Jeequote:Op maandag 25 september 2006 01:14 schreef Nembrionic het volgende:
het andere topic was nét vol!
Mijn reis was fantastisch
Zo werkt het hier nietquote:Op maandag 25 september 2006 01:17 schreef broer het volgende:
Ik laat het bedenken van een nieuwe vraag even aan iemand anders.
quote:Op maandag 25 september 2006 01:17 schreef broer het volgende:
Ja hij is vorige week bijgekomen na 2 weken buiten bewustzijn te zijn geweest. Vandaar ook dat het nu weer beter met me gaatquote:Op maandag 25 september 2006 01:18 schreef Soempie het volgende:
Nem![]()
Hee MaJo, alles goedgekomen met je vader? Heb het niet helemaal meegekregen..
Stel jij eens een vraag broerquote:Op maandag 25 september 2006 01:17 schreef broer het volgende:
Dit klint wel wat bekender maar het is te kort om een belletje te laten rinkelenquote:Op maandag 25 september 2006 01:26 schreef wyccie het volgende:
Ik stel wel een vraag.
Zelfde recept als daarnet (artiest en titel dus):
klik hier!
quote:Op maandag 25 september 2006 01:37 schreef MaJo het volgende:
Is het een titel met één woord? Zit het in mijn hoofd te zingen maar kan er niet opkomen
"Zit het stekkertje los?" is hier niet van toepassing, helaas.quote:
Yupz...15 dagen.quote:Op maandag 25 september 2006 01:15 schreef MaJo het volgende:
[..]
Jee2 weken was het toch? Het lijkt wel alsof je maanden weggeweest bent
We willen foto's zien
Da's liefquote:Op maandag 25 september 2006 01:40 schreef broer het volgende:
Nou, omdat wyccie moet slapen, dan:
Jeanny - Falco
(Ik ga even nadenken over een nieuwe vraag.)
Oh das minder ja, hoewel wel goed opgelost met dat hotelquote:Op maandag 25 september 2006 01:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Yupz...15 dagen.
Nou ja, eigenlijk 16 want we hadden onze connectievlucht op de terugweg gemist
1 uur overstaptijd en ons vliegtuig had 1,5 uur vertraging![]()
Wel op kosten van de vliegmaatschappij in een hotel gezeten dus dat was wel okay. Alleen geen tassen (die bleven op het vliegveld).
Fotos ben ik aan het sorteren maar daar krijg je dan nog wel een mailtje over. Die ga ik hier niet plaatsen.
Goed niews mbt je vader trouwens![]()
ben stiekem ook wel heel benieuwd naar de foto'squote:
Dat mag ik hopen anders heeft iemand anders hele spannende emails gehadquote:Op maandag 25 september 2006 01:44 schreef Soempie het volgende:
[..]
ben stiekem ook wel heel benieuwd naar de foto's![]()
Sta ik ook in je mailing list???
Maak je hem even dikgedrukt?quote:Op maandag 25 september 2006 01:44 schreef broer het volgende:
Noem minimaal twee titels uit de Ex-trilogie van Herman Brusselmans.
quote:Op maandag 25 september 2006 01:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat mag ik hopen anders heeft iemand anders hele spannende emails gehad
Nee.quote:Op maandag 25 september 2006 01:45 schreef MaJo het volgende:
Maak je hem even dikgedrukt?
de regels, de regels!!! M'n houvastquote:
toe aan iets andersquote:
quote:Op maandag 25 september 2006 01:49 schreef Soempie het volgende:
de regels, de regels!!! M'n houvast![]()
*in de war![]()
Silly you.quote:Op maandag 25 september 2006 01:49 schreef Soempie het volgende:
de regels, de regels!!! M'n houvast![]()
*in de war![]()
Dat komt mooi uit!quote:Op maandag 25 september 2006 01:53 schreef I.R.Baboon het volgende:
Even een TVP. Ik heb MEN niet in m'n AT, maar lijd al heel lang onder m'n algemen ontwikkeling.
quote:Op maandag 25 september 2006 01:44 schreef broer het volgende:
Noem minimaal twee titels uit de Ex-trilogie van Herman Brusselmans.
Ik had 'm doorquote:Op maandag 25 september 2006 01:58 schreef Soempie het volgende:
Nem, heb je gemaild. Hoop dat je door hebt dat ik dus keetepeet ben
Dacht er even niet aan dat ik hier gewoon Soemp ben.
Mja...![]()
Jij behoort tot de eerste categorie.quote:Op maandag 25 september 2006 02:00 schreef Soempie het volgende:dag wyccie.
En hoe zou ik jou moeten stalken? Je bent nog mysterieuzer dan Nem![]()
quote:Op maandag 25 september 2006 02:02 schreef broer het volgende:
Zeg, jullie gaan me toch niet vertellen dat ik nu wakker moet blijven tot iemand het antwoord heeft gegeven, of wel?
Ik zit het me ook al af te vragenquote:
jij bent het hequote:
Slaapse soempiequote:Op maandag 25 september 2006 02:18 schreef Soempie het volgende:
Lang nachtje voor Broer...
Ik ga slapen. Dag jongens![]()
Ik antwoord zodadelijk gewoon zelf. En dan val ik weer terug in het oude patroon van géén nieuwe vraag stellen.quote:Op maandag 25 september 2006 02:18 schreef Soempie het volgende:
Lang nachtje voor Broer...
Kom op danquote:Op maandag 25 september 2006 02:22 schreef broer het volgende:
[..]
Ik antwoord zodadelijk gewoon zelf. En dan val ik weer terug in het oude patroon van géén nieuwe vraag stellen.
Je mag een nieuwe vraag stellen.quote:Op maandag 25 september 2006 02:51 schreef Gooitzen het volgende:
Wat is de planning?
Sorry. Het was niet mijn bedoeling. Maar ik moest wyccie naar bed sturen. Wist ik veel dat het hier vol met regeltjes zat.quote:Op maandag 25 september 2006 02:52 schreef Soempie het volgende:
't was even zoeken, maar ben er achter wie de stalker is![]()
Geen idee. Ik wil jou ook wel stalken als je daar behoefte aan hebt.quote:edit: 't zijn er trouwens meerdere![]()
wat heeft wyccie wat ik niet heb![]()
Wie was de laatste acteur die twee Oscars achter elkaar won voor de beste film, en voor welke films?quote:
Overdag heb ik al een stalker, maar 's nachts is er nog een plek vrijquote:Op maandag 25 september 2006 02:56 schreef broer het volgende:
[..]
Geen idee. Ik wil jou ook wel stalken als je daar behoefte aan hebt.
Oké. Afgesproken.quote:Op maandag 25 september 2006 02:58 schreef Soempie het volgende:
Overdag heb ik al een stalker, maar 's nachts is er nog een plek vrij![]()
tot morgen? Je snapt het principe nog niet helemaal geloof ik.quote:
O, ik moet nu blijven doorposten tot ik echt vervelend word?quote:Op maandag 25 september 2006 03:04 schreef Soempie het volgende:
tot morgen? Je snapt het principe nog niet helemaal geloof ik.![]()
Niet zo zeuren, je mag dan wel de naam van een van de beste nummers ooit in je plaatje hebben, of slapen of antwoord op de vraag!quote:Op maandag 25 september 2006 03:05 schreef broer het volgende:
[..]
O, ik moet nu blijven doorposten tot ik echt vervelend word?
Was ik zo blij dat ik kon gaan slapen omdat iemand mijn vraag had overgenomen, moet ik alsnog wakker blijven... Wat is dit voor topic?
horrorquote:
Ik mis de optie 'of stalken'.quote:Op maandag 25 september 2006 03:09 schreef Gooitzen het volgende:
of slapen of antwoord op de vraag!
Nee, ik ben nét terugquote:Op maandag 25 september 2006 03:15 schreef broer het volgende:
[..]
En jullie zitten ook allemaal vast in dit horror-Hotel California?
Een acteur wint geen Oscar voor beste film, maar je zult wel Tom Hanks bedoelen met Philadelphia en Forrest Gumpquote:Op maandag 25 september 2006 02:58 schreef Gooitzen het volgende:
[..]
Wie was de laatste acteur die twee Oscars achter elkaar won voor de beste film, en voor welke films?
Dat komt mooi uit. Ik ben namelijk net weer weg.quote:
Bijdehand hoorquote:Op maandag 25 september 2006 03:21 schreef Mark het volgende:
[..]
Een acteur wint geen Oscar voor beste film, maar je zult wel Tom Hanks bedoelen met Philadelphia en Forrest Gump
quote:Op maandag 25 september 2006 03:33 schreef broer het volgende:
Siegfried en Roy.
(Kut. Doe ik het weer.)
Ja, ik weet het. Voor ik het in de gaten heb, zit ik nog vast hier.quote:Op maandag 25 september 2006 03:36 schreef Soempie het volgende:
die tactiek van jou he, daar moet je wat aan doen hoor![]()
broer +1quote:Op maandag 25 september 2006 03:33 schreef broer het volgende:
Siegfried en Roy.
(Kut. Doe ik het weer.)
je komt hier nooit meer wegquote:Op maandag 25 september 2006 03:37 schreef broer het volgende:
[..]
Ja, ik weet het. Voor ik het in de gaten heb, zit ik nog vast hier.
Cindy Hoetmer is een van de leukste columnisten van Nederland. Zij schreef lange tijd voor HP/De Tijd. Voor welk tijdschrift schrijft zij haar columns nu?quote:Op maandag 25 september 2006 03:37 schreef Mark het volgende:
broer +1
Ze schrijft toch niet méér columns, hè?quote:
Omdat ik het niet meteen kan vinden op de site van Esta. En omdat ik geen zin heb om verder te zoeken, keur ik dit gewoon goed.quote:Op maandag 25 september 2006 03:42 schreef Wojworshebn het volgende:
Nieuwe revu
Dat kan ook ja, maar Nembrionic is volgens mij wel iemand die hele nachten doorgaat.quote:Op maandag 25 september 2006 08:59 schreef Mark het volgende:
Of gewoon weinig slaap, net als ik
Soms..maar vandaag nietquote:Op maandag 25 september 2006 09:04 schreef Neleos het volgende:
[..]
Dat kan ook ja, maar Nembrionic is volgens mij wel iemand die hele nachten doorgaat.
Ik ook nietquote:
Kon je ondertussen niet even een vraag bedenken?quote:Op maandag 25 september 2006 09:49 schreef Nembrionic het volgende:
Goedemorgen
Straks even boodschapjes doen
Nee...Homdeck heeft het bijna helemaal goed maar ik mis gewoon 2 namen.quote:Op maandag 25 september 2006 10:08 schreef Neleos het volgende:
Is het konijnenstront?
Hoe heet die kat en hoe heet die koffie?quote:Op maandag 25 september 2006 10:09 schreef Soempie het volgende:
Die eet die bonen en poept ze uit en daar maken ze dan koffie van![]()
oja dat was hetquote:Op maandag 25 september 2006 10:09 schreef Soempie het volgende:
Hmm, lekkerquote:Op maandag 25 september 2006 10:09 schreef Soempie het volgende:
Dit is wat ik er van weet. Puntje voor mijquote:Op maandag 25 september 2006 10:03 schreef Nembrionic het volgende:
Ik heb geen zin om allerlei dingen weg te gummen dus...
M.a.w. wat weet je hierover?
Maar dan ben jij toch?quote:Op maandag 25 september 2006 10:16 schreef Soempie het volgende:
In je vraag stond ook niet: wat is de naam van de koffie?![]()
Die 'etc' kun je wel blijven uitbreiden tot je favourite user het goed heeft![]()
Ik vindt koffie van kattenpoep aardig verkeerdquote:Op maandag 25 september 2006 10:37 schreef Nembrionic het volgende:
Nee..dat zijn koffie met melk en een koffie verkeerd
Kopi L....
Het is eigenlijk zo dat de kat de bonen opeet en dan weer uitkakt.quote:Op maandag 25 september 2006 10:53 schreef Mark het volgende:
[..]
Ik vindt koffie van kattenpoep aardig verkeerd
Details ze komen wel via hetzeflde kanaalquote:Op maandag 25 september 2006 10:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het is eigenlijk zo dat de kat de bonen opeet en dan weer uitkakt.
Het zijn dus wel gewoon koffiebonen alleen zijn ze voorverwerkt
Het is dus geen poep.
het blijft ranzigquote:Op maandag 25 september 2006 10:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het is eigenlijk zo dat de kat de bonen opeet en dan weer uitkakt.
Het zijn dus wel gewoon koffiebonen alleen zijn ze voorverwerkt
Het is dus geen poep.
Ja..en kaas wordt gemaakt dmv stremsel a.k.a. maagzuur van een koe.quote:Op maandag 25 september 2006 10:56 schreef DSanka het volgende:
[..]
Details ze komen wel via hetzeflde kanaal
Zegt de fotograafquote:Op maandag 25 september 2006 11:49 schreef Nembrionic het volgende:
Ik vind kunst saai. Dus ik weet er niet zoveel vanaf
Ik fotografeer geen kunstquote:Op maandag 25 september 2006 11:51 schreef Soempie het volgende:
[..]
Zegt de fotograaf![]()
Je daalt wel in m'n lijst van leukste users, dat snap je wel he![]()
Jeejquote:Op maandag 25 september 2006 11:55 schreef Soempie het volgende:
Yurithemaster + 1
Met m'n vraag over het spiraaltje had iedereen meer moeite
Waarom ben jij altijd sneller dan mij.quote:Op maandag 25 september 2006 12:00 schreef U het volgende:
Joeri Gagarin?
Proefdieren die aan boord waren voor onderzoek?quote:Op maandag 25 september 2006 12:09 schreef U het volgende:
dankzij mijn tijdmachine natuurlijk!
Wie overleefden de crash van de Space Shuttle Columbia in 2003 en werden weken later levend teruggevonden?
hmm, op zich goed, maar ik hoopte op een specifieker antwoord (wat voor dieren?)quote:Op maandag 25 september 2006 12:10 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Proefdieren die aan boord waren voor onderzoek?
Een paar Superschapenquote:Op maandag 25 september 2006 12:09 schreef U het volgende:
dankzij mijn tijdmachine natuurlijk!
Wie overleefden de crash van de Space Shuttle Columbia in 2003 en werden weken later levend teruggevonden?
dat zou de crash wel enigzins kunnen verklarenquote:Op maandag 25 september 2006 12:17 schreef Supersheep het volgende:
3 bultrugwalvissen
quote:Op maandag 25 september 2006 12:17 schreef U het volgende:
[..]
dat zou de crash wel enigzins kunnen verklaren
Het was dan ook een plotselinge ingeving na die hint van jequote:Op maandag 25 september 2006 12:17 schreef U het volgende:
[..]
dat zou de crash wel enigzins kunnen verklaren
hoppaquote:Op maandag 25 september 2006 12:18 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Het was dan ook een plotselinge ingeving na die hint van je
Maar uh wormen of zo?
jeej!quote:Op maandag 25 september 2006 12:20 schreef U het volgende:
[..]
hoppa
Supersheep + 1
enkele weken na de crash werd een kistje geopend en toen zag men dat deze kleine wormpjes alles overleefd hadden (val van 300km hoogte en re-entry door de atmosfeer), ze hebben zelfs nog onderzoeksresultaten eruit weten te halen
juist!quote:Op maandag 25 september 2006 12:27 schreef Nembrionic het volgende:
Match Stick Man
Ga je nog wat foto's online gooien binnenkort?quote:Op maandag 25 september 2006 12:29 schreef Nembrionic het volgende:
Vakantie was heel erg gaaf
Maar daarover later meer
Trouwens...is Fok! bij jullie ook zo retetraag?
FOK! is inderdaad traag, maar wanneer niet?quote:Op maandag 25 september 2006 12:29 schreef Nembrionic het volgende:
Vakantie was heel erg gaaf
Maar daarover later meer
Trouwens...is Fok! bij jullie ook zo retetraag?
Vast welquote:Op maandag 25 september 2006 12:50 schreef Yurithemaster het volgende:
Vast niet de goldengate burg?
quote:Op maandag 25 september 2006 13:03 schreef Nembrionic het volgende:
San Andreas..maar ik heb geen tijd voor een nieuw vraag
Dan zeg ik het Paleis op de Damquote:Op maandag 25 september 2006 13:17 schreef Neleos het volgende:
Ik denk ook Alcatraz.
Help!!!! Amsterdam staat onder waterquote:Op maandag 25 september 2006 13:19 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Dan zeg ik het Paleis op de Dam
Maar goed dat ik uitgerekend vandaag thuis werkquote:Op maandag 25 september 2006 13:21 schreef DSanka het volgende:
[..]
Help!!!! Amsterdam staat onder water
Homdeck +1quote:Op maandag 25 september 2006 13:35 schreef Homdeck het volgende:
elton john
quote:Op maandag 25 september 2006 14:02 schreef NoSigar het volgende:
Johnny van Doorn
Was dat The Good, The Bad and The Ugly ?quote:Op maandag 25 september 2006 14:07 schreef NoSigar het volgende:
Eén geval was het zelfs een remake van zijn film.
ik geloof het wel, klinkt bekendquote:Op maandag 25 september 2006 14:14 schreef Mark het volgende:
Kurosawa?
Mark +1quote:Op maandag 25 september 2006 14:14 schreef Mark het volgende:
Kurosawa?
Nee, je hebt eigenlijk 2 optiesquote:Op maandag 25 september 2006 14:29 schreef DSanka het volgende:
Anand?
Die is met pensioenquote:Op maandag 25 september 2006 14:30 schreef Pino_666 het volgende:
Kasparov
Oh??quote:
Geloof het wel, maar die is het evenminquote:Op maandag 25 september 2006 14:31 schreef DSanka het volgende:
Karpov, schaakt die nog
Dat is er 1quote:Op maandag 25 september 2006 14:32 schreef Homdeck het volgende:
kramnik?
Topalov iddquote:Op maandag 25 september 2006 14:32 schreef Pino_666 het volgende:
Oh dan moet die Bulgaar zijn.......
gaat lekker met fokquote:Op maandag 25 september 2006 14:39 schreef Mark het volgende:
Jan Timman
Loek van Wely
Genna Sosonko
Hans Ree
Hans Bohm
Max Euwe
Corsica en Elba zijn goedquote:
Hij is geboren op Corsica en later ook verbannen naar een eiland... maar welke ook alweer....quote:Op maandag 25 september 2006 15:19 schreef Mark het volgende:
Ik dacht het, maar weet het niet zeker. In ieder geval wel de 6 volgemaakt, zoals je zegt
In de hoop dat Fok overeind blijft:
Wat zijn de drie belangrijkste eilanden in het leven van Napoleon?
Inderdaad, geboren op Corsica, verbannen naar Elba, gestorven op St Helenaquote:Op maandag 25 september 2006 15:22 schreef DSanka het volgende:
Elba, st Helena en Corsica
Yuri... Yuri...quote:Op maandag 25 september 2006 15:35 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
![]()
Kijzer van nederland is het zeker niet?
PatriotOnline +1quote:Op maandag 25 september 2006 15:39 schreef PatriotOnline het volgende:
Koning van Italië
+1 Markquote:Op maandag 25 september 2006 15:45 schreef Mark het volgende:
Metaal gok ik op kwik, de vis op tonijn?
Ik dacht nog zo dat niemand het gezien hadquote:Op maandag 25 september 2006 15:41 schreef macondo het volgende:
[..]
Yuri... Yuri...
Moet ik weer mijn spellingspolizei uniform uit de kast halen?
edit: gelukkig
Met Sweet Sixteenquote:Op maandag 25 september 2006 15:50 schreef Homdeck het volgende:
peter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |