Vertelde ze dat niet zelf gisteravond? Toen ze het ook over klisma's en ontslakken hadden.quote:Op zondag 24 september 2006 12:45 schreef Verida het volgende:
[..]
ik snap ook totaal niet waar dat verhaal vandaan komt, wie is daarmee begonnen dan?
Marlies Brard....quote:Op zondag 24 september 2006 12:50 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Vertelde ze dat niet zelf gisteravond? Toen ze het ook over klisma's en ontslakken hadden.![]()
Kwestie van smaak. Ik heb ook liever jongequote:Op zondag 24 september 2006 12:52 schreef Nostalgist het volgende:
Rik kan ook zeuren hoor, nu lust ie weer geen oude kaas....
Ook als je noodrantsoen zou voorgeschoteld krijgen ?quote:Op zondag 24 september 2006 12:54 schreef Frank-NL het volgende:
[..]
Kwestie van smaak. Ik heb ook liever jonge
Jaquote:
Als je er maar hard genoeg over bralt, dan blijft het kennelijk hangen....Jammer hoor.quote:Op zondag 24 september 2006 12:55 schreef Verida het volgende:
semih kijkt ook erg blij bij al dat gekwijl over een paar gebakken broodjes.
je ziet hem denken: ik heb wel iets meer gepresteerd in die keuken en daar hoor je niemand over
Da's op zich niet ergquote:Op zondag 24 september 2006 12:57 schreef CartWOman het volgende:
Micheline hoor je helemaal niet, die voelt zich volgens mij niet lekker.
Ik normaal ook, maar op vers gebakken volkorenbrood is het heerlijk, op roggebrood ook. Probeer maar eens.quote:Op zondag 24 september 2006 12:54 schreef Frank-NL het volgende:
[..]
Kwestie van smaak. Ik heb ook liever jonge
quote:
carneval in zwolle is een vage rip off van t echte carneval (mag ik zeggu ik woon in zwolle) denk dat E10mm nooit in t zuiden is geweest.quote:Op zondag 24 september 2006 13:01 schreef Verida het volgende:
In zwolle is het carnaval heel erg goed volgens etienne
carnaval in zwolle??
Zijn zieke geest komt af en toe weer boven..... Ik hoop dat Semih er de volgende keer bij aanwezig isquote:Op zondag 24 september 2006 13:13 schreef CartWOman het volgende:
O ja, nu ik Etiënne zie zitten herinner ik me dat 'ie vannacht aan het vloeken was omdat z'n haar niet wilde zitten, tijdens gesprek met Sabrina.
Toen riep 'ie ook 'Kutjood!'![]()
Ze gaan weer sporten. Sabrina in de keuken: 'Oh nee, hè?'![]()
BB zit Egbert gewoon op te naaienquote:Op zondag 24 september 2006 13:51 schreef wolferl het volgende:
Wat mij vannacht ook opviel is, dat Egbert WEEER een brief van BB verkeerd las.
Waar zouden ze volgens jou anders mee bezig moeten zijn? Ons vermaken doen ze iig niet dus..... ik begrijp sowieso de beweegredenen om met BB mee te doen van de meeste bewoners niet.quote:Op zondag 24 september 2006 14:04 schreef Day het volgende:
Wie mij echt vies beginnen tegen te vallen zijn Semih en Micheline. Die zijn écht met het spel bezig!
En in je History.quote:Op zondag 24 september 2006 14:59 schreef Nostalgist het volgende:
Bij mijn active topics staat ie wel....
Er zal ook eens een wijziging vlekkeloos verlopen.....quote:Op zondag 24 september 2006 15:01 schreef CartWOman het volgende:
[..]
En in je History.![]()
Maar ik denk dat velen dit niet kennen/weten. Heb het ook al gemeld als BUG.
GADVERDAMME!quote:Op zondag 24 september 2006 12:43 schreef Sonique het volgende:
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060901/plof.jpg]afbeelding][/URL]
auw...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |