abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 27 september 2006 @ 09:59:18 #121
35189 Troel
scherp en bot
pi_42162526
quote:
Op woensdag 27 september 2006 09:55 schreef Levitation het volgende:

[..]

Ik meende het serieus hoor
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_42162959
Schaken is niet moeilijk, wil er iemand les? Schaken was het enige 'gezelschapsspel-achtig-iets' dat mijn vader met ons wilde doen, dus daarom heb ik het geleerd.

Nu ben ik ook wel benieuwd omearos, ken ik je toevallig ook?

Wortelbolletjes zijn lekker. Die eet ik zo een zak leeg.

Sterkte Levitation. Altijd erg als zo iets gebeurt en zo jong ook nog.

Zaterdag ga ik beginnen, account is aangevraagd. Ik vind het trouwens geen probleem m'n gewicht te vertellen, ik heb jaren in de lijstjes gestaan hier. Ik vind het vooral moeilijk dat ik niet 'echt' af mag vallen. Het mag wel, maar erg langzaam. Daardoor eet ik meer dan ik eigenlijk wil en als ik straks weer mag sporten moet ik nog maar eten. Dat is zo tegenstrijdig.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_42163955
Levitation, ik vind het altijd moeilijk om iets te zeggen als iemand pijn heeft terwijl je ver weg bent en niets meer kan doen dan wat letters op een computerscherm. Maar ik wilde je zeggen dat ik aan je denk en dat het leven soms oneerlijk en gemeen lijkt. Denk terug aan alle mooie momenten, aan de man die hij was en dit ging helaas al heel lang niet meer. Ik hoop dat de begrafenis 'mooi' is en jou en je vriend een goed gevoel geeft. Sterkte allebei. En het leven is voor de meeste 'volwassen' mensen niet te begrijpen, we doen eigenlijk vooral alsof we het begrijpen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_42166629
Levitation, ik weet niet wat ik tegen je moet zeggen nu. Het is kut! Zo kort maar krachtig. Ik wens jouw, je vriend en iedereen d'r omheen heel veel sterkte toe

Zo, ik heb net even 100 Kcal verbrand op het stepapparaat. (gisteravond chips gegeten ).
En vanavond gaan we weer even lekker wandelen.

Maar nu eerst douche, en dan leren
pi_42166658
Oh ja, studeren, dat moest ik ook nog doen
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_42166800
quote:
Op woensdag 27 september 2006 12:39 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb d'r totaal geen zin in. Ik moet even 200 blz Economische Begrippen uit mijn hoofd gaan leren. Het gaat gelukkig maar om een Diagnostische toets, om te kijken voor jezelf of je het begrijpt etc. Maar toch...

In Jan. moet ik tentamen doen, voor het vak Commerciele Economie, en dit gaat gewoon even over 3 boeken.
pi_42166827
Klinkt...interessant. Sterkte ymme
pi_42166922
quote:
Op woensdag 27 september 2006 12:45 schreef Isabeau het volgende:
Klinkt...interessant. Sterkte ymme
Het gekke is, ik vind het ook nog interessant ook
Alleen het is zoveel. Zo dat moest ik gewoon even van me afschrijven. Nu ga ik lekker douche. Dan naar beneden, plaats nemen aan de tafel, sigaretje, wat te drinken erbij. En schrijven/leren maar.
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 27 september 2006 @ 12:55:08 #129
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_42167106
Ik heb net 2 lekkere boterhammen met paardeworst gegeten Karnemelk erbij, jammie.

Zometeen gaan Christan en ik even een kaarsje aansteken bij mijn vaders graf en vanmiddag gaan we met een collega van me en haar zoon naar mijn vaders huis, hij wil het misschien kopen
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  woensdag 27 september 2006 @ 12:55:43 #130
35189 Troel
scherp en bot
pi_42167122
quote:
Op woensdag 27 september 2006 12:44 schreef ymme het volgende:

[..]

Ik heb d'r totaal geen zin in. Ik moet even 200 blz Economische Begrippen uit mijn hoofd gaan leren. Het gaat gelukkig maar om een Diagnostische toets, om te kijken voor jezelf of je het begrijpt etc. Maar toch...

In Jan. moet ik tentamen doen, voor het vak Commerciele Economie, en dit gaat gewoon even over 3 boeken.
Geloof me, drie boeken is peanuts.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_42167279
quote:
Op woensdag 27 september 2006 12:55 schreef Troel het volgende:

[..]

Geloof me, drie boeken is peanuts.
Dat geloof ik inderdaad ja.
Dat is maar één onderdeel die 3 boeken.

Dan heb ik de rest nog mee getelt. Er ligt een flinke stapel, dat allemaal voor Jan. in mijn hoofd moet zitten. He ach, ik doe het voor m'n eigen toekomst
pi_42167465
quote:
Op woensdag 27 september 2006 12:39 schreef Isabeau het volgende:
Huh? Wat?

Waar is de smiley die z'n vingers in z'n oren steekt en 'nanananana, ik hoor je lekker toch niet' zingt als je hem nodig hebt?
Sanity is (not) statistical
pi_42167907
quote:
Op woensdag 27 september 2006 13:07 schreef Maeghan het volgende:

[..]

Huh? Wat?

Waar is de smiley die z'n vingers in z'n oren steekt en 'nanananana, ik hoor je lekker toch niet' zingt als je hem nodig hebt?
Hehe, die smiley zoek ik ook al een tijdje
It is your friends who make your world!
pi_42168242
Ben weer terug. Allemaal dank voor de lieve woorden.
Troel, ik moest net gewoon ff lachen om wat je zei, het was gewoon vreselijk herkenbaar.

Het was een mooie begravenis. De familie had voor live muziek gezorgt, een duo met ieder een gitaar, was wel bijzonder. De toespraakjes waren erg treffend, echt heel herkenbaar. Er was wel verdriet, maar ook een soort opluchting, beetje dubbel... je kon duidelijk zien dat er een last van de mensen was afgevallen. Vooral zijn vrouw/weduwe en zijn zoon zagen er boven verwachting goed uit. Hoewel hij al eigenlijk een jaar er niet meer was, kunnen ze nu eindelijk afscheid nemen en een begin maken met hun leven weer oppakken. Het rouwen hebben ze (voor een deel) eigenlijk 't afgelopen jaar al gedaan.

Isa, ik weet bij anderen ook nooit goed wat ik moet zeggen/typen... ik ken dat maar al te goed. Wat je net zei was wel erg lief.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_42168711
Zo te lezen is het een mooi afscheid geworden en ik begrijp de last die van hun schouders afvalt ook wel. Altijd moeilijk om zoiets te zeggen, maar hij was al heel lang niet meer echt bij hun.
pi_42168946
quote:
Op woensdag 27 september 2006 13:54 schreef Isabeau het volgende:
Zo te lezen is het een mooi afscheid geworden en ik begrijp de last die van hun schouders afvalt ook wel. Altijd moeilijk om zoiets te zeggen, maar hij was al heel lang niet meer echt bij hun.
Klopt, hebben we het in de loop van afgelopen jaar met de familie ook wel eens over gehad... hij was er niet meer, maar je kon ook nog niet echt afscheid nemen. Dat was een hele rare situatie eigenlijk. Nu is dan 't moment daar dat ook zijn lichaam er niet meer is. Nu is het gewoon duidelijk, het is afgelopen. Trieste situatie, maar de onzekerheid over hoe het verder moest was echt slopend voor zijn directe omgeving. Iedereen is het er over eens dat hij zo beter af is.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_42169139
Ik kan me op zich wel voorstellen dat zolang hij in leven was er wel hoop was. Je hoopt toch op een wonder, je leest de gekste dingen, dus wie weet... En nu is dat ook allemaal voorbij. Ik krijg het er echt kil van dat iemand gewoon door een stomme val bij een fietstocht zo aan zijn einde moet komen. Het moet een héél moeilijk jaar zijn geweest voor zijn familie en vrienden.
  woensdag 27 september 2006 @ 14:48:12 #138
149959 SQ
snelle trees
pi_42170215
tvp
disclaimer
  woensdag 27 september 2006 @ 15:12:52 #139
35189 Troel
scherp en bot
pi_42170950
We hebben hier op kantoor een netwerkstoring.

Gelukkig doet internet het wel.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_42171028
Vanmorgen weer lekker gezwommen, dit is wel iets dat ik vol kan houden. Ik kan me herinneren dat ik op de middelbare school elk weekend van opening tot sluitingstijd in het zwembad lag

Yppy, die naam ken ik ook nog Het is al wel iets van 3 jaar geleden dat ik hier meedeed.
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 27 september 2006 @ 16:34:14 #141
13151 crew  Rewimo
pi_42172416
quote:
Op woensdag 27 september 2006 14:01 schreef Levitation het volgende:
Klopt, hebben we het in de loop van afgelopen jaar met de familie ook wel eens over gehad... hij was er niet meer, maar je kon ook nog niet echt afscheid nemen. Dat was een hele rare situatie eigenlijk. Nu is dan 't moment daar dat ook zijn lichaam er niet meer is. Nu is het gewoon duidelijk, het is afgelopen. Trieste situatie, maar de onzekerheid over hoe het verder moest was echt slopend voor zijn directe omgeving. Iedereen is het er over eens dat hij zo beter af is.
Soms kan sterven een opluchting zijn. Ik mis mijn vader heel erg, maar ik ben ook blij en opgelucht voor hem, dat hij geen pijn meer hoeft te lijden...
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_42172429
omearos, ik ben toch wel benieuwd wie jij dan moet zijn, al weet ik niet zeker of ik hier alweer 3 jaar meepost, maar ik geloof het wel...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_42172452
Dubbel he Levitation. Wij waren ook opgelucht toen het hart van mijn opa er mee stopte. Zoals hij er toen bij lag, dat was echt niks voor hem. Je bent dan gewoon blij dat hij rust heeft, ook al mis je hem.

Zelfs na verschillende jaren posten hier nog dezelfde mensen. Je ziet wel hoe succesvol we zijn.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_42172653
toen ik hier nog postte ben ik best veel afgevallen, daarna heeft samenwonen (hoe cliché ) ervoor gezorgd dat ik weer op m'n oude gewicht zit (en een vriendje dat niet wilde helpen/steunen) Nu woon ik op mezelf, vrijgezel en wordt het maar weer eens tijd die samenwoon-kilo's weer kwijt te raken.

[ Bericht 19% gewijzigd door omearos op 27-09-2006 16:56:27 ]
pi_42172692
tja, ik ben heel succesvol geweest met aankomen die eerste paar jaar...

En nu ben ik succesvol in langzaam afvallen...
Zo'n weekje alleen thuis is toch niet goed, ik heb veel minder zin om te koken, dus ik eet allemaal iets ongezonder...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_42172766
quote:
Op woensdag 27 september 2006 16:46 schreef teigan het volgende:
tja, ik ben heel succesvol geweest met aankomen die eerste paar jaar...

En nu ben ik succesvol in langzaam afvallen...
Zo'n weekje alleen thuis is toch niet goed, ik heb veel minder zin om te koken, dus ik eet allemaal iets ongezonder...
Dat koken voor 1 persoon ken ik, is idd een stuk moeilijker. Ik kook nu een "gewone" maaltijd (als in: genoeg voor 2 of 3 personen = goedkoper) en doe de helft in de vriezer. Ik heb wel moeten leren om meteen de helft in een bakje te doen, anders at ik de hele maaltijd in m'n uppie op
pi_42173434
Ik ga volgende week ook samenwonen, maar ik denk dat ik juist ga afvallen ipv aankomen. Vriendlief is vegetarisch en houdt niet van snoepen, dus dat komt goed uit.
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 27 september 2006 @ 17:38:08 #148
13151 crew  Rewimo
pi_42174011
De zoon van mijn collega ziet het huis wel zitten
  Licht Ontvlambaar woensdag 27 september 2006 @ 17:39:36 #149
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_42174063
quote:
Op woensdag 27 september 2006 17:38 schreef Rewimo het volgende:

Ik heb iets gemist geloof ik
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_42174095
quote:
Op woensdag 27 september 2006 17:38 schreef Rewimo het volgende:
Oh wat goed zeg!! Gaat ie een bod uitbrengen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')