quote:Op maandag 25 september 2006 01:34 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Was het maar alleen VOL![]()
Tering, dit gaat weer een lange nacht worden. KUTZOOI![]()
![]()
wij kunnen altijd later nog verder het bad in, voordeel voor jullie is dat jullie morgen inderdaad nog steeds je gekaapte badje hebben
zo zag het er wel uit, dr stonden ook wat fotos, kijk als je me dit iets beter uitgelegd had, had ik volkomen begrepen dat je ff 3 dagen niet op deze planeet was zeg maarquote:
Ja, nog even kijken nog, tis een probleem wat elders ligt, niet bij onszelf. Alle racks liggen eruit. Even rondbellen nog en anders trap ik hem zo af richting Amsterdam.quote:Op maandag 25 september 2006 01:36 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
serieus, ik neem aan dat jij die server weer aan moet trappen toch![]()
die jakoezie is de komende week zowieso gekaapt, daar zorgen we wel voorquote:Op maandag 25 september 2006 01:37 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Balen Snap, moet je nog werken ook vannacht
![]()
Je bedoelt: nadeel is: jullie morgen nog steeds jullie gekaapte badje hebben?![]()
![]()
yup, anyway. Ben me maar weer eens nuttig makenquote:Op maandag 25 september 2006 01:37 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Balen Snap, moet je nog werken ook vannacht
![]()
Je bedoelt: nadeel is: jullie morgen nog steeds jullie gekaapte badje hebben?![]()
![]()
kijk dan ben ik blij maar een simpele kantoorklerk te zijnquote:Op maandag 25 september 2006 01:38 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ja, nog even kijken nog, tis een probleem wat elders ligt, niet bij onszelf. Alle racks liggen eruit. Even rondbellen nog en anders trap ik hem zo af richting Amsterdam.
En dan maar hopen dat ik niet hoef te blazen onderweg![]()
Ik kan wel even mijn fietsje pakken hoorquote:Op maandag 25 september 2006 01:38 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ja, nog even kijken nog, tis een probleem wat elders ligt, niet bij onszelf. Alle racks liggen eruit. Even rondbellen nog en anders trap ik hem zo af richting Amsterdam.
En dan maar hopen dat ik niet hoef te blazen onderweg![]()
...nou 3...valt wel mee toch...van vrijdag avond tot zondag avond...zijn er maar 2..hihiquote:Op maandag 25 september 2006 01:37 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
zo zag het er wel uit, dr stonden ook wat fotos, kijk als je me dit iets beter uitgelegd had, had ik volkomen begrepen dat je ff 3 dagen niet op deze planeet was zeg maar![]()
quote:Op maandag 25 september 2006 01:39 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
yup, anyway. Ben me maar weer eens nuttig maken![]()
Tot laters
truste schoonheid, blij dat je het overleefd hebtquote:Op maandag 25 september 2006 01:40 schreef puntoortje het volgende:
[..]
...nou 3...valt wel mee toch...van vrijdag avond tot zondag avond...zijn er maar 2..hihi![]()
maar ik ga nu toch echt...morgen weer vroeg op!!!
![]()
quote:Op maandag 25 september 2006 01:38 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
die jakoezie is de komende week zowieso gekaapt, daar zorgen we wel voor![]()
Ik ookquote:Op maandag 25 september 2006 01:39 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
kijk dan ben ik blij maar een simpele kantoorklerkvlerk te zijn![]()
ik weet niet, toen vol druit knalde was hij ook ineens weg, ook van msn, zn vrouwtje zal m wel aan zn lurven naar de bedstee gesleurt hebbenquote:Op maandag 25 september 2006 01:42 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
![]()
Waar is die Bommie eigenlijk? Verzopen in het badje![]()
bedankt voor de correctiequote:
Het gaat bij Bommie juist anders om, zijn vrouw trapt het juist de bedstee uitquote:Op maandag 25 september 2006 01:43 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
ik weet niet, toen vol druit knalde was hij ook ineens weg, ook van msn, zn vrouwtje zal m wel aan zn lurven naar de bedstee gesleurt hebben![]()
Your welcomequote:Op maandag 25 september 2006 01:45 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
bedankt voor de correctievlerkin
![]()
moguh, maar dan zou die nu toch hier moeten zijn of nietquote:Op maandag 25 september 2006 01:48 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Het gaat bij Bommie juist anders om, zijn vrouw trapt het juist de bedstee uit![]()
Waarom denk je dat hij hier tot zo laat is![]()
PS, goedemorgen![]()
Kribbet!quote:Op maandag 25 september 2006 01:48 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Het gaat bij Bommie juist anders om, zijn vrouw trapt het juist de bedstee uit![]()
Waarom denk je dat hij hier tot zo laat is![]()
PS, goedemorgen![]()
Zo heel af en toe mag (moet) hij in de bedstee blijven, vrouwen, het blijven rare wezensquote:Op maandag 25 september 2006 01:51 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
moguh, maar dan zou die nu toch hier moeten zijn of niet![]()
quote:
zeker, maar toch ook wel weer fascinerend op hun eigen specifieke wijzequote:Op maandag 25 september 2006 01:58 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Zo heel af en toe mag (moet) hij in de bedstee blijven, vrouwen, het blijven rare wezens![]()
Hij zal wel weer een kut-smoes hebben dat hij morgen moet werken ofzoquote:Op maandag 25 september 2006 01:42 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
![]()
Waar is die Bommie eigenlijk? Verbezopen in het badje![]()
Nee hoor maar na zo'n lange down-time probeer ik altijd of alle smileys werken en deze was net aan de beurtquote:
ja idd en dat op deze dag nog welquote:Op maandag 25 september 2006 02:04 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Niet boos naar Gladys kijken hoor![]()
quote:Op maandag 25 september 2006 02:04 schreef Gert het volgende:
Ik ben nu met mijn vriendinnetje naar het zojuist gedownloade "Recht uit het hart" van Splitsing aan het luisteren, en we zijn heel gelukkig.
En dronken.
jajajajajaquote:Op maandag 25 september 2006 02:06 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Nee hoor maar na zo'n lange down-time probeer ik altijd of alle smileys werken en deze was net aan de beurt![]()
Die indruk kreeg ik al een beetje.quote:Op maandag 25 september 2006 02:04 schreef Gert het volgende:
Ik ben nu met mijn vriendinnetje naar het zojuist gedownloade "Recht uit het hart" van Splitsing aan het luisteren, en we zijn heel gelukkig.
En dronken.
quote:Op maandag 25 september 2006 02:04 schreef Gert het volgende:
En dronken.
Sorry mam, zal het waarschijnlijk nooit meer doenquote:Op maandag 25 september 2006 02:04 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Niet boos naar Gladys kijken hoor![]()
quote:Op maandag 25 september 2006 02:13 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Sorry mam, zal het waarschijnlijk nooit meer doen![]()
Wat is zo bijzonder aan deze dagquote:Op maandag 25 september 2006 02:07 schreef Gladys het volgende:
[..]
ja idd en dat op deze dag nog wel![]()
![]()
Ik ook!quote:Op maandag 25 september 2006 02:14 schreef Gert het volgende:
Morgen vrij, allebei.![]()
![]()
Jullie dan, SC-sukkels?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Deze sukkel oooookquote:Op maandag 25 september 2006 02:14 schreef Gert het volgende:
"Even aan mijn moeder vragen"![]()
Bloem.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Vakantie van mijn vrouw zit er morgen gelukkig weer op, geen "leuke" dingen meer doen de hele dagquote:Op maandag 25 september 2006 02:14 schreef Gert het volgende:
Bloem.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
jaaahaaaaa 31 al weerquote:Op maandag 25 september 2006 02:15 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Wat is zo bijzonder aan deze dagBent u jarig
![]()
ik ookquote:Op maandag 25 september 2006 02:14 schreef Gert het volgende:
Bloem.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
okeeequote:Op maandag 25 september 2006 02:17 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
En dit waren de volgende dus ik schiet al aardig op
![]()
![]()
![]()
u lag straks bij mij in het jakoezietje of niet, alleen u heette wel andersquote:
Ik ben absoluut niet orgineel hoorquote:Op maandag 25 september 2006 02:15 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Dan is het goed
Je sig!verbomme waar is bommie nou?
hier mag ik wel alles posten he ???quote:Op maandag 25 september 2006 02:20 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
*ik zeg het niet, ik doe het niet, nee nee nee*![]()
whehhe yepsquote:Op maandag 25 september 2006 02:21 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
u lag straks bij mij in het jakoezietje of niet, alleen u heette wel anders![]()
Deze knuppel ookquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |