haha ik zit net southpark te kijken (hele dag eigenlijk alquote:
Zekerquote:Op zondag 24 september 2006 19:18 schreef Jimbo het volgende:
[..]
haha ik zit net southpark te kijken (hele dag eigenlijk al)
They took our jobs !
oja tieten :
[afbeelding]
wel niet naakt , nog wel mooi
Ja, Liiszle, Bravebart of Mstr ofzo moet komen voor dequote:Op zondag 24 september 2006 19:44 schreef Timmiejj het volgende:
Kankersaai hier.
Haha, kan geen toeval zijnquote:Op zondag 24 september 2006 19:49 schreef Borkydude het volgende:
Alsof de duivel ermee speelt smst Lis me nu
Elke kerel die hier komt zo aftroefen!quote:
Leer eens spellen.quote:Op zondag 24 september 2006 20:27 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Elke kerel die hier komt zo aftroefen!
hij bedoeld dat hij het goed vind dat lisanne bij je heeft geslapenquote:
Niet alleen geslapenquote:Op zondag 24 september 2006 20:39 schreef mash_ het volgende:
[..]
hij bedoeld dat hij het goed vind dat lisanne bij je heeft geslapendat is wat makkelijker gezegd
Ik weet heus wel wat ie bedoeld hoor.quote:Op zondag 24 september 2006 20:39 schreef mash_ het volgende:
[..]
hij bedoeld dat hij het goed vind dat lisanne bij je heeft geslapendat is wat makkelijker gezegd
Dat kan ik, ben alleen nu even bezigquote:Op zondag 24 september 2006 20:46 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ik ben weer dood, kun je mijn huis bellen?
Net wat je jezelf wijs wilt maken hèquote:
Is goed, als je nou ook nog met jouw huistelefoon belt, is het gratisquote:Op zondag 24 september 2006 20:49 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Dat kan ik, ben alleen nu even bezig
het kan mij vrij weinig schelen wat ze gedaan hebben hoorquote:Op zondag 24 september 2006 20:51 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Net wat je jezelf wijs wilt maken hè
Hmm, kan je niet hier naar toebellen?quote:Op zondag 24 september 2006 20:52 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Is goed, als je nou ook nog met jouw huistelefoon belt, is het gratis![]()
je hebt ook nog zo iets als condoomsquote:Op zondag 24 september 2006 20:57 schreef HuHu het volgende:
Of loop ik nu te hard van stapel?
Hoho, niet te hard van stapelquote:Op zondag 24 september 2006 20:59 schreef mash_ het volgende:
[..]
je hebt ook nog zo iets als condooms
doe ik niet HuHu begon over babysquote:Op zondag 24 september 2006 21:01 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Hoho, niet te hard van stapel
quote:Op zondag 24 september 2006 20:55 schreef HuHu het volgende:
Dus over 9 maanden is er een kleine Messenga?
Dat mag niet van de Paus!quote:Op zondag 24 september 2006 20:59 schreef mash_ het volgende:
[..]
je hebt ook nog zo iets als condooms
Heerlijkquote:
Ik mag niet te hard van stapel?quote:Op zondag 24 september 2006 21:01 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Hoho, niet te hard van stapel
en onlinequote:Op zondag 24 september 2006 21:18 schreef mash_ het volgende:
vraag me af wat lis denkt als ze dit leest
Die ontkent uiteraard alles bij hoog en bij laagquote:Op zondag 24 september 2006 21:18 schreef mash_ het volgende:
vraag me af wat lis denkt als ze dit leest
Hoi dingesquote:
*Proest*quote:Op zondag 24 september 2006 21:32 schreef mstr het volgende:
[..]
Kleine Messenga?
Nog een klotemod erbij?
ik ontken allesquote:Op zondag 24 september 2006 21:30 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Die ontkent uiteraard alles bij hoog en bij laag
Dat jullie een kleine nieuwe klotemod hebben geneukt.quote:Op zondag 24 september 2006 21:34 schreef liiszle het volgende:
[..]
ik ontken alles
wat denken jullie wel niet van mij
Nou een heleboelquote:Op zondag 24 september 2006 21:34 schreef liiszle het volgende:
[..]
ik ontken alles
wat denken jullie wel niet van mij
quote:
vertell..quote:
Ik sluit niks uit zegmaarquote:
nee, ik zou idd alles geloven wat je leestquote:
Das wat andersquote:Op zondag 24 september 2006 21:37 schreef liiszle het volgende:
[..]
nee, ik zou idd alles geloven wat je lees
doe maar een heerlijk helder heineken alsjeblieftquote:
gvd dr was nog hoop dat je een chick wasquote:Op zondag 24 september 2006 21:41 schreef Jimbo het volgende:
[..]
doe maar een heerlijk helder heineken alsjeblieft
wil je zelf ook wat
Een toffe eendquote:
Doe mij er ook maar 1.quote:Op zondag 24 september 2006 21:41 schreef Jimbo het volgende:
[..]
doe maar een heerlijk helder heineken alsjeblieft
wil je zelf ook wat
Die waren dan van zo'n hoge kwaliteit dat ik ze gemist hebquote:Op zondag 24 september 2006 21:43 schreef Agorias het volgende:
Ik had eerlijkgezegd wel verwacht dat het plebs van fok mij nu ongeveer wel zou kennen, met al mijn kwaliteittopics
Je bent wel erg tevreden met jezelf hequote:Op zondag 24 september 2006 21:46 schreef Agorias het volgende:
mijn laatste toffe topic:
Ik heb een geest gezien
energieen aftrekken, hoe verzin ik het
quote:Op zondag 24 september 2006 21:50 schreef Agorias het volgende:
Zelfrespect is tof...
Ja ik kan het niet he, dus ik zocht een TRU goeroe die het wel kon, maar ze namen me niet serieusquote:Op zondag 24 september 2006 21:55 schreef Jimbo het volgende:
een geest aftrekken he ?hoe deed je t met zn zaad ?
Doeiquote:Op zondag 24 september 2006 21:57 schreef liiszle het volgende:
ik ga dr vandeur!
Kopen ?quote:
Praat eens gewoon gekquote:Op zondag 24 september 2006 22:02 schreef Agorias het volgende:
mits 130 % discount!
Ik heb zelfrespect genoeg,quote:Op zondag 24 september 2006 22:05 schreef Agorias het volgende:
Wie wil mijn zelfrespect kopen? Je krijgt de helft voor een krat hertog jan, want ik heb toch meer dan genoeg!
Word er ook helemaal gek van :quote:Op zondag 24 september 2006 22:11 schreef Agorias het volgende:
Ik word echt gek van die tyfuserrors van fok, en zoooo langzaam.
Ik zou bijna zelfmoord plegen, bíjna
Dat zeg je toch nietquote:
Heb jij hetzelfde als Agorias gedaanquote:
Niet, ik heb niet over jullie gefantaseerd.quote:Op zondag 24 september 2006 22:40 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Heb jij hetzelfde als Agorias gedaan
Ja, kankeronderhoudquote:Op zondag 24 september 2006 22:45 schreef Agorias het volgende:
Warning
mysql_connect(): Lost connection to MySQL server during query in line 99 of file {config_root}/www.inc/global/classes/db.class.php
Fokis langzaam, aan het
sterven
Gelukkig, das zo'n vuig ideequote:Op zondag 24 september 2006 22:46 schreef mstr het volgende:
[..]
Niet, ik heb niet over jullie gefantaseerd.
Smsenquote:
quote:
hmm, sms mij dan maarquote:
Joah, net of vastniet hier nog komtquote:Op zondag 24 september 2006 23:00 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Jij bent hetzelfde als vastniet, doe es anders?
Ons stukjequote:
En hoe wassiequote:Op zondag 24 september 2006 23:19 schreef X-fi het volgende:
Ben naar World Trade Center gegaan.
Mmh okquote:Op zondag 24 september 2006 23:22 schreef X-fi het volgende:
[..]
Best mooi hoorAlleen was United 93 mooier
K wist hetquote:Op zondag 24 september 2006 23:22 schreef X-fi het volgende:
[..]
Best mooi hoorAlleen was United 93 mooier
Mwah dan gaat ik niet, de moeite doen we er dan niet voorquote:Op zondag 24 september 2006 23:35 schreef X-fi het volgende:
[..]
Maar het is de moeite waard om er heen te gaan.
Misschien vindt jij hem rete strakquote:Op zondag 24 september 2006 23:36 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Mwah dan gaat ik niet, de moeite doen we er dan niet voor
Mwaaah, ik twijfel al. En mwaaaaah.quote:
wie is dat dan weerquote:Op zondag 24 september 2006 23:09 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Joah, net of vastniet hier nog komt
officiële sitequote:Op zondag 24 september 2006 23:47 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Mwaaah, ik twijfel al. En mwaaaaah.
Nee.
I knowquote:
Ja hier!quote:
Whehehequote:Op zondag 24 september 2006 23:58 schreef X-fi het volgende:
[..]
Nee, was met de broek in de wasmachine
Kwam jij nou ook vrijdag?quote:
Jij ook straksquote:
Jamaar nu denk ik steeds dat vastniet dat is, en dat werkt niet in zn voordeel hoorquote:Op zondag 24 september 2006 23:09 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Joah, net of vastniet hier nog komt
Eenschquote:Op maandag 25 september 2006 05:15 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Jamaar nu denk ik steeds dat vastniet dat is, en dat werkt niet in zn voordeel hoor
Kijk, dat is beter.quote:Op maandag 25 september 2006 08:44 schreef mash_ het volgende:
ik zit er tot 12:05
Gaatjes erin...quote:Op maandag 25 september 2006 08:52 schreef mstr het volgende:
Maar nu eerst even m'n Leesautobiografie uitprinten
goede morgenquote:Op maandag 25 september 2006 09:04 schreef Blaxje het volgende:
Morgen!
merelquote:Op maandag 25 september 2006 09:11 schreef Merel1808 het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik ben wereldkampioen snel aankleden9.02 ging de wekker en ik ben nú op school
![]()
slimquote:Op maandag 25 september 2006 10:48 schreef eRrrrJeee het volgende:
Morgen....
was helemaal vergeten dat het maandag wasen dus naar school moest hihi
niet echtquote:
wat een luizenleventje joh.. over een uurtje naar school, net gedouchedquote:Op maandag 25 september 2006 11:47 schreef liiszle het volgende:
Ik ben ook gedoucht.. en ga over uurtje naar school.
Goedemorgen trouwens
Barrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrtttt!!quote:Op maandag 25 september 2006 12:07 schreef Dark_Angelus het volgende:
Merel
* Dark_Angelus aandachtshoer is
hahah ja ik heb zon ontiegelijk lekker roosterquote:Op maandag 25 september 2006 12:05 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
wat een luizenleventje joh.. over een uurtje naar school, net gedouched
Ik moet op maandag van 9 tot 10 naar school, en dan van 4 tot 5 weerquote:Op maandag 25 september 2006 12:09 schreef liiszle het volgende:
[..]
hahah ja ik heb zon ontiegelijk lekker rooster
maandags pas kwart over 1 beginnen! dinsdags kwart voor 1
vrijdags vrij
ja. erg lekker
dat is pas klotequote:Op maandag 25 september 2006 12:11 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ik moet op maandag van 9 tot 10 naar school, en dan van 4 tot 5 weer![]()
quote:Op maandag 25 september 2006 12:22 schreef Dark_Angelus het volgende:
* Dark_Angelus heeft morgenmiddag al weekend
quote:
Pas donderdagquote:Op maandag 25 september 2006 12:38 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ik heb donderdag pas om 13.15 weekend
Naja, ik heb net een weekend van 11 dagen achter de rugquote:Op maandag 25 september 2006 12:40 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Pas donderdag
Dan moet k alweer bijna naar school
Ja jij welquote:Op maandag 25 september 2006 12:52 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Naja, ik heb net een weekend van 11 dagen achter de rug
Ik heb alle reden om niet lief te zijn. dus loop niet zo te miepen.quote:Op maandag 25 september 2006 13:03 schreef xannie90 het volgende:
[..]
wees eens leif joh
ik ben online en nu l ief doen
kkom maar op met die redenenquote:Op maandag 25 september 2006 13:09 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik heb alle reden om niet lief te zijn. dus loop niet zo te miepen.
Neen, Fok! en privé gaat gescheidenquote:Op maandag 25 september 2006 13:11 schreef xannie90 het volgende:
[..]
kkom maar op met die redenen
ikz it hier in de les achter een kutcomputer waar de spatie irriteertdus ik heb ook te zeuren
Dag muts.quote:Op maandag 25 september 2006 13:15 schreef xannie90 het volgende:
ach, eikelik moet w4eeer eens gaan
"spreek" jullie later !
kus
ik heb vrijdag vrij maandag en dinsdag 12:05 uitquote:Op maandag 25 september 2006 12:09 schreef liiszle het volgende:
[..]
hahah ja ik heb zon ontiegelijk lekker rooster
maandags pas kwart over 1 beginnen! dinsdags kwart voor 1
vrijdags vrij
ja. erg lekker
Ik zit ookal thuisquote:Op maandag 25 september 2006 14:05 schreef Merel1808 het volgende:
Neenee, thuis nu! Ik heb op maandag van 9 tot 10 en van 4 tot 5 les![]()
lols. ik op maandag normaal wel fatsoenlijk les maarja nu staakt het ov in rotterdam dus dan zou ik van het centraal naar zuid moeten lopen weinig kans dat ik daar zin in heb. dus vandaag maar vrij genomen. hadnu lekker lang weekend. vrijdag zaterdag zondag en maandag ook nog eensquote:Op maandag 25 september 2006 14:05 schreef Merel1808 het volgende:
Neenee, thuis nu! Ik heb op maandag van 9 tot 10 en van 4 tot 5 les![]()
Oh tsss, waarom heeft iedereen zulke lange weekendenquote:Op maandag 25 september 2006 14:14 schreef B_BOY het volgende:
[..]
lols. ik op maandag normaal wel fatsoenlijk les maarja nu staakt het ov in rotterdam dus dan zou ik van het centraal naar zuid moeten lopen weinig kans dat ik daar zin in heb. dus vandaag maar vrij genomen. hadnu lekker lang weekend. vrijdag zaterdag zondag en maandag ook nog eens![]()
een uur valt nog meequote:Op maandag 25 september 2006 14:22 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
En op school met een uur vertraging
Graftreinen![]()
Ik vind het aardig langquote:
niet zeiken dus........quote:Op maandag 25 september 2006 14:17 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Oh tsss, waarom heeft iedereen zulke lange weekenden
OK, stiekem mag ik ook niet klagen, ik heb nog maar 1 uurtje les gehad sinds mijn 11 dagen durende weekend
Ik vind het erger als de verwarming het niet doet. Denk je op een koude winterdag lekker in de warme trein te stappen, loop je een vrieskist binnenquote:Op maandag 25 september 2006 14:27 schreef B_BOY het volgende:
[..]
niet zeiken dus........
enja je moet ook gewoon weekend creeeren he. school is niet verplicht dus
en idd de treinen zijn idd klote. vooral als je vertraging hebt en tis teringwarm en de airco is kapot :S
Mijn enigste college heb ik gemist door die vertragingquote:
Zeker, dinsdag weekendquote:
dan ga ik prinicipieel roken om mezelf warm te houden....quote:Op maandag 25 september 2006 14:30 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik vind het erger als de verwarming het niet doet. Denk je op een koude winterdag lekker in de warme trein te stappen, loop je een vrieskist binnen![]()
En bier zuupen?quote:Op maandag 25 september 2006 15:08 schreef B_BOY het volgende:
[..]
dan ga ik prinicipieel roken om mezelf warm te houden....
hahaquote:Op maandag 25 september 2006 15:08 schreef B_BOY het volgende:
[..]
dan ga ik prinicipieel roken om mezelf warm te houden....
vanavond weerquote:
in de treinquote:
Joah,quote:
Doe mee aan de NS zuipmeet die al gedeeltelijk is geplandquote:Op maandag 25 september 2006 15:19 schreef B_BOY het volgende:
[..]
in de trein![]()
i9k ben voor een beerenburger en rook meet in de trein (is trouwens wel verboden)
oooooooooooooooooooooooooh echt ?quote:Op maandag 25 september 2006 15:19 schreef B_BOY het volgende:
[..]
in de trein![]()
i9k ben voor een beerenburger en rook meet in de trein (is trouwens wel verboden)
V'telquote:Op maandag 25 september 2006 15:20 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Doe mee aan de NS zuipmeet die al gedeeltelijk is gepland
Jaaaa, die moeten we gaan doen een keer!quote:Op maandag 25 september 2006 15:20 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Doe mee aan de NS zuipmeet die al gedeeltelijk is gepland
Ik stap op in Enschede, BraveBart in Hengelo, Merel in Almelo. Iedereen neemt bier mee en dan zuipend naar Amsterdamquote:
Ah tof, ik kom niet.quote:Op maandag 25 september 2006 15:23 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik stap op in Enschede, BraveBart in Hengelo, Merel in Almelo. Iedereen neemt bier mee en dan zuipend naar Amsterdam
Lis, Mstr en ik in Utrecht.quote:Op maandag 25 september 2006 15:23 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik stap op in Enschede, BraveBart in Hengelo, Merel in Almelo. Iedereen neemt bier mee en dan zuipend naar Amsterdam
quote:Op maandag 25 september 2006 15:24 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Nee, want we gaan bij jou slapen
Dan ga jij mee op de terugweg. vanaf Amsterdam zuipend terug naar Almeloquote:
Wat moet k daar nou weer?quote:Op maandag 25 september 2006 15:25 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Dan ga jij mee op de terugweg. vanaf Amsterdam zuipend terug naar Almelo [afbeelding]
Leuk René, wie gaat er nog meer mee met ons ?quote:Op maandag 25 september 2006 15:26 schreef Renesite het volgende:
[afbeelding]
En dat voor 0 euro en 0 cent
Dat is nog eens leukquote:Op maandag 25 september 2006 15:26 schreef Renesite het volgende:
[afbeelding]
Altijd toch?quote:Op maandag 25 september 2006 15:26 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Mstr![]()
Wat een binnenkomst weer
Net of k daar niet genoeg van heb in een studentenflatquote:
mstrrrrrrrrrrrrrrrquote:
Je kan nooit genoeg hebbenquote:Op maandag 25 september 2006 15:27 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Net of k daar niet genoeg van heb in een studentenflat
tofquote:Op maandag 25 september 2006 15:26 schreef Renesite het volgende:
[afbeelding]
Ik wel.quote:
Ach, we willen ook wel even omrijden naar Tilburgquote:Op maandag 25 september 2006 15:28 schreef B_BOY het volgende:
treinzuipmeet klinkt leuk als er een datum is dat ik kan doe ik mee. ik stap dan op waar ik zin heb. heb dan toch wel ov......
ik ga zometeen ook weer ziupen en vanaaf nog veel meer
lang leve het studentenleven...
ow we moeten vergaderen okej zo en zo laat in die kroeg![]()
doe dat lijkt me prima plan.quote:Op maandag 25 september 2006 15:30 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ach, we willen ook wel even omrijden naar Tilburg![]()
Klinkt te mooi voor woorden.quote:Op maandag 25 september 2006 15:30 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Nieuw plan.
We gaan zuipend naar A'dam, ik slaap bij jou, en de rest gaat weer terug![]()
quote:Op maandag 25 september 2006 15:27 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Leuk René, wie gaat er nog meer mee met ons ?
nouhou. je kon hem op zijn minst proberen om te pratenquote:Op maandag 25 september 2006 15:30 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Nieuw plan.
We gaan zuipend naar A'dam, ik slaap bij jou, en de rest gaat weer terug![]()
Stuur mij ook ff kaarten dan.quote:Op maandag 25 september 2006 15:33 schreef Renesite het volgende:
Wanneer je televisie stroom of internet van @home hebt kan je gratis
Wil niet meerquote:Op maandag 25 september 2006 15:34 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Stuur mij ook ff kaarten dan.
Jullie kunnen toch uitgaan tot de eerste trein teruggaat, het is wel Amsterdam hoorquote:Op maandag 25 september 2006 15:34 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
nouhou. je kon hem op zijn minst proberen om te praten
Net of je mag blijvenquote:Op maandag 25 september 2006 15:39 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Jullie kunnen toch uitgaan tot de eerste trein teruggaat, het is wel Amsterdam hoor![]()
Das waarquote:Op maandag 25 september 2006 15:39 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Jullie kunnen toch uitgaan tot de eerste trein teruggaat, het is wel Amsterdam hoor![]()
Tja, keuzes, keuzesquote:Op maandag 25 september 2006 15:43 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Das waar![]()
Maar dan moet jij eigenlijk ook meegaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |