Ik durf niet te posten over etenquote:Op zondag 24 september 2006 18:01 schreef NoT-YouR-MaN het volgende:
[..]
Nou ja zeg![]()
Hoe is het met iedereen hier? Hebben we honger?
Allah orucunuzu kabul etsin! Simdiden afiyet olsun kardeslerim!![]()
me hoofd is zweverigquote:
Ik ben wel in voor een meetquote:Op zondag 24 september 2006 12:40 schreef IHVK het volgende:
Ik kom, mits Rotterdam.
(en je moet dat verhaal vertellen Emel)
Jij gaat toch sarma maken, met wijnbladeren. Laat weten of het gelukt isquote:
Ik ken er wel eenquote:Op zondag 24 september 2006 19:05 schreef saban het volgende:
Even tussendoor, Emel misschien dat jij iemand kent.
Folklor hocasi ariyorumomgeving Rotterdam/Den Haag.
Ja, lid van PvdA.quote:Op zondag 24 september 2006 19:39 schreef NoT-YouR-MaN het volgende:
[..]
Ik ken er wel eenHij zat op de hogeschool van Den Haag en was vorig gekozen als student van het jaar.
Murat Ersoy. Misschien dat je hem kent.
nep-turkquote:
quote:
Volgens mij staat op de vorige bladzijde een overzicht van de eppo's die komen.quote:Op zondag 24 september 2006 23:45 schreef Emel het volgende:
terug van werk, pff ben doodop.
Aangezien FOBO niet werkt:quote:
quote:The pope extracted specific parts of the book “A Debate with a Muslim,” which was against Islam.
The pope said that he quoted the parts in question to prompt dialogue among religions.
Yet, the author of the book, Adel-Theodore Khoury, said that these expressions were “an obstacle against dialogue.”
Nog meer Nederlands bloedquote:Op zondag 24 september 2006 23:53 schreef Litso het volgende:
clumsy_clown en ik melden ons aan. Ik ben dan wel niet turks, maar als aanhangsel van c_c mag toch wel?
Weet niet, ik pik het net op van zaman.... en aangezien ik geen zin had om alle Abramische wars 1 tot 100 door te spitten presenteer ik het maar op een presenteerblaadje.quote:
Ga je, of ben je aan het dagdromen....quote:Op zondag 24 september 2006 23:57 schreef NoT-YouR-MaN het volgende:
5 werkdagen.. Tijd voor weekend zeg ik!
Istanbul'u dinliyorum, gözlerim kapali
Bir kus çirpiniyor eteklerinde
Alnin sicak mi, degil mi, biliyorum
Dudaklarin islak mi, degil mi, biliyorum
Beyaz bir ay doguyor fistiklarin arkasindan
Kalbinin vurusundan anliyorum
Istanbul'u dinliyorum.
Kan niet wachten om daar te zijn![]()
Nu het ook Ramadan is, krijg je pas echt te zien hoe betoverend mooi Istanbul kan zijn!
Yours truly in love,
NYM
goed. Hoe is het met jou schat?quote:
Wel als je op tijd bentquote:Op zondag 24 september 2006 23:56 schreef stukovich het volgende:
[..]
Weet niet, ik pik het net op van zaman.... en aangezien ik geen zin had om alle Abramische wars 1 tot 100 door te spitten presenteer ik het maar op een presenteerblaadje.
Maar ik zie dat mijn inspanningen weer niet gewaardeerd worden![]()
how come?quote:
Als Turkije bij de EU komt (wat waarschijnlijk niet het geval zal zijn), hoe zit het dan met landbouwsubsidies.... er ontstaat dan toch een mega tekort bij de EU...quote:Turkije heeft een vrijemarkt-economie. Van de beroepsbevolking werkt 40 procent in de landbouw, visserij en bosbouw; ongeveer 38 procent werkt bij de overheid en in de dienstensector; 22 procent werkt in de industrie.
thanksquote:Op zondag 24 september 2006 23:48 schreef stukovich het volgende:
[..]
Volgens mij staat op de vorige bladzijde een overzicht van de eppo's die komen.
Welkom thuis, en slaap lekker.
out of here.........
hmm minderquote:
in de komende 20 jaar zal Turkse economie 4 x zo snel groeien vandaar dat EU graantje mee wil pikken.quote:Op maandag 25 september 2006 00:00 schreef stukovich het volgende:
[..]
Als Turkije bij de EU komt (wat waarschijnlijk niet het geval zal zijn), hoe zit het dan met landbouwsubsidies.... er ontstaat dan toch een mega tekort bij de EU...
It's midnight foolquote:Op zondag 24 september 2006 23:57 schreef stukovich het volgende:
[..]
Ga je, of ben je aan het dagdromen....
wel okquote:
Schiedam is verquote:
Tja, ik hoorde toch wel wat kritische noten toen ik in Turkije was. En dan bedoel ik niet dat ik met 1 persoon heb gesproken, maar met verschillende mensen op een geografisch verspreid gebied.quote:Op maandag 25 september 2006 00:02 schreef Triggershot het volgende:
[..]
in de komende 20 jaar zal Turkse economie 4 x zo snel groeien vandaar dat EU graantje mee wil pikken.
Doe maar het laatstequote:Op maandag 25 september 2006 00:05 schreef Emel het volgende:
ik ga in december op vakantie!! nu nog bestemming kiezen. Ik zit te denken aan Mexico of Marokko
Ik ga waarschijnlijk in de wintervakantie (rond kest) met mijn zus. Dan gaat ook een lang gekoesterde wens in vervulling. Ik heb toch al redeljk wat gezien van Turkije, op Istanbul na.quote:Op maandag 25 september 2006 00:02 schreef NoT-YouR-MaN het volgende:
[..]
It's midnight foolDagdromen wil dan niet echt..
![]()
Nee heb voor een week vrij genomen om naar Istanbul te reizen..
Zoals je gemerkt hebt, kan ik niet langer meer wachten![]()
misschien wel Marokko jaquote:
Marrakech (35% toename van toerisme). Deze zomer vooral Nederlanders die Turkije vaarwel hebben gezegd..quote:
Mja, zijn ongeveer al 4/5 eeuwen verder, maar de EU is de slag om Wenen niet vergeten, men ziet nog steeds Turkije als een dreiging, een verislamisering van Europa wat al deels aan de gang is door gastarbeiders/emigranten. Men is wel bereid om allerlei economische verdragen te sluiten ten gunste van de EU, maar niet als het om toetreding gaat, dan is TR nog laaaaaaang niet "klaar."quote:Op maandag 25 september 2006 00:05 schreef stukovich het volgende:
[..]
Tja, ik hoorde toch wel wat kritische noten toen ik in Turkije was. En dan bedoel ik niet dat ik met 1 persoon heb gesproken, maar met verschillende mensen op een geografisch verspreid gebied.
Men is toch wel kritisch geworden op het hele toetredingsproces. De politie krijgt steeds minder macht. Mensen zijn ook de absurde eisen zat die aan Turkije worden gesteld in vergelijking tot Oostblok-pauperlanden...
hahaquote:Op maandag 25 september 2006 00:07 schreef stukovich het volgende:
[..]
Marrakech (35% toename van toerisme). Deze zomer vooral Nederlanders die Turkije vaarwel hebben gezegd..
En Marrakech is de favoriete stad van Adriana Lima![]()
Serg?quote:Op maandag 25 september 2006 00:07 schreef Emel het volgende:
[..]
misschien wel Marokko jaga je mee?? ik ga met S.
nee gekkiequote:
Fez of Casa Blanca, de rest zou ik niet weten.quote:
IJdele hoop man, 301 moet sowieso weg aldus de EU na vorige week....quote:Op maandag 25 september 2006 00:08 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mja, zijn ongeveer al 4/5 eeuwen verder, maar de EU is de slag om Wenen niet vergeten, men ziet nog steeds Turkije als een dreiging, een verislamisering van Europa wat al deels aan de gang is door gastarbeiders/emigranten. Men is wel bereid om allerlei economische verdragen te sluiten ten gunste van de EU, maar niet als het om toetreding gaat, dan is TR nog laaaaaaang niet "klaar."
Tetouane, Nador, Riff, Rabat.quote:Op maandag 25 september 2006 00:09 schreef stukovich het volgende:
[..]
Fez of Casa Blanca, de rest zou ik niet weten.
FF kijken waar mijn mocro's altijd naar toe gaan.... Hamouane ofzo... klopt dat Trigger?
Cancun or Marrakechquote:Op maandag 25 september 2006 00:05 schreef Emel het volgende:
ik ga in december op vakantie!! nu nog bestemming kiezen. Ik zit te denken aan Mexico of Marokko
heb ik iets gemist?quote:Op maandag 25 september 2006 00:10 schreef stukovich het volgende:
[..]
IJdele hoop man, 301 moet sowieso weg aldus de EU na vorige week....
ben jij geweest in Marrakech?? hoe was het?quote:Op maandag 25 september 2006 00:11 schreef NoT-YouR-MaN het volgende:
[..]
Cancun or Marrakech![]()
Ik zou het je adviseren om NIET naar Cancun te gaan in December ivm bad-weather.
Ja, die dus. Schijnt ook een place to be zijn...quote:
Zeker, hele mooie plaatsen.quote:Op maandag 25 september 2006 00:13 schreef stukovich het volgende:
[..]
Ja, die dus. Schijnt ook een place to be zijn...
Een of andere Duitser probeert volgens mij nu zieltjes te winnen om dat wetsartikel te schrappen. Feit is dat men steeds meer eisen gaat stellen, en als ik het zo bekijk wordt 301 in het leven geroepen om het proces nog enkele jaren te stremmen.quote:
Adriana is al verloofd met mijquote:Op maandag 25 september 2006 00:07 schreef stukovich het volgende:
[..]
Marrakech (35% toename van toerisme). Deze zomer vooral Nederlanders die Turkije vaarwel hebben gezegd..
En Marrakech is de favoriete stad van Adriana Lima (mijn toekomstige vrouw, alleen weet zij het zelf nog niet)![]()
I'm Rick James bitch, enjoy yourself, it's a celebration bitch.quote:Op maandag 25 september 2006 00:15 schreef NoT-YouR-MaN het volgende:
[..]
Adriana is al verloofd met mij![]()
(joke)
Mja, het kon niet lang uitblijven he.quote:Op maandag 25 september 2006 00:14 schreef stukovich het volgende:
[..]
Een of andere Duitser probeert volgens mij nu zieltjes te winnen om dat wetsartikel te schrappen. Feit is dat men steeds meer eisen gaat stellen, en als ik het zo bekijk wordt 301 in het leven geroepen om het proces nog enkele jaren te stremmen.
Misschien maken mijn kleinkinderen het nog mee...
Twee meisjes alleen zou ik niet adviserenquote:Op maandag 25 september 2006 00:13 schreef Emel het volgende:
[..]
ben jij geweest in Marrakech?? hoe was het?
ik ga met een vriendin. Kan dat met 2 meisjes alleen?
'Ze kan mij nie eens aanquote:Op maandag 25 september 2006 00:17 schreef NoT-YouR-MaN het volgende:
[..]
Twee meisjes alleen zou ik niet adviseren![]()
Maar een sterke zelfstandige vrouw als jij moet de Mocro's makkelijk aankunnen![]()
Dude 1000000 euro daarvoor!! (monopolie geld dan wel te verstaanquote:Op maandag 25 september 2006 00:16 schreef stukovich het volgende:
[..]
I'm Rick James bitch, enjoy yourself, it's a celebration bitch.
![]()
Ik heb haar msn![]()
Ja maar jij bent HE-MAN!quote:
Dude, ik denk niet dat wij verder gaan komen dan alleen deze cyber-conversation.quote:Op maandag 25 september 2006 00:18 schreef NoT-YouR-MaN het volgende:
[..]
Dude 1000000 euro daarvoor!! (monopolie geld dan wel te verstaan)
hehe dankje!!quote:Op maandag 25 september 2006 00:17 schreef NoT-YouR-MaN het volgende:
[..]
Twee meisjes alleen zou ik niet adviseren![]()
Maar een sterke zelfstandige vrouw als jij moet de Mocro's makkelijk aankunnen![]()
Nostalgiequote:Op maandag 25 september 2006 00:19 schreef NoT-YouR-MaN het volgende:
[..]
Ja maar jij bent HE-MAN!![]()
The master of the UNIVERSE!![]()
TAAA RAAT TAT TAT TAT TAAA RATT TAT TAT TAT TAAAAAAAAA![]()
wat zei je?quote:
Ga je off?quote:Op maandag 25 september 2006 00:21 schreef stukovich het volgende:
En ik heb besloten om na de komma een punt te zetten.
![]()
Eet smakelijk alvast....![]()
![]()
Damn right!quote:
dat zullen we nog zienquote:Op maandag 25 september 2006 00:23 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik zei het toch, je kan me niet aan
Shiela was er ook nogquote:Op maandag 25 september 2006 00:23 schreef NoT-YouR-MaN het volgende:
[..]
Damn right!![]()
Gold ol' times homes!![]()
Make up your mind thenquote:Op maandag 25 september 2006 00:20 schreef Emel het volgende:
[..]
hehe dankje!!
ach moet goed gaan lijkt me!!
we zijn 2 sterke zelfstandige vrouwen
vrouwenquote:Op maandag 25 september 2006 00:25 schreef NoT-YouR-MaN het volgende:
[..]
Make up your mind then![]()
Meisjes of vrouwen? Which one is it?![]()
Je zult verbaasd zijn hoe mooi het daar is!
Het is net een sprookje uit 1001 nacht![]()
Ja, voor de feministen onder ons was dat natuurlijk hun nr1 idool!quote:
Vergeet Bommel nietquote:Op maandag 25 september 2006 00:27 schreef NoT-YouR-MaN het volgende:
[..]
Ja, voor de feministen onder ons was dat natuurlijk hun nr1 idool!![]()
Ach ja, optimus prime, je leeft nog altijd voort in mij![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |