Ik durf niet te posten over etenquote:Op zondag 24 september 2006 18:01 schreef NoT-YouR-MaN het volgende:
[..]
Nou ja zeg![]()
Hoe is het met iedereen hier? Hebben we honger?
Allah orucunuzu kabul etsin! Simdiden afiyet olsun kardeslerim!![]()
me hoofd is zweverigquote:
Ik ben wel in voor een meetquote:Op zondag 24 september 2006 12:40 schreef IHVK het volgende:
Ik kom, mits Rotterdam.
(en je moet dat verhaal vertellen Emel)
Jij gaat toch sarma maken, met wijnbladeren. Laat weten of het gelukt isquote:
Ik ken er wel eenquote:Op zondag 24 september 2006 19:05 schreef saban het volgende:
Even tussendoor, Emel misschien dat jij iemand kent.
Folklor hocasi ariyorumomgeving Rotterdam/Den Haag.
Ja, lid van PvdA.quote:Op zondag 24 september 2006 19:39 schreef NoT-YouR-MaN het volgende:
[..]
Ik ken er wel eenHij zat op de hogeschool van Den Haag en was vorig gekozen als student van het jaar.
Murat Ersoy. Misschien dat je hem kent.
nep-turkquote:
quote:
Volgens mij staat op de vorige bladzijde een overzicht van de eppo's die komen.quote:Op zondag 24 september 2006 23:45 schreef Emel het volgende:
terug van werk, pff ben doodop.
Aangezien FOBO niet werkt:quote:
quote:The pope extracted specific parts of the book “A Debate with a Muslim,” which was against Islam.
The pope said that he quoted the parts in question to prompt dialogue among religions.
Yet, the author of the book, Adel-Theodore Khoury, said that these expressions were “an obstacle against dialogue.”
Nog meer Nederlands bloedquote:Op zondag 24 september 2006 23:53 schreef Litso het volgende:
clumsy_clown en ik melden ons aan. Ik ben dan wel niet turks, maar als aanhangsel van c_c mag toch wel?
Weet niet, ik pik het net op van zaman.... en aangezien ik geen zin had om alle Abramische wars 1 tot 100 door te spitten presenteer ik het maar op een presenteerblaadje.quote:
Ga je, of ben je aan het dagdromen....quote:Op zondag 24 september 2006 23:57 schreef NoT-YouR-MaN het volgende:
5 werkdagen.. Tijd voor weekend zeg ik!
Istanbul'u dinliyorum, gözlerim kapali
Bir kus çirpiniyor eteklerinde
Alnin sicak mi, degil mi, biliyorum
Dudaklarin islak mi, degil mi, biliyorum
Beyaz bir ay doguyor fistiklarin arkasindan
Kalbinin vurusundan anliyorum
Istanbul'u dinliyorum.
Kan niet wachten om daar te zijn![]()
Nu het ook Ramadan is, krijg je pas echt te zien hoe betoverend mooi Istanbul kan zijn!
Yours truly in love,
NYM
goed. Hoe is het met jou schat?quote:
Wel als je op tijd bentquote:Op zondag 24 september 2006 23:56 schreef stukovich het volgende:
[..]
Weet niet, ik pik het net op van zaman.... en aangezien ik geen zin had om alle Abramische wars 1 tot 100 door te spitten presenteer ik het maar op een presenteerblaadje.
Maar ik zie dat mijn inspanningen weer niet gewaardeerd worden![]()
how come?quote:
Als Turkije bij de EU komt (wat waarschijnlijk niet het geval zal zijn), hoe zit het dan met landbouwsubsidies.... er ontstaat dan toch een mega tekort bij de EU...quote:Turkije heeft een vrijemarkt-economie. Van de beroepsbevolking werkt 40 procent in de landbouw, visserij en bosbouw; ongeveer 38 procent werkt bij de overheid en in de dienstensector; 22 procent werkt in de industrie.
thanksquote:Op zondag 24 september 2006 23:48 schreef stukovich het volgende:
[..]
Volgens mij staat op de vorige bladzijde een overzicht van de eppo's die komen.
Welkom thuis, en slaap lekker.
out of here.........
hmm minderquote:
in de komende 20 jaar zal Turkse economie 4 x zo snel groeien vandaar dat EU graantje mee wil pikken.quote:Op maandag 25 september 2006 00:00 schreef stukovich het volgende:
[..]
Als Turkije bij de EU komt (wat waarschijnlijk niet het geval zal zijn), hoe zit het dan met landbouwsubsidies.... er ontstaat dan toch een mega tekort bij de EU...
It's midnight foolquote:Op zondag 24 september 2006 23:57 schreef stukovich het volgende:
[..]
Ga je, of ben je aan het dagdromen....
wel okquote:
Schiedam is verquote:
Tja, ik hoorde toch wel wat kritische noten toen ik in Turkije was. En dan bedoel ik niet dat ik met 1 persoon heb gesproken, maar met verschillende mensen op een geografisch verspreid gebied.quote:Op maandag 25 september 2006 00:02 schreef Triggershot het volgende:
[..]
in de komende 20 jaar zal Turkse economie 4 x zo snel groeien vandaar dat EU graantje mee wil pikken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |