Nee, want ik geef Engels!quote:Op vrijdag 29 september 2006 22:14 schreef Overlast het volgende:
[..]
Als jij. Helaas is beheersing van de Nederlandse taal geen vereiste om leraar te worden
Dat weet ikquote:Op zaterdag 30 september 2006 14:05 schreef Roellio het volgende:
[..]
Nee, want ik geef Engels!!
!
!
Ja die techniek zou ik ook wel willen beheersenquote:Op zaterdag 30 september 2006 10:59 schreef gronk het volgende:
Overigens, vogue, kun je me eens uitleggen hoe jouw baas 't voorelkaar krijgt om je 60 uur + weekenden te laten werken? Had je die aanleg zelf al, of gebruikt-ie speciale overtuigingstechnieken?
probeer zoiets maar eens gedaan te krijgen van een klusbeun. Onbegonnen werk, dus ik ben benieuwd...
Hoe *doet* ie 't toch he. Mocht ie deze baan verkloten, dan kan-ie zo aan de gang als trainer. 'Hoe haal ik alles (en meer) uit mijn medewerkers'quote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:44 schreef Vogue het volgende:
Hij antwoordde dat hij zelf ook een blocnote naast zijn bed heeft liggen. En dat hij geen tijdelijk personeel aan wil nemen voor de piek periodes, omdat hij het ook lullig vond om die weer na een maand of 3 naar huis te sturen.
Daar is maar een conclusie voor: zo snel mogelijk weggaanquote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:44 schreef Vogue het volgende:
-verhaal-
Het ministerie gaat wel wat verquote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:35 schreef gronk het volgende:
Ik zou op de laatste dag het ministerie van sociale zaken bellen. Om eens een controle te houden op de arbeidstijden
Vreemd dat je nog assessment moet doen als ze aangegeven hebben om met je in zee te gaan. Kan me wel voorstellen dat dat een laatste ronde is, maar om dat tegen je baas te zeggen, met de kans dat je het alsnog niet wordt.....quote:Op donderdag 12 oktober 2006 11:03 schreef Vogue het volgende:
Nee, nog niet. Pas als ik groen licht krijg van bedrijf 1, dan ga ik het zeggen. Want dan moet ik ook nog een asessment doen waarschijnlijk een dag meedraaien. En dan kan ik het ook niet langer stilhouden, ik kan geen smoesjes blijven verzinnen, voel me er ook een beetje lullig onder. Maar zolang ik nog niets gehoord heb, zeg ik ook niets hier.
lol ik zag jouw post niet was hele verhaal aan het lezen en wat aan het werken tussendoorquote:Op woensdag 13 december 2006 14:43 schreef Liejannuh het volgende:
TS zit in Midden Amerika op dit moment als ik mij niet vergis.
Kijk eens of je wel boven het minimum uitkomt!quote:Op maandag 25 september 2006 18:12 schreef Vogue het volgende:
't is zelfs 1750 euro bruto
het minimumloon is 1264.80 per maand gellof ikquote:Op woensdag 13 december 2006 23:01 schreef Giantbiker_73 het volgende:
[..]
Kijk eens of je wel boven het minimum uitkomt!
(en ikke maar zeuren dat ¤2500,- niet genoeg voor mij was)
Daarom altijd even met de pet rondgaan.quote:Op woensdag 13 december 2006 23:52 schreef snellejelle het volgende:
[..]
het minimumloon is 1264.80 per maand gellof ik
Dit soort salarisbedragen zijn trouwens heel normaal in het toerisme. Iedereen wil zo goedkoop mogelijk op vakantie, touroperators gaan elkaar bevechten op de prijs en daardoor blijft er maar heel weinig marge over.. en van die marge moet het personeel worden betaald...
Het zou IMHO echt een vooruitgang zijn als kutkneuzen die om de twee zinnen het woord 'links' moeten laten vallen meteen geband worden.quote:Op woensdag 13 december 2006 23:53 schreef Sjakie01 het volgende:
Het is alleen maar weer even afwachten wat links van dat geld van je wil afgappen en wilt wegstrooien aan de nietsnutten in deze maatschappij.
dat kan moeilijk vanaf kantoorquote:Op donderdag 14 december 2006 10:44 schreef HPoi het volgende:
[..]
Daarom altijd even met de pet rondgaan.![]()
Jeetje wat verdien jij slecht zeg, zoveel uur werken , 27 én een HBO opleiding en dan 1750 brutoquote:Op maandag 25 september 2006 22:04 schreef Vogue het volgende:
[..]
Wat betreft dat laatste, daar heb je helemaal gelijk inDe branche waar ik in werk is de reisbranche. Mijn functie is junior product manager. Omdat er op mijn product geen product manager zit, neem ik eigenlijk die taken ook waar, iemand moet het toch doen, en ik doe het met plezier. Alleen kom ik nu over in het werk. Het is gewoon te veel en te lang. Mijn leeftijd is 27 en mijn vooropleiding is HBO (kort HBO, dat dan weer wel, maar toen bestond er nog geen bachelor en master). HBO diploma is dus gewoon in huis. Tevens nog wat aanvullende cursussen, maar niet direct gericht op de functie die ik nu heb. Totale serieuze werkervaring is ongeveer 3 tot 4 jaar. Er zullen allicht mensen op Fok rondsurfen die bij hetzelfde bedrijf werkzaam zijn als ik, dus teveel details wil ik ook niet kwijt
Feit is, dat iedereen klaagt op mijn afdeling, maar dat iedereen het ook maar laat gebeuren, omdat men het werk zo leuk vindt, of omdat je er anders wordt uitgewerkt. De baan die ik nu heb ligt niet voor het oprapen. Dus ik moet maar eens serieus gaan nadenken wat ik wil, solliciteren (en dan waarschijnlijk op een ander marktsegment terechtkomen), of nog een tijdje zo doorgaan en meer werkervaring opdoen in deze functie. Ik vind het moeilijk...
Aha, we krijgen hier ook de belastingen, accijnzen, huizenprijzen, autoprijzen ed van amerika?quote:Op dinsdag 26 september 2006 13:39 schreef editor2 het volgende:
werken voor 60 uur of meer is normaal zeker als je een behoorlijk salaris ervoor krijgt.
In de Verenigde Staten krijg je bij lange na niet zoveel als in Nederland als het dezelfde functie betreft en je heb ook veel minder vrije dagen. Je moest eens weten hoe bevooroordeeld wij hier in
Nederland zijn mb.t. ons stelsel. Een gemiddelde Nederlander wil en veel geld verdienen, en niet teveel werken en minstens 3 weken vakantie per jaar exclusief vrij voor de bekende feest/atv dagen.
Kortom.. niet zeuren en werken!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |