Ach, het is nou ook weer niet zo dat ik van deze 12 meer dan 1 bij de laatste 8 verwachtquote:Op donderdag 28 september 2006 18:12 schreef Sokolsky het volgende:
Verder vind ik deze voorrondeselectie tamelijk dubieus. Had dan gewoon 12 rotzooititels uitgezocht.
Bad lieutenant had ik vorige week al ondersteund en die zit nu toch nog in de voorronde?quote:
quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 12:14 schreef Sasandra het volgende:
[..]
Bad lieutenant had ik vorige week al ondersteund en die zit nu toch nog in de voorronde?
quote:Gaan gewoon de eerste 12 films op alfabetische volgorde door.
dan gooi je die er maar beide uit en laat je de hoogste verliezer alsnog doorgaan...quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 15:23 schreef Lonewolf2003 het volgende:
* Voorronde
ronde gaat morgen dicht. Tenzij iemand van plan is binnenkort Bad Lieutenant of Baraka te kijken. Dat duel staat namelijk nog steeds 0-0
Als je nog anderhalve week wacht, Baraka is volgend weekend in een 70mm-kopie in de bios te zien.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 15:23 schreef Lonewolf2003 het volgende:
ronde gaat morgen dicht. Tenzij iemand van plan is binnenkort Bad Lieutenant of Baraka te kijken. Dat duel staat namelijk nog steeds 0-0
Dat gaat me te lang duren.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 02:05 schreef California het volgende:
[..]
Als je nog anderhalve week wacht, Baraka is volgend weekend in een 70mm-kopie in de bios te zien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |