Het is voor een deel natuurlijk ook mijn interpretatie.....quote:Op zondag 24 september 2006 11:56 schreef Day het volgende:
[..]
Raar hoe 1 gesprek totaal anders kan worden opgevat door verschillende toehoorders. Ik hoor die frustraties/jaloezie helemaal niet/ En nee, de zussen zijn niet mijn favorieten.
Micheline en Marlies zijn inmiddels ook wakker!
Dat ervaar ik totaal niet zo, Monique vindt Marlies onecht, en dat brengt ze op een nette manier onder woorden.quote:Op zondag 24 september 2006 11:53 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Monique wil inderdaad erg graag zijn zoals Marlies, denk ik, ze baalt ervan dat ze inderdaad niet altijd vrouwelijk overkomt. Marlies heeft gewoon een degelijke opvoeding gehad, en wil er niet over spreken.
Veel frustratie bij Monique.
Waarom praat iemand dan zoo vaak over het feit of iemand ja dan nee echte borsten heeft?quote:Op zondag 24 september 2006 11:58 schreef Verida het volgende:
Ik hoor ook geen frustatie, eerder verbazing dat iemand niet wil praten over borstvergroting, scheten laten, en evt rood wordt bij volgens de zusjes heel normale vragen over dergelijke zaken.
Ik begrijp dan alleen niet dat Mo gisteren zo kwaad werd op Sabrina omdat ze tuurreet zei over Rob, daarmee had ze Rob in een kwaad daglicht gezet![]()
quote:Op zondag 24 september 2006 11:58 schreef Verida het volgende:
Ik hoor ook geen frustatie, eerder verbazing dat iemand niet wil praten over borstvergroting, scheten laten, en evt rood wordt bij volgens de zusjes heel normale vragen over dergelijke zaken.
Ik begrijp dan alleen niet dat Mo gisteren zo kwaad werd op Sabrina omdat ze tuurreet zei over Rob, daarmee had ze Rob in een kwaad daglicht gezet![]()
Dat vond ik dus ook. En je moet toch toegeven dat ze op heel veel punten gelijk heeft. Marlies lult bv. écht met alle winden mee.quote:Op zondag 24 september 2006 12:00 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Dat ervaar ik totaal niet zo, Monique vindt Marlies onecht, en dat brengt ze op een nette manier onder woorden.
Exactly.quote:Op zondag 24 september 2006 12:05 schreef Day het volgende:
[..]
Dat vond ik dus ook. En je moet toch toegeven dat ze op heel veel punten gelijk heeft. Marlies lult bv. écht met alle winden mee.
Ik vind, zeker Mo, geen roddelaar. Ze zegt gewoon hoe dingen op haar over komen, maar doet het altijd genuanceerd.
Ze verkondigd het niet als DE waarheid.
Ik ga met je mee, hoor, ik vind het ook een schat, maar ik blijf erbij dat de borsten van Marlies een frustratie voor haar zijn. Is het niet de vraag of ze echt zijn, dan is het wel het feit dat Marlies er volgens Monique niet over wil praten....quote:Op zondag 24 september 2006 12:10 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Exactly.
Kwaadaardig roddelen zal ze niet doen, en als ze het wel doet gaat ze vervolgens de confrontatie aan. Ze is veel te gevoelig voor zulke dingen, ik vind het ook zo lief zoals ze praat over mensen in haar hart sluiten, dat meent ze echt, ze gaat dan héel ver voor zo'n persoon maar verwacht het ook terug te krijgen. Het is een schat.
Naar mijn mening kan Monique het slecht verdragen dat Marlies er niet eerlijk over is.quote:Op zondag 24 september 2006 12:14 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ik ga met je mee, hoor, ik vind het ook een schat, maar ik blijf erbij dat de borsten van Marlies een frustratie voor haar zijn. Is het niet de vraag of ze echt zijn, dan is het wel het feit dat Marlies er volgens Monique niet over wil praten....
Ik heb er haar nu al zo vaak over gehoord. Dat is bij mij de definitie van frustratie zo'n beetje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |