kkom maar op met die redenenquote:Op maandag 25 september 2006 13:09 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik heb alle reden om niet lief te zijn. dus loop niet zo te miepen.
Neen, Fok! en privé gaat gescheidenquote:Op maandag 25 september 2006 13:11 schreef xannie90 het volgende:
[..]
kkom maar op met die redenen
ikz it hier in de les achter een kutcomputer waar de spatie irriteertdus ik heb ook te zeuren
Dag muts.quote:Op maandag 25 september 2006 13:15 schreef xannie90 het volgende:
ach, eikelik moet w4eeer eens gaan
"spreek" jullie later !
kus
ik heb vrijdag vrij maandag en dinsdag 12:05 uitquote:Op maandag 25 september 2006 12:09 schreef liiszle het volgende:
[..]
hahah ja ik heb zon ontiegelijk lekker rooster
maandags pas kwart over 1 beginnen! dinsdags kwart voor 1
vrijdags vrij
ja. erg lekker
Ik zit ookal thuisquote:Op maandag 25 september 2006 14:05 schreef Merel1808 het volgende:
Neenee, thuis nu! Ik heb op maandag van 9 tot 10 en van 4 tot 5 les![]()
lols. ik op maandag normaal wel fatsoenlijk les maarja nu staakt het ov in rotterdam dus dan zou ik van het centraal naar zuid moeten lopen weinig kans dat ik daar zin in heb. dus vandaag maar vrij genomen. hadnu lekker lang weekend. vrijdag zaterdag zondag en maandag ook nog eensquote:Op maandag 25 september 2006 14:05 schreef Merel1808 het volgende:
Neenee, thuis nu! Ik heb op maandag van 9 tot 10 en van 4 tot 5 les![]()
Oh tsss, waarom heeft iedereen zulke lange weekendenquote:Op maandag 25 september 2006 14:14 schreef B_BOY het volgende:
[..]
lols. ik op maandag normaal wel fatsoenlijk les maarja nu staakt het ov in rotterdam dus dan zou ik van het centraal naar zuid moeten lopen weinig kans dat ik daar zin in heb. dus vandaag maar vrij genomen. hadnu lekker lang weekend. vrijdag zaterdag zondag en maandag ook nog eens![]()
een uur valt nog meequote:Op maandag 25 september 2006 14:22 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
En op school met een uur vertraging
Graftreinen![]()
Ik vind het aardig langquote:
niet zeiken dus........quote:Op maandag 25 september 2006 14:17 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Oh tsss, waarom heeft iedereen zulke lange weekenden
OK, stiekem mag ik ook niet klagen, ik heb nog maar 1 uurtje les gehad sinds mijn 11 dagen durende weekend
Ik vind het erger als de verwarming het niet doet. Denk je op een koude winterdag lekker in de warme trein te stappen, loop je een vrieskist binnenquote:Op maandag 25 september 2006 14:27 schreef B_BOY het volgende:
[..]
niet zeiken dus........
enja je moet ook gewoon weekend creeeren he. school is niet verplicht dus
en idd de treinen zijn idd klote. vooral als je vertraging hebt en tis teringwarm en de airco is kapot :S
Mijn enigste college heb ik gemist door die vertragingquote:
Zeker, dinsdag weekendquote:
dan ga ik prinicipieel roken om mezelf warm te houden....quote:Op maandag 25 september 2006 14:30 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik vind het erger als de verwarming het niet doet. Denk je op een koude winterdag lekker in de warme trein te stappen, loop je een vrieskist binnen![]()
En bier zuupen?quote:Op maandag 25 september 2006 15:08 schreef B_BOY het volgende:
[..]
dan ga ik prinicipieel roken om mezelf warm te houden....
hahaquote:Op maandag 25 september 2006 15:08 schreef B_BOY het volgende:
[..]
dan ga ik prinicipieel roken om mezelf warm te houden....
vanavond weerquote:
in de treinquote:
Joah,quote:
Doe mee aan de NS zuipmeet die al gedeeltelijk is geplandquote:Op maandag 25 september 2006 15:19 schreef B_BOY het volgende:
[..]
in de trein![]()
i9k ben voor een beerenburger en rook meet in de trein (is trouwens wel verboden)
oooooooooooooooooooooooooh echt ?quote:Op maandag 25 september 2006 15:19 schreef B_BOY het volgende:
[..]
in de trein![]()
i9k ben voor een beerenburger en rook meet in de trein (is trouwens wel verboden)
V'telquote:Op maandag 25 september 2006 15:20 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Doe mee aan de NS zuipmeet die al gedeeltelijk is gepland
Jaaaa, die moeten we gaan doen een keer!quote:Op maandag 25 september 2006 15:20 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Doe mee aan de NS zuipmeet die al gedeeltelijk is gepland
Ik stap op in Enschede, BraveBart in Hengelo, Merel in Almelo. Iedereen neemt bier mee en dan zuipend naar Amsterdamquote:
Ah tof, ik kom niet.quote:Op maandag 25 september 2006 15:23 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik stap op in Enschede, BraveBart in Hengelo, Merel in Almelo. Iedereen neemt bier mee en dan zuipend naar Amsterdam
Lis, Mstr en ik in Utrecht.quote:Op maandag 25 september 2006 15:23 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik stap op in Enschede, BraveBart in Hengelo, Merel in Almelo. Iedereen neemt bier mee en dan zuipend naar Amsterdam
quote:Op maandag 25 september 2006 15:24 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Nee, want we gaan bij jou slapen
Dan ga jij mee op de terugweg. vanaf Amsterdam zuipend terug naar Almeloquote:
Wat moet k daar nou weer?quote:Op maandag 25 september 2006 15:25 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Dan ga jij mee op de terugweg. vanaf Amsterdam zuipend terug naar Almelo [afbeelding]
Leuk René, wie gaat er nog meer mee met ons ?quote:Op maandag 25 september 2006 15:26 schreef Renesite het volgende:
[afbeelding]
En dat voor 0 euro en 0 cent
Dat is nog eens leukquote:Op maandag 25 september 2006 15:26 schreef Renesite het volgende:
[afbeelding]
Altijd toch?quote:Op maandag 25 september 2006 15:26 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Mstr![]()
Wat een binnenkomst weer
Net of k daar niet genoeg van heb in een studentenflatquote:
mstrrrrrrrrrrrrrrrquote:
Je kan nooit genoeg hebbenquote:Op maandag 25 september 2006 15:27 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Net of k daar niet genoeg van heb in een studentenflat
tofquote:Op maandag 25 september 2006 15:26 schreef Renesite het volgende:
[afbeelding]
Ik wel.quote:
Ach, we willen ook wel even omrijden naar Tilburgquote:Op maandag 25 september 2006 15:28 schreef B_BOY het volgende:
treinzuipmeet klinkt leuk als er een datum is dat ik kan doe ik mee. ik stap dan op waar ik zin heb. heb dan toch wel ov......
ik ga zometeen ook weer ziupen en vanaaf nog veel meer
lang leve het studentenleven...
ow we moeten vergaderen okej zo en zo laat in die kroeg![]()
doe dat lijkt me prima plan.quote:Op maandag 25 september 2006 15:30 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ach, we willen ook wel even omrijden naar Tilburg![]()
Klinkt te mooi voor woorden.quote:Op maandag 25 september 2006 15:30 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Nieuw plan.
We gaan zuipend naar A'dam, ik slaap bij jou, en de rest gaat weer terug![]()
quote:Op maandag 25 september 2006 15:27 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Leuk René, wie gaat er nog meer mee met ons ?
nouhou. je kon hem op zijn minst proberen om te pratenquote:Op maandag 25 september 2006 15:30 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Nieuw plan.
We gaan zuipend naar A'dam, ik slaap bij jou, en de rest gaat weer terug![]()
Stuur mij ook ff kaarten dan.quote:Op maandag 25 september 2006 15:33 schreef Renesite het volgende:
Wanneer je televisie stroom of internet van @home hebt kan je gratis
Wil niet meerquote:Op maandag 25 september 2006 15:34 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Stuur mij ook ff kaarten dan.
Jullie kunnen toch uitgaan tot de eerste trein teruggaat, het is wel Amsterdam hoorquote:Op maandag 25 september 2006 15:34 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
nouhou. je kon hem op zijn minst proberen om te praten
Net of je mag blijvenquote:Op maandag 25 september 2006 15:39 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Jullie kunnen toch uitgaan tot de eerste trein teruggaat, het is wel Amsterdam hoor![]()
Das waarquote:Op maandag 25 september 2006 15:39 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Jullie kunnen toch uitgaan tot de eerste trein teruggaat, het is wel Amsterdam hoor![]()
Tja, keuzes, keuzesquote:Op maandag 25 september 2006 15:43 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Das waar![]()
Maar dan moet jij eigenlijk ook meegaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |