Je zou toch denken dat iemand met iets meer dan 1 hersencel Janine en haar gekonkel een keer doorkrijgtquote:Op zondag 24 september 2006 15:20 schreef Kinga het volgende:
Als ze een joker eruit willen, waarom niet Tijn nomineren? Klojo's....
waarvan? mijn internet viel gisterennacht uitquote:Op zondag 24 september 2006 15:27 schreef PC eend het volgende:
Heeft monique nog een blauw oog gekregen of is het meegevallen?
Wellicht als 'ie de ¤500,- van zijn proces verbaal niet kan ophoesten.quote:Op zondag 24 september 2006 15:37 schreef Nostalgist het volgende:
Etienne is wel erg geïteresseerd in hoe het in de inrichting aan toe gaat..... Hij moet nog een straf uitzitten ?
Tijn heeft weer gestoeid met haar...quote:Op zondag 24 september 2006 15:47 schreef Coraatje het volgende:
[..]
waarvan? mijn internet viel gisterennacht uit
Tijdens het stoeien raakte de elleboog van Tijn haar op de neus.quote:Op zondag 24 september 2006 15:47 schreef Coraatje het volgende:
[..]
Hij barst toch van het geld ....? Tenminste als tie nog wat HP-dvd's kan verkopen....quote:Op zondag 24 september 2006 15:49 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Wellicht als 'ie de ¤500,- van zijn proces verbaal niet kan ophoesten.![]()
Jij krijgt tenminste nog antwoordquote:Op zondag 24 september 2006 15:47 schreef Coraatje het volgende:
[..]
Schouder.quote:Op zondag 24 september 2006 15:50 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Tijdens het stoeien raakte de elleboog van Tijn haar op de neus.
Achossie..... Mijn scherm was te klein, ik zag je vraag niet....quote:Op zondag 24 september 2006 15:53 schreef PC eend het volgende:
[..]
Jij krijgt tenminste nog antwoord![]()
ja idd die was ik ook al een tijdje kwijt...quote:Op zondag 24 september 2006 15:53 schreef Nostalgist het volgende:
Waar is Sabrina eigenlijk....... ?
Dussss?quote:Op zondag 24 september 2006 15:55 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Achossie..... Mijn scherm was te klein, ik zag je vraag niet....
Vaag..... ze zei vanmorgen wel dat ze wat ziekjes was....quote:Op zondag 24 september 2006 15:57 schreef breege het volgende:
[..]
ja idd die was ik ook al een tijdje kwijt...
Ik ookquote:Op zondag 24 september 2006 15:57 schreef Nostalgist het volgende:
Janine, domme gans......Moet je weer helemaal worden bijgepraat.....
Vanmorgen verborg ze haar gezicht nog...... Daarna heb ik GEEN blauw oog gezien....Does that satisfy you ?quote:
Nee niet echt, maar daar ben ik dan ook ramptoerist voorquote:Op zondag 24 september 2006 15:59 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Vanmorgen verborg ze haar gezicht nog...... Daarna heb ik GEEN blauw oog gezien....Does that satisfy you ?
quote:Op zondag 24 september 2006 16:02 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nee niet echt, maar daar ben ik dan ook ramptoerist voor
quote:Op zondag 24 september 2006 16:06 schreef Martijn_fijn het volgende:
Janine heeft echt enorm hoge pet van zichzelf op..
''Ik heb brains, maar ik vond het niet nodig om ze te gebruiken'' "Ik kan zo advocatuur of chirurgie studeren''![]()
![]()
sabrina gespot.... in de tuinquote:Op zondag 24 september 2006 16:10 schreef Nostalgist het volgende:
Etienne zal ook niet even gaan kijken waar Sabrina is...... Lekkere vrind
Laat maar zo. Die vieze smakgeluiden kunnen jouw hobby zijn maar de mijne niet.quote:Op zondag 24 september 2006 16:10 schreef Nostalgist het volgende:
Etienne zal ook niet even gaan kijken waar Sabrina is...... Lekkere vrind
Dat is geen vriendschap, dat is onbeantwoorde geilheidquote:Op zondag 24 september 2006 16:12 schreef bbfakir het volgende:
[..]
Laat maar zo. Die vieze smakgeluiden kunnen jouw hobby zijn maar de mijne niet.
ze was even aan het bijkomen, ze was e10 namelijk tegen gekomen onder de douchequote:Op zondag 24 september 2006 16:12 schreef Nostalgist het volgende:
Daar is Sabrina, lag ze aan de andere kant van de tuin ???
Dat had je nu niet moeten zeggen.quote:Op zondag 24 september 2006 16:18 schreef Nostalgist het volgende:
En we hebben weer een lekkere lange tuinsessie !!!!
![]()
![]()
![]()
BB is niet erg consequent dit jaarquote:Op zondag 24 september 2006 16:18 schreef Nostalgist het volgende:
![]()
![]()
![]()
en bedanktquote:Op zondag 24 september 2006 16:18 schreef Nostalgist het volgende:
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 24 september 2006 16:19 schreef bbfakir het volgende:
[..]
Dat had je nu niet moeten zeggen.
Misschien zijn ze het gesprek aan de telefoon aan het voorbereiden, en waren ze de tijd vergeten....quote:Op zondag 24 september 2006 16:20 schreef teamlead het volgende:
[..]
BB is niet erg consequent dit jaar
Hier moet op z'n minst een sanctie voor komen hoorWeekje op water en brood zal ze goed doen
quote:Op zondag 24 september 2006 16:37 schreef Nostalgist het volgende:
Hallo ????? Anybody ? Just nod if you can hear me ....
pffff, gelukkig, ik dacht even dat ik nog de enige met internet was...quote:
Ik verwacht het ook, ja....quote:Op zondag 24 september 2006 16:45 schreef Martijn_fijn het volgende:
Er gaat masaal op Marlies gestemd worden.
Ook Semih is nu over de brug. Zijn oorspronkelijk plaan was om Sjaan te nomiren, maar hij verwacht dat Marlies de joker zal gebruiken.. en ziet het als een grotere winst als Marlies die joker kwijt is en daarmee - via een omweg - Sjaan op de bank zet.
Verbaast me dat niemand zich afvraagt wie dan de tweede genomineerde wordt. Als bijna iedereen op Marlies stemt, zouden er wel eens meer dan 2 genomineerd kunnen worden. Dan zijn een paar stemmen misschien al genoeg om op de bank te komen.quote:Op zondag 24 september 2006 16:45 schreef Martijn_fijn het volgende:
Er gaat masaal op Marlies gestemd worden.
Ook Semih is nu over de brug. Zijn oorspronkelijk plaan was om Sjaan te nomiren, maar hij verwacht dat Marlies de joker zal gebruiken.. en ziet het als een grotere winst als Marlies die joker kwijt is en daarmee - via een omweg - Sjaan op de bank zet.
En dat weet Marlies ook, als ze weet tegenover wie ze zit op de bank......Dus dan zal ze waarschijnlijk de joker niet inzetten....quote:Op zondag 24 september 2006 16:54 schreef Coraatje het volgende:
maar stel marlies is genomineerd ,tegen een etienne en sjaan dan is het marlies die zeker blijft,is dara dan niemand die daar aan denkt dat nimineren niet per definitie betekend eruit gaan dus wat bereik je er dan mee?
dat bedoel ik dus ook alleen kwam het er even niet zo uitquote:Op zondag 24 september 2006 16:57 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
En dat weet Marlies ook, als ze weet tegenover wie ze zit op de bank......Dus dan zal ze waarschijnlijk de joker niet inzetten....
maar nergens toch staat dat de jokers weer terug het spel in komen?quote:Op zondag 24 september 2006 16:59 schreef mazaru het volgende:
Als die lui met de jokers worden genomineerd, dan gebruiken ze de jokers.
Daardoor zijn de jokers weer te koop, er zal nog hoger geboden worden, einde van het liedje is dat er bijna geen prijzengeld meer over is, en Hummie in een deuk ligt.
ze weet ook tegenover wie etienne een bank heeft overleefd ,en ik denk dat je wel een beetje kan peilen hoe iedereen over kan komen ,bedoel ik heb ze in het huis ook horen zeggen dat rik tijn en de zusjes grote kans hebbers zijn om te winnen ,ik denk niet dat dat gek veel scheeld met hoe het nl publiek denktquote:Op zondag 24 september 2006 17:01 schreef Verida het volgende:
ik denk niet dat marlies dat risico durft te lopen, etienne heeft al een bank overleefd, dat weet marlies ook en sjaan krijgt natuurlijk heel veel stemmen omdat het de 'excuusnegerin " is zal marlies wel denken. ik gok erop dat ze toch haar joker gebruikt.
Het zou mij niets verbazen als de 'Rode Telefoon' zorgt voor nieuwe jokers, of iets 'anders' wat invloed heeft op het totale prijzengeld. Waarvoor is dat rooie kreng er er anders?quote:Op zondag 24 september 2006 17:02 schreef Coraatje het volgende:
[..]
maar nergens toch staat dat de jokers weer terug het spel in komen?
Ja hoor, er zit totaal geen snelheid in Big-Brother.quote:Op zondag 24 september 2006 17:04 schreef breege het volgende:
mag k nog 1 keer klagen over de sneliheid... bij deze
quote:Op zondag 24 september 2006 17:02 schreef Coraatje het volgende:
[..]
maar nergens toch staat dat de jokers weer terug het spel in komen?
het is zowiezo onduidelijk waar de helfden van het prijzen geld wat achter in de kluisen van de exit mensjes blijft,wat daarmee gaat gebeurenquote:Op zondag 24 september 2006 17:05 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Het zou mij niets verbazen als de 'Rode Telefoon' zorgt voor nieuwe jokers, of iets 'anders' wat invloed heeft op het totale prijzengeld. Waarvoor is dat rooie kreng er er anders?
quote:Op zondag 24 september 2006 17:05 schreef mazaru het volgende:
Ik dacht dat die jokers in het spel bleven?
Zou het afhankelijk van de kijkcijfers zijn ?quote:Op zondag 24 september 2006 17:07 schreef Coraatje het volgende:
[..]
het is zowiezo onduidelijk waar de helfden van het prijzen geld wat achter in de kluisen van de exit mensjes blijft,wat daarmee gaat gebeuren
Dat zeg ik: FOK!quote:Op zondag 24 september 2006 17:13 schreef Kinga het volgende:
Warning
mysql_connect(): Can't connect to MySQL server on '10.0.0.44' (4) in line 99 of file {config_root}/www.inc/global/classes/db.class.php
iedereen krijgt wat ie toekomtquote:Op zondag 24 september 2006 17:14 schreef Kinga het volgende:
Ik vind het best zielig voor Marlies dat er door iedereen achter haar rug om geluld wordt.
Marlies kennende zal ze t er wel mee eens zijn.quote:Op zondag 24 september 2006 17:14 schreef Kinga het volgende:
Ik vind het best zielig voor Marlies dat er door iedereen achter haar rug om geluld wordt.
quote:Op zondag 24 september 2006 17:15 schreef arneaux het volgende:
[..]
Marlies kennende zal ze t er wel mee eens zijn.
Hé Welcome back !quote:Op zondag 24 september 2006 17:15 schreef arneaux het volgende:
[..]
Marlies kennende zal ze t er wel mee eens zijn.
Tijn zeikt wel vaker om niets.quote:Op zondag 24 september 2006 17:17 schreef Nostalgist het volgende:
Iedereen doet maar wat.......Tijn ZEIK niet zo. Marlies gaat er weer genuanceerd op in....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |