Je zou toch denken dat iemand met iets meer dan 1 hersencel Janine en haar gekonkel een keer doorkrijgtquote:Op zondag 24 september 2006 15:20 schreef Kinga het volgende:
Als ze een joker eruit willen, waarom niet Tijn nomineren? Klojo's....
waarvan? mijn internet viel gisterennacht uitquote:Op zondag 24 september 2006 15:27 schreef PC eend het volgende:
Heeft monique nog een blauw oog gekregen of is het meegevallen?
Wellicht als 'ie de ¤500,- van zijn proces verbaal niet kan ophoesten.quote:Op zondag 24 september 2006 15:37 schreef Nostalgist het volgende:
Etienne is wel erg geïteresseerd in hoe het in de inrichting aan toe gaat..... Hij moet nog een straf uitzitten ?
Tijn heeft weer gestoeid met haar...quote:Op zondag 24 september 2006 15:47 schreef Coraatje het volgende:
[..]
waarvan? mijn internet viel gisterennacht uit
Tijdens het stoeien raakte de elleboog van Tijn haar op de neus.quote:Op zondag 24 september 2006 15:47 schreef Coraatje het volgende:
[..]
Hij barst toch van het geld ....? Tenminste als tie nog wat HP-dvd's kan verkopen....quote:Op zondag 24 september 2006 15:49 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Wellicht als 'ie de ¤500,- van zijn proces verbaal niet kan ophoesten.![]()
Jij krijgt tenminste nog antwoordquote:Op zondag 24 september 2006 15:47 schreef Coraatje het volgende:
[..]
Schouder.quote:Op zondag 24 september 2006 15:50 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Tijdens het stoeien raakte de elleboog van Tijn haar op de neus.
Achossie..... Mijn scherm was te klein, ik zag je vraag niet....quote:Op zondag 24 september 2006 15:53 schreef PC eend het volgende:
[..]
Jij krijgt tenminste nog antwoord![]()
ja idd die was ik ook al een tijdje kwijt...quote:Op zondag 24 september 2006 15:53 schreef Nostalgist het volgende:
Waar is Sabrina eigenlijk....... ?
Dussss?quote:Op zondag 24 september 2006 15:55 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Achossie..... Mijn scherm was te klein, ik zag je vraag niet....
Vaag..... ze zei vanmorgen wel dat ze wat ziekjes was....quote:Op zondag 24 september 2006 15:57 schreef breege het volgende:
[..]
ja idd die was ik ook al een tijdje kwijt...
Ik ookquote:Op zondag 24 september 2006 15:57 schreef Nostalgist het volgende:
Janine, domme gans......Moet je weer helemaal worden bijgepraat.....
Vanmorgen verborg ze haar gezicht nog...... Daarna heb ik GEEN blauw oog gezien....Does that satisfy you ?quote:
Nee niet echt, maar daar ben ik dan ook ramptoerist voorquote:Op zondag 24 september 2006 15:59 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Vanmorgen verborg ze haar gezicht nog...... Daarna heb ik GEEN blauw oog gezien....Does that satisfy you ?
quote:Op zondag 24 september 2006 16:02 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nee niet echt, maar daar ben ik dan ook ramptoerist voor
quote:Op zondag 24 september 2006 16:06 schreef Martijn_fijn het volgende:
Janine heeft echt enorm hoge pet van zichzelf op..
''Ik heb brains, maar ik vond het niet nodig om ze te gebruiken'' "Ik kan zo advocatuur of chirurgie studeren''![]()
![]()
sabrina gespot.... in de tuinquote:Op zondag 24 september 2006 16:10 schreef Nostalgist het volgende:
Etienne zal ook niet even gaan kijken waar Sabrina is...... Lekkere vrind
Laat maar zo. Die vieze smakgeluiden kunnen jouw hobby zijn maar de mijne niet.quote:Op zondag 24 september 2006 16:10 schreef Nostalgist het volgende:
Etienne zal ook niet even gaan kijken waar Sabrina is...... Lekkere vrind
Dat is geen vriendschap, dat is onbeantwoorde geilheidquote:Op zondag 24 september 2006 16:12 schreef bbfakir het volgende:
[..]
Laat maar zo. Die vieze smakgeluiden kunnen jouw hobby zijn maar de mijne niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |