Geloof het wel ja. Geef eens een link? Heb m wel al op autoscout zien staan.quote:Op zondag 24 september 2006 17:42 schreef BoJo het volgende:
hey alex is die niva die rooie die op mp staat met 150k km?
linkquote:Op zondag 24 september 2006 17:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Geloof het wel ja. Geef eens een link? Heb m wel al op autoscout zien staan.
Dat is hem inderdaadquote:
Dat is hier zo ongeveer dagelijkse routine, paarden door de straatquote:Op zondag 24 september 2006 20:32 schreef BoJo het volgende:
de paarden en ezels waren net ontsnapt uit het kinderboederij hier in de buurt, gekke beesten renden hier door de straten te hinneken enzo![]()
Dus jij voelde je wel thuisquote:Op zondag 24 september 2006 20:32 schreef BoJo het volgende:
de paarden en ezels waren net ontsnapt uit het kinderboederij hier in de buurt, gekke beesten renden hier door de straten te hinneken enzo![]()
Een BoJootje!quote:Op zondag 24 september 2006 20:47 schreef BaraCuda het volgende:
fok is er echt op vooruit gegaan eh![]()
ben weg![]()
Mja, als je genoeg liquide middelen hebt is het simpelquote:Op zondag 24 september 2006 21:47 schreef BoJo het volgende:
een bed uitzoeken is toch nog best lastig![]()
nou... dan nog lijkt het me lastig.quote:Op zondag 24 september 2006 21:57 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Mja, als je genoeg liquide middelen hebt is het simpel
Jehquote:Op zondag 24 september 2006 22:00 schreef BoJo het volgende:
[..]
nou... dan nog lijkt het me lastig.
Maar idd het maakt het wel wat makkelijker![]()
Heb je er nog een bijdrage/vergoeding voor gehad?quote:
Ik, want wij hadden een Macquote:Op zondag 24 september 2006 23:50 schreef hermandeperman het volgende:
"WordArt, wie is er niet groot mee geworden"
O RLYquote:Op maandag 25 september 2006 00:29 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat is de nieuwe reclame, wedden?
Is geen foto van mij.quote:Op zondag 24 september 2006 23:06 schreef lipje het volgende:
[..]
Heb je er nog een bijdrage/vergoeding voor gehad?
Neen, ik heb nog nooit een ASCI-voertui in het echt gezien.quote:Op maandag 25 september 2006 01:15 schreef hermandeperman het volgende:
[afbeelding]
Had je deze al op de gevoelige plaat Lex?
Loser.quote:Op maandag 25 september 2006 01:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Neen, ik heb nog nooit een ASCI-voertui in het echt gezien.
Het is het net niet joh...quote:Op maandag 25 september 2006 01:22 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Moment, probeer ik dat even.
Goedzo.quote:Op maandag 25 september 2006 01:22 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Moment, probeer ik dat even.
Da's inderdaad een fikse traktatie jaquote:Op maandag 25 september 2006 01:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Goedzo.
Ik ga mezelf morgen eens flink verwennen. Spoorbanket en Mora kipsaté kopen.
of je bent een verwend krengquote:Op maandag 25 september 2006 01:36 schreef Hugster het volgende:
of je bent pauper.
omdat je dan meer geniet, als niet alles vanzlefsprekend isquote:Op maandag 25 september 2006 01:40 schreef hermandeperman het volgende:
Waarom zou je onder je stand leven?
Godver, typ je één keer het woordje "dan"; hoort het er niet en maakt het je zin onleesbaarquote:Op maandag 25 september 2006 01:41 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
omdat je dan meer geniet, als niet alles vanzlefsprekend is
Ik zou het niet kunnen.quote:Op maandag 25 september 2006 01:40 schreef hermandeperman het volgende:
Waarom zou je onder je stand leven?
hij faptquote:Op maandag 25 september 2006 01:48 schreef hermandeperman het volgende:
http://www.neatorama.com/(...)cret-tickle-me-elmo/
Dankje schat, wordt zwaar morgen overdag ehquote:Op maandag 25 september 2006 01:52 schreef hermandeperman het volgende:
Fijne rammadan allemaal.
schapen al binnen gehaald?quote:Op maandag 25 september 2006 01:52 schreef hermandeperman het volgende:
Fijne rammadan allemaal.
Jij gaat me vertellen dat jij die smerig uitziende ende ruikende teringzooi in je klep hebt gepropt??quote:Op maandag 25 september 2006 01:56 schreef Hugster het volgende:
[..]
Dankje schat, wordt zwaar morgen overdag eh [afbeelding]![]()
Wat heb jij voor fucking ranzige-naar-oud-frituurvet-smakende-bladerdeeg-met-zoete-troep traktaties voor morgenavond?
1x een poging gewaagd nadat een meisje op m'n werk ze uit kwam delenquote:Op maandag 25 september 2006 02:00 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Jij gaat me vertellen dat jij die smerig uitziende ende ruikende teringzooi in je klep hebt gepropt??
Ik denk dat ik ze allemaal een versche karbonade geef, maar eerst inderdaad een zware dag tegemoed
Is dat wie ik denk dat het is?quote:Op maandag 25 september 2006 02:02 schreef Hugster het volgende:
[..]
1x een poging gewaagd nadat een meisje op m'n werk ze uit kwam delen*brrr*
Wel met de voorpootjes richting sloot hčquote:Op maandag 25 september 2006 02:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Eerst wel geoefend?
[afbeelding]
Nee!quote:Op maandag 25 september 2006 02:03 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Is dat wie ik denk dat het is?![]()
En ik heb ze immer nog vakkundig kunnen afslaan![]()
Gelukkigquote:Op maandag 25 september 2006 02:06 schreef Hugster het volgende:
[..]
Nee!![]()
Leuker meisje, maar Marokkaans en dus brrr
Die families
Die cultuur
Same herequote:Op maandag 25 september 2006 02:13 schreef Hugster het volgende:
Ik wou net gaan pitten
Morgen colleges.
Ik vond het meer op (zoals Huug ook al zei) fappen lijkenquote:Op maandag 25 september 2006 02:13 schreef Sjoewe het volgende:
Die Elmo brengt een fraaie Hiltler-groet
Nee, rammadan.quote:Op maandag 25 september 2006 02:14 schreef Alexxxxx het volgende:
is het vanavond FBG-nachtneuken of zo?
Ja en erna strekt ie z'n armpje zo mooiquote:Op maandag 25 september 2006 02:14 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik vond het meer op (zoals Huug ook al zei) fappen lijken
Jij hebt donderdag rond een uur of 17h00 weer voor het eerst?quote:Op maandag 25 september 2006 02:14 schreef Sjoewe het volgende:
Ik niet.
Da's ook weer waar, weet je wat, dan fapt hij op z'n ferme hitler-groetquote:Op maandag 25 september 2006 02:15 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ja en erna strekt ie z'n armpje zo mooi
Dinsdag 9 uur.quote:Op maandag 25 september 2006 02:15 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Jij hebt donderdag rond een uur of 17h00 weer voor het eerst?
Ik morgen half 10 en dinsdag kwart voor negen terwijl ik morgenavond een feest heb met gratis bier ende andere alcoholische versnaperingenquote:
Da sind Juden dabei! AUFMACHEN!quote:Op maandag 25 september 2006 02:16 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds op de eerste pop die heerlijck "AUFMACHEN" kan roepen
quote:Op maandag 25 september 2006 02:16 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds op de eerste pop die heerlijck "AUFMACHEN" kan roepen
Zoveel herrie maakte Barbie toch niet?quote:Op maandag 25 september 2006 02:17 schreef Sjoewe het volgende:
Ik weet wel dat een stel verveelde werknemers bij Matel ooit de soundchips van barbie en actionman verwisseld hebben![]()
Action Man die vraagt of je gezellig samen thee gaat drinken en daarna Shelly uit school gaat halenquote:Op maandag 25 september 2006 02:18 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Zoveel herrie maakte Barbie toch niet?
Mja, of een meisje dat Barbie aan't opmaken is en dat ze dan ineens begint te schietenquote:Op maandag 25 september 2006 02:19 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Action Man die vraagt of je gezellig samen thee gaat drinken en daarna Shelly uit school gaat halen
Wat voor teleurstelling heb je dan als 7 jarig jongetje
Gelijk achter de MacBook met dat kind.quote:Op maandag 25 september 2006 02:20 schreef Sjoewe het volgende:
Ik zou m'n kind van z'n levensdagen niet opschepen met een hysterisch stuk speeldgoed trouwens.
20 euro voor 800 blokjes lego bij de Kruidvat nuquote:Op maandag 25 september 2006 02:23 schreef Sjoewe het volgende:
Een ferme ton LEGO. En de boodschap dat je buiten ook leuk kan spelen.
quote:Op maandag 25 september 2006 02:23 schreef Sjoewe het volgende:
Een ferme ton LEGO. En de boodschap dat je buiten ook leuk kan spelen.
En dan wachten tot je eindelijk kids hebt?quote:Op maandag 25 september 2006 02:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
20 euro voor 800 blokjes lego bij de Kruidvat nu
Je vergeet dealen, snuiven, zuipen en roken.quote:Op maandag 25 september 2006 02:26 schreef Sjoewe het volgende:
Ja precies. 's Avonds op straat buskruiten, voetballen, hutten bouwen etc.
nee, ik heb nog genoeg Lego op voorraad staanquote:Op maandag 25 september 2006 02:25 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
En dan wachten tot je eindelijk kids hebt?
Die zijn voor Huug's kids.quote:Op maandag 25 september 2006 02:26 schreef Alexxxxx het volgende:
en een fierljepstok. van hout. niet van carbon of aluminium
Je bent niet de enigequote:Op maandag 25 september 2006 02:26 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee, ik heb nog genoeg Lego op voorraad staan
En dan de Friesche mentaliteit van 'zwemmen leren ze wel als ze bijna verzuipen'.quote:Op maandag 25 september 2006 02:26 schreef Alexxxxx het volgende:
en een fierljepstok. van hout. niet van carbon of aluminium
ja, carbon fierljepstokken kunnen wel meer gewicht houden geloof ik ja.quote:Op maandag 25 september 2006 02:26 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Die zijn voor Huug's kids.
Die krijgen een carbon wiegje en een crosbrommer met zijwielenquote:Op maandag 25 september 2006 02:26 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Die zijn voor Huug's kids.
om dan toch een vleugje vinexlocatiekakslet toe te voegen: babyzwemmenquote:Op maandag 25 september 2006 02:27 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
En dan de Friesche mentaliteit van 'zwemmen leren ze wel als ze bijna verzuipen'.
Dat je goed moet kijken alvorens je oversteekt leren ze vanzelf.quote:Op maandag 25 september 2006 02:27 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
En dan de Friesche mentaliteit van 'zwemmen leren ze wel als ze bijna verzuipen'.
een kinderwagen op het onderstel van een kartquote:Op maandag 25 september 2006 02:27 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Die krijgen een carbon wiegje en een crosbrommer met zijwielen
En die kunnen een joint draaien voor ze kunnen lopenquote:Op maandag 25 september 2006 02:27 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
De ene keer per jaar dat er een auto door de straat komt gaan de vlaggen uit en wordt de bestuurder gehuldigd voor z'n dapperheid zo'n stalen monster te temmen.quote:Op maandag 25 september 2006 02:28 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat je goed moet kijken alvorens je oversteekt leren ze vanzelf.
Rol maar een tippie voor pappaquote:Op maandag 25 september 2006 02:29 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
En die kunnen een joint draaien voor ze kunnen lopen
WHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op maandag 25 september 2006 02:29 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
De ene keer per jaar dat er een auto door de straat komt gaan de vlaggen uit en wordt de bestuurder gehuldigd voor z'n dapperheid zo'n stalen monster te temmen.
heit, wat heeft die trekker klaine achtertsjillenquote:Op maandag 25 september 2006 02:29 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
De ene keer per jaar dat er een auto door de straat komt gaan de vlaggen uit en wordt de bestuurder gehuldigd voor z'n dapperheid zo'n stalen monster te temmen.
Stel je voor dat je kat onder die ene auto zou komenquote:Op maandag 25 september 2006 02:30 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
WHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA![]()
![]()
![]()
![]()
Ik lig in een deuk hier
Mooi niet dat dat gebeurt. Net als de katten worden de kids aangelijnd en gevoed met bruine bonen.quote:Op maandag 25 september 2006 02:31 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Stel je voor dat je kat onder die ene auto zou komen
Dat ben een automobiel mien zoon, doar rijden die vieze mensen in uit de randstad die alle banen inpikken en naar de kapper gaan.quote:Op maandag 25 september 2006 02:31 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
heit, wat heeft die trekker klaine achtertsjillen
quote:Op maandag 25 september 2006 02:27 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik denk dat ik eerder kon zeilen dan fietsenquote:Op maandag 25 september 2006 02:32 schreef Hugster het volgende:
[..]
![]()
Ik had op mijn 4e ook een zijspancrosserLijkt me een goed plan ook weer
Ik heb een visioen van huize Miedema waar kinderen en katten in harmonie samenleven aan een 20 meter looplijn in de achtertuinquote:Op maandag 25 september 2006 02:32 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Mooi niet dat dat gebeurt. Net als de katten worden de kids aangelijnd en gevoed met bruine bonen.
quote:Op maandag 25 september 2006 02:32 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Dat ben een automobiel mien zoon, doar rijden die vieze mensen in uit de randstad die alle banen inpikken en naar de kapper gaan.
Ik was als kind ook aangelijnd btw. De muur rond het terras was namelijk net gesloopt toen ik leerde lopen.quote:Op maandag 25 september 2006 02:33 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik heb een visioen van huize Miedema waar kinderen en katten in harmonie samenleven aan een 20 meter looplijn in de achtertuin
Whahahaquote:Op maandag 25 september 2006 02:30 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
BuitenwietGa nieuwe halen op je schakelkart, mini-huug
En je broertje in de zijspan? 'Hangen 'chiel, hangen!'quote:Op maandag 25 september 2006 02:32 schreef Hugster het volgende:
[..]![]()
Ik had op mijn 4e ook een zijspancrosserLijkt me een goed plan ook weer
Nu lijn jezelf af en toe nog wel eens aan eh? Om even dat veilige gevoel van vroeger terug te halen?quote:Op maandag 25 september 2006 02:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik was als kind ook aangelijnd btw. De muur rond het terras was namelijk net gesloopt toen ik leerde lopen.
Mogen ze dan ook gezamenlijk eten uit de trog vol rauwe bruine bonen?quote:Op maandag 25 september 2006 02:33 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik heb een visioen van huize Miedema waar kinderen en katten in harmonie samenleven aan een 20 meter looplijn in de achtertuin
Jezlef aanlijnen is geen lol. Maar de halsband met spikes ligt in ons SM-kastjequote:Op maandag 25 september 2006 02:35 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Nu lijn jezelf af en toe nog wel eens aan eh? Om even dat veilige gevoel van vroeger terug te halen?
Ik denk dat ik die lijn om m'n ouders' poten gebonden had als ze me dat geflikt hadden.quote:Op maandag 25 september 2006 02:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik was als kind ook aangelijnd btw. De muur rond het terras was namelijk net gesloopt toen ik leerde lopen.
Ein reich, ein trogquote:Op maandag 25 september 2006 02:35 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Mogen ze dan ook gezamenlijk eten uit de trog vol rauwe bruine bonen?
Nee mijn neefje, mijn broertje durfde niks en had vroeger alleen oog voor de blubberplassen _naast_ de crossbaanquote:Op maandag 25 september 2006 02:34 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
En je broertje in de zijspan? 'Hangen 'chiel, hangen!'
**plok**quote:Op maandag 25 september 2006 02:34 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
En je broertje in de zijspan? 'Hangen 'chiel, hangen!'
ik denk dat je ouders je een maand in de bezemkast op hadden laten sluiten door je nanny als je dat echt had gedaan.quote:Op maandag 25 september 2006 02:36 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik denk dat ik die lijn om m'n ouders' poten gebonden had als ze me dat geflikt hadden.
Het zat er al vroeg in dus, dat duistere leven.quote:Op maandag 25 september 2006 02:36 schreef Hugster het volgende:
[..]
Nee mijn neefje, mijn broertje durfde niks en had vroeger alleen oog voor de blubberplassen _naast_ de crossbaan
Tevergeefs heeft hij crossers gekregenHet boeit hem niet
en het was een pussy
Ik begon met 9 maanden te lopen, kruipen heb ik gewoon overgeslagen.quote:Op maandag 25 september 2006 02:36 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik denk dat ik die lijn om m'n ouders' poten gebonden had als ze me dat geflikt hadden.
Klopt. Maar ik had dan ook geen nanny en ben opgevoed zonder lijnen, tuigjes en touwen.quote:Op maandag 25 september 2006 02:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik denk dat je ouders je een maand in de bezemkast op hadden laten sluiten door je nanny als je dat echt had gedaan.
Ik begon met 8 maanden met praten, ze werden gek van het geouwehoer en ik bleef maar kruipenquote:Op maandag 25 september 2006 02:37 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik begon met 9 maanden te lopen, kruipen heb ik gewoon overgeslagen.M'n pa in paniek overal hekjes maken
Die tragedie hebben ze mij gelukkig nooit aangedaanquote:Op maandag 25 september 2006 02:38 schreef Hugster het volgende:
ik ben er vandeweek ook een foto van tegengekomen, ik zal em eens scannen
Ook van moi op een pony in ponypark Slagharen![]()
Vandaar dat het nu zo'n gekwelde ziel isquote:Op maandag 25 september 2006 02:36 schreef Hugster het volgende:
[..]
Nee mijn neefje, mijn broertje durfde niks en had vroeger alleen oog voor de blubberplassen _naast_ de crossbaan
Tevergeefs heeft hij crossers gekregenHet boeit hem niet
en het was een pussy
Ik heb mezelf meermaals van de trap af getyftquote:Op maandag 25 september 2006 02:38 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik begon met 8 maanden met praten, ze werden gek van het geouwehoer en ik bleef maar kruipen
Volgens mij zat ik in mijn aussiequote:Op maandag 25 september 2006 02:38 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Die tragedie hebben ze mij gelukkig nooit aangedaan
Ik heb er een in klederdrachtquote:Op maandag 25 september 2006 02:38 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Die tragedie hebben ze mij gelukkig nooit aangedaan
Bwahahahahaquote:Op maandag 25 september 2006 02:40 schreef Hugster het volgende:
[..]
Volgens mij zat ik in mijn aussie
Als mijn kind emo wordt dan gaat hij het nog zwaar krijgen bij mequote:Op maandag 25 september 2006 02:39 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Vandaar dat het nu zo'n gekwelde ziel isEn als dat kind van jou gaat puberen... Dan moet het wel een Emo worden
Zo hard mogelijk afzetten tegen je ouders
Vooral als hij z'n haat weer eens uitspreekt over die krassersquote:Op maandag 25 september 2006 02:39 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Vandaar dat het nu zo'n gekwelde ziel isEn als dat kind van jou gaat puberen... Dan moet het wel een Emo worden
Zo hard mogelijk afzetten tegen je ouders
STUITEREEEEEHHHquote:Op maandag 25 september 2006 02:40 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik heb mezelf meermaals van de trap af getyft![]()
Je MOET hem inscannenquote:Op maandag 25 september 2006 02:40 schreef Hugster het volgende:
[..]
Volgens mij zat ik in mijn aussie
Als je je scheermesjes inleverd en naar de kapper gaat krijg je van mij een scooter met carbonquote:Op maandag 25 september 2006 02:41 schreef Hugster het volgende:
[..]
Als mijn kind emo wordt dan gaat hij het nog zwaar krijgen bij me
Dat krijg ik er wel uit
Ja. Het is nooit meer helemaal goedgekomen met mequote:
Zulks een vaderlander!quote:Op maandag 25 september 2006 02:44 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ook een klassenfoto met opgeheven hoofd en mijn hand op m'n hart
Wat zeg ik, het komt er nooit inquote:Op maandag 25 september 2006 02:43 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Als je je scheermesjes inleverd en naar de kapper gaat krijg je van mij een scooter met carbon
Je was het Duitse volkslied aan het scanderen?quote:Op maandag 25 september 2006 02:44 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ook een klassenfoto met opgeheven hoofd en mijn hand op m'n hart
"Pa, ik mot een taaaaaaaaato van John de Wolluf op meh rug"quote:Op maandag 25 september 2006 02:45 schreef Hugster het volgende:
[..]
Wat zeg ik, het komt er nooit in
Bij mij komen ze niets te kort en kan er over alles gepraat worden
Dan krijg je geen verknipt zelfbeeld
"Ik google even een plaatje"quote:Op maandag 25 september 2006 02:46 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
"Pa, ik mot een taaaaaaaaato van John de Wolluf op meh rug"
Gister twee pakjesquote:Op maandag 25 september 2006 02:49 schreef hermandeperman het volgende:
Ik doe nog 1 zo'n blauwe unit en ik dan ook denk ik....
Hier ookquote:Op maandag 25 september 2006 02:50 schreef Sjoewe het volgende:
Ik ga ook maar aftaaien. het vernachelde ritme zit er weer lekker in
Dan was het een goed feestje inderdaadquote:
Nee, ik heb de intake van de fietsen gedaan.quote:Op maandag 25 september 2006 13:17 schreef hermandeperman het volgende:
Vogeltje afgeschoten?
Zozo, heftige klus?quote:Op maandag 25 september 2006 13:24 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, ik heb de intake van de fietsen gedaan.
Nog meer redenen om zelf geen kind te nemen.quote:Op maandag 25 september 2006 13:27 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Zozo, heftige klus?
Maxima is weer zwanger hoorKrijgen we er weer zo'n bol-scheelkijkend-propje bij
![]()
En straks als je tegen de 30 loopt gaan je eierstokken rammelen en wil je maar wat graag een kind. Dus stop met dat zielige geouwehoer.quote:Op maandag 25 september 2006 13:28 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nog meer redenen om zelf geen kind te nemen.
Nee valt mee, gewoon kwaliteitscontrole en zo. Maar als er iemand als gevolg van een technisch mankement van zn fiets af flikkert over al die steentjes heen is het dus deels mijn schuld.quote:Op maandag 25 september 2006 13:27 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Zozo, heftige klus?
Maxima is weer zwanger hoorKrijgen we er weer zo'n bol-scheelkijkend-propje bij
![]()
Klopt.quote:Op maandag 25 september 2006 13:30 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nu gaat de mammie helemaal over d'r toeren.
Ik hoop het, ik hoop hetquote:Op maandag 25 september 2006 13:31 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee valt mee, gewoon kwaliteitscontrole en zo. Maar als er iemand als gevolg van een technisch mankement van zn fiets af flikkert over al die steentjes heen is het dus deels mijn schuld.
heb nog geen uur geslapen vannachtquote:
30?! Dan ben ik al veel te oud.quote:Op maandag 25 september 2006 13:29 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
En straks als je tegen de 30 loopt gaan je eierstokken rammelen en wil je maar wat graag een kind. Dus stop met dat zielige geouwehoer.
quote:Op maandag 25 september 2006 13:32 schreef ook_gek het volgende:
[..]
heb nog geen uur geslapen vannacht
Dood?quote:Op maandag 25 september 2006 13:33 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
30?! Dan ben ik al veel te oud.
Ik viel vannacht BIJNA in slaap... en toen ging de wekkerquote:Op maandag 25 september 2006 13:32 schreef ook_gek het volgende:
[..]
heb nog geen uur geslapen vannacht
Eensch. Maar ik zag gister bij de wereld draait door dat BNers in dure auto's rijden, en die komen er dan weer op af en zo, dus wie weet levert het me wat foto's opquote:Op maandag 25 september 2006 13:32 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik hoop het, ik hoop het![]()
Opbokken met dat zielige gedoe, het was 1 keer "aardig" maar nu is het wel ongekend uitgemolken zeg...
Dat wist je niet?quote:Op maandag 25 september 2006 13:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Eensch. Maar ik zag gister bij de wereld draait door dat BNers in dure auto's rijden, en die komen er dan weer op af en zo, dus wie weet levert het me wat foto's op
De BNers die ik zie rijden, rijden allemaal in pauperbakkenquote:
Mja, publieke-omroep-BN'ers zijn natuurlijk geen dikbetaalde dudesquote:Op maandag 25 september 2006 13:43 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
De BNers die ik zie rijden, rijden allemaal in pauperbakkenMaar dat zijn dan ook geen Talpa-BNers
Nee hoorquote:Op maandag 25 september 2006 13:49 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Mja, publieke-omroep-BN'ers zijn natuurlijk geen dikbetaalde dudes
Maar moet je eigenlijk die randstedelingen niet angstvallig uit Fryslan weghouden?
Dat is zoooooo'n vet taaltjequote:Op maandag 25 september 2006 13:43 schreef Alexxxxx het volgende:
Ek bevind myself in Suid Afrika, en besit n 2000 model Niva 1.7.
Die invoer van Ladas na Suid Afrika is ongeveer vier jaar gelede gestaak, maar onderdele is nog redelik beskikbaar, hoofsaaklik by twee private invoerders.
Die 16 duim band grootte waarmee die Nivas ingevoer was, is nie meer beskikbaar in ons land nie, en baie eienaars het oorgeskakel na breėr 15 duim bande.
My Niva het 205/70/R15 bande op, maar ek is gewaarsku dat die breėr bande die volgende probleme sal veroorsaak:
1. Die voorwiel hubs sal breek.
2. Die sideshafts op die agteras sal breek
3 Die agteras sal buig.
Ek het al in die verlede ook breė bande op van my vorige voertuie gehad, en het nooit enige van bogenoemde probleme ondervind nie.
Ek sal enige kommentaar in hierdie verband hoogs waardeer.
Groete
Danie Jacobs
Whehehehe, vinden ze het mooi daar, en gaan ze met z'n allen in die weilanden achter jou wonen, vliegveld plat en bouwen maarquote:Op maandag 25 september 2006 13:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee hoorZolang ik weet dat ze weer terug gaan is er niks aan de hand.
Dan emigreer ik. Oost Europa is ook mooi.quote:Op maandag 25 september 2006 13:50 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Whehehehe, vinden ze het mooi daar, en gaan ze met z'n allen in die weilanden achter jou wonen, vliegveld plat en bouwen maar
Klopt.quote:Op maandag 25 september 2006 13:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dan emigreer ik. Oost Europa is ook mooi.
ik heb dat al weken lang. Al heb ik ergen vorige week wel aardig geslapen. Zeg 2 a 3 uur per nacht.quote:Op maandag 25 september 2006 13:35 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik viel vannacht BIJNA in slaap... en toen ging de wekkerIk herken het dus
quote:Op maandag 25 september 2006 14:14 schreef Sjoewe het volgende:
En er is voor het eerst een ontwerp van me afgedrukt
Nee en nee.quote:Op maandag 25 september 2006 14:20 schreef Alexxxxx het volgende:
heeft ie en sok in zn broek, of heb je een grotere lul gesoept?
String Emilquote:Op maandag 25 september 2006 14:22 schreef Sjoewe het volgende:
http://www.myspace.com/thewetnuns
Die myspace is ook mooi, vooral de 'vrienden'
Die gast is goed ehquote:Op maandag 25 september 2006 14:24 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
String Emil
En dat eerste filmpje
Yeszzirquote:Op maandag 25 september 2006 14:25 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Delen ze uit bij concerten enzo of niet?
De A16 was vanmorgen ook nog afgeslotenquote:Op maandag 25 september 2006 14:30 schreef Alexxxxx het volgende:
A2 afgesloten, Rotterdam geen OV, Utrecht CS plat en het centrum van Den haag afgelsoten, wat is de randstad toch mooi
Vooral Fleisch is echt een mooie fotoquote:Op maandag 25 september 2006 14:28 schreef Sjoewe het volgende:
Dat derde filmpje is echt meesterlijk trouwens
Het is een stuk beter na die update jaquote:Op maandag 25 september 2006 15:20 schreef ijsmeis het volgende:
FOK! doet het wel goed eh?
Geweldig idee hoor. Ik zou het zo opnieuw doen!quote:Op maandag 25 september 2006 15:22 schreef Alexxxxx het volgende:
Zo van: whehehe, we zijn al twee maanden zonder problemen up, laten we preventief databaseonderhoud doen
Nou doe maar niet. Als het Breuls en Iteejer al niet lukt wil ik niet weten wat er gebeurt als JIJ preventief databaseonderhoud gaat doen.quote:Op maandag 25 september 2006 15:23 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Geweldig idee hoor. Ik zou het zo opnieuw doen!
Tsk! Mijn database deed het uitstekendquote:Op maandag 25 september 2006 15:24 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nou doe maar niet. Als het Breuls en Iteejer al niet lukt wil ik niet weten wat er gebeurt als JIJ preventief databaseonderhoud gaat doen.
Maikuuul zn studerende broerquote:Op maandag 25 september 2006 14:41 schreef BlaineDeMono het volgende:
Ik loop voor mijn studie bestuurskunde al enige weken stage bij een bedrijf in
een dorpje nabij Roosendaal.
Ik moet daar het bedrijf juridisch onderzoeken e.d.
's Middags wordt er altijd geluncht in de kantine, samen met al die boerse kutlui in dat bedrijf.
Eerst zou ik ze deze kwalificatie nog niet geven, inmiddels wel!![]()
Tussen die lui zit ook altijd de magazijnmedewerker, evenals wat knuppels die 'm assisteren.
Nu komt het!
Eén van die sukkels begint ineens een verhaaltje te vertellen, ik weet niet meer waar het
over ging, want dat boeit me vaak toch geen reet, maar goed.
Ik denk, ik doe een beetje belangstellend, ik kijk 'm dus aan, maar dan: stank voor dank!![]()
Hij kijkt me aan met z'n domme boerengezicht en zegt ineens: 'wa kaikte leluk?'
Ik ben eerst verbouwereerd, denk: 'wat krijgen we verdomme nou?'
Ik zeg: 'hoezo nou', hij zegt: 'joah euh gewooon'.
Ik denk al 'gotverdomme etc.' bij mezelf, maar goed z'n opmerking is nog tot daaraantoe.
Dan ineens trekt de lompe boerige 1-hersencellige 56-jarige magazijnmedewerker
van het bedrijf (die normaal geen woord zegt) ineens z'n bek open:
"Jaoo maoor da lig aan z'n uiterlijk heee, huhuh, dan lig aan z'n uiterlijk!"
Ik denk bij mezelf: "HOU JE VERDOMDE TERINGSMOEL MAN HEB JE JE EIGEN
LELIJKE GRIJZE KUTASPERGERHOOFD WEL EENS GEZIEN OF NIET!?!"![]()
![]()
![]()
IK BRAND LETTERLIJK VAN WOEDE!
Zo'n opmerking:![]()
![]()
![]()
![]()
En dat terwijl ik zo knap ben!![]()
EBOLA-AMOUBE STEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERFFFFFFFFFFFFFFFFFFF!!!![]()
![]()
![]()
In het land der blinden....quote:Op maandag 25 september 2006 15:25 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Tsk! Mijn database deed het uitstekend. Hoogste cijfer van de klas enzo.
Moet ik hem afmaken? ivm puntjes?quote:Op maandag 25 september 2006 15:26 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
In het land der blinden....
Eindelijk een beetje goed nieuwsquote:Op maandag 25 september 2006 15:28 schreef ook_gek het volgende:
net uitslag van mijn moeder gehad.
ZE hebben geen verdere uitzaaiingen meer gevonden gelukkig.
Wel krijgt ze nog de chemo, bestraling en hormonen kuur....
Wat fijnquote:Op maandag 25 september 2006 15:28 schreef ook_gek het volgende:
Dat is goed nieuws!quote:Op maandag 25 september 2006 15:28 schreef ook_gek het volgende:
Ik dacht meer aan "Is eenoog koning" maar deze versie is ook prima.quote:Op maandag 25 september 2006 15:29 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Moet ik hem afmaken? ivm puntjes?
woont hermandeperman, waar zelfs daar niemand hem wil verslinden of opwinden.
top manquote:Op maandag 25 september 2006 15:28 schreef ook_gek het volgende:
quote:Op maandag 25 september 2006 15:28 schreef ook_gek het volgende:
Eindelijk wat goed nieuws...quote:Op maandag 25 september 2006 15:28 schreef ook_gek het volgende:
positiefquote:Op maandag 25 september 2006 15:28 schreef ook_gek het volgende:
http://www.gavoorlpg.nl/quote:Op maandag 25 september 2006 18:54 schreef BaraCuda het volgende:
* BaraCuda gaat opzoek naar een grote veilige 850 diesel
Geen supersnelle D-5T?quote:Op maandag 25 september 2006 18:54 schreef BaraCuda het volgende:
Dalvquote:
įvond, zoetsappig aarbei lipjequote:Op maandag 25 september 2006 19:06 schreef lipje het volgende:
[..]
Geen supersnelle D-5T?
[..]
Dalv
@Mark: Toppie![]()
quote:Op maandag 25 september 2006 19:06 schreef lipje het volgende:
[..]
Geen supersnelle D-5T?
[..]
Dalv
@Mark: Toppie![]()
kan je haar bij me langs sturen in dat geval?quote:
maar voor dat bedrag heb je een LPIquote:Op maandag 25 september 2006 19:04 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
1950 eurovoor 3x dat geld heb je een 2.5 tdi incl chip
eerst het stof in mijn huisjequote:Op maandag 25 september 2006 19:10 schreef vlad het volgende:
[..]
kan je haar bij me langs sturen in dat geval?![]()
![]()
OP GAS MOET JE KOKEN NIET RIJDEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
quote:Op maandag 25 september 2006 18:54 schreef BaraCuda het volgende:
juistquote:Op maandag 25 september 2006 19:13 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
OP GAS KAN JE KOKEN EN RIJDEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ja man in die corsa zit ik met me knie tegen het middenconsole... als ik daar ongeluk in krijg is m'n knie gewoon helemaal wegquote:Op maandag 25 september 2006 19:15 schreef Paladijn het volgende:
[..]Je leert het nog wel eens...
Je hebt de Corsa toch niet geslopelt?
teringquote:Op maandag 25 september 2006 19:17 schreef BaraCuda het volgende:
http://www.break.com/index/two_guys_jump_some_dude.html![]()
hahaha zal ze leren die kut marokanen
![]()
geweldigquote:Op maandag 25 september 2006 19:17 schreef BaraCuda het volgende:
![]()
Valt mee, ik dacht al even dat je'm nu al in de prak gereden hadquote:Op maandag 25 september 2006 19:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ja man in die corsa zit ik met me knie tegen het middenconsole... als ik daar ongeluk in krijg is m'n knie gewoon helemaal wegDaarbij als ik wil uitstappen zit ik met me benen klem onder het stuur
1 ongeluk en ik weet zeker dat ik de rest van m'n leven in een rolstoel zit
zn broekt zakt er van afquote:Op maandag 25 september 2006 19:17 schreef BaraCuda het volgende:
![]()
Hallo eh, je hebt het hier tegen een karter hequote:Op maandag 25 september 2006 19:31 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Valt mee, ik dacht al even dat je'm nu al in de prak gereden had
Klem zitten achter je dashboard lijkt me idd niet zo handig... maar je hebt toch wel proefgereden in dat ding?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |