Geloof het wel ja. Geef eens een link? Heb m wel al op autoscout zien staan.quote:Op zondag 24 september 2006 17:42 schreef BoJo het volgende:
hey alex is die niva die rooie die op mp staat met 150k km?
linkquote:Op zondag 24 september 2006 17:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Geloof het wel ja. Geef eens een link? Heb m wel al op autoscout zien staan.
Dat is hem inderdaadquote:
Dat is hier zo ongeveer dagelijkse routine, paarden door de straatquote:Op zondag 24 september 2006 20:32 schreef BoJo het volgende:
de paarden en ezels waren net ontsnapt uit het kinderboederij hier in de buurt, gekke beesten renden hier door de straten te hinneken enzo![]()
Dus jij voelde je wel thuisquote:Op zondag 24 september 2006 20:32 schreef BoJo het volgende:
de paarden en ezels waren net ontsnapt uit het kinderboederij hier in de buurt, gekke beesten renden hier door de straten te hinneken enzo![]()
Een BoJootje!quote:Op zondag 24 september 2006 20:47 schreef BaraCuda het volgende:
fok is er echt op vooruit gegaan eh![]()
ben weg![]()
Mja, als je genoeg liquide middelen hebt is het simpelquote:Op zondag 24 september 2006 21:47 schreef BoJo het volgende:
een bed uitzoeken is toch nog best lastig![]()
nou... dan nog lijkt het me lastig.quote:Op zondag 24 september 2006 21:57 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Mja, als je genoeg liquide middelen hebt is het simpel
Jehquote:Op zondag 24 september 2006 22:00 schreef BoJo het volgende:
[..]
nou... dan nog lijkt het me lastig.
Maar idd het maakt het wel wat makkelijker![]()
Heb je er nog een bijdrage/vergoeding voor gehad?quote:
Ik, want wij hadden een Macquote:Op zondag 24 september 2006 23:50 schreef hermandeperman het volgende:
"WordArt, wie is er niet groot mee geworden"
O RLYquote:Op maandag 25 september 2006 00:29 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat is de nieuwe reclame, wedden?
Is geen foto van mij.quote:Op zondag 24 september 2006 23:06 schreef lipje het volgende:
[..]
Heb je er nog een bijdrage/vergoeding voor gehad?
Neen, ik heb nog nooit een ASCI-voertui in het echt gezien.quote:Op maandag 25 september 2006 01:15 schreef hermandeperman het volgende:
[afbeelding]
Had je deze al op de gevoelige plaat Lex?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |