Gisteren heb ik die film ook gezien, ben het helemaal met je eensquote:Op zondag 8 oktober 2006 02:48 schreef ScottishAsshole het volgende:
Click
Erg leuke film met Adam Sandler (altijd goed). Humor en ook nog een boodschap
Dank, je hebt net twee uur van mijn leven gered. Wou em vandaag kijken.quote:Op zondag 8 oktober 2006 12:04 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Net als in Yôji Yamadas vorige film, The Twilight Samurai, richt die zich vooral op het dagelijks leven van de samurai. En krijgen we weer een goede sociaal-historische inkijk in de Japanse geschiedenis. Voor liefhebbers en geïnteresseerden hiervan (zoals ikzelf) is deze film dan ook een aanrader. De rest ziet maar wat die er mee doet.
quote:Op zondag 8 oktober 2006 17:07 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Krijg je gratis kaartjes voor Click bij een pak koffie ofzo? Ik zie die film zo vaak hier voorbij komen.
je hebt een / teveel in je linkjequote:Op zondag 8 oktober 2006 21:43 schreef Timo20 het volgende:
Shoot The Piano Player
Wederom een fantastische film van Truffaut. Ondanks het feit dat ie maar 81 minuten duurt weet Truffaut toch een interessant verhaal neer te zetten dat een goede mix is van thriller, drama, romantiek en een vleugje comedy. Prachtig om te zien hoe de verschillende genres met elkaar worden vermengd en toch allemaal even interessant blijven. Het acteerwerk is erg sterk met een geweldige Aznavour die de film zonder probleem draagt. Het camera werk en de montage zijn prachtig en de soundtrack is mooi en sfeervol.
Kortom: een redelijk korte, maar geweldige film van Truffaut
IMDB Cijfer: 7,6/10
Mijn Cijfer: 8,0/10
thanksquote:Op zondag 8 oktober 2006 21:55 schreef pascalheister het volgende:
[..]
je hebt een / teveel in je linkje
Wat vind je precies zo goed aan Steamboy dat je er een 8 voor geeft?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 11:13 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Jackass: The Movie (2002)
Hartstikke puberaal, we hebben het allemaal nou al tig keer gezien. Maar het blijft leuk.
cijfer: 7.5
The Producers (2005)
Dit is dus totaal niet mijn ding. Na een half uur was ik daar wel achter. En omdat de kans zeer gering was dat het veel beter zou worden heb ik hem toen afgezet.
cijfer: 2
Het maandlijstje van september moest ik nog plaatsen. Bij deze. In totaal 18 films gezien met een gemiddelde 7.138888889.
De top 10 van niet eerder geziene films.
1. Hiroshima mon amour (1959) 8.5
2. Haze (2005) 8.5
3. Jûbei ninpûchô (Ninja Scroll) (1993) 8.5
4. Zwartboek (2006) 8
5. Misulgwan yup dongmulwon (Art Museum by the Zoo) (1998) 8
6. Mari iyagi (My Beautiful Girl, Mari) (2002) 8
7. The Life and Death of Peter Sellers (2004) 8
8. Suchîmubôi (Steamboy) (2004) 8
9. Down in the Valley (2005) 8
10. Jakeob-ui jeongseok (Art of Seduction) (2005) 7.5
Flop 3:
3. Blazing Saddles (1974) 5
2. American Dreamz (2006) 4
1. Ultraviolet (2006) 2
Inderdaad geen vervelende film, 7quote:Op zondag 8 oktober 2006 02:48 schreef ScottishAsshole het volgende:
Click
Erg leuke film met Adam Sandler (altijd goed). Humor en ook nog een boodschap
Het verhaal kon mij wel boeien. En de visuals zijn, zoals je zelf zegt, tof. Dat de film 10 jaar in de maak was, wist ik niet op het moment dat ik hem ging kijken. En was daarom voor mij niet zo'n grote telleurstelling als voor mensen als jij. In plaats daarvan heb ik me uiterst vermaakt met de film.quote:Op maandag 9 oktober 2006 07:34 schreef PDOA het volgende:
[..]
Wat vind je precies zo goed aan Steamboy dat je er een 8 voor geeft?
Ik was namelijk erg teleurgesteld in een film die meer als 10 jaar in the making was. Het hele verhaal kon me ook niet boeien, hoewel de visuals wel tof waren. Een film als 'Akira' maakt Otomo waarschijnlijk nooit meer.
Fargo is iddquote:Op maandag 9 oktober 2006 10:20 schreef hornage het volgende:
#106 Fargo
Gisteren deze topper gezien. Ik had er eigenlijk nooit eerder echt mensen over gehoord dus ik vond het wel interessant dat deze aardig hoog staat in de imdb 250. De hele film heeft als eerste een hele fijne manier van vertellen. We kijken met elk karakter mee in het leven van diegene. Dingen die ook niet echt relevant zijn zie je toch in de film en dit geeft het geheel wel een speciaal effect. Vooral Marge is erg gaaf. Ook de manier waarop iedereen Yah zegt is best wel heel grappigHet verhaal loopt lekker en eigenlijk is dat gewoon het woord voor de film. Hij is gewoon lekker om te zien en het verhaal is origineel. Zeker een aanrader. Een 9 van mij.
Gehuurd bij de Cinematheek in Nijmegen. Heeft een enorme collectie aan dvd's (en video's).quote:Op maandag 9 oktober 2006 22:12 schreef JelleS het volgende:
Waar heb je die gezien. Dvd gekocht?
inderdaad een heeerlijke film!quote:Op maandag 9 oktober 2006 20:22 schreef Mainport het volgende:
Big Fish (2003, Tim Burton)
[afbeelding]
Wat een mooi sprookje.
8/10.
quote:Op maandag 9 oktober 2006 20:31 schreef Mainport het volgende:
Casablanca (1942, Michael Curtiz)
Ingrid Bergman is erg lekker maar wordt naar de achtergrond gedrukt door Humphreys irritante stem.
in Nederland is ie (als ik `t goed heb) enkel verkrijgbaar in de Alain Resnais box van A-Film. Verder uiteraard ook nog bij Criterionquote:
Volgens mij heb ik dan naar de uitgave van A-Film zitten kijken. Er zat een zelf gekunsteld hoesje omheen (wel vaker het geval bij wat minder bekend spul). Dus dan zal die inderdaad wel niet in zijn eentje verkrijgbaar zijn, zal ook wel met de korte duur te maken hebben (32 minuten). Zonde toch eigenlijk.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 14:29 schreef Timo20 het volgende:
[..]
in Nederland is ie (als ik `t goed heb) enkel verkrijgbaar in de Alain Resnais box van A-Film. Verder uiteraard ook nog bij Criterion
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |