Wat? Waar? Wanneer?quote:Op zaterdag 23 september 2006 18:51 schreef vipergts het volgende:
ben ook weg forum gaat toch offline
Hai!quote:Op zondag 24 september 2006 01:47 schreef Nembrionic het volgende:
Overigens: hoi mensen!
Reken je het ook goed als ik weet wat Alcatraz is?quote:Op zondag 24 september 2006 01:53 schreef Nembrionic het volgende:
Waarvoor zat George "Machine Gun" Kelly in Alcatraz?
quote:Op zondag 24 september 2006 02:02 schreef Feldhofer het volgende:
[..]
Reken je het ook goed als ik weet wat Alcatraz is?
Naah! klinkt als een gangsternaam, zelfde als Capone, belastingfraude?quote:
Hoi Majo!quote:
Hmm, ik weet veel van klassieke muziekquote:
quote:Op zondag 24 september 2006 02:16 schreef Feldhofer het volgende:
Antonio Vivaldi
Musicalsquote:Op zondag 24 september 2006 02:17 schreef Feldhofer het volgende:
Waarover wil je een vraag?
MaJo +1quote:Op zondag 24 september 2006 02:19 schreef MaJo het volgende:
Mamma Mia!
Ik moest het een beetje spannend houden, kon ook vragen welke sport presentator een gastoptreden in MM deedquote:Op zondag 24 september 2006 02:20 schreef MaJo het volgende:
Volgende keer je vraag wel wat beter formulerende mannen van Abba hebben namelijk meerdere musicals geschreven. dit is de enige die op muziek van Abba gebaseerd is.
Oh dat was dus een vraagquote:Op zondag 24 september 2006 02:19 schreef Feldhofer het volgende:
Musical, abba
Die had ik niet gewetenquote:Op zondag 24 september 2006 02:21 schreef Feldhofer het volgende:
[..]
Ik moest het een beetje spannend houden, kon ook vragen welke sport presentator een gastoptreden in MM deed
Jack van Gelderquote:Op zondag 24 september 2006 02:23 schreef MaJo het volgende:
[..]
Die had ik niet gewetenMamma Mia zuigt dan ook best wel
quote:Op zondag 24 september 2006 02:27 schreef Feldhofer het volgende:
Madame Butterfly
11!quote:
Doe maar geschiedenis (geen jaartallen)quote:Op zondag 24 september 2006 02:29 schreef Feldhofer het volgende:
[..]
11!
Nou mag Yuri een onderwerp kiezen.
MaJo +1quote:Op zondag 24 september 2006 02:32 schreef MaJo het volgende:
Yellow Submarine
Helemaal correctquote:Op zondag 24 september 2006 02:35 schreef Yurithemaster het volgende:
De cuba crisis? toch meen ik?
Heb de film nog nooit gezien dus kan zijn dat ik fout zitquote:Op zondag 24 september 2006 02:35 schreef Yurithemaster het volgende:
De cuba crisis? toch meen ik?
Neequote:Op zondag 24 september 2006 02:42 schreef MaJo het volgende:
Oeh in Engeland had ik het wel geweten... Capitol Lane 1?
quote:Op zondag 24 september 2006 02:43 schreef Feldhofer het volgende:
Pennsylvania Avenue nummer 1600
Ik zag het op de frontpage staan bij films op tv (murder at 1600)quote:Op zondag 24 september 2006 02:45 schreef Feldhofer het volgende:
Heel vervelelend, dom toeval dat ik dat wist, ik heb geen vraag voorbereid
Even geduld..
Paleis op de dam?quote:Op zondag 24 september 2006 02:49 schreef Feldhofer het volgende:
Over verblijfsadressen dan maar, de broer van Napoleon had in amsterdam een paleis, de naam?
Neequote:Op zondag 24 september 2006 02:55 schreef MaJo het volgende:
Dit heb ik wel eens gehoord... Gevangenis?
Stadhuisquote:Op zondag 24 september 2006 02:54 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Jeej![]()
Waarvoor diende paleis op de dam vroeger
Tjee, ben er niet aan gewend dat ik zoveel goed heb, een onderwerp graag?quote:
Bij mij komt het altijd met vlagen. Dan weet ik niks en dat weet ik weer een boelquote:Op zondag 24 september 2006 02:58 schreef Feldhofer het volgende:
[..]
Tjee, ben er niet aan gewend dat ik zoveel goed heb, een onderwerp graag?
Herkenbaarquote:Op zondag 24 september 2006 02:59 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Bij mij komt het altijd met vlagen. Dan weet ik niks en dat weet ik weer een boel![]()
tja, ik weet alleen maar kunstvragen over de periode na 1945...quote:Op zondag 24 september 2006 02:59 schreef MaJo het volgende:
Moderne geschiedenis (na 1945)
Heb ik ook ja, meestal omdat verwante vragen elkaar opvolgenquote:Op zondag 24 september 2006 02:59 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Bij mij komt het altijd met vlagen. Dan weet ik niks en dat weet ik weer een boel![]()
Je zit wel heel dichtbij, november, dag...quote:Op zondag 24 september 2006 03:05 schreef MaJo het volgende:
Oktober 1989, 10?
Ik was het ff vergetenquote:Op zondag 24 september 2006 03:11 schreef Feldhofer het volgende:
Grappig genoeg merk ik dat hier op school deze datum nauwelijks bekend is, ik heb een tijdje in oostenrijk gewoond(op school gezeten), en daar wordt dat er echt ingestampt.
Misschien een hint dan?quote:Op zondag 24 september 2006 03:17 schreef MaJo het volgende:
Hij is heel bekendOok burgemeester geweest van Berlijn.
Willy Bradwurstquote:Op zondag 24 september 2006 03:19 schreef MaJo het volgende:
Zijn initialen zijn W.B.
It doesn't rings a bellquote:Op zondag 24 september 2006 03:19 schreef MaJo het volgende:
Zijn initialen zijn W.B.
Zijn eerste naam heb je goed en de eerste 3 letters van zijn achternaam ookquote:
That's the onequote:Op zondag 24 september 2006 03:23 schreef brother52 het volgende:
Willy Brandt?
Nee, maar nu het gepost is idd wel ja, stom, had ik moeten weten, door hem viel immers uiteindelijk de muur, wist niet dat hij bondskanselier was geweestquote:Op zondag 24 september 2006 03:21 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zijn eerste naam heb je goed en de eerste 3 letters van zijn achternaam ookJe weet het dus wel
quote:Op zondag 24 september 2006 03:28 schreef brother52 het volgende:
Hmm, ik heb nog geen beatles vraag gesteld.
Wie heeft de naam van de beatles bedacht?
Echt een vraag voor Majoquote:Op zondag 24 september 2006 03:28 schreef brother52 het volgende:
Yep, ben er ook heel blij meequote:
The, The, The!quote:Op zondag 24 september 2006 03:28 schreef brother52 het volgende:
quote:Op zondag 24 september 2006 03:29 schreef MaJo het volgende:
John Lennon
Ja leef je nog een beetje meisquote:Op zondag 24 september 2006 03:30 schreef lienelien het volgende:
[..]
The, The, The!
Net thuis van die vergadering-dingesFoto niet meer kunnen maken, doe ik morgen MaJo, inc het Chloëbord
![]()
Watquote:Op zondag 24 september 2006 03:31 schreef brother52 het volgende:
[..]
![]()
Alhoewel hij zelf in interviews gezegd heeft van wel, was het toch iemand anders.
Ben geen beatles fan dus ik zou het echt niet wetenquote:Op zondag 24 september 2006 03:31 schreef brother52 het volgende:
[..]
![]()
Alhoewel hij zelf in interviews gezegd heeft van wel, was het toch iemand anders.
quote:
Ook niet.quote:Op zondag 24 september 2006 03:32 schreef MaJo het volgende:
[..]
WatHij zegt het inderdaad in de anthology... Macca dan?
Ik welquote:Op zondag 24 september 2006 03:33 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ben geen beatles fan dus ik zou het echt niet weten![]()
Bweuh, lang officieel gedeelte, verder ook veel gelachen, veel bier geadt (OMG, hoe schrijf je dat danquote:Op zondag 24 september 2006 03:31 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja leef je nog een beetje meisDie foto daar hou ik je aan hoor
Ik heb de hele dag naar Lily Allen geluisterd, heb er echt zin in
Duurt nog wel 6 weken maar goed
Klinkt uhm, interessantquote:Op zondag 24 september 2006 03:36 schreef lienelien het volgende:
[..]
Bweuh, lang officieel gedeelte, verder ook veel gelachen, veel bier geadt (OMG, hoe schrijf je dat dan) en, ehh, nouja, was leuk verder
Viel wel bijna in slaap
![]()
Ojaa, en mensen van het koor uitgelachenDie arme jongens zijn nóg steeds bezig met ontgroening
![]()
Ik zei het toch, in februari heb ik je al Lily (willen) sturen/gestuurd
quote:Op zondag 24 september 2006 03:35 schreef MaJo het volgende:
Stu Suttcliffe?
Ja, was gezellig hoor, 35 meiden in een klein zaaltje op ieniemienieopklapstoeltjesquote:Op zondag 24 september 2006 03:37 schreef MaJo het volgende:
[..]
Klinkt uhm, interessantIk denk dat het inderdaad "geadt" is
Egwelquote:Je hebt me dat heul nooit gestuurdWel veel over gehad
Nopequote:Op zondag 24 september 2006 03:47 schreef Yurithemaster het volgende:
1,5 ?
Ook nietquote:Op zondag 24 september 2006 03:48 schreef Yurithemaster het volgende:
0,5 dan?
Die reken ik goedquote:
Jeejquote:Op zondag 24 september 2006 03:50 schreef MaJo het volgende:
[..]
Die reken ik goedHet is 1,39
Yuri + 1
Hoog? Hij is best laag... Via de koersconverter van GWKquote:Op zondag 24 september 2006 03:57 schreef Price het volgende:
[..]
Waar haal jij zo'n hoge koers vandaan?
Omdat Breda niet in Engeland ligt?quote:Op zondag 24 september 2006 03:56 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Jeej![]()
waarom werd willem van oranje niet bijgezet in het familiegraf van de Nassau's in de Grote kerk in Breda
Huh engeland over welke willem van oranje heb jij hetquote:Op zondag 24 september 2006 04:01 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Omdat Breda niet in Engeland ligt?
Ik bedoel deze willem:quote:Op zondag 24 september 2006 04:06 schreef Daffodil31LE het volgende:
Die ene die met Mary Stuart was getrouwd...
Dat is Willem II dafquote:Op zondag 24 september 2006 04:06 schreef Daffodil31LE het volgende:
Die ene die met Mary Stuart was getrouwd...
Euro t.o.v. de Pond.quote:Op zondag 24 september 2006 04:00 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hoog? Hij is best laag... Via de koersconverter van GWK
Ow... Ik zat een reden te zoeken waarom juist een persoon niet zou zijn bijgezet in Nederland. Leek me wel een goede reden. En het was een Willem. Eentje van Oranje.quote:
Ik vind het niet erg hoorquote:Op zondag 24 september 2006 04:10 schreef Price het volgende:
[..]
Euro t.o.v. de Pond.
(De officiële koers is ongev. 1,49 bij mijn weten)
Dat was het altijd ja maar hij is nu wat lager. Goede zaakquote:Op zondag 24 september 2006 04:10 schreef Price het volgende:
[..]
Euro t.o.v. de Pond.
(De officiële koers is ongev. 1,49 bij mijn weten)
Hij is in delft begraven omdat het niet in breda konquote:Op zondag 24 september 2006 04:10 schreef MaJo het volgende:
Omdat hij in Delft is begraven?
Ow... vonden de Spanjaarden het niet zo'n goed idee?quote:Op zondag 24 september 2006 04:12 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Hij is in delft begraven omdat het niet in breda kon
Hint: We hadden toen ruzie met iemand
Het komt wel in de buurt maar ik toch de preciese reden weten waarom het niet konquote:Op zondag 24 september 2006 04:13 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Ow... vonden de Spanjaarden het niet zo'n goed idee?
quote:Op zondag 24 september 2006 04:16 schreef Daffodil31LE het volgende:
Weet ik 't... Die hadden Breda veroverd?
Heb geen ideequote:Op zondag 24 september 2006 04:32 schreef Daffodil31LE het volgende:
Hoe kennen we een zekere Roland van den Berg beter?
Silence, woman!
Nee, Roland van den Berg. 't Is een bruine meneer. Maar, om met Stanley te spreken, niet echt integer sinds een paar jaar. Niet graag (meer) gezien in België.quote:Op zondag 24 september 2006 04:34 schreef MaJo het volgende:
Dries Roelfink?
Nee hoor. Ook in Nederland. En waarschijnlijk nog wel in een paar landen. Alleen in België willen ze 'm het liefst (sinds een jaar of tien) niet meer zien.quote:Op zondag 24 september 2006 04:37 schreef MaJo het volgende:
Is hij alleen in België bekend?
Is het een crimineel?quote:Op zondag 24 september 2006 04:38 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Nee hoor. Ook in Nederland. En waarschijnlijk nog wel in een paar landen. Alleen in België willen ze 'm het liefst (sinds een jaar of tien) niet meer zien.
Absoluut niet! Hij is een showman.quote:
Nee, nou maak je het enkel maar erger.quote:Op zondag 24 september 2006 04:44 schreef MaJo het volgende:
Rasta Rastelli?
Dat is z'n naam.quote:Op zondag 24 september 2006 04:45 schreef Mark het volgende:
Rasti Rostelli?
"De druiven zijn zuur"quote:
supervet dus!quote:
Je herkent wat er op het kleed staat?quote:Op zondag 24 september 2006 06:14 schreef Isabeau het volgende:
- het kleed achter de blauwe m&m met hoepel
dat zijn de enige 10 die ik nog niet heb, ik heb er al 40![]()
Neequote:
da's een film van een bekende regisseur van spannende filmsquote:Op zondag 24 september 2006 06:14 schreef Isabeau het volgende:
- de trap
Het zijn bijna allemaal spannende filmsquote:Op zondag 24 september 2006 06:37 schreef Mark het volgende:
da's een film van een bekende regisseur van spannende films
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
quote:Op zondag 24 september 2006 06:14 schreef Isabeau het volgende:
- de wolven in het veld
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Dommage arachide-fromage
- het monster linksonder
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb er nu 30, ga toch maar weer slapenWe used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Dommage arachide-fromage
Ik weet zelfs de blauwe niet alhoewel het er vrij logisch uit ziet.quote:Op zondag 24 september 2006 08:31 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb de rode M&M met de muntjes nu ook (ingeving)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Aangezien er al een tijdje geen nieuwe vraag is gesteld en niemand weet waarom de druiven zuur zijn...![]()
- de man in het raam
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zondag 24 september 2006 06:14 schreef Isabeau het volgende:
- die rare stok-achtige man rechtsonderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zelf moet ik er nog 34![]()
Waar heb je die dan gevondenquote:Op zondag 24 september 2006 13:47 schreef U het volgende:
ik kwam tot 41, toen heb ik de antwoorden maar opgezocht
op een of ander forumquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat zegt U?
Ik weet er driequote:Op zondag 24 september 2006 13:57 schreef ChrisJX het volgende:
Ik weet er eentje, Ali G.
Spa Reinequote:Op zondag 24 september 2006 14:10 schreef Grim. het volgende:
Noem 5 verschillende flessen Spa.
Zoiets als deze.
neequote:Op zondag 24 september 2006 14:23 schreef U het volgende:
The Family Man
ja!quote:Op zondag 24 september 2006 14:26 schreef vipergts het volgende:
weather man slechte kut film
snif, mijn leven is niet meer hetzelfde sinds die trieste dagquote:Op zondag 24 september 2006 14:28 schreef vipergts het volgende:
op welke maand en jaar gingen barbie en ken uit elkaar
Vond m ook wat tegenvallen maar niet zo erg als jij volgens mijquote:Op zondag 24 september 2006 14:30 schreef vipergts het volgende:
Ik ben halverwege de sneak weggelopen bij the weather man zo slecht en toen de vent zijn zoon ging fotograferen kon ik het niet meer aanzien
Toen kwam hij eindelijk uit de kastquote:Op zondag 24 september 2006 14:57 schreef vipergts het volgende:
ChrisJX+1 12 februari 2004 gingen Barbie en Ken na 43 jaar uit elkaar doordat Ken niet wilde trouwen
Jeen van den Berg, voor meiden die alles willen wetenquote:Op zondag 24 september 2006 15:10 schreef tong80 het volgende:
Jeen van den Berg ?
Het is dus gewoon Barbie die de relatie heeft beëindigd! Ze wilde gewoon niet met een manke gast in een rolstoel trouwen. En vervolgens maar een beetje in de pers gaan roepen dat het Ken was die niet wilde trouwenquote:Op zondag 24 september 2006 15:06 schreef vipergts het volgende:
Ik heb Ken zijn poten een keer gebroken volgens mijn zusje paste Ken niet in de Barbie Jeep en ik zei van wel.
toen het niet lukte wilde ik mijn zusje geen gelijk geven en heb ik even wat kracht gezet met als resultaat dat Ken in tweeen brak.
Helaas Ken heeft een autoongeluk gehad en zijn benen moesten worden afgezet
Hét grootste contactadvertentieblad van Nederland! Dit hét blad voor de actieve sexgenieters onder ons! Naar een parenclub, buitensex of een tikkeltje S.M., alles kan in de Candy. En natuurlijk elke maand vele opwindende advertenties!quote:Op zondag 24 september 2006 15:12 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Tina bestaat ook en is voor een jongere doelgroep. Candy ken ik niet.
quote:Op zondag 24 september 2006 15:17 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Zeg lolbroek, jij dacht dat ik van de instinkersbrigade was?
quote:Op zondag 24 september 2006 15:17 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Zeg lolbroek, jij dacht dat ik van de instinkersbrigade was?
Da's al jaren een strip in de Tinaquote:Op zondag 24 september 2006 15:19 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Noortje?
Daarom gokte ik er ook op, ik wist dat het een strip was in een meisjesblad. Misschien was het goedquote:Op zondag 24 september 2006 15:19 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Da's al jaren een strip in de Tina
Jawelquote:
Yes bestaat ook nog steeds.quote:
dat meen je toch niet serierus?quote:Op zondag 24 september 2006 15:25 schreef Yurithemaster het volgende:
¤5?
Weet ik veel hoe duur iets isquote:Op zondag 24 september 2006 15:26 schreef lienelien het volgende:
[..]
dat meen je toch niet serierus?![]()
![]()
Ach, dat kan je jezelf van de helft van alle vragen hier afvragenquote:Op zondag 24 september 2006 15:26 schreef Etcetera het volgende:
valt dat ook al onder algemene kennis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |