Nee hoor, die heb ik bewust niet genoemd.quote:Op maandag 25 september 2006 14:32 schreef JelleS het volgende:
Vergeten jullie zomaar de beste actiefilm ooit gemaakt:
- Laat sau sen taan (Hard Boiled)
Je hebt gelijk. Had ik over het hoofd gezien.quote:Op maandag 25 september 2006 17:07 schreef Doff het volgende:
Dracula was toch al ondersteund?
Ja.quote:Op woensdag 27 september 2006 00:06 schreef Gorro het volgende:
Husbands and Wives
Doe dat maar dan. Dan doet de op één na beste film uit dat jaar iig ook meequote:Op woensdag 27 september 2006 10:51 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik overweeg om Léolo te ondersteunen.
The Bodyguard en Honey I Blew Up the Kid dan?quote:Op woensdag 27 september 2006 12:52 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Nu nog ondersteuning nodig:
A League of Their Own
A Midnight Clear
Bad Lieutenant
Beethoven
Consenting Adults
Deep Cover
Encino Man
Gas, Food Lodging
Hero
Honeymoon in Vegas
Il Ladro di Bambini
Lektionen in Finsternis
Léolo
Orlando
Out on a Limb
Passion Fish
Peter's Friends
Sister Act
Stop! Or My Mom Will Shoot
Strictly Ballroom
The Mighty Ducks
The Muppet Christmas Carol
Toys
Trespass
Universal Soldier
Die heb ik zelf ondersteund en dus al bij de andere lijst gezet.quote:Op woensdag 27 september 2006 20:32 schreef Luutgaert het volgende:
[..]
The Bodyguard en Honey I Blew Up the Kid dan?
Ach, het is nou ook weer niet zo dat ik van deze 12 meer dan 1 bij de laatste 8 verwachtquote:Op donderdag 28 september 2006 18:12 schreef Sokolsky het volgende:
Verder vind ik deze voorrondeselectie tamelijk dubieus. Had dan gewoon 12 rotzooititels uitgezocht.
Bad lieutenant had ik vorige week al ondersteund en die zit nu toch nog in de voorronde?quote:
quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 12:14 schreef Sasandra het volgende:
[..]
Bad lieutenant had ik vorige week al ondersteund en die zit nu toch nog in de voorronde?
quote:Gaan gewoon de eerste 12 films op alfabetische volgorde door.
dan gooi je die er maar beide uit en laat je de hoogste verliezer alsnog doorgaan...quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 15:23 schreef Lonewolf2003 het volgende:
* Voorronde
ronde gaat morgen dicht. Tenzij iemand van plan is binnenkort Bad Lieutenant of Baraka te kijken. Dat duel staat namelijk nog steeds 0-0
Als je nog anderhalve week wacht, Baraka is volgend weekend in een 70mm-kopie in de bios te zien.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 15:23 schreef Lonewolf2003 het volgende:
ronde gaat morgen dicht. Tenzij iemand van plan is binnenkort Bad Lieutenant of Baraka te kijken. Dat duel staat namelijk nog steeds 0-0
Dat gaat me te lang duren.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 02:05 schreef California het volgende:
[..]
Als je nog anderhalve week wacht, Baraka is volgend weekend in een 70mm-kopie in de bios te zien.
Heb jij Baraka gezien?quote:
Check again.quote:
die gaat heel ver komen denk ikquote:Op woensdag 4 oktober 2006 13:01 schreef Lonewolf2003 het volgende:
* Voorronde
Uitslag
4. Bad Lieutenant vs. Baraka 0-0 (6.6-7.9)
Die Koyaanisqatsi-ripoff? ik betwijfel het ten zeerste.quote:
Ah, ranja begint weer?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:22 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Die Koyaanisqatsi-ripoff? ik betwijfel het ten zeerste.
Een van de beste Disney's geef jij niet hoger dan een 6?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 17:11 schreef Sokolsky het volgende:
Ter geruststelling: ik gaf Baraka een 6 komma nogwat en dat is voldoende om tegen Aladdin te stemmen.
Iddquote:Op woensdag 4 oktober 2006 17:15 schreef Mike het volgende:
[..]
Een van de beste Disney's geef jij niet hoger dan een 6?
Ik geef zelden tekenfilms hoger dan een 6. Wallace & Gromit en een occasionele Ghibli uitgezonderd.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 17:15 schreef Mike het volgende:
[..]
Een van de beste Disney's geef jij niet hoger dan een 6?
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:37 schreef cwk het volgende:
Sok heeft nooit een jeugd gehad, die is gewoon zo geboren als ie nu is.
Wacht maar tot je Tiny Toon Adventures hebt gezienquote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:34 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Ik geef zelden tekenfilms hoger dan een 6. Wallace & Gromit en een occasionele Ghibli uitgezonderd.
Wallace & Gromit zijn geen tekenfilms.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:34 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Ik geef zelden tekenfilms hoger dan een 6. Wallace & Gromit en een occasionele Ghibli uitgezonderd.
Je kunt het ook moeilijk live-action noemen.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 09:05 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Wallace & Gromit zijn geen tekenfilms.![]()
nou ja, het lijkt er op dat weinig mensen die hebben gezien en hij heeft een hoge waardering.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:22 schreef SaintOfKillers het volgende:
Die Koyaanisqatsi-ripoff? ik betwijfel het ten zeerste.
quote:
Ok. Zal ik doen de volgende ronde.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 13:51 schreef FremantleDockers het volgende:
[
Hmm, nou, ok. Ik heb Home Alone 2 niet echt gezien... Fucking sue me.
O, en mag Hero renamed worden naar Accidental Hero? Zo is ie namelijk vrijwel overal bekend, terwijl je hem nu op moet zoeken.
Hoe kan deze nou 3 tegenstemmen hebben gehad?quote:Op maandag 9 oktober 2006 18:27 schreef Lonewolf2003 het volgende:
* De Eerste Ronde
De Uitslag
16. Tiny Toon Adventures: How I Spent My Vacation vs. El Mariachi 2-3
quote:Op maandag 9 oktober 2006 18:45 schreef Lonewolf2003 het volgende:
* De Tweede Ronde
1. The Player vs. Baraka
2. Lorenzo's Oil vs. Husbands and Wives
3. Candyman vs. My Cousin Vinny
4. Qiu Ju da guan si (The Story of Qiu Ju) vs. White Men Can't Jump
5. Scent of a Woman vs. Un Coeur en Hiver
6. Of Mice and Men vs. Malcolm X
7. A Few Good Men vs. Romper Stomper
8. Sneakers vs. Army of Darkness
9. Unforgiven vs. Il Ladro di Bambini
10. Chaplin vs. Reservoir Dogs
11. Bram Stoker's Dracula vs. Vacas
12. Léolo vs. Single White Female
13. C'est Arrivé Pres de Chez Vous vs. De Noorderlingen
14. Braindead vs. Laat sau sen taan (Hard Boiled)
15. El Mariachi vs. Strictly Ballroom
16. Batman Returns vs. Glengarry Glen Ross
Hail to the king baby!
omdat ie gewoon moet winnenquote:Op maandag 16 oktober 2006 18:42 schreef Lonewolf2003 het volgende:
* De ik kan niet tellen want, dit is natuurlijk de Achtse Finales
1. De Noorderlingen vs. Léolo
2. Vacas vs. The Player
3. Of Mice and Men vs. Scent of a Woman
4. Husbands and Wives vs. Il Ladro di Bambini
5. El Mariachi vs. A Few Good Men
6. Braindead vs. Glengarry Glen Ross
7. Army of Darkness vs. My Cousin Vinny
8. Reservoir Dogs vs. Qiu Ju da guan si (The Story of Qiu Ju)
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 18:17 schreef Lonewolf2003 het volgende:
* De Kwart Finales
1. L�olo vs. The Player
2. Scent of a Woman vs. Glengarry Glen Ross
3. A Few Good Men vs. Reservoir Dogs
4. Il Ladro di Bambini vs. Army of Darkness
Ik had 'm er in de eerste ronde moeten uitstemmen tegen Jamon, Jamon, zoveel verschil zat er niet eens tussen de tweequote:Op woensdag 1 november 2006 20:56 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Toch maar kijken of ik Leolo kan vinden, want zo'n finale waar ik zelf niet in kan stemmen en er uberhaupt maar 3 mensen kunnen stemmen vind ik ook niet veel aan.
veel beter dan die overschatte QT-titelquote:Op woensdag 1 november 2006 20:55 schreef Lonewolf2003 het volgende:
* De Halve Finales
1. Léolo vs. Glengarry Glen Ross
2. Army of Darkness vs. Reservoir Dogs
Een man met smaak.quote:Op donderdag 2 november 2006 00:14 schreef Gorro het volgende:
* De Halve Finales
Wow, zowaar is een finale tussen mijn nummer 1 en 2 mogelijk...
quote:Op maandag 6 november 2006 22:12 schreef lot3 het volgende:
* De Halve Finales
1. Léolo vs. Glengarry Glen Ross
2. Army of Darkness vs. Reservoir Dogs
Toch maar kijken of ik Leolo kan vinden, want zo'n finale waar ik zelf niet in kan stemmen en er uberhaupt maar 3 mensen kunnen stemmen vind ik ook niet veel aan.
Ik kan niet meer stemmen. Ik heb alleen GGR en RD gezien....................
snap ik ook niet, dat is een fout , ik kan niet stemmen, dit bold geldt niet.quote:
dát was hetquote:Op dinsdag 7 november 2006 01:53 schreef laurenzo85 het volgende:
[..]
Ze heeft per ongeluk jouw post geheel gequote denk ik![]()
Klaar, hij kan dicht Lonewolfquote:Op dinsdag 14 november 2006 15:50 schreef Sokolsky het volgende:
De finale zal wel 3-2 voor Reservoir Dogs gaan worden.
Je hebt waarschijnlijk gelijk. Maar ik geef iedereen nog tot morgenavond de kans om te stemmen of te melden dat ze binnenkort één van de twee films gaan kijken.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |