Bommie jouwn lul is te klein voor dit soort apparaten...quote:Op zondag 24 september 2006 19:43 schreef versabommie het volgende:
[..]
Je kunt nu wel gare conclusies trekken, maar een normaal antwoord heb ik niet van je gehad!
Ohw, dan kan het zijn dat je een Ban hebt gehad hoor!quote:Op zondag 24 september 2006 20:05 schreef Inodder het volgende:
vanacht om n uur of 5 draaide t heel lekker maar vandaag ist hier nog niet goed geweest zelf momenten gehad dat ik er helemaal niet in kwam
Ohw holy fuck. Wie weet heb je iets gezegd wat Flugel in het verkeerde keelgat schoot, maar als ik het zo bekijk zijn ze je forumprivileges aan het beperken. Ik zou als ik jou was snel ff in het [fb] topic (bovenaan de lijst van topics hier) vragen aan Flugel of je onherstelbare schade hebt aangericht!!!!quote:Op zondag 24 september 2006 20:14 schreef Inodder het volgende:
nah kreeg de melding die ook hier vermeld wordt
grappenmakerquote:Op zondag 24 september 2006 20:20 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ohw holy fuck. Wie weet heb je iets gezegd wat Flugel in het verkeerde keelgat schoot, maar als ik het zo bekijk zijn ze je forumprivileges aan het beperken. Ik zou als ik jou was snel ff in het [fb] topic (bovenaan de lijst van topics hier) vragen aan Flugel of je onherstelbare schade hebt aangericht!!!!
quote:Op zondag 24 september 2006 20:28 schreef Inodder het volgende:
als er iets van mij in haar keelgat schiet ben ik al blij trouwens of dat nu t goede of verkeerde gat is
verzin je dit nu of pas je gewoon n bestaande text aan hoe dan ookquote:Op zondag 24 september 2006 22:13 schreef Inodder het volgende:
quote]Op zondag 24 september 2006 21:05 schreef versabommie het volgende:
er zat een klein zigeunermeisje huilend op een exitdiner
huilend, huilend, helemaal alleen
sta op meisje lief en droog je traantjes af
kies een kamper uit die met je dansen mag!
....lalal..lalaa
nee trut, het forum ligt steeds op zijn reet sinds die "verbeteringen" van gisteravond!quote:Op zondag 24 september 2006 22:30 schreef puntoortje het volgende:
... wat is het hier stil zonder mij!!!
ja..echt lullo, had ik ook wel door hoor! krijg van die domme meldingen enzo...maar dat haald niet uit ...ik was er niet en het was behoorlijk rustig...dus toch stil zonder mij...quote:Op zondag 24 september 2006 22:36 schreef versabommie het volgende:
[..]
nee trut, het forum ligt steeds op zijn reet sinds die "verbeteringen" van gisteravond!
Nou je bent nog vrij vaak over de tong gegaan hier heurquote:Op zondag 24 september 2006 22:42 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ja..echt lullo, had ik ook wel door hoor! krijg van die domme meldingen enzo...maar dat haald niet uit ...ik was er niet en het was behoorlijk rustig...dus toch stil zonder mij...![]()
is dat zo?...vertel maar!.....ik heb ff geen zin om te zoeken met dat slome gedoe van fok!...quote:Op zondag 24 september 2006 22:57 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nou je bent nog vrij vaak over de tong gegaan hier heur![]()
eigenlijk helemaal nix dus..quote:Op zondag 24 september 2006 23:02 schreef Inodder het volgende:
als je aleen deze pagina terugleest heb je t belangrijkste nieuws wel gehad
quote:Op zondag 24 september 2006 23:23 schreef Inodder het volgende:
nou ik ga er maar weer is vantussen morgen weer vroeg op mocht er nog iets bijzonders gebeuren dan druk maar op die buzzer van de msn slaap naast mn comp.![]()
welterusten![]()
tis heel stil hier, hardwaterpomp!quote:Op maandag 25 september 2006 00:01 schreef puntoortje het volgende:
nou, echt gezellig hier vandaag.... ik duik me nestje in
( loop nog steeds met een kater hihihi )
slaap lekker!!!![]()
Trusten en tot morgenquote:Op maandag 25 september 2006 00:01 schreef puntoortje het volgende:
slaap lekker!!!![]()
he was je hier, nou welterusten dan maarquote:Op maandag 25 september 2006 00:01 schreef puntoortje het volgende:
slaap lekker!!!![]()
ja, in mijn ogen wel iigquote:Op zondag 24 september 2006 22:30 schreef puntoortje het volgende:
... wat is het hier stil zonder mij!!!
...ja echt wel ....beetje te veel gedronken..hihihiquote:Op maandag 25 september 2006 01:18 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
het is echt de ultieme roddelavond tot nog toe
OT:genoten dit weekend?
ik vond op wikipedia dat die kermis de happening van het jaar is bij julliequote:Op maandag 25 september 2006 01:25 schreef puntoortje het volgende:
[..]
...ja echt wel ....beetje te veel gedronken..hihihi
hahah ...die heb ik waarschijnlijk compleet gemist...had het veelste druk in de kroeg...heb wel een stukkie tobbetje steken gezien.....maar staat het op wiki?quote:Op maandag 25 september 2006 01:27 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
ik vond op wikipedia dat die kermis de happening van het jaar is bij jullie
hoe was de klompenmarathon![]()
google op je plaatsnaam en dan kermis, ik kwam ook bij die oranje site uit, maar die klompen zijn dus om je bier mee te zuipen begreep ikquote:Op maandag 25 september 2006 01:29 schreef puntoortje het volgende:
[..]
hahah ...die heb ik waarschijnlijk compleet gemist...had het veelste druk in de kroeg...heb wel een stukkie tobbetje steken gemist.....maar staat het op wiki?
tering, kapen wij jullie bubblebad, gaat VOL platquote:
quote:Op maandag 25 september 2006 01:32 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
tering, kapen wij jullie bubblebad, gaat VOL plat![]()
Snappie is lief, maar idt is gewoon ronduit klotequote:Op maandag 25 september 2006 01:32 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Don't mess with Snappie
Jullie schuld![]()
Was het maar alleen VOLquote:Op maandag 25 september 2006 01:32 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
tering, kapen wij jullie bubblebad, gaat VOL plat![]()
ik heb met je te doenquote:Op maandag 25 september 2006 01:34 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Was het maar alleen VOL![]()
Tering, dit gaat weer een lange nacht worden. KUTZOOI![]()
![]()
Rightquote:Op maandag 25 september 2006 01:35 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
ik heb met je te doen![]()
ja, zuupen kenne we wel...quote:Op maandag 25 september 2006 01:30 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
google op je plaatsnaam en dan kermis, ik kwam ook bij die oranje site uit, maar die klompen zijn dus om je bier mee te zuipen begreep ik![]()
quote:Op maandag 25 september 2006 01:34 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
Snappie is lief, maar idt is gewoon ronduit klote![]()
serieus, ik neem aan dat jij die server weer aan moet trappen tochquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |