Nee hoor maar na zo'n lange down-time probeer ik altijd of alle smileys werken en deze was net aan de beurtquote:
ja idd en dat op deze dag nog welquote:Op maandag 25 september 2006 02:04 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Niet boos naar Gladys kijken hoor![]()
quote:Op maandag 25 september 2006 02:04 schreef Gert het volgende:
Ik ben nu met mijn vriendinnetje naar het zojuist gedownloade "Recht uit het hart" van Splitsing aan het luisteren, en we zijn heel gelukkig.
En dronken.
jajajajajaquote:Op maandag 25 september 2006 02:06 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Nee hoor maar na zo'n lange down-time probeer ik altijd of alle smileys werken en deze was net aan de beurt![]()
Die indruk kreeg ik al een beetje.quote:Op maandag 25 september 2006 02:04 schreef Gert het volgende:
Ik ben nu met mijn vriendinnetje naar het zojuist gedownloade "Recht uit het hart" van Splitsing aan het luisteren, en we zijn heel gelukkig.
En dronken.
quote:Op maandag 25 september 2006 02:04 schreef Gert het volgende:
En dronken.
Sorry mam, zal het waarschijnlijk nooit meer doenquote:Op maandag 25 september 2006 02:04 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Niet boos naar Gladys kijken hoor![]()
quote:Op maandag 25 september 2006 02:13 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Sorry mam, zal het waarschijnlijk nooit meer doen![]()
Wat is zo bijzonder aan deze dagquote:Op maandag 25 september 2006 02:07 schreef Gladys het volgende:
[..]
ja idd en dat op deze dag nog wel![]()
![]()
Ik ook!quote:Op maandag 25 september 2006 02:14 schreef Gert het volgende:
Morgen vrij, allebei.![]()
![]()
Jullie dan, SC-sukkels?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Deze sukkel oooookquote:Op maandag 25 september 2006 02:14 schreef Gert het volgende:
"Even aan mijn moeder vragen"![]()
Bloem.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Vakantie van mijn vrouw zit er morgen gelukkig weer op, geen "leuke" dingen meer doen de hele dagquote:Op maandag 25 september 2006 02:14 schreef Gert het volgende:
Bloem.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
jaaahaaaaa 31 al weerquote:Op maandag 25 september 2006 02:15 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Wat is zo bijzonder aan deze dagBent u jarig
![]()
ik ookquote:Op maandag 25 september 2006 02:14 schreef Gert het volgende:
Bloem.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
okeeequote:Op maandag 25 september 2006 02:17 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
En dit waren de volgende dus ik schiet al aardig op
![]()
![]()
![]()
u lag straks bij mij in het jakoezietje of niet, alleen u heette wel andersquote:
Ik ben absoluut niet orgineel hoorquote:Op maandag 25 september 2006 02:15 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Dan is het goed
Je sig!verbomme waar is bommie nou?
hier mag ik wel alles posten he ???quote:Op maandag 25 september 2006 02:20 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
*ik zeg het niet, ik doe het niet, nee nee nee*![]()
whehhe yepsquote:Op maandag 25 september 2006 02:21 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
u lag straks bij mij in het jakoezietje of niet, alleen u heette wel anders![]()
Deze knuppel ookquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |