Nee, ik ga Rodafans beledigen denk ikquote:
naar de active topic lijst kijken helptquote:Op zondag 24 september 2006 15:56 schreef Ayaxola het volgende:
Ja, ik denk het![]()
Hoopte al dat iemand hem kon vindenKon zelf nog geen vinden
![]()
zoiets meemaken is toch best toffe ellendequote:Op zondag 24 september 2006 15:57 schreef Toffe_Ellende het volgende:
mag het hopen.. ik ga niet nog een keer met zoveel tekst onder de kopieknop wachten tot iemand een topic opent
Jep, daar stond nog niks, vond ik wel apart na zo'n tijdje, normaal zijn er dan al 5 nieuwe topicsquote:Op zondag 24 september 2006 15:57 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
naar de active topic lijst kijken helpt.
De At werkt wel, de index van VBL niet....quote:Op zondag 24 september 2006 15:58 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Jep, daar stond nog niks, vond ik wel apart na zo'n tijdje, normaal zijn er dan al 5 nieuwe topics![]()
mja,de lijst in het subforum is zowiezo een terinzooi. in de active topic lijst van alles door elkaar issie nog wel te vindenquote:Op zondag 24 september 2006 15:58 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Jep, daar stond nog niks, vond ik wel apart na zo'n tijdje, normaal zijn er dan al 5 nieuwe topics![]()
Tja, die hebben het wel lekker voor elkaar daar in Alkmaar hoor...quote:Op zondag 24 september 2006 15:59 schreef Ayaxola het volgende:
Kut AZ
AZ speelt vandaag uit hoorquote:Op zondag 24 september 2006 16:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tja, die hebben het wel lekker voor elkaar daar in Alkmaar hoor...
Druk is ook minder natuurlijk... Maar goeie prestaties toch vaak.
quote:
staat een minuut voor.quote:Op zondag 24 september 2006 16:01 schreef Toffe_Ellende het volgende:
hoe kan het eigenlijk dat de klok van FOK! al op 16.00 staat
Ligt eraan welke clubquote:Op zondag 24 september 2006 16:03 schreef Corksterr het volgende:
Ik zou het toch leuk vinden als een club vandaag nog meer dan 1x scoort.
top ossquote:Op zondag 24 september 2006 16:03 schreef Corksterr het volgende:
Ik zou het toch leuk vinden als een club vandaag nog meer dan 1x scoort.
Dan ga ik ook akkoordquote:
Is de JL momenteel bezig dan?quote:Op zondag 24 september 2006 16:05 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
top oss
veendam
dordrecht
hebben dat al gedaan.
Dembelequote:Op zondag 24 september 2006 16:08 schreef Ricky_ het volgende:
Wie scoorde de 2e van AZ?
Dembelequote:Op zondag 24 september 2006 16:08 schreef Ricky_ het volgende:
Wie scoorde de 2e van AZ?
beledig stargazer nog ff iets meer danquote:Op zondag 24 september 2006 16:09 schreef Toffe_Ellende het volgende:
had beter geen Rodasupporters kunnen beledigen.
het niveau is in Nederland dit jaar sowieso bedroevend te noemen... Ajax, psv en fnoord bakken er alle 3 eigenlijk weinig van tot nog toe...quote:
nee, hij mag een kusje krijgenquote:Op zondag 24 september 2006 16:10 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
beledig stargazer nog ff iets meer dan.
sterf!quote:Op zondag 24 september 2006 16:11 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
nee, hij mag een kusje krijgen![]()
Heeft nog niet veel gescoord he, die Huntelaar? 1 keer dacht ik?quote:Op zondag 24 september 2006 16:09 schreef HeatWave het volgende:
KJH eruit dus, rosenberg erin.
2 keer tegen Vitesse.quote:Op zondag 24 september 2006 16:12 schreef Ricky_ het volgende:
[..]
Heeft nog niet veel gescoord he, die Huntelaar? 1 keer dacht ik?
2 keer.quote:Op zondag 24 september 2006 16:12 schreef Ricky_ het volgende:
[..]
Heeft nog niet veel gescoord he, die Huntelaar? 1 keer dacht ik?
dat is wel heel oppervlakkig, dat je goudenwissels nodig hebt thuis tegen NEC lijkt me veelzeggend!quote:Op zondag 24 september 2006 16:15 schreef xFriendx het volgende:
Gouden wissel van die Ten Cate. Die weet ook op de juiste momenten wat krediet op te bouwen. Voor het belabberde spel misschien -10 punten, maar omdat door Perez de winst weer veilig is +15 punten. Zo kom je een seizoen wel door natuurlijk.
en AZ moet het vooral hebben van Willem 2quote:Op zondag 24 september 2006 16:18 schreef BB-King het volgende:
Tja Perez blijft ex-AZ... daar moeten ze het ook van hebben.![]()
Idd, zou natuurlijk nooit nodig moeten zijn....quote:Op zondag 24 september 2006 16:18 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat is wel heel oppervlakkig, dat je goudenwissels nodig hebt thuis tegen NEC lijkt me veelzeggend!
ja, echt een bizar programma zo in het beginquote:Op zondag 24 september 2006 16:17 schreef Corksterr het volgende:
Lekkere seizoenstart van NEC
Ajax is ook Grun voorbij.quote:Op zondag 24 september 2006 16:24 schreef Ayaxola het volgende:
1-0 dus, Ajax is Heerenveen en Roda dus voorbij.
quote:Op zondag 24 september 2006 16:29 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Heerlijk om die fnoord supporters zo te horen fluiten naar hun eigen ploeg![]()
t/m utrecht is middenmoot naar mijn idee.quote:Op zondag 24 september 2006 16:35 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Als het op deze manier door gaat krijg je een hele brede middenmoot.
Juist wel.quote:Op zondag 24 september 2006 16:36 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
t/m utrecht is middenmoot naar mijn idee.
top 3 staat wel perfect. alleen niet de juiste volgorde.
roda draaide beter de afgelopen weken dan willem II.quote:Op zaterdag 30 september 2006 19:51 schreef jorienvdherik het volgende:
wie is er beter op het moment roda of willem II ?
Ja, bedoelde tijdens de match nuquote:Op zaterdag 30 september 2006 20:07 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
roda draaide beter de afgelopen weken dan willem II.
Ja dat gaat niet goed.quote:
quote:Op zaterdag 30 september 2006 21:33 schreef jorienvdherik het volgende:
come on twente
Video loopt. Langs de lijn is te leuk nu.quote:Op zaterdag 30 september 2006 21:36 schreef jorienvdherik het volgende:
moet je koefnoen niet kijken ?
quote:
quote:Op zondag 1 oktober 2006 12:24 schreef venomsnake het volgende:
hopen op gelijkspelletje tussen ajax en utreg, en als er dan toch 1 mot winnen dan utreg maar.![]()
quote:
Hoe ging dat toen dan?quote:Op zondag 1 oktober 2006 12:29 schreef StarGazer het volgende:
Scenario 1997/1998. Daar teken ik voor
Vanaf 2 uur is het fulltime sport. Nu moeten ze samendoen.quote:Op zondag 1 oktober 2006 12:33 schreef Roeni3 het volgende:
Wtf, ga es over naar de sport, Radio1. Fok die uitgaanshit.
Emanuelsson speelt volgens mij als hangende linksbuiten.quote:
quote:Op zondag 1 oktober 2006 12:42 schreef S-Two het volgende:
[..]
Emanuelsson speelt volgens mij als hangende linksbuiten.
Het was wel Babels bedoeling...quote:Op zondag 1 oktober 2006 12:44 schreef venomsnake het volgende:
geluksgoaltjevan richting veranderd schotje
dank je wel,is veel relaxter luisterenquote:Op zondag 1 oktober 2006 12:44 schreef -Wolf- het volgende:
In WMP openen:
http://media.rtvutrecht.nl/radiomutrecht_hi
Utrecht - AJAX live op de radio zonder muziek tussendoor.
Precies. En dan rap de wedstrijd beslissen.quote:Op zondag 1 oktober 2006 12:46 schreef Corksterr het volgende:
Ajax, blijf alsjeblieft gewoon naar voren voetballen.
Link?quote:Op zondag 1 oktober 2006 12:45 schreef Jnk18 het volgende:
HAHA GOezo ajax ben nu aan het kijken met chinees commentaar :S:S:S
AJAX!!!
iig wel beter dan Lobontquote:Op zondag 1 oktober 2006 12:47 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
't blijft een zonkere kut keep de Stekelenburg..
Pardon? Wat hoor ik nu?quote:Op zondag 1 oktober 2006 12:44 schreef -Wolf- het volgende:
In WMP openen:
http://media.rtvutrecht.nl/radiomutrecht_hi
Utrecht - AJAX live op de radio zonder muziek tussendoor.
Die rommel achter het goal en/of de spreekkoren...quote:Op zondag 1 oktober 2006 12:48 schreef U het volgende:
waarover overlegden ten cate, de 4e man en de scheids eigenlijk?
als je nou eens kijkt in het subforum VBLquote:
Ajax staat op het moment met één punt voorquote:Op zondag 1 oktober 2006 12:51 schreef Houniet het volgende:
"We gaan weer terug naar de wedstrijd van het jaar."
mooi hequote:Op zondag 1 oktober 2006 12:53 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Ajax staat op het moment met één punt voor
het is geen Nederland-Portugalquote:Op zondag 1 oktober 2006 12:56 schreef HeatWave het volgende:
Hier gaan zeker wat rode kaarten vallen...
ik denk als zij er al 1 of 2 op zak hebben,die Cornelisse kan niet meer helder nadenken zo te merkenquote:Op zondag 1 oktober 2006 12:57 schreef StarGazer het volgende:
En dan zul je zien dat er een Ajacied straks rood krijgt
Ten Catequote:
ja maar dit is voor utrecht "de wedstrijd van het jaar" van Egmond is dit overigens wel gewendquote:Op zondag 1 oktober 2006 13:00 schreef jobosrulez het volgende:
Dat die scheidsrechter een zoon is van een dame van lichte zeden. Terwijl Utrecht toch wel vaker dit seizoen gewent is om achter te staan.
PPMate werkt wel goed alleen chinees commentaarquote:Op zondag 1 oktober 2006 13:00 schreef MrDoegewoon het volgende:
verdomme sopcast loopt ook voor geen meter, m'n verbinding is oké maja er is ook één iets aan het streamen en nog een ander is aan het downloaden
Ik heb hetzelfde, loopt voor geen meter vloeiend, sowieso binnen 10 sec alweer bufferen.quote:Op zondag 1 oktober 2006 13:00 schreef MrDoegewoon het volgende:
verdomme sopcast loopt ook voor geen meter, m'n verbinding is oké maja er is ook één iets aan het streamen en nog een ander is aan het downloaden
voor de rellenquote:Op zondag 1 oktober 2006 13:05 schreef Me_Wesley het volgende:
Waarom zouden chinezen in hemelsnaam deze wedstrijd kijken eigenlijk
moet je weer van alles gaan downloaden,niet zo'n zin in.quote:Op zondag 1 oktober 2006 13:06 schreef Me_Wesley het volgende:
Probeer PPMate, werkt beter. www.ajaxlive.nl
ze draaien idd muziek ineens. wat een deceptie.quote:Op zondag 1 oktober 2006 13:03 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
ik hoor nu nieuws. was net ff ontbijten. draaiden ze muziek?.
Muziek net jaquote:Op zondag 1 oktober 2006 13:03 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
ik hoor nu nieuws. was net ff ontbijten. draaiden ze muziek?.
nou, niet echt..quote:Op zondag 1 oktober 2006 13:08 schreef DeTolk het volgende:
Hebben we ze op de knieen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |