ik vond hem ook zo mooiquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 18:04 schreef Lonewolf2003 het volgende:
La Stanza del figlio(2001) (weer)
In één woord; realistisch.
Hoogtepunt van de film: de scené in de kermis. Waar de machteloosheid, zinloosheid en leegte die gevoeld wordt, prachtig verbeeld is.
cijfer: 9
Gisteren heb ik die film ook gezien, ben het helemaal met je eensquote:Op zondag 8 oktober 2006 02:48 schreef ScottishAsshole het volgende:
Click
Erg leuke film met Adam Sandler (altijd goed). Humor en ook nog een boodschap
Dank, je hebt net twee uur van mijn leven gered. Wou em vandaag kijken.quote:Op zondag 8 oktober 2006 12:04 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Net als in Yôji Yamadas vorige film, The Twilight Samurai, richt die zich vooral op het dagelijks leven van de samurai. En krijgen we weer een goede sociaal-historische inkijk in de Japanse geschiedenis. Voor liefhebbers en geïnteresseerden hiervan (zoals ikzelf) is deze film dan ook een aanrader. De rest ziet maar wat die er mee doet.
quote:Op zondag 8 oktober 2006 17:07 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Krijg je gratis kaartjes voor Click bij een pak koffie ofzo? Ik zie die film zo vaak hier voorbij komen.
je hebt een / teveel in je linkjequote:Op zondag 8 oktober 2006 21:43 schreef Timo20 het volgende:
Shoot The Piano Player
Wederom een fantastische film van Truffaut. Ondanks het feit dat ie maar 81 minuten duurt weet Truffaut toch een interessant verhaal neer te zetten dat een goede mix is van thriller, drama, romantiek en een vleugje comedy. Prachtig om te zien hoe de verschillende genres met elkaar worden vermengd en toch allemaal even interessant blijven. Het acteerwerk is erg sterk met een geweldige Aznavour die de film zonder probleem draagt. Het camera werk en de montage zijn prachtig en de soundtrack is mooi en sfeervol.
Kortom: een redelijk korte, maar geweldige film van Truffaut
IMDB Cijfer: 7,6/10
Mijn Cijfer: 8,0/10
thanksquote:Op zondag 8 oktober 2006 21:55 schreef pascalheister het volgende:
[..]
je hebt een / teveel in je linkje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |