dat is voor vanochtend, vamiddag en vanavond voetbal kijken denk ik, dr zullen wel een paar leuke links te vinden zijnquote:Op zaterdag 23 september 2006 10:37 schreef appelsientje het volgende:
hehe ja
Ach en jij moet toch je huiswerk maken
Bak jij er een voor mij dan?quote:Op zaterdag 23 september 2006 11:45 schreef JaWi het volgende:
[..]
Een uitsmijter bakken doet wonderen.
Een goede voorbereiding is het halve werkquote:Op zaterdag 23 september 2006 12:28 schreef Superheld het volgende:
En ik had al zo'n voorgevoel, dus ik begon al voor de wedstrijd met het heel snel wegdrinken!
Dat had ik vanochtend als ontbijtquote:Op zaterdag 23 september 2006 11:50 Dschreef Noca het volgende:
Moggeuh.
Geen eieren hier, anders gooide ik er ook een uitsmijter tegen aan...trek na een dag niet eten
Lange nacht gehad?quote:
Jou 'thuiswedstrijd' van Heerenveen?quote:Op zaterdag 23 september 2006 14:09 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee, meer een lange week.
Morgen mijn wedstrijd van het jaar
Jups, vanmorgen nog erg gammel maar ben er helemaal bovenop geholpen door zuster clauquote:Op zaterdag 23 september 2006 13:07 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Dat had ik vanochtend als ontbijt
Lekker ei, spek en kaas... hoef voorlopig niet meer te eten
Al weer wat beter?
Yeps - 500 meter verderop mijn clubje zien spelen, blijft altijd bijzonder en winnen in Utrecht - wat niet zo vaak gebeurt is hemelsquote:Op zaterdag 23 september 2006 14:11 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Jou 'thuiswedstrijd' van Heerenveen?
Ze gaan donderdag 'even' rechtzetten?quote:Op zaterdag 23 september 2006 14:33 schreef SCH het volgende:
[..]
Yeps - 500 meter verderop mijn clubje zien spelen, blijft altijd bijzonder en winnen in Utrecht - wat niet zo vaak gebeurt is hemels
Foto!quote:Op zaterdag 23 september 2006 15:35 schreef pascalheister het volgende:![]()
weer een stukje van de haren laten knippen bij de kapster
Scheelt wel meteenquote:Op zaterdag 23 september 2006 11:05 schreef maril het volgende:
Lekker rustig tv avondje zonder te reageren hier![]()
Heerlijk hequote:
Kof, doe maar kofquote:Op zaterdag 23 september 2006 16:00 schreef borisz het volgende:
tijd voor een kpppie thee
Bed hangt buiten, poes ook, zometeen boodschappen en verder niksnietsquote:Op zaterdag 23 september 2006 16:30 schreef SCH het volgende:
auto gewassen, koelkast schoongemaakt, boodschappen gedaan - nu nog douche en toilet en daarna lui en wammessen
Bij deze versie >> http://www.youtube.com/watch?v=kQ-TZk4gPKM&mode=related&search= begrijp je wat meer wat 'ie zingtquote:
You wiSCH! Morgen pakken wie de FrieSCHen gewoon weer in! Niets hemels voor jou morgen!quote:Op zaterdag 23 september 2006 14:33 schreef SCH het volgende:
[..]
Yeps - 500 meter verderop mijn clubje zien spelen, blijft altijd bijzonder en winnen in Utrecht - wat niet zo vaak gebeurt is hemels
Waar is dat zelfvertrouwen op gebaseerd? Bluffff?quote:Op zaterdag 23 september 2006 16:45 schreef Eilanden het volgende:
[..]
You wiSCH! Morgen pakken wie de FrieSCHen gewoon weer in! Niets hemels voor jou morgen!![]()
RealiSCHmequote:Op zaterdag 23 september 2006 17:09 schreef SCH het volgende:
[..]
Waar is dat zelfvertrouwen op gebaseerd? Bluffff?![]()
Slecht. Je woont ook veel te ver weg...quote:
19 jaar jonge Brabantse die zojuist wereldkampioen op de weg is geworden bij het vrouwenwielrennen.quote:Op zaterdag 23 september 2006 17:52 schreef VoreG het volgende:
wie?
Tegen? (eerste en tweede helftquote:Op zaterdag 23 september 2006 17:47 schreef VoreG het volgende:
he jammer verloren, slechte 1e heelft 2e helft was oke 3e heelft was het bests
Spareribs vanavond?quote:Op zaterdag 23 september 2006 17:41 schreef golfer het volgende:
Zo, de boodschappen zijn weer in huis gehaald.
Straks weer eens lekker uit eten.
overleven we ook wel weer.quote:Op zaterdag 23 september 2006 18:17 schreef appelsientje het volgende:
Nog een paar uurtjes.. en dan geen Fok meer
Tegen Valleivogels, we hebben het verloren op inzet. Nu had ik een directe tegenstandee die het loopvermogen had van een marathonloper ik was na 30 imins al kaptquote:Op zaterdag 23 september 2006 18:18 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Tegen? (eerste en tweede helft)
quote:Op zaterdag 23 september 2006 16:42 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Bij deze versie >> http://www.youtube.com/watch?v=kQ-TZk4gPKM&mode=related&search= begrijp je wat meer wat 'ie zingtPoetische tekst trouwens
Geen idee, nog nooit gekekenquote:Op zaterdag 23 september 2006 18:20 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
overleven we ook wel weer.
24 begint toch weer vanavond??
Hij speelt in 3 volgens mij/quote:Op zaterdag 23 september 2006 18:25 schreef BliksemSchigt het volgende:
Z'n rechterknie moet je hebben als ik me niet vergis.
monopoly bijvoorbeeldquote:Op zaterdag 23 september 2006 18:26 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Geen idee, nog nooit gekeken
Mijn vriendin komt pas laat thuis vanavond.. tja wat kan je nog meer doen op een zaterdag avond
klopt ja, alleen zaterdagavond is niet echt ideaal om te kijken, wacht wel met kijken tot ik de dvd hebquote:Op zaterdag 23 september 2006 18:20 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
overleven we ook wel weer.
24 begint toch weer vanavond??
ja, jij wel hequote:Op zaterdag 23 september 2006 18:40 schreef pascalheister het volgende:
[..]
klopt ja, alleen zaterdagavond is niet echt ideaal om te kijken, wacht wel met kijken tot ik de dvd heb
quote:
nog niet, maar wil hem wel graag zienquote:Op zaterdag 23 september 2006 18:39 schreef SCH het volgende:
Iemand de film Brick gezien?
Hehe want jij bent ook nog nooit geband geweestquote:Op zaterdag 23 september 2006 18:33 schreef SCH het volgende:
Vanavond inleven in de wereld van Suijk en Vaduz
Dat is niet bekend. Danny bepaald dat en hij is ook de enige die weet wanneer ze weer los mogen.quote:Op zaterdag 23 september 2006 18:47 schreef lookinforyou het volgende:
Voor hoe lang zijn ze eigenlijk geband?
Wij doen hier ook niet zoveel meer, dat vind ik wel jammer. Ik vind dat we Danny onder druk moeten zetten.quote:Op zaterdag 23 september 2006 18:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat is niet bekend. Danny bepaald dat en hij is ook de enige die weet wanneer ze weer los mogen.
Nee, je zou eens iets 'live' op TV kijkenquote:Op zaterdag 23 september 2006 18:40 schreef pascalheister het volgende:
[..]
klopt ja, alleen zaterdagavond is niet echt ideaal om te kijken, wacht wel met kijken tot ik de dvd heb
geen reclamequote:Op zaterdag 23 september 2006 18:51 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Nee, je zou eens iets 'live' op TV kijken![]()
Diezelfde serie is op DVD natuurlijk véééél beter
tuurlijk dan kan ik 24 in 1 dag kijkenquote:Op zaterdag 23 september 2006 18:51 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Nee, je zou eens iets 'live' op TV kijken![]()
Diezelfde serie is op DVD natuurlijk véééél beter
heb je nog een idee SCH, hoe gaan we het aanpakken?quote:Op zaterdag 23 september 2006 18:49 schreef SCH het volgende:
[..]
Wij doen hier ook niet zoveel meer, dat vind ik wel jammer. Ik vind dat we Danny onder druk moeten zetten.
Het is tijd voor een unban! Schandaal dat ze al een ban hebben eigenlijk!!quote:Op zaterdag 23 september 2006 18:49 schreef SCH het volgende:
[..]
Wij doen hier ook niet zoveel meer, dat vind ik wel jammer. Ik vind dat we Danny onder druk moeten zetten.
is ook maar een geruchtquote:Op zaterdag 23 september 2006 19:08 schreef VoreG het volgende:
Die teringlijer van Al-Qaida is overleden, naar zeg.
quote:
Inderdaad. Maarja de een z'n dood is de ander z'n brood zullen bepaalde mensen wel denken.quote:Op zaterdag 23 september 2006 18:49 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat valt wel mee denk ik, maar het valt wel op hoe gemakkelijk we het geaccepteerd hebben eigenlijk, ik heb er nog zo'n 25 mailtjes met Danny over heen en weer gewisseld, ben er 2 x voor geband, dus ik ben wel een soort vrijheidsstrijderquote:Op zaterdag 23 september 2006 19:23 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Inderdaad. Maarja de een z'n dood is de ander z'n brood zullen bepaalde mensen wel denken.![]()
![]()
Aah gaaf, misschien dat ik wel ff meega met de mannen!quote:Op zaterdag 23 september 2006 18:24 schreef VoreG het volgende:
Vom!
07-Oct-2006 12:15 Odysseus '91 5 - Houten 2 Olympus sportcentrum - Odysseus
Ik weet het wel zeker. Maar hoe dan wel?quote:Op zaterdag 23 september 2006 19:34 schreef Eilanden het volgende:
We kunnen inderdaad best weer eens iets van ons laten horen, maar ik heb echt heel sterk het gevoel dat een aktie bij Danny weer averechts zal gaan werken
Da's een goede vraag... ik heb geen flauw ideequote:Op zaterdag 23 september 2006 19:36 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik weet het wel zeker. Maar hoe dan wel?
En na de downtime kom jij er zelf niet meer op 'iets fout gegaan met het converteren van de database'...quote:Op zaterdag 23 september 2006 19:37 schreef TerroRobbie het volgende:
Nog ff snel een anti dannie post openen Voor de downtime
Wij jou ook.quote:
Brandwonden centrum eerderquote:Op zondag 24 september 2006 01:58 schreef Beschouw het volgende:
Je had allang ff bij de veearts langs moeten gaan man.
Heb ik aan staan, maar vind er geen moer aan.quote:Op zondag 24 september 2006 02:08 schreef Bluezz het volgende:
Lekker een paar nummers vanJamiroquai
op Rockpalast (duitse zender) .
Godverdomme wat een boel geile Scandinavische wijvenquote:Op zaterdag 23 september 2006 16:54 schreef borisz het volgende:
http://basshunter.m0o.eu/dota/index_nl.php ook nog een link![]()
Ik ook niet, maar Bluezz is vanaf het eerste begin een fan van hem.quote:Op zondag 24 september 2006 02:10 schreef Beschouw het volgende:
Heb ik aan staan, maar vind er geen moer aan.
Luistert maar es naar zijn teksten, dan piep je wel andersquote:Op zondag 24 september 2006 02:13 schreef Beschouw het volgende:
Bluezz, met zo'n naam moet je toch van betere muziek houden dan dit nerveuze gejammer?
Van alles en nog wat. Doors, Lou Reed, Radiohead, Stones, Interpol, Pearl Jam, Billy Bragg, Counting Crows, Coco Rosie, Neil Young, Starsailor, Pink Floyd, Grayson Capps en nog veel meer.quote:Op zondag 24 september 2006 02:15 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Luistert maar es naar zijn teksten, dan piep je wel anders
Maar idd je houdt ervan of niet denk ik, en bovendien kan niemand zo snel zingen als Jay Kay.
Ik hou ook van Bloes maar niet te lang en niet te vaak... maar dat heb ik met alles.
Waar houdt de olifant van?
En daarbij nog Clapton, Jimi Hendrickx, Joe Cocker, De Dijk, Janis Joplin en zelfs ouwe lullen als Ramses Shaffy en Bob Dylan.quote:Op zondag 24 september 2006 02:19 schreef Beschouw het volgende:
Van alles en nog wat. Doors, Lou Reed, Radiohead, Stones, Interpol, Pearl Jam, Billy Bragg, Counting Crows, Coco Rosie, Neil Young, Starsailor, Pink Floyd, Grayson Capps en nog veel meer.
Nog even uit eten geweest, verkeerde hoestbui gehad die mij nu nog opbreekt, al 3x door Bluezz naar ziekenhuis verwezen en geweigerd en nog steeds doorbikkelt totdat elke ademhaling met die ribjes geen pijn meer doet.quote:Op zondag 24 september 2006 04:53 schreef rubbereend het volgende:
gisteren feestavond van de club gehad, 3 uur slaap, hele dag gewerkt, daarna verjaardag en toen nog even pokeren![]()
quote:Op zondag 24 september 2006 04:58 schreef golfer het volgende:
[..]
Nog even uit eten geweest, verkeerde hoestbui gehad die mij nu nog opbreekt, al 3x door Bluezz naar ziekenhuis verwezen en geweigerd en nog steeds doorbikkelt totdat elke ademhaling met die ribjes geen pijn meer doet.
Maar wel intussen nu nog even laatste pijnstillertje neemt en nu dus naar bedje gaat.
quote:Op zondag 24 september 2006 05:02 schreef popolon het volgende:
Moet ik even 06-112 bellen?
Of 06-9666?
Ik weet ineens wat ik niet mis van Nederland.quote:
quote:
quote:Op zondag 24 september 2006 08:31 schreef borisz het volgende:
gelukkig wel![]()
heb al 8 punten deze week in de toto gehaald, en vandaag moet nog gespeeld worden, ik heb nu al een record![]()
nee hoor gelukkig nietquote:
Okee, dat is niet prettg inderdaadquote:Op zondag 24 september 2006 09:24 schreef Againzender het volgende:
[..]
nee hoor gelukkig niet
verdomd weinig geslapen alleen.
Maar de koffie is klaar gelukkig![]()
nu ligt m'n bioritme helemaal aan gort!quote:Op zondag 24 september 2006 09:29 schreef tong80 het volgende:
Niet schrikken : 'Goeiemorgen'
Laat het sportdagje maar beginnen.
Eerst koffie.
Sowieso is het hier op zondag altijd wel rustigquote:Op zondag 24 september 2006 10:48 schreef tong80 het volgende:
Is het hier altijd zo rustig op zondagochtend ?
Je kan beter gelijk doorgaan met bier.quote:Op zondag 24 september 2006 11:21 schreef JaWi het volgende:
87 liter water barman.
Valt mee hoorquote:Op zondag 24 september 2006 10:48 schreef tong80 het volgende:
Is het hier altijd zo rustig op zondagochtend ?
Ja idd.... mijn zondag zal niet meer hetzelfde zijnquote:Op zondag 24 september 2006 09:37 schreef Againzender het volgende:
[..]
nu ligt m'n bioritme helemaal aan gort!
quote:Op zondag 24 september 2006 11:21 schreef JaWi het volgende:
87 liter water barman.
quote:Op zaterdag 23 september 2006 11:45 schreef JaWi het volgende:
[..]
Een uitsmijter bakken doet wonderen.
Beginnen waar je mee gestopt bentquote:Op zondag 24 september 2006 11:24 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Je kan beter gelijk doorgaan met bier.
Ja. Ik wist niet wat me overkwamquote:Op zondag 24 september 2006 11:32 schreef Da_Sandman het volgende:
Goedemorgen.
Tong, heb je je band ontvangen?
Dat dacht ik alquote:
* BliksemSchigt gaat ook maar eens richting station en dan stadionquote:Op zondag 24 september 2006 11:58 schreef JaWi het volgende:
[..].
Ik ga maar eens richting die snelkookpan.
een wat?quote:Op zondag 24 september 2006 12:15 schreef pascalheister het volgende:
is die nieuwe server een 486 ofzo ?
Ik ook.quote:
quote:Op zondag 24 september 2006 13:24 schreef clauwheee het volgende:
Zo, nieuw servies, bestek en pannenset gescoord. Vrijdag krijgen we de sleutel
hup NECquote:Op zondag 24 september 2006 13:49 schreef borisz het volgende:
hopelijk wordt ajax nog ergens uitgezonden
Ja er is toch geen sportquote:
welke gaat het worden vandaag?quote:Op zondag 24 september 2006 15:16 schreef pascalheister het volgende:
[..]
nee allemaal bij lange na niet zo boeiend als een filmpje![]()
Ik heb hier ff geen tv op mijn kamer.. hoe doet Nederland het?quote:
7-5 achter met nog twee innings te gaan op de centre half.quote:Op zondag 24 september 2006 15:57 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik heb hier ff geen tv op mijn kamer.. hoe doet Nederland het?
matig, Boogerd, van Heeswijk en volgens mij Kroon zitten nog vooraan in het pelotonquote:Op zondag 24 september 2006 15:57 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik heb hier ff geen tv op mijn kamer.. hoe doet Nederland het?
zelfde gevall hierquote:Op zondag 24 september 2006 16:16 schreef methodmich het volgende:
Middag!
Rondje op kosten van Danko Lazovic.
Wel gek, als je nu in een topic post, is het daarna ineens weg???
ja Fok! is van slag, topics verdwijnen en komen zo ineens weer terug etc. etc.quote:Op zondag 24 september 2006 16:16 schreef methodmich het volgende:
Middag!
Rondje op kosten van Danko Lazovic.
Wel gek, als je nu in een topic post, is het daarna ineens weg???
The Wild Bunch was hetquote:Op zondag 24 september 2006 15:48 schreef appelsientje het volgende:
[..]
welke gaat het worden vandaag?
en ik maar denken dat je je lesje wel hebt geleerd na die corsaquote:Op zondag 24 september 2006 16:42 schreef MrDoegewoon het volgende:
Van de week ga ik kijken voor een Astra, hopelijk is dat wel wat
Op dat olie lekken en een hoge temp van de motor na was er verder niks mee, reed ook heerlijk btw.quote:Op zondag 24 september 2006 18:14 schreef pascalheister het volgende:
[..]
en ik maar denken dat je je lesje wel hebt geleerd na die corsa
quote:Op zondag 24 september 2006 17:15 schreef SCH het volgende:
Tering man, loop ik daar niets vermoedend het stadion uit staat daar een enorme hooligan op me te wachten. Doodeng. Kille blik in zijn ogen, rood haar en heel agressief. Ik ben toch maar even met hem gaan praten en heb hem gelukkig rustig gekregen, hij begreep ook wel dat die penalty voor Utrecht best terecht was en dat het geen cadeautje van de scheids was
Soms moet je de dingen met beleid oplossen
* SCH kan dat heel goed
zat je bij sch in het vak?quote:Op zondag 24 september 2006 18:41 schreef Bos81 het volgende:
Goedenavond,
Terug uit Utrecht, waar ik samen met Vaduz naar Utrecht - Heerenveen ben geweest.
Was wel een leuke wedstrijd![]()
Niet dat ik weet. Ik heb zowel hem als Eilanden niet gezien, dus waarschijnlijk niet.quote:Op zondag 24 september 2006 19:04 schreef pascalheister het volgende:
[..]
zat je bij sch in het vak?
Ok dan Golfertje.quote:Op zondag 24 september 2006 19:05 schreef golfer het volgende:
Toch vanmiddag maar even naar de huisartsenpost bij de spoedeisende hulp geweest om de gekneusde ribbetjes na te laten kijken.
In ieder geval geen inwendige organen beschadigd en extra pijnstillingsreceptje meegekregen.
Hoe hard heeft Bluezz daar nou om moeten zeuren?quote:Op zondag 24 september 2006 19:05 schreef golfer het volgende:
Toch vanmiddag maar even naar de huisartsenpost bij de spoedeisende hulp geweest om de gekneusde ribbetjes na te laten kijken.
In ieder geval geen inwendige organen beschadigd en extra pijnstillingsreceptje meegekregen.
Ja, Vaduz en ik zaten in vak N.quote:Op zondag 24 september 2006 19:34 schreef SCH het volgende:
Was je erbij Bossie![]()
![]()
Wat leuk. Wat zijn we genaaid he
net zo lang gemept tot golfer die oorlogswond kreegquote:Op zondag 24 september 2006 19:11 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Hoe hard heeft Bluezz daar nou om moeten zeuren?
Ook jij hebt recht op je verkeerde conclusiesquote:Op zondag 24 september 2006 19:38 schreef Bos81 het volgende:
Mwa, ik vond het wel een verdiende overwinning van Utrecht.
Viel wel mee dat zeuren. Uiteindelijk gewoon maar uit mezelf gegaan omdat ademhalen zo'n pijn doet en ik ergens iets gelezen had dat een complicatie van gekneusde ribben eventueel ook longbeschadiging zou kunnen zijn.quote:Op zondag 24 september 2006 19:11 schreef rubbereend het volgende:
Hoe hard heeft Bluezz daar nou om moeten zeuren?
voor zover je de artsen nog kunt geloven tegenwoordigquote:Op zondag 24 september 2006 19:53 schreef golfer het volgende:
[..]
Viel wel mee dat zeuren. Uiteindelijk gewoon maar uit mezelf gegaan omdat ademhalen zo'n pijn doet en ik ergens iets gelezen had dat een complicatie van gekneusde ribben eventueel ook longbeschadiging zou kunnen zijn.
Dat is in ieder geval door de arts onderzocht en niet aan de orde.
OKee, dan zal ik een volgende keer eens een verkeerde conclussie trekken.quote:Op zondag 24 september 2006 19:49 schreef SCH het volgende:
[..]
Ook jij hebt recht op je verkeerde conclusies![]()
Niet zo wijs doen, neusquote:Op zondag 24 september 2006 20:06 schreef Bos81 het volgende:
[..]
OKee, dan zal ik een volgende keer eens een verkeerde conclussie trekken.
ajax was erop?quote:Op zondag 24 september 2006 20:36 schreef tong80 het volgende:
Precies tijdens de wedstrijden in slaap gevallen.
Toeval ?
Zeker pas na Utrecht - Heerenveen, want dat was echt geen saaie wedstrijd.quote:Op zondag 24 september 2006 20:36 schreef tong80 het volgende:
Precies tijdens de wedstrijden in slaap gevallen.
Toeval ?
Viel om 6 uur in slaap werd om kwart over acht wakker.quote:
Je had die kop van 'em moeten zien!quote:Op zondag 24 september 2006 17:15 schreef SCH het volgende:
Tering man, loop ik daar niets vermoedend het stadion uit staat daar een enorme hooligan op me te wachten. Doodeng. Kille blik in zijn ogen, rood haar en heel agressief. Ik ben toch maar even met hem gaan praten en heb hem gelukkig rustig gekregen, hij begreep ook wel dat die penalty voor Utrecht best terecht was en dat het geen cadeautje van de scheids was
Soms moet je de dingen met beleid oplossen
* SCH kan dat heel goed
Utrecht heeft inderdaad terecht gewonnen. Natuurlijk is het zuur dat het in de laatste seconde gebeurde.quote:Op zondag 24 september 2006 21:10 schreef clauwheee het volgende:
Haha
Tja, de overwinning was volgens mij terecht. Logisch dat ie boos was
Goed om te horen dat er niets beschadigd is!quote:Op zondag 24 september 2006 21:03 schreef Beschouw het volgende:
Golfer is verstandig geweest, lees ik terug.
Werk ze dan alvastquote:Op zondag 24 september 2006 21:59 schreef VoreG het volgende:
Straks weer aan de arbeid...
Succes alvastquote:Op zondag 24 september 2006 21:59 schreef VoreG het volgende:
Straks weer aan de arbeid...
24quote:Op zondag 24 september 2006 22:14 schreef JaWi het volgende:
Is er nog wat leuks op tv straks?
Er staat een vers getapt Bavje op je te wachten op de bar.quote:
Je was ook best vroeg op vandaag, dat gaat zich op den duur wrekequote:Op zondag 24 september 2006 20:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Viel om 6 uur in slaap werd om kwart over acht wakker.
Prima, je zal niet de eerste zijn met het doorlopen van een ingeklapte long(zolang dat duurt), nogmaals sterkte hè.quote:Op zondag 24 september 2006 19:05 schreef golfer het volgende:
quote:Op zondag 24 september 2006 22:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Er staat een vers getapt Bavje op je te wachten op de bar.
quote:Op zondag 24 september 2006 22:21 schreef Bos81 het volgende:
vers getapt Bapje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |