Ik had 'm er in de eerste ronde moeten uitstemmen tegen Jamon, Jamon, zoveel verschil zat er niet eens tussen de tweequote:Op woensdag 1 november 2006 20:56 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Toch maar kijken of ik Leolo kan vinden, want zo'n finale waar ik zelf niet in kan stemmen en er uberhaupt maar 3 mensen kunnen stemmen vind ik ook niet veel aan.
veel beter dan die overschatte QT-titelquote:Op woensdag 1 november 2006 20:55 schreef Lonewolf2003 het volgende:
* De Halve Finales
1. Léolo vs. Glengarry Glen Ross
2. Army of Darkness vs. Reservoir Dogs
Een man met smaak.quote:Op donderdag 2 november 2006 00:14 schreef Gorro het volgende:
* De Halve Finales
Wow, zowaar is een finale tussen mijn nummer 1 en 2 mogelijk...
quote:Op maandag 6 november 2006 22:12 schreef lot3 het volgende:
* De Halve Finales
1. Léolo vs. Glengarry Glen Ross
2. Army of Darkness vs. Reservoir Dogs
Toch maar kijken of ik Leolo kan vinden, want zo'n finale waar ik zelf niet in kan stemmen en er uberhaupt maar 3 mensen kunnen stemmen vind ik ook niet veel aan.
Ik kan niet meer stemmen. Ik heb alleen GGR en RD gezien....................
snap ik ook niet, dat is een fout , ik kan niet stemmen, dit bold geldt niet.quote:
dát was hetquote:Op dinsdag 7 november 2006 01:53 schreef laurenzo85 het volgende:
[..]
Ze heeft per ongeluk jouw post geheel gequote denk ik![]()
Klaar, hij kan dicht Lonewolfquote:Op dinsdag 14 november 2006 15:50 schreef Sokolsky het volgende:
De finale zal wel 3-2 voor Reservoir Dogs gaan worden.
Je hebt waarschijnlijk gelijk. Maar ik geef iedereen nog tot morgenavond de kans om te stemmen of te melden dat ze binnenkort één van de twee films gaan kijken.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |