dat is voor vanochtend, vamiddag en vanavond voetbal kijken denk ik, dr zullen wel een paar leuke links te vinden zijnquote:Op zaterdag 23 september 2006 10:37 schreef appelsientje het volgende:
hehe ja
Ach en jij moet toch je huiswerk maken
Bak jij er een voor mij dan?quote:Op zaterdag 23 september 2006 11:45 schreef JaWi het volgende:
[..]
Een uitsmijter bakken doet wonderen.
Een goede voorbereiding is het halve werkquote:Op zaterdag 23 september 2006 12:28 schreef Superheld het volgende:
En ik had al zo'n voorgevoel, dus ik begon al voor de wedstrijd met het heel snel wegdrinken!
Dat had ik vanochtend als ontbijtquote:Op zaterdag 23 september 2006 11:50 Dschreef Noca het volgende:
Moggeuh.
Geen eieren hier, anders gooide ik er ook een uitsmijter tegen aan...trek na een dag niet eten
Lange nacht gehad?quote:
Jou 'thuiswedstrijd' van Heerenveen?quote:Op zaterdag 23 september 2006 14:09 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee, meer een lange week.
Morgen mijn wedstrijd van het jaar
Jups, vanmorgen nog erg gammel maar ben er helemaal bovenop geholpen door zuster clauquote:Op zaterdag 23 september 2006 13:07 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Dat had ik vanochtend als ontbijt
Lekker ei, spek en kaas... hoef voorlopig niet meer te eten
Al weer wat beter?
Yeps - 500 meter verderop mijn clubje zien spelen, blijft altijd bijzonder en winnen in Utrecht - wat niet zo vaak gebeurt is hemelsquote:Op zaterdag 23 september 2006 14:11 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Jou 'thuiswedstrijd' van Heerenveen?
Ze gaan donderdag 'even' rechtzetten?quote:Op zaterdag 23 september 2006 14:33 schreef SCH het volgende:
[..]
Yeps - 500 meter verderop mijn clubje zien spelen, blijft altijd bijzonder en winnen in Utrecht - wat niet zo vaak gebeurt is hemels
Foto!quote:Op zaterdag 23 september 2006 15:35 schreef pascalheister het volgende:![]()
weer een stukje van de haren laten knippen bij de kapster
Scheelt wel meteenquote:Op zaterdag 23 september 2006 11:05 schreef maril het volgende:
Lekker rustig tv avondje zonder te reageren hier![]()
Heerlijk hequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |