Hahaha hier ook, ik geef mijn vriend altijd de schuld dat ik weer zwaarder ben geworden: "Jij kookt veel te lekker en daardoor eet ik meer!"quote:Op woensdag 27 september 2006 16:45 schreef omearos het volgende:
toen ik hier nog postte ben ik best veel afgevallen, daarna heeft samenwonen (hoe cliché) ervoor gezorgd dat ik weer op m'n oude gewicht zit.
Ow ja! Dat wist ik wel nog... Nog een welgemeendquote:Op woensdag 27 september 2006 17:43 schreef Rewimo het volgende:
We hebben afgesproken het huis te laten taxeren. Ik heb namelijk geen idee wat het op zou kunnen brengen.
Het gaat om het huis van mijn vader, Sjeen.
Nou, eigenlijk vind ik het best fijn dat het huis naar een min of meer bekende gaatquote:Op woensdag 27 september 2006 17:44 schreef teigan het volgende:
Mooi Rewimo...
al lijkt het me heel moeilijk dat het huis van je vader straks niet meer "zijn huis" is zeg maar...
dat scheelt dan wel denk ik...quote:Op woensdag 27 september 2006 18:05 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Nou, eigenlijk vind ik het best fijn dat het huis naar een min of meer bekende gaatEn het is niet echt mijn ouderlijk huis, al heeft mijn vader er lang gewoond. Ikzelf heb er niet gewoond.
Ik moet hier toch ff over reageren, want het is zo herkenbaar! Dit soort gedachten vallen echt in de categorie "het moet slijten", maar voordat het zover is....pffffquote:Op woensdag 27 september 2006 09:56 schreef Rewimo het volgende:
Er zijn zoveel dingen die niet te begrijpen zijn. Dat mijn vader er echt niet meer is, bijvoorbeeld. Ik wil hem nog steeds bellen en als de telefoon gaat denk ik vaak dat hij het is...
jeetje, heb even op die site gekeken die erbij stond, maar wat ben ik blij dat ik niet meer zo ben. liever 50 kilo teveel dan in totaal minder dan 50 kilo wegen. ben ook blij dat ik in die periode niet van die sites had om naar te kijken, denk dat dat mijn situatie behoorlijk zou hebben verslechterd. zal even kijken of ik een keer 2 vergelijkingsfoto's kan laten zien, van toen ik net met mijn vriend kreeg (toen was ik rond de 60 kilo, of minder, ik weeg namelijk mezelf bijna nooit) en van een maandje of 3 geleden, dan zie je echt een schrikbarend verschil, en vind ik mezelf er op dit moment ook veel gezonder uit zien.quote:
Welkomquote:Op woensdag 27 september 2006 22:53 schreef samjustme het volgende:
Ik wil me ook aanmelden.
Ik moet overigens maar 10 kilo af te vallen maar toch
Je gaat er wel plakken jaquote:Op donderdag 28 september 2006 09:21 schreef Isabeau het volgende:
Lekker vroeg natuurlijk! We blijven de héle dag plakken![]()
Jaquote:Op donderdag 28 september 2006 09:43 schreef Isabeau het volgende:
Nou, dát zijn nou de mensen die straks managers worden en de baas worden over heel veel andere mensen![]()
Zoals ikquote:Op donderdag 28 september 2006 09:43 schreef Isabeau het volgende:
Nou, dát zijn nou de mensen die straks managers worden en de baas worden over heel veel andere mensen![]()
Me dunkt dat VMBO lesgeven toch wel anders is dan HBO lesgeven.quote:Op donderdag 28 september 2006 10:20 schreef Droeke het volgende:
Hebben jullie ook wel eens last ervan dat je het zo druk hebt op je werk dat je eigenlijk 'vergeet' om te eten? Ik merk dat ik steeds minder ga eten omdat ik er gewoon geen tijd voor heb... En 's avonds helemaal leeg en uitgeput zijn, zo erg dat je zelfs geen fut meer hebt om te sporten... Niet zo best lijkt me... Was jij Freecell degene die met lesgeven is begonnen aan het VMBO? Ik ben ook per september begonnen met lesgeven op het HBO en dat valt zeker ook niet mee... Ik kan me zo herkennen in de verhalen...
Tja, mijn 'leerlingen' doen ook echt niets teveel hoor! Alleen is het wel zo dat ordehouden niet zo'n probleem is. Ze zitten er niet voor niks natuurlijk. Dat is bij VMBO leerlingen natuurlijk anders. Bovendien ben ik ook veel in VMBO klassen alleen hoef ik dan geen les te geven. Ik doe onderzoek naar leraren in het VMBO, daarnaast geef ik ook lesquote:Op donderdag 28 september 2006 10:25 schreef Troel het volgende:
[..]
Me dunkt dat VMBO lesgeven toch wel anders is dan HBO lesgeven.
Ik ben nog een slagje erger... Hoge Hotelschoolquote:Op donderdag 28 september 2006 09:54 schreef Levitation het volgende:
[..]
Zoals ikHeb dan geen bedrijfskunde gedaan, maar MER... ontloopt elkaar niet zo veel.
Inderdaad zaten er op mijn opleiding ook veel eikels. Echte enorme eikels, van die mannetjes met rijke Wassenaarse papa's die toch wel 10 jaar collegegeld zouden betalen.Lekker als je een paar van dat soort gastjes in je werkgroep hebt en zelf wél binnen 4 jaar je dilpoma wilt halen, omdat je alles zelf betaalt.
![]()
* Isabeau kruist haar vingers alsof ze demonen probeert af te wendenquote:Op donderdag 28 september 2006 10:40 schreef Sjeen het volgende:
Ik ben nog een slagje erger... Hoge Hotelschool![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |