voor mij ookquote:Op donderdag 12 oktober 2006 17:32 schreef Fillipe het volgende:
Dat wordt upgraden....
Hoe kom je trouwens in tower mode als je niet online bent?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 16:32 schreef rihago het volgende:
Moet trouwens zeggen dat de tower zijn heel cool is in FSX.
Volgens mij kan dat niet, je kunt gewoon een LAN sessie starten en dan als role tower kiezen.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:10 schreef Kevin1Bravo het volgende:
[..]
Hoe kom je trouwens in tower mode als je niet online bent?.
niet nodig...quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 14:47 schreef Kevin1Bravo het volgende:
Als je is ff leest, de repack van DVD1 downloaden. Daar zijn repacks voor.
Ik niet hoorquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 14:51 schreef rihago het volgende:
[..]
niet nodig...
ik hoop dat ik hem ook nog op een andere pc kan installeren.... moest hem activeren enzo.
Welkom op aardequote:Op zaterdag 14 oktober 2006 14:14 schreef rihago het volgende:
Ik heb FSX dus legaal gekocht
had hem eerst op mijn laptop geinstalleerd.. daarna geactiveerd.
Op mijn laptop ging het een beetje traag.. dus ik installeer hem op mijn pc... weer activeren.
Ik installeer windows vista omdat ik benieuwd was hoe hij daar onder draai... wil weer activeren.
Mag ik hem niet meer activeren.
Koop je legaal een "spel". Maar je wordt gewoon belemmerd om hem te installeren om illegale kopieen tegen te gaan.
Nou de illegale kopieen doen het tenminste wel beter dan de legale.
nu kan ik voor mijn legale dvd dus opzoek naar een crack... (ja of bellen met microsoft.. maar heb ik geen zin in)quote:
Welke settings/kaart heb jij?quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 14:32 schreef Fillipe het volgende:
Zo, net een leuk vlucht gehad van Vienna - Innsbruck, de bekende approach tussen de bergen![]()
Echt, wat een topgame. Aanklikbaar:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Excuses als u nog gebruik maakt van een 56k verbinding, en ook mijn excuses als de picserver gaat zeuren om hotlinken en er alleen maar rode kruisjes te zien zijn. Ben nu weg namelijk.
Eentje die ook wil hebbenquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 17:38 schreef Kevin1Bravo het volgende:
[..]
Welke settings/kaart heb jij?
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 11:54 schreef Joene het volgende:
[[url=http://www.upithere.com/thumb/5804.jpeg]afbeelding][/URL]
Kutzooi !
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 14:47 schreef Kevin1Bravo het volgende:
Als je is ff leest, de repack van DVD1 downloaden. Daar zijn repacks voor.
Net ook ff gedaan, geweldigquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 14:32 schreef Fillipe het volgende:
Zo, net een leuk vlucht gehad van Vienna - Innsbruck, de bekende approach tussen de bergen![]()
Ja jammer dat die "REPACK" dus niet helptquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 13:32 schreef Fillipe het volgende:
Joene, kerel, lees het hele topic nou even door...
Ik heb nu nog een:quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 17:38 schreef Kevin1Bravo het volgende:
[..]
Welke settings/kaart heb jij?
Euh, St. Maarten (TNCM) heeft ook wel een leuke approach.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 19:18 schreef Piles het volgende:
[..]
Net ook ff gedaan, geweldig![]()
Welke vliegvelden zijn ook zo mooi/bijzonder om te landen![]()
Aangezien ik ga upgraden... kan je mij vertellen hoe die op jouw systeem loopt, welke settings? fps? Kan ik beetje orienteren...quote:Op zondag 15 oktober 2006 12:52 schreef Joene het volgende:
Net een vluchtje schiphol - Barca gedaan ! tofjes
Ja, erg gaaf gedaan, snap er alleen nog geen hol vanquote:Op zondag 15 oktober 2006 14:01 schreef Blue Thunder het volgende:
Heeft iemand al ATC gespeeld online?
ik kan mijn geemspaai account niet meer vinden
linkjequote:Please try the attached autogen tree textures. They improved framerates for me but your mileage may vary - post your results here.
The textures have been reduced from the originals and the DXT1 format and alpha channels have been preserved. The dimensions have been reduced by 50%. This results in a reduction in total size of the textures from 10.7MB to 3.9MB. All seasons are included.
Ik heb em inmiddelsquote:Op zondag 15 oktober 2006 14:15 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Ja, erg gaaf gedaan, snap er alleen nog geen hol vanen waarom maak je niet simpelweg een nieuwe gamespy account aan
Dat ga ik ook nog ff proberenquote:
Je daalt daarna verder als de glideslope van je landingsbaan actief wordt (ILS approach).quote:Op zondag 15 oktober 2006 21:34 schreef MrX1982 het volgende:
Vraagje. Als je een IFR vlucht doet en wilt gaan landen zegt ATC op een gegeven moment Remain 2000 until established on the localizer. Wanneer ben ik established on the localizer. Want daarna mag je verder gaan dalen om te landen?
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 11:54 schreef Joene het volgende:
[[url=http://www.upithere.com/thumb/5804.jpeg]afbeelding][/URL]
Kutzooi !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |