Ik heb d'r totaal geen zin in. Ik moet even 200 blz Economische Begrippen uit mijn hoofd gaan leren. Het gaat gelukkig maar om een Diagnostische toets, om te kijken voor jezelf of je het begrijpt etc. Maar toch...quote:Op woensdag 27 september 2006 12:39 schreef Isabeau het volgende:
Oh ja, studeren, dat moest ik ook nog doen
Het gekke is, ik vind het ook nog interessant ookquote:
Geloof me, drie boeken is peanuts.quote:Op woensdag 27 september 2006 12:44 schreef ymme het volgende:
[..]
Ik heb d'r totaal geen zin in. Ik moet even 200 blz Economische Begrippen uit mijn hoofd gaan leren. Het gaat gelukkig maar om een Diagnostische toets, om te kijken voor jezelf of je het begrijpt etc. Maar toch...
In Jan. moet ik tentamen doen, voor het vak Commerciele Economie, en dit gaat gewoon even over 3 boeken.![]()
Dat geloof ik inderdaad ja.quote:Op woensdag 27 september 2006 12:55 schreef Troel het volgende:
[..]
Geloof me, drie boeken is peanuts.
Huh? Wat?quote:Op woensdag 27 september 2006 12:39 schreef Isabeau het volgende:
Oh ja, studeren, dat moest ik ook nog doen
Hehe, die smiley zoek ik ook al een tijdjequote:Op woensdag 27 september 2006 13:07 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Huh? Wat?
Waar is de smiley die z'n vingers in z'n oren steekt en 'nanananana, ik hoor je lekker toch niet' zingt als je hem nodig hebt?
Klopt, hebben we het in de loop van afgelopen jaar met de familie ook wel eens over gehad... hij was er niet meer, maar je kon ook nog niet echt afscheid nemen. Dat was een hele rare situatie eigenlijk. Nu is dan 't moment daar dat ook zijn lichaam er niet meer is. Nu is het gewoon duidelijk, het is afgelopen. Trieste situatie, maar de onzekerheid over hoe het verder moest was echt slopend voor zijn directe omgeving. Iedereen is het er over eens dat hij zo beter af is.quote:Op woensdag 27 september 2006 13:54 schreef Isabeau het volgende:
Zo te lezen is het een mooi afscheid geworden en ik begrijp de last die van hun schouders afvalt ook wel. Altijd moeilijk om zoiets te zeggen, maar hij was al heel lang niet meer echt bij hun.
Soms kan sterven een opluchting zijn. Ik mis mijn vader heel erg, maar ik ben ook blij en opgelucht voor hem, dat hij geen pijn meer hoeft te lijden...quote:Op woensdag 27 september 2006 14:01 schreef Levitation het volgende:
Klopt, hebben we het in de loop van afgelopen jaar met de familie ook wel eens over gehad... hij was er niet meer, maar je kon ook nog niet echt afscheid nemen. Dat was een hele rare situatie eigenlijk. Nu is dan 't moment daar dat ook zijn lichaam er niet meer is. Nu is het gewoon duidelijk, het is afgelopen. Trieste situatie, maar de onzekerheid over hoe het verder moest was echt slopend voor zijn directe omgeving. Iedereen is het er over eens dat hij zo beter af is.
Dat koken voor 1 persoon ken ik, is idd een stuk moeilijker. Ik kook nu een "gewone" maaltijd (als in: genoeg voor 2 of 3 personen = goedkoper) en doe de helft in de vriezer. Ik heb wel moeten leren om meteen de helft in een bakje te doen, anders at ik de hele maaltijd in m'n uppie opquote:Op woensdag 27 september 2006 16:46 schreef teigan het volgende:
tja, ik ben heel succesvol geweest met aankomen die eerste paar jaar...
En nu ben ik succesvol in langzaam afvallen...
Zo'n weekje alleen thuis is toch niet goed, ik heb veel minder zin om te koken, dus ik eet allemaal iets ongezonder...
quote:Op woensdag 27 september 2006 17:38 schreef Rewimo het volgende:De zoon van mijn collega ziet het huis wel zitten
Oh wat goed zeg!!quote:Op woensdag 27 september 2006 17:38 schreef Rewimo het volgende:De zoon van mijn collega ziet het huis wel zitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |