Ik wist ook niet wat ik zag toen ik de streams aandeed. Is de haan vroeg afgegaan of zo?quote:Op zondag 24 september 2006 09:18 schreef teamlead het volgende:nog geen half 10 en er zijn al mensen wakker
Nee, ik meen hetquote:Op zondag 24 september 2006 09:08 schreef kleinzusje het volgende:
Peter:
"Marlies is mijn absolute BB6 favoriete: haar schijnbelangstelling voor nietszeggende smalltalk, haar oproepbare functionele huilbuien, haar intelligentie en haar diepgang."
is dit cynisch bedoeld ?( ik hoop het)
Ik was ook stomverbaasd toen ik de streams ingeschakelde.quote:Op zondag 24 september 2006 09:18 schreef teamlead het volgende:nog geen half 10 en er zijn al mensen wakker
Bedoel je In het huis of op het forum?quote:Op zondag 24 september 2006 09:30 schreef teamlead het volgende:alleen jammer dat de 2 vervelendste mensen wakker zijn
quote:Op zondag 24 september 2006 09:33 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Bedoel je In het huis of op het forum?
Is Hilde weer terug ???quote:Op zondag 24 september 2006 09:30 schreef teamlead het volgende:alleen jammer dat de 2 vervelendste mensen wakker zijn
quote:Op zondag 24 september 2006 09:36 schreef Peter6000 het volgende:
Het zal wel een leuk idee zijn als ze Egbert consequent alle brieven en opdrachten laten voorlezen, en hem constant het idee geven dat hij het fout doet, en hem daarom sanctioneren.
Een aantal weken lang
Kijken wat dat met hem doet.
nee, zo erg is het nog net nietquote:
goddank.. jij zag het ook..quote:Op zondag 24 september 2006 10:40 schreef wolferl het volgende:
Net in het washok.
Rik laat AJB je bilnaad niet zien, ten eerste is dat niet mannelijk (in hoevere jedat nog mag zijn).
En ten tweede het is vies om jou bruine naad te moeten aanschouwen.
Als ik Janine eten zie voorbereiden moet ik denken aan Rachel Green uit Friends.quote:Op zondag 24 september 2006 10:36 schreef schizolientje het volgende:
Diva Sjaan is iedereen aan het bewerken voor de nominatie. En straks zal het wel bonje worden als niet iedereen laaiend enthousiast is over haar geweeeeeeeeeeeldige broodjes of later wil eten. Zelf liep ze gisteren te foeteren dat anderen wilde bepalen wanneer zij moest eten.
quote:Op zondag 24 september 2006 10:45 schreef wolferl het volgende:
[..]
Als ik Janine eten zie voorbereiden moet ik denken aan Rachel Green uit Friends.
Was een scene dat ze een taart ging maken, toen de andere bewoners vroegen wat er precies in zat.
- cake (oke)
- pudding (hmhm)
- aardbeien instantie (ja lekker)
- Doperwten (WTF?)
- Restjes kip rundvlees(wahat?)
- Jus (???)
Ach ja je moet wat doen in je vrijetijd.
Marlies, schat.quote:
ik voilg die 2 al nauwelijks als ze wel te verstaan zijn... nu wordt het er niet makkelijker opquote:Op zondag 24 september 2006 11:42 schreef Day het volgende:
[..]
Marlies, schat.
Het hele gesprek gaat over haar.
Oh ik dacht janine, die kan ook lekker waaienquote:Op zondag 24 september 2006 11:42 schreef Day het volgende:
[..]
Marlies, schat.
Het hele gesprek gaat over haar.
Ik hoor geen jaloezie. Ze zijn er eerder verbaasd over dat ze het niet gewoon toegeeft.quote:Op zondag 24 september 2006 11:44 schreef Nostalgist het volgende:
Monique denkt dat de incisie via haar tepel gedaan heeft, en zie je er niets van.
De zusjes zijn zeeeer jaloers op de borsten van Marlies. Ik denk trouwens dat ze wel echt zijn, hoor.
volgens mij zijn ze ook echt, lange mensen hebben soms een lichaam wat heel mooi in proporties is.quote:Op zondag 24 september 2006 11:44 schreef Nostalgist het volgende:
Monique denkt dat de incisie via haar tepel gedaan heeft, en zie je er niets van.
De zusjes zijn zeeeer jaloers op de borsten van Marlies. Ik denk trouwens dat ze wel echt zijn, hoor.
quote:Op zondag 24 september 2006 11:47 schreef HiDiHo het volgende:
Waarom is fok zo ontzettend traaaggggggg ??![]()
Nieuwe snelle server, right !
Monique wil inderdaad erg graag zijn zoals Marlies, denk ik, ze baalt ervan dat ze inderdaad niet altijd vrouwelijk overkomt. Marlies heeft gewoon een degelijke opvoeding gehad, en wil er niet over spreken.quote:Op zondag 24 september 2006 11:49 schreef Verida het volgende:
[..]
volgens mij zijn ze ook echt, lange mensen hebben soms een lichaam wat heel mooi in proporties is.
Bovendien, ben je slecht als je daarover niet wil praten, of als je niet wil praten over scheten boeren e.d.
Is misschien eerder iets van opvoeding bij Marlies, dan perse vrouwelijk over willen komen.
Raar hoe 1 gesprek totaal anders kan worden opgevat door verschillende toehoorders. Ik hoor die frustraties/jaloezie helemaal niet/ En nee, de zussen zijn niet mijn favorieten.quote:Op zondag 24 september 2006 11:53 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Monique wil inderdaad erg graag zijn zoals Marlies, denk ik, ze baalt ervan dat ze inderdaad niet altijd vrouwelijk overkomt. Marlies heeft gewoon een degelijke opvoeding gehad, en wil er niet over spreken.
Veel frustratie bij Monique.
Het is voor een deel natuurlijk ook mijn interpretatie.....quote:Op zondag 24 september 2006 11:56 schreef Day het volgende:
[..]
Raar hoe 1 gesprek totaal anders kan worden opgevat door verschillende toehoorders. Ik hoor die frustraties/jaloezie helemaal niet/ En nee, de zussen zijn niet mijn favorieten.
Micheline en Marlies zijn inmiddels ook wakker!
Dat ervaar ik totaal niet zo, Monique vindt Marlies onecht, en dat brengt ze op een nette manier onder woorden.quote:Op zondag 24 september 2006 11:53 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Monique wil inderdaad erg graag zijn zoals Marlies, denk ik, ze baalt ervan dat ze inderdaad niet altijd vrouwelijk overkomt. Marlies heeft gewoon een degelijke opvoeding gehad, en wil er niet over spreken.
Veel frustratie bij Monique.
Waarom praat iemand dan zoo vaak over het feit of iemand ja dan nee echte borsten heeft?quote:Op zondag 24 september 2006 11:58 schreef Verida het volgende:
Ik hoor ook geen frustatie, eerder verbazing dat iemand niet wil praten over borstvergroting, scheten laten, en evt rood wordt bij volgens de zusjes heel normale vragen over dergelijke zaken.
Ik begrijp dan alleen niet dat Mo gisteren zo kwaad werd op Sabrina omdat ze tuurreet zei over Rob, daarmee had ze Rob in een kwaad daglicht gezet![]()
quote:Op zondag 24 september 2006 11:58 schreef Verida het volgende:
Ik hoor ook geen frustatie, eerder verbazing dat iemand niet wil praten over borstvergroting, scheten laten, en evt rood wordt bij volgens de zusjes heel normale vragen over dergelijke zaken.
Ik begrijp dan alleen niet dat Mo gisteren zo kwaad werd op Sabrina omdat ze tuurreet zei over Rob, daarmee had ze Rob in een kwaad daglicht gezet![]()
Dat vond ik dus ook. En je moet toch toegeven dat ze op heel veel punten gelijk heeft. Marlies lult bv. écht met alle winden mee.quote:Op zondag 24 september 2006 12:00 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Dat ervaar ik totaal niet zo, Monique vindt Marlies onecht, en dat brengt ze op een nette manier onder woorden.
Exactly.quote:Op zondag 24 september 2006 12:05 schreef Day het volgende:
[..]
Dat vond ik dus ook. En je moet toch toegeven dat ze op heel veel punten gelijk heeft. Marlies lult bv. écht met alle winden mee.
Ik vind, zeker Mo, geen roddelaar. Ze zegt gewoon hoe dingen op haar over komen, maar doet het altijd genuanceerd.
Ze verkondigd het niet als DE waarheid.
Ik ga met je mee, hoor, ik vind het ook een schat, maar ik blijf erbij dat de borsten van Marlies een frustratie voor haar zijn. Is het niet de vraag of ze echt zijn, dan is het wel het feit dat Marlies er volgens Monique niet over wil praten....quote:Op zondag 24 september 2006 12:10 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Exactly.
Kwaadaardig roddelen zal ze niet doen, en als ze het wel doet gaat ze vervolgens de confrontatie aan. Ze is veel te gevoelig voor zulke dingen, ik vind het ook zo lief zoals ze praat over mensen in haar hart sluiten, dat meent ze echt, ze gaat dan héel ver voor zo'n persoon maar verwacht het ook terug te krijgen. Het is een schat.
Naar mijn mening kan Monique het slecht verdragen dat Marlies er niet eerlijk over is.quote:Op zondag 24 september 2006 12:14 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ik ga met je mee, hoor, ik vind het ook een schat, maar ik blijf erbij dat de borsten van Marlies een frustratie voor haar zijn. Is het niet de vraag of ze echt zijn, dan is het wel het feit dat Marlies er volgens Monique niet over wil praten....
Ik heb er haar nu al zo vaak over gehoord. Dat is bij mij de definitie van frustratie zo'n beetje.
Ligt niet aan jou, fok is belachelijk traag !quote:Op zondag 24 september 2006 12:19 schreef Sonique het volgende:
Belachelijk eigenlijk dat BB om12:20 de haan laat kraaien....
Doe dan niets...
(wat is FOK langzaam, of ligt het aan mijn verbinding?)
Ja de bewoners blijven wel erg laat in hun nest stinken, ze worden letterlijk verpest door BB.quote:Op zondag 24 september 2006 12:15 schreef Verida het volgende:
volgens mij is het brood oudbakken tegen de tijd dat iedereen eruit is, bb heeft geen haan laten gaan en de door janine en rik aangevraagde muziek is ook ver te zoeken. het hele ontbijt idee zakt als een plumpudding in elkaar, en janine krijgt er langzamerhand ook lekker de pest over in.
Het is dramatisch; groot succes die upgrade.quote:Op zondag 24 september 2006 12:19 schreef Sonique het volgende:
Belachelijk eigenlijk dat BB om12:20 de haan laat kraaien....
Doe dan niets...
(wat is FOK langzaam, of ligt het aan mijn verbinding?)
En wat zegt het over Monique, als Marlies wél eerlijk is ?quote:Op zondag 24 september 2006 12:19 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Naar mijn mening kan Monique het slecht verdragen dat Marlies er niet eerlijk over is.![]()
Eindelijk de haan, zou tijd worden. Arme Janine en Rik.![]()
ligt niet aan je laptopquote:Op zondag 24 september 2006 12:22 schreef wolferl het volgende:
GVD wat is Fok traag, ligt het aan mijn laptop of aan Fok.
Wie heeft er nog meer problems?
ja (zucht) dat waren de tijden...quote:Op zondag 24 september 2006 12:24 schreef Nostalgist het volgende:
Wel een leuk idee, dit nummer..... Erg positief. Alhoewel ik vorig jaar "Rock is dead" ook super vond.
(De geweldige reactie van Joost, die ging headbangen op het bed van Menno...)
Slijm , kwijl, likken, iets met arm en zo..... Ze hoopt zo in moeilijke tijden steun te krijgen (en het lukt haar ook af en toe)quote:Op zondag 24 september 2006 12:23 schreef teamlead het volgende:
[..]
ligt niet aan je laptop
wat heeft dat mens toch met haar "dankuwel bik brozzer"
Dan zal ze wat dit betreft haar ongelijk moeten toegeven.quote:Op zondag 24 september 2006 12:21 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
En wat zegt het over Monique, als Marlies wél eerlijk is ?
Muziek !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Agree to disagreequote:Op zondag 24 september 2006 12:25 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Dan zal ze wat dit betreft haar ongelijk moeten toegeven.Agree to disagree?
![]()
OT maar weer.
Wel lief zoals ze de tafel hebben gedekt, echt zo'n zondaggevoel.
ik zou daar dus helemaal niet tegen kunnenquote:Op zondag 24 september 2006 12:27 schreef Sonique het volgende:
Wel leuk zo'n ontbijt brunch lunch voor de saamhorigheid...
constateer je dat nu alleen of verbaast het je echt?quote:Op zondag 24 september 2006 12:29 schreef Peter6000 het volgende:
Er heerst in dit topic een negatieve houding naar Janine toe, valt me op.
Terwijl zij samen met Rik een leuk ontbijt heeft gemaakt, de rest heeft de hele ochtend liggen slapen.
Zie hier je kans om jezelf weer in een uitzonderingspositie te manouvreren, Peterquote:Op zondag 24 september 2006 12:29 schreef Peter6000 het volgende:
Terwijl zij samen met Rik een leuk ontbijt heeft gemaakt, de rest heeft de hele ochtend liggen slapen.
Het verbaast me eigenlijk wel.quote:Op zondag 24 september 2006 12:30 schreef teamlead het volgende:
[..]
constateer je dat nu alleen of verbaast het je echt?
Dat komt omdat ze gisteren laat al overstuur raakte van haar enorme prestatie om goede bolletjes te bakken, zo trots op zichzelf. De grootste prestatie die ze tot nu toe in haar leven heeft bereikt. Ze wilde vanmorgen een herhaling hiervan. Iedereen nu " oh wat leuk en lief" en dit terwijl Semih en Tijn al heel wat ontbijtjes gemaakt hebbenquote:Op zondag 24 september 2006 12:29 schreef Peter6000 het volgende:
Wie was het die dit ontbijt bedacht had?quote:Op zondag 24 september 2006 12:30 schreef wolferl het volgende:
Wat zijn het nu een stelletje schijnheilige hoopjes mensen bij elkaar.
Best triest dit.
En v/d Puist! waarom trek jij nu weer de credits naar je toe. Rot op, ga weg, neem een exit, .
Dat heet een ''wit voetje halen'' of in haar geval een zwart voetje halen.quote:Op zondag 24 september 2006 12:29 schreef Peter6000 het volgende:
Ik verwacht dat Marlies vandaag nog wel geconfronteerd wordt met haar "met het spel bezig zijn"quote:Op zondag 24 september 2006 12:31 schreef CartWOman het volgende:
Echt enthousiast worden ze niet bedankt, hè?
Blijkbaar een massaal ochtendhumeur.![]()
Oh well, gaan ze misschien straks ruzie maken.![]()
Tijn gaf vanmorgen de hint omdat Rik eigenlijk niet meer terug naar bed wilde na de tuinquote:Op zondag 24 september 2006 12:33 schreef Sonique het volgende:
[..]
Wie was het die dit ontbijt bedacht had?
Janine (die vindt dat Rik geen reet uitvoert)
of Rik?
Precies. Rik's idee, maar die hoor je er niet over.... Janine manipuleert permanent en continue.quote:Op zondag 24 september 2006 12:33 schreef Sonique het volgende:
[..]
Wie was het die dit ontbijt bedacht had?
Janine (die vindt dat Rik geen reet uitvoert)
of Rik?
e10 heeft een plofkop....quote:Op zondag 24 september 2006 12:33 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Het verbaast me eigenlijk wel.
Ach, het eerste go 2 the jungle is gepost.
En "plofkop" ipv Etiënne.
quote:
volgens mij elke morgen tot na het ontbijt.quote:Op zondag 24 september 2006 12:38 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Where is a mod, when you need one....?
Marlies zie je trouwens niet vaak zonder makeup....
Oops, dat gaan ze niet leuk vinden.... voora l Tijn is erg kritisch op de kwaliteit van het brood....quote:Op zondag 24 september 2006 12:38 schreef Verida het volgende:
Janine heeft de smaak te pakken van het brood bakken zegt ze, als milica vraagt of ze het nu elke dag gaat doen zegt Janine waarom niet , ik ben toch elke dag vroeg wakker.
Ze zal wel anders piepen als de gist op is . Ze hebben vanmorgen alle gist gebruikt die voor het hele pak bedoeld was. de rest van het meel van dit pak moet dus gebakken worden zonder gist.
Ok danquote:Op zondag 24 september 2006 12:38 schreef Verida het volgende:
Janine heeft de smaak te pakken van het brood bakken zegt ze, als milica vraagt of ze het nu elke dag gaat doen zegt Janine waarom niet , ik ben toch elke dag vroeg wakker.
Ze zal wel anders piepen als de gist op is . Ze hebben vanmorgen alle gist gebruikt die voor het hele pak bedoeld was. de rest van het meel van dit pak moet dus gebakken worden zonder gist.
Ok, dus de verhalen over haar permanente makeup kunnen we ook naar het land der fabeltjes verwijzen...quote:Op zondag 24 september 2006 12:39 schreef Verida het volgende:
[..]
volgens mij elke morgen tot na het ontbijt.
Rustig maar, ik weet dat je me graag verraad, ik heb het orginele bericht al gewijzigd, het was niet slim van mij. Maargoed, het is gewijzigd.quote:Op zondag 24 september 2006 12:38 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
ja hierzoquote:Op zondag 24 september 2006 12:38 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
quote:Op zondag 24 september 2006 12:41 schreef wolferl het volgende:
[..]
Rustig maar, ik weet dat je me graag verraad, ik heb het orginele bericht al gewijzigd, het was niet slim van mij. Maargoed, het is gewijzigd.![]()
ik snap ook totaal niet waar dat verhaal vandaan komt, wie is daarmee begonnen dan?quote:Op zondag 24 september 2006 12:41 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ok, dus de verhalen over haar permanente makeup kunnen we ook naar het land der fabeltjes verwijzen...
quote:Op zondag 24 september 2006 12:41 schreef wolferl het volgende:
[..]
Rustig maar, ik weet dat je me graag verraad, ik heb het orginele bericht al gewijzigd, het was niet slim van mij. Maargoed, het is gewijzigd.![]()
Monique ?quote:Op zondag 24 september 2006 12:45 schreef Verida het volgende:
[..]
ik snap ook totaal niet waar dat verhaal vandaan komt, wie is daarmee begonnen dan?
wat een lekker koppie heeft die e10 toch he.... tjee het lijkt wel of hij op het punt staat iemand te vermoorden....quote:Op zondag 24 september 2006 12:43 schreef Sonique het volgende:
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060901/plof.jpg]afbeelding][/URL]
auw...
Top reactiequote:Op zondag 24 september 2006 12:45 schreef teamlead het volgende:
[..]
![]()
en ik heb ff de quote geedit. Iedereen weer blij dus
Scary...quote:Op zondag 24 september 2006 12:46 schreef breege het volgende:
[..]
wat een lekker koppie heeft die e10 toch he.... tjee het lijkt wel of hij op het punt staat iemand te vermoorden....
Vertelde ze dat niet zelf gisteravond? Toen ze het ook over klisma's en ontslakken hadden.quote:Op zondag 24 september 2006 12:45 schreef Verida het volgende:
[..]
ik snap ook totaal niet waar dat verhaal vandaan komt, wie is daarmee begonnen dan?
Marlies Brard....quote:Op zondag 24 september 2006 12:50 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Vertelde ze dat niet zelf gisteravond? Toen ze het ook over klisma's en ontslakken hadden.![]()
Kwestie van smaak. Ik heb ook liever jongequote:Op zondag 24 september 2006 12:52 schreef Nostalgist het volgende:
Rik kan ook zeuren hoor, nu lust ie weer geen oude kaas....
Ook als je noodrantsoen zou voorgeschoteld krijgen ?quote:Op zondag 24 september 2006 12:54 schreef Frank-NL het volgende:
[..]
Kwestie van smaak. Ik heb ook liever jonge
Jaquote:
Als je er maar hard genoeg over bralt, dan blijft het kennelijk hangen....Jammer hoor.quote:Op zondag 24 september 2006 12:55 schreef Verida het volgende:
semih kijkt ook erg blij bij al dat gekwijl over een paar gebakken broodjes.
je ziet hem denken: ik heb wel iets meer gepresteerd in die keuken en daar hoor je niemand over
Da's op zich niet ergquote:Op zondag 24 september 2006 12:57 schreef CartWOman het volgende:
Micheline hoor je helemaal niet, die voelt zich volgens mij niet lekker.
Ik normaal ook, maar op vers gebakken volkorenbrood is het heerlijk, op roggebrood ook. Probeer maar eens.quote:Op zondag 24 september 2006 12:54 schreef Frank-NL het volgende:
[..]
Kwestie van smaak. Ik heb ook liever jonge
quote:
carneval in zwolle is een vage rip off van t echte carneval (mag ik zeggu ik woon in zwolle) denk dat E10mm nooit in t zuiden is geweest.quote:Op zondag 24 september 2006 13:01 schreef Verida het volgende:
In zwolle is het carnaval heel erg goed volgens etienne
carnaval in zwolle??
Zijn zieke geest komt af en toe weer boven..... Ik hoop dat Semih er de volgende keer bij aanwezig isquote:Op zondag 24 september 2006 13:13 schreef CartWOman het volgende:
O ja, nu ik Etiënne zie zitten herinner ik me dat 'ie vannacht aan het vloeken was omdat z'n haar niet wilde zitten, tijdens gesprek met Sabrina.
Toen riep 'ie ook 'Kutjood!'![]()
Ze gaan weer sporten. Sabrina in de keuken: 'Oh nee, hè?'![]()
BB zit Egbert gewoon op te naaienquote:Op zondag 24 september 2006 13:51 schreef wolferl het volgende:
Wat mij vannacht ook opviel is, dat Egbert WEEER een brief van BB verkeerd las.
Waar zouden ze volgens jou anders mee bezig moeten zijn? Ons vermaken doen ze iig niet dus..... ik begrijp sowieso de beweegredenen om met BB mee te doen van de meeste bewoners niet.quote:Op zondag 24 september 2006 14:04 schreef Day het volgende:
Wie mij echt vies beginnen tegen te vallen zijn Semih en Micheline. Die zijn écht met het spel bezig!
En in je History.quote:Op zondag 24 september 2006 14:59 schreef Nostalgist het volgende:
Bij mijn active topics staat ie wel....
Er zal ook eens een wijziging vlekkeloos verlopen.....quote:Op zondag 24 september 2006 15:01 schreef CartWOman het volgende:
[..]
En in je History.![]()
Maar ik denk dat velen dit niet kennen/weten. Heb het ook al gemeld als BUG.
GADVERDAMME!quote:Op zondag 24 september 2006 12:43 schreef Sonique het volgende:
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060901/plof.jpg]afbeelding][/URL]
auw...
Je zou toch denken dat iemand met iets meer dan 1 hersencel Janine en haar gekonkel een keer doorkrijgtquote:Op zondag 24 september 2006 15:20 schreef Kinga het volgende:
Als ze een joker eruit willen, waarom niet Tijn nomineren? Klojo's....
waarvan? mijn internet viel gisterennacht uitquote:Op zondag 24 september 2006 15:27 schreef PC eend het volgende:
Heeft monique nog een blauw oog gekregen of is het meegevallen?
Wellicht als 'ie de ¤500,- van zijn proces verbaal niet kan ophoesten.quote:Op zondag 24 september 2006 15:37 schreef Nostalgist het volgende:
Etienne is wel erg geïteresseerd in hoe het in de inrichting aan toe gaat..... Hij moet nog een straf uitzitten ?
Tijn heeft weer gestoeid met haar...quote:Op zondag 24 september 2006 15:47 schreef Coraatje het volgende:
[..]
waarvan? mijn internet viel gisterennacht uit
Tijdens het stoeien raakte de elleboog van Tijn haar op de neus.quote:Op zondag 24 september 2006 15:47 schreef Coraatje het volgende:
[..]
Hij barst toch van het geld ....? Tenminste als tie nog wat HP-dvd's kan verkopen....quote:Op zondag 24 september 2006 15:49 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Wellicht als 'ie de ¤500,- van zijn proces verbaal niet kan ophoesten.![]()
Jij krijgt tenminste nog antwoordquote:Op zondag 24 september 2006 15:47 schreef Coraatje het volgende:
[..]
Schouder.quote:Op zondag 24 september 2006 15:50 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Tijdens het stoeien raakte de elleboog van Tijn haar op de neus.
Achossie..... Mijn scherm was te klein, ik zag je vraag niet....quote:Op zondag 24 september 2006 15:53 schreef PC eend het volgende:
[..]
Jij krijgt tenminste nog antwoord![]()
ja idd die was ik ook al een tijdje kwijt...quote:Op zondag 24 september 2006 15:53 schreef Nostalgist het volgende:
Waar is Sabrina eigenlijk....... ?
Dussss?quote:Op zondag 24 september 2006 15:55 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Achossie..... Mijn scherm was te klein, ik zag je vraag niet....
Vaag..... ze zei vanmorgen wel dat ze wat ziekjes was....quote:Op zondag 24 september 2006 15:57 schreef breege het volgende:
[..]
ja idd die was ik ook al een tijdje kwijt...
Ik ookquote:Op zondag 24 september 2006 15:57 schreef Nostalgist het volgende:
Janine, domme gans......Moet je weer helemaal worden bijgepraat.....
Vanmorgen verborg ze haar gezicht nog...... Daarna heb ik GEEN blauw oog gezien....Does that satisfy you ?quote:
Nee niet echt, maar daar ben ik dan ook ramptoerist voorquote:Op zondag 24 september 2006 15:59 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Vanmorgen verborg ze haar gezicht nog...... Daarna heb ik GEEN blauw oog gezien....Does that satisfy you ?
quote:Op zondag 24 september 2006 16:02 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nee niet echt, maar daar ben ik dan ook ramptoerist voor
quote:Op zondag 24 september 2006 16:06 schreef Martijn_fijn het volgende:
Janine heeft echt enorm hoge pet van zichzelf op..
''Ik heb brains, maar ik vond het niet nodig om ze te gebruiken'' "Ik kan zo advocatuur of chirurgie studeren''![]()
![]()
sabrina gespot.... in de tuinquote:Op zondag 24 september 2006 16:10 schreef Nostalgist het volgende:
Etienne zal ook niet even gaan kijken waar Sabrina is...... Lekkere vrind
Laat maar zo. Die vieze smakgeluiden kunnen jouw hobby zijn maar de mijne niet.quote:Op zondag 24 september 2006 16:10 schreef Nostalgist het volgende:
Etienne zal ook niet even gaan kijken waar Sabrina is...... Lekkere vrind
Dat is geen vriendschap, dat is onbeantwoorde geilheidquote:Op zondag 24 september 2006 16:12 schreef bbfakir het volgende:
[..]
Laat maar zo. Die vieze smakgeluiden kunnen jouw hobby zijn maar de mijne niet.
ze was even aan het bijkomen, ze was e10 namelijk tegen gekomen onder de douchequote:Op zondag 24 september 2006 16:12 schreef Nostalgist het volgende:
Daar is Sabrina, lag ze aan de andere kant van de tuin ???
Dat had je nu niet moeten zeggen.quote:Op zondag 24 september 2006 16:18 schreef Nostalgist het volgende:
En we hebben weer een lekkere lange tuinsessie !!!!
![]()
![]()
![]()
BB is niet erg consequent dit jaarquote:Op zondag 24 september 2006 16:18 schreef Nostalgist het volgende:
![]()
![]()
![]()
en bedanktquote:Op zondag 24 september 2006 16:18 schreef Nostalgist het volgende:
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 24 september 2006 16:19 schreef bbfakir het volgende:
[..]
Dat had je nu niet moeten zeggen.
Misschien zijn ze het gesprek aan de telefoon aan het voorbereiden, en waren ze de tijd vergeten....quote:Op zondag 24 september 2006 16:20 schreef teamlead het volgende:
[..]
BB is niet erg consequent dit jaar
Hier moet op z'n minst een sanctie voor komen hoorWeekje op water en brood zal ze goed doen
quote:Op zondag 24 september 2006 16:37 schreef Nostalgist het volgende:
Hallo ????? Anybody ? Just nod if you can hear me ....
pffff, gelukkig, ik dacht even dat ik nog de enige met internet was...quote:
Ik verwacht het ook, ja....quote:Op zondag 24 september 2006 16:45 schreef Martijn_fijn het volgende:
Er gaat masaal op Marlies gestemd worden.
Ook Semih is nu over de brug. Zijn oorspronkelijk plaan was om Sjaan te nomiren, maar hij verwacht dat Marlies de joker zal gebruiken.. en ziet het als een grotere winst als Marlies die joker kwijt is en daarmee - via een omweg - Sjaan op de bank zet.
Verbaast me dat niemand zich afvraagt wie dan de tweede genomineerde wordt. Als bijna iedereen op Marlies stemt, zouden er wel eens meer dan 2 genomineerd kunnen worden. Dan zijn een paar stemmen misschien al genoeg om op de bank te komen.quote:Op zondag 24 september 2006 16:45 schreef Martijn_fijn het volgende:
Er gaat masaal op Marlies gestemd worden.
Ook Semih is nu over de brug. Zijn oorspronkelijk plaan was om Sjaan te nomiren, maar hij verwacht dat Marlies de joker zal gebruiken.. en ziet het als een grotere winst als Marlies die joker kwijt is en daarmee - via een omweg - Sjaan op de bank zet.
En dat weet Marlies ook, als ze weet tegenover wie ze zit op de bank......Dus dan zal ze waarschijnlijk de joker niet inzetten....quote:Op zondag 24 september 2006 16:54 schreef Coraatje het volgende:
maar stel marlies is genomineerd ,tegen een etienne en sjaan dan is het marlies die zeker blijft,is dara dan niemand die daar aan denkt dat nimineren niet per definitie betekend eruit gaan dus wat bereik je er dan mee?
dat bedoel ik dus ook alleen kwam het er even niet zo uitquote:Op zondag 24 september 2006 16:57 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
En dat weet Marlies ook, als ze weet tegenover wie ze zit op de bank......Dus dan zal ze waarschijnlijk de joker niet inzetten....
maar nergens toch staat dat de jokers weer terug het spel in komen?quote:Op zondag 24 september 2006 16:59 schreef mazaru het volgende:
Als die lui met de jokers worden genomineerd, dan gebruiken ze de jokers.
Daardoor zijn de jokers weer te koop, er zal nog hoger geboden worden, einde van het liedje is dat er bijna geen prijzengeld meer over is, en Hummie in een deuk ligt.
ze weet ook tegenover wie etienne een bank heeft overleefd ,en ik denk dat je wel een beetje kan peilen hoe iedereen over kan komen ,bedoel ik heb ze in het huis ook horen zeggen dat rik tijn en de zusjes grote kans hebbers zijn om te winnen ,ik denk niet dat dat gek veel scheeld met hoe het nl publiek denktquote:Op zondag 24 september 2006 17:01 schreef Verida het volgende:
ik denk niet dat marlies dat risico durft te lopen, etienne heeft al een bank overleefd, dat weet marlies ook en sjaan krijgt natuurlijk heel veel stemmen omdat het de 'excuusnegerin " is zal marlies wel denken. ik gok erop dat ze toch haar joker gebruikt.
Het zou mij niets verbazen als de 'Rode Telefoon' zorgt voor nieuwe jokers, of iets 'anders' wat invloed heeft op het totale prijzengeld. Waarvoor is dat rooie kreng er er anders?quote:Op zondag 24 september 2006 17:02 schreef Coraatje het volgende:
[..]
maar nergens toch staat dat de jokers weer terug het spel in komen?
Ja hoor, er zit totaal geen snelheid in Big-Brother.quote:Op zondag 24 september 2006 17:04 schreef breege het volgende:
mag k nog 1 keer klagen over de sneliheid... bij deze
quote:Op zondag 24 september 2006 17:02 schreef Coraatje het volgende:
[..]
maar nergens toch staat dat de jokers weer terug het spel in komen?
het is zowiezo onduidelijk waar de helfden van het prijzen geld wat achter in de kluisen van de exit mensjes blijft,wat daarmee gaat gebeurenquote:Op zondag 24 september 2006 17:05 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Het zou mij niets verbazen als de 'Rode Telefoon' zorgt voor nieuwe jokers, of iets 'anders' wat invloed heeft op het totale prijzengeld. Waarvoor is dat rooie kreng er er anders?
quote:Op zondag 24 september 2006 17:05 schreef mazaru het volgende:
Ik dacht dat die jokers in het spel bleven?
Zou het afhankelijk van de kijkcijfers zijn ?quote:Op zondag 24 september 2006 17:07 schreef Coraatje het volgende:
[..]
het is zowiezo onduidelijk waar de helfden van het prijzen geld wat achter in de kluisen van de exit mensjes blijft,wat daarmee gaat gebeuren
Dat zeg ik: FOK!quote:Op zondag 24 september 2006 17:13 schreef Kinga het volgende:
Warning
mysql_connect(): Can't connect to MySQL server on '10.0.0.44' (4) in line 99 of file {config_root}/www.inc/global/classes/db.class.php
iedereen krijgt wat ie toekomtquote:Op zondag 24 september 2006 17:14 schreef Kinga het volgende:
Ik vind het best zielig voor Marlies dat er door iedereen achter haar rug om geluld wordt.
Marlies kennende zal ze t er wel mee eens zijn.quote:Op zondag 24 september 2006 17:14 schreef Kinga het volgende:
Ik vind het best zielig voor Marlies dat er door iedereen achter haar rug om geluld wordt.
quote:Op zondag 24 september 2006 17:15 schreef arneaux het volgende:
[..]
Marlies kennende zal ze t er wel mee eens zijn.
Hé Welcome back !quote:Op zondag 24 september 2006 17:15 schreef arneaux het volgende:
[..]
Marlies kennende zal ze t er wel mee eens zijn.
Tijn zeikt wel vaker om niets.quote:Op zondag 24 september 2006 17:17 schreef Nostalgist het volgende:
Iedereen doet maar wat.......Tijn ZEIK niet zo. Marlies gaat er weer genuanceerd op in....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |