaten en in FSX gebruiken.
Dat schiet dan inderdaad niet op. Enne pssst is dit nog wat?quote:Op zondag 5 november 2006 19:07 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
Als ik mn PMDG 747 in FS2004 draai blijft dr al amper wat van mn performance over (fps gaat van 40 naar <20), dus ga t niet proberen in FSX
weet ik eigenlijk niet, ik gebruik de JustFlight traffic 2005 add-on voor traffic.. Die werkt aardig, maar ik heb eigenlijk geen vergelijkingsmateriaal. Ik heb gehoord dat Adobe AI traffic oid ook heel goed is.quote:Op zondag 5 november 2006 19:26 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Dat schiet dan inderdaad niet op. Enne is dit nog wat?
Coole filmpjes. Altijd leuk om te zien hoe ze het in het echt doen.quote:Op maandag 6 november 2006 14:07 schreef Fillipe het volgende:
Even wat off-topic, maar wel erg gave filmpjes:
Cathey 747, take-off/climb, erg mooi filmpje:
http://video.google.nl/videoplay?docid=4147604860974111184&q=747
MD-11 even doorspoelen op het laatst een mooi uitgevoerde go-around:
http://video.google.nl/videoplay?docid=258406597762808482&q=md-11
dat soort dingen zijn altijd leukquote:Op maandag 6 november 2006 14:07 schreef Fillipe het volgende:
Ik heb volgensmij dezelfde pc als jou (MD8386), maar ik kan FS niet op hoogste settings draaien..quote:Op maandag 6 november 2006 16:41 schreef Bhuddy het volgende:
Mijn aldiPC die alles op high draait heeft ook maar een 128 MB kaart (ati x700 pro)... Ligt daar dus echt niet aan
Dat zou dan met de laadtijden te maken hebben, maar mijn grafische kaart kan het gewoon niet aan. Als ik de settings op het hoogst (very high) zet, gaat mijn framerate aardig omlaag.quote:Op maandag 6 november 2006 18:47 schreef Bhuddy het volgende:
Ik heb inderdaad de MD8386. Misschien ligt 't eraan dat ik iedere week mijn HD's defragmenteer, hitman draai, schijfopruiming doe?
Klopt! Ook leuk dat je nu gewoon bijna alle termen en procedures kent, en weet wat het inhoud. Blijft toch grappigquote:Op maandag 6 november 2006 15:21 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
dat soort dingen zijn altijd leuk
Haha nee, ik gok 4x maar dat je kan wellicht heel eenvoudig aanpassen in FSX.cfgquote:Op maandag 6 november 2006 21:32 schreef Kevin1Bravo het volgende:
O ja, maar is dat dan ook 16x AA zoals ik hem heb aanstaan?
Ohja, ik ben verder wel benieuwd naar welke drivers je draait (+instellingen) en wat je configuratie bestand voor FSX is.quote:Op maandag 6 november 2006 18:47 schreef Bhuddy het volgende:
Ik heb inderdaad de MD8386. Misschien ligt 't eraan dat ik iedere week mijn HD's defragmenteer, hitman draai, schijfopruiming doe?
quote:Op zondag 12 november 2006 21:47 schreef LoggedIn het volgende:
wat is het opeens stil hier? allemaal neergestort?
Dit porbleem is te verhelpen door gewon je vuurmuur uit te zetten en je spyware blocker.quote:Op zondag 5 november 2006 18:02 schreef Marcussi het volgende:
Het zal waarschijnlijk al een enkele keer gevraagd zijn maar ik kan het niet zo snel vinden. Hoe kan ik deze error verhelpen?:
[afbeelding]
Alvast bedankt
het was niet in je opgekomen em zelf maar te openen?quote:Op dinsdag 14 november 2006 21:47 schreef GoodGawd het volgende:
Ik ben te laat >.> Ik bleef maar zoeken naar de nieuwe Flight Simulator Topic, maar ik kon niks vinden lole. Nou hier ben ik dan weer![]()
Pffff 1,80mb hier!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 10:49 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
PMDG > panel > save panel statequote:Op maandag 20 november 2006 11:16 schreef jozef444 het volgende:
Waarschijnlijk een hele domme vraag, maar kun je de instellingen zo klaarzetten dat je elke vlucht begint met alles uit ipv dat je alleen je engines nog ff aan moet zwengelen ?
het einde van de vlucht ging kutquote:Op maandag 20 november 2006 23:45 schreef LoggedIn het volgende:
ik ga morgenavond een vluchtje maken, ik zal wel kijken of het deze keer lukt om fraps aan te zetten voor ik screenies ga maken
Ziet er leuk uit. Waarom maak je geen mooi Fok! vliegtuig, denk dat daar ook wel interesse in isquote:Op maandag 27 november 2006 18:10 schreef H3NK het volgende:
Plaatjes?![]()
Ben dit weekend aan het schilderen geweest.
Allemaal op basis van de default fsx 737 aangezien er nog geen leuke addons zijn.
American
Plaatjes
Heb ze hier met download linkjes staan voor de geinteresseerden.
Ik snap sowieso geen hol van de eisen van dat spel. De een zegt dat ie op een goedkope aldi PC alles high res draai en nog soepel ook, de ander krijgt met veel betere specs slechtere kwaliteit.quote:Op zondag 26 november 2006 18:09 schreef anisubs het volgende:
Ik heb Flight Simulator X uitgeprobeert en het valt me echt vies tegen.
Ik heb een Geforce 6800 XT en een P4 Prescott 3.2 GHZ en het spelen is supertraag en fliegt onrealistisch.
Bij andere 'mooie'spelletjes kan ik gewoon alles op medium-high laten spelen, en alles gaat soepel.
Alleen bij FS X niet.
Ik heb FSX, maar La Palma en vluchtje Alaska zal ik binnenkort eens doenquote:Op vrijdag 1 december 2006 18:10 schreef RAVW het volgende:
La Palma is ook wel zeer leuk
En ga eens in alaska vliegen![]()
als je FS 9 heb zijn daar zeer mooie payware producten voor te krijgen.
Kijk maar op de site van FSaddon.
als je goed bij dat 747 filmpje kijkt, zie je dat hij opstijgt met zijn flaps op 20-25 graden. Dit vind ik meer een landingsconfiguratie, en ik weet ook niet of je officieel mag opstijgen met zo veel flaps. Iemand een idee waar dit aan kan liggen? De runway is volgens mij niet zo heel kort...quote:Op maandag 6 november 2006 14:07 schreef Fillipe het volgende:
Een 747 mag met flaps 20 opstijgen, het gewicht voor een lange vlucht met volle bak passagiers is de TOW erg hoog waardoor flaps 20 echt nodig is.quote:Op zondag 3 december 2006 16:49 schreef Billy_Mack het volgende:
[..]
als je goed bij dat 747 filmpje kijkt, zie je dat hij opstijgt met zijn flaps op 20-25 graden. Dit vind ik meer een landingsconfiguratie, en ik weet ook niet of je officieel mag opstijgen met zo veel flaps. Iemand een idee waar dit aan kan liggen? De runway is volgens mij niet zo heel kort...
ja okay, maar er zit toch een max.speed aan 20 graden? als je die bereikt, moeten ze naar 15 ofzo... als dat al bij 150 knopen is, lijkt dat me ook niet echt handig na de take offquote:Op zondag 3 december 2006 16:58 schreef Kevin1Bravo het volgende:
[..]
Een 747 mag met flaps 20 opstijgen, het gewicht voor een lange vlucht met volle bak passagiers is de TOW erg hoog waardoor flaps 20 echt nodig is.
volgens mij is het limiet 200kts. Is goed te doen hoorquote:Op zondag 3 december 2006 17:04 schreef Billy_Mack het volgende:
[..]
ja okay, maar er zit toch een max.speed aan 20 graden? als je die bereikt, moeten ze naar 15 ofzo... als dat al bij 150 knopen is, lijkt dat me ook niet echt handig na de take off
La palma @ Alaska ...quote:Op vrijdag 1 december 2006 18:48 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik heb FSX, maar La Palma en vluchtje Alaska zal ik binnenkort eens doen![]()
quote:Op zondag 3 december 2006 20:50 schreef RAVW het volgende:
[..]
La palma @ Alaska ...![]()
dan moet je wle een b747 nemen maar die kunnen niet vertrekken vanaf La palma.
Bij een Go Around moet je gewoon terug vliegen naar het punt voor de ILS en dan weer even toestemming vragen om te mogen landen .quote:Op zondag 3 december 2006 21:02 schreef Piles het volgende:
[..]
![]()
Ik ga gelijk ff kijken
Net wel een stukje naar Schiphol gevlogen, met zwaar onweer. Kreeg een Go-Around, en toen duurde het wel erg lang voor ik terug mocht vliegen. Zat op den duur 45 miles van Schiphol![]()
Vandaarquote:Op zaterdag 16 december 2006 11:00 schreef RAVW het volgende:
[..]
Bij een Go Around moet je gewoon terug vliegen naar het punt voor de ILS en dan weer even toestemming vragen om te mogen landen .
Dan zal vaak wel hetgeval zijn ILS onderscheppen en dan landen.
Ik ga hier vanuit dta de baan ILS heeft.
Anders moet je gewoon even rondjes gaan vliegen en wachten op toestemming dat je weer mag landen.
Joystick kopenquote:Op zaterdag 16 december 2006 20:23 schreef Secretus het volgende:
Alleen, ik kan helemaal niet goed sturen tijdens het taxi'en. Het vliegtuig lijkt dan compleet onbestuurbaar en zwengelt van links naar rechts als ik het enigzins recht wil houden.
Ik heb een joystickquote:
doe je het wel goed? gewoon zachtjes sturen met je rudderquote:Op zaterdag 16 december 2006 20:33 schreef Secretus het volgende:
[..]
Ik heb een joystick
Deze : http://www.amazon.com/Thr(...)969050/dp/B00008ELI0
Zonder FFB dan. Niet echt fantastisch, maar zou toch wel redelijk moeten sturen ? Waarschijnlijk doe ik iets fout bij het taxi'en maar ik heb al veel geprobeerd.
Soms werkt het, bijvoorbeeld als ik héél zachtjes vooruitga, zodat ik bijna stilsta. Hier had ik minimale last van het probleem, maar ik kan me niet voorstellen dat ik een half uur zou moeten taxi'en op een klein vliegveld
quote:Op woensdag 20 december 2006 19:15 schreef GoodGawd het volgende:
Ik heb een vraagje ik heb net EINDELIJK FSX gedownload >_> maar nu moet ik nog een product key hebben <_< normaal gesprken haal ik die bij serials.ws maar daar is ie niet heeft iemand een goede site of product key voor mij? ^_^
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |