quote:Op zondag 1 oktober 2006 12:42 schreef S-Two het volgende:
[..]
Emanuelsson speelt volgens mij als hangende linksbuiten.
Het was wel Babels bedoeling...quote:Op zondag 1 oktober 2006 12:44 schreef venomsnake het volgende:
geluksgoaltjevan richting veranderd schotje
dank je wel,is veel relaxter luisterenquote:Op zondag 1 oktober 2006 12:44 schreef -Wolf- het volgende:
In WMP openen:
http://media.rtvutrecht.nl/radiomutrecht_hi
Utrecht - AJAX live op de radio zonder muziek tussendoor.
Precies. En dan rap de wedstrijd beslissen.quote:Op zondag 1 oktober 2006 12:46 schreef Corksterr het volgende:
Ajax, blijf alsjeblieft gewoon naar voren voetballen.
Link?quote:Op zondag 1 oktober 2006 12:45 schreef Jnk18 het volgende:
HAHA GOezo ajax ben nu aan het kijken met chinees commentaar :S:S:S
AJAX!!!
iig wel beter dan Lobontquote:Op zondag 1 oktober 2006 12:47 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
't blijft een zonkere kut keep de Stekelenburg..
Pardon? Wat hoor ik nu?quote:Op zondag 1 oktober 2006 12:44 schreef -Wolf- het volgende:
In WMP openen:
http://media.rtvutrecht.nl/radiomutrecht_hi
Utrecht - AJAX live op de radio zonder muziek tussendoor.
Die rommel achter het goal en/of de spreekkoren...quote:Op zondag 1 oktober 2006 12:48 schreef U het volgende:
waarover overlegden ten cate, de 4e man en de scheids eigenlijk?
als je nou eens kijkt in het subforum VBLquote:
Ajax staat op het moment met één punt voorquote:Op zondag 1 oktober 2006 12:51 schreef Houniet het volgende:
"We gaan weer terug naar de wedstrijd van het jaar."
mooi hequote:Op zondag 1 oktober 2006 12:53 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Ajax staat op het moment met één punt voor
het is geen Nederland-Portugalquote:Op zondag 1 oktober 2006 12:56 schreef HeatWave het volgende:
Hier gaan zeker wat rode kaarten vallen...
ik denk als zij er al 1 of 2 op zak hebben,die Cornelisse kan niet meer helder nadenken zo te merkenquote:Op zondag 1 oktober 2006 12:57 schreef StarGazer het volgende:
En dan zul je zien dat er een Ajacied straks rood krijgt
Ten Catequote:
ja maar dit is voor utrecht "de wedstrijd van het jaar" van Egmond is dit overigens wel gewendquote:Op zondag 1 oktober 2006 13:00 schreef jobosrulez het volgende:
Dat die scheidsrechter een zoon is van een dame van lichte zeden. Terwijl Utrecht toch wel vaker dit seizoen gewent is om achter te staan.
PPMate werkt wel goed alleen chinees commentaarquote:Op zondag 1 oktober 2006 13:00 schreef MrDoegewoon het volgende:
verdomme sopcast loopt ook voor geen meter, m'n verbinding is oké maja er is ook één iets aan het streamen en nog een ander is aan het downloaden
Ik heb hetzelfde, loopt voor geen meter vloeiend, sowieso binnen 10 sec alweer bufferen.quote:Op zondag 1 oktober 2006 13:00 schreef MrDoegewoon het volgende:
verdomme sopcast loopt ook voor geen meter, m'n verbinding is oké maja er is ook één iets aan het streamen en nog een ander is aan het downloaden
voor de rellenquote:Op zondag 1 oktober 2006 13:05 schreef Me_Wesley het volgende:
Waarom zouden chinezen in hemelsnaam deze wedstrijd kijken eigenlijk
moet je weer van alles gaan downloaden,niet zo'n zin in.quote:Op zondag 1 oktober 2006 13:06 schreef Me_Wesley het volgende:
Probeer PPMate, werkt beter. www.ajaxlive.nl
ze draaien idd muziek ineens. wat een deceptie.quote:Op zondag 1 oktober 2006 13:03 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
ik hoor nu nieuws. was net ff ontbijten. draaiden ze muziek?.
Muziek net jaquote:Op zondag 1 oktober 2006 13:03 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
ik hoor nu nieuws. was net ff ontbijten. draaiden ze muziek?.
nou, niet echt..quote:Op zondag 1 oktober 2006 13:08 schreef DeTolk het volgende:
Hebben we ze op de knieen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |