haha ik zit net southpark te kijken (hele dag eigenlijk alquote:
Zekerquote:Op zondag 24 september 2006 19:18 schreef Jimbo het volgende:
[..]
haha ik zit net southpark te kijken (hele dag eigenlijk al)
They took our jobs !
oja tieten :
[afbeelding]
wel niet naakt , nog wel mooi
Ja, Liiszle, Bravebart of Mstr ofzo moet komen voor dequote:Op zondag 24 september 2006 19:44 schreef Timmiejj het volgende:
Kankersaai hier.
Haha, kan geen toeval zijnquote:Op zondag 24 september 2006 19:49 schreef Borkydude het volgende:
Alsof de duivel ermee speelt smst Lis me nu
Elke kerel die hier komt zo aftroefen!quote:
Leer eens spellen.quote:Op zondag 24 september 2006 20:27 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Elke kerel die hier komt zo aftroefen!
hij bedoeld dat hij het goed vind dat lisanne bij je heeft geslapenquote:
Niet alleen geslapenquote:Op zondag 24 september 2006 20:39 schreef mash_ het volgende:
[..]
hij bedoeld dat hij het goed vind dat lisanne bij je heeft geslapendat is wat makkelijker gezegd
Ik weet heus wel wat ie bedoeld hoor.quote:Op zondag 24 september 2006 20:39 schreef mash_ het volgende:
[..]
hij bedoeld dat hij het goed vind dat lisanne bij je heeft geslapendat is wat makkelijker gezegd
Dat kan ik, ben alleen nu even bezigquote:Op zondag 24 september 2006 20:46 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ik ben weer dood, kun je mijn huis bellen?
Net wat je jezelf wijs wilt maken hèquote:
Is goed, als je nou ook nog met jouw huistelefoon belt, is het gratisquote:Op zondag 24 september 2006 20:49 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Dat kan ik, ben alleen nu even bezig
het kan mij vrij weinig schelen wat ze gedaan hebben hoorquote:Op zondag 24 september 2006 20:51 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Net wat je jezelf wijs wilt maken hè
Hmm, kan je niet hier naar toebellen?quote:Op zondag 24 september 2006 20:52 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Is goed, als je nou ook nog met jouw huistelefoon belt, is het gratis![]()
je hebt ook nog zo iets als condoomsquote:Op zondag 24 september 2006 20:57 schreef HuHu het volgende:
Of loop ik nu te hard van stapel?
Hoho, niet te hard van stapelquote:Op zondag 24 september 2006 20:59 schreef mash_ het volgende:
[..]
je hebt ook nog zo iets als condooms
doe ik niet HuHu begon over babysquote:Op zondag 24 september 2006 21:01 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Hoho, niet te hard van stapel
quote:Op zondag 24 september 2006 20:55 schreef HuHu het volgende:
Dus over 9 maanden is er een kleine Messenga?
Dat mag niet van de Paus!quote:Op zondag 24 september 2006 20:59 schreef mash_ het volgende:
[..]
je hebt ook nog zo iets als condooms
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |