Hehe ach later kan jij weer grinniken als ze branden in de hel.quote:Op zondag 24 september 2006 15:57 schreef BansheeBoy het volgende:
Standaard gesprek met een niet Moslim:
NM: Mag je echt niks eten?
Moslim: Neen.
NM: Ook niet drinken?
Moslim: Neen.
NM: Ook geen water?
Moslim: Ook niet, alleen 3S Cola.
Vredelievende religie hoor...quote:Op zondag 24 september 2006 19:17 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Hehe ach later kan jij weer grinniken als ze branden in de hel.
quote:Op zondag 24 september 2006 02:35 schreef SalmanPack het volgende:
Ik heb nu al honger maar ik heb geen zin om wat te eten.Dat wordt pijn lijden morgen.
Truste!
Jij bent Irakees?quote:Op zondag 24 september 2006 19:39 schreef SalmanPack het volgende:
[..]
Heb al 28 uur niks gegeten en ik mag pas om 19.55 uur eten, 20min na de mocros ja
Ja idd, ik kon net zo goed uit Iran, Libanon, Syrie, Yemen of Bahrain komen.quote:
quote:Op zaterdag 23 september 2006 18:43 schreef stukovich het volgende:
[..]
Serieus.... ik gebruik niets man. Je weet maar nooit
quote:Op maandag 25 september 2006 00:05 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
De hele dag uit je bek stinken omdat je denkt dat god je anders te grazen neemt
![]()
![]()
quote:Op maandag 25 september 2006 00:09 schreef Pony-Lover het volgende:
Heel goed van alle moslims hier, zo'n opoffering voor het opperwezen. Alleen een beetje jammer dat jullie allemaal het verkeerde geloof aanhangen en dus alsnog zullen branden in de hel. Al dat gedoe voor niks en je hele leven zinloos.![]()
Evengoed allemaal succes jongens![]()
![]()
Syriequote:Op maandag 25 september 2006 00:04 schreef SalmanPack het volgende:
[..]
Ja idd, ik kon net zo goed uit Iran, Libanon, Syrie, Yemen of Bahrain komen.
Verklaar het ff als je wilt, leipe mocro.
quote:Op maandag 25 september 2006 00:09 schreef Pony-Lover het volgende:
Heel goed van alle moslims hier, zo'n opoffering voor het opperwezen. Alleen een beetje jammer dat jullie allemaal het verkeerde geloof aanhangen en dus alsnog zullen branden in de hel. Al dat gedoe voor niks en je hele leven zinloos.![]()
![]()
Ik ben in Syrie geweest, heel vaakquote:Op maandag 25 september 2006 00:18 schreef SalmanPack het volgende:
[..]
Je bent een fan van Syrie? Ik kom daar namelijk niet vandaan
Egypte is veel 'leuker'.quote:Op maandag 25 september 2006 00:18 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik ben in Syrie geweest, heel vaak
quote:Op maandag 25 september 2006 00:22 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ook geweest. Maar Syrie is meer "zuiver" gebleven
Demonstraties werden gesponsord door Mubarak zelf?quote:Op maandag 25 september 2006 00:39 schreef SalmanPack het volgende:
[..]Ja, het gaat niet goed met Egypte. De bevolking groeit explosief (+1mln om de ik weet niet hoeveel maanden)
Te veel arme mensen daar, ik was daar 31 dagen lang enkele maanden geleden en ik zat precies bij een hoofdstraat vlakbij de centrum met een mooi uitzicht op de Nijl en ook op de autoweg.. om de 10 minuten was er wel een botsing
en de verkeerspolitie zat te slapen en toe te kijken hoe de 'slachtoffers' mank en halfdood weg probeerden te komen. De Ambulance kon er nauwelijks bij door de file. Ik zag wel een paar demonstraties tegen Mubarak.. 100 demonstranten v.s 2500 soldaten
dit komt door de Amerikaanse druk op Egypte, ze willen meer democratische hervormingen in Egypte maar aan de andere kant sponsoren ze de dictatuur tien keer zo hard
![]()
Wat ik wel zie is dat de mensen in Egypte en daarbuiten vast blijven houden aan de Islam. Voor 9/11 en ook nu na de enorme hetze tegen de Islam zie ik geen enkele moslim, Islam de rug toekeren, ondanks verwoede pogingen van Pony-Lover en consorten(hey, tis niet persoonlijk bedoeld hoor)
![]()
![]()
Dat zou best wel mogelijk kunnen zijnquote:Op maandag 25 september 2006 00:42 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Demonstraties werden gesponsord door Mubarak zelf?
Ach, vrijheid van meningsuiting he, moet kunnen.quote:Op maandag 25 september 2006 00:44 schreef SalmanPack het volgende:
[..]
Dat zou best wel mogelijk kunnen zijnal doe ik hiermee de Egyptenaren wel tekort, sorry.
quote:Op zondag 24 september 2006 23:48 schreef Meki het volgende:
En voor mensen die het niet weten
er mag niet gerookt worden tijdens Ramadan
And we have a winner! Het kunnen natuurlijk ook een stelletje rookverslaafden zijn of ze doen niet mee aan de ramadanquote:Op maandag 25 september 2006 01:10 schreef Ringo het volgende:
[..]Vertel dat die Turken eens in het koffiehuis onder mij..
(of zouden dat alevieten zijn?)
Je kan fokken op zoveel manieren opvatten dat ik je geen goed antwoord kan geven.quote:Op maandag 25 september 2006 01:37 schreef I.R.Baboon het volgende:
Mag je wel fokken tijdens de ramadan?
quote:Op maandag 25 september 2006 01:33 schreef SalmanPack het volgende:
Ik heb nog een vraagje: is passief roken ook verboden?
Ik zou het niet wetenquote:Op maandag 25 september 2006 01:41 schreef Ringo het volgende:
[..]hoe vertaal je "passief roken" in 7de eeuws Arabisch?
lol, je mixt voor het gemak het jodendom met de islam met je 'shalom'-'aleikum'quote:Op maandag 25 september 2006 01:41 schreef Slappertje het volgende:
Shalomaleikum enzo met je ramadan![]()
Hoe wordt dat eigenlijk opgevat door wel-vastende moslims, een moslim die besluit niet aan het vasten mee te doen? Komt dat vaak voor? Komen mensen daar openlijk voor uit of is het min of meer een taboe?quote:Op maandag 25 september 2006 01:33 schreef SalmanPack het volgende:
And we have a winner! Het kunnen natuurlijk ook een stelletje rookverslaafden zijn of ze doen niet mee aan de ramadan![]()
Ach. Dat is zo. Maar dat is alcoholgebruik ook.quote:Op maandag 25 september 2006 01:46 schreef OllieA het volgende:
Ik vind die ramadan maar een ongezond ritueel.
Hm. Is er ergens een religie die zegt dat ik een maand per jaar ontzettend veel moet zuipen?quote:Op maandag 25 september 2006 01:48 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ach. Dat is zo. Maar dat is alcoholgebruik ook.
Volgens mij moet het bij heel orthodoxe joden 1 dag per jaar. maar dat lijkt me wel weer eluk.quote:Op maandag 25 september 2006 01:50 schreef OllieA het volgende:
[..]
Hm. Is er ergens een religie die zegt dat ik een maand per jaar ontzettend veel moet zuipen?
Tss. Eén dag. Daar ga ik niet voor hoor.quote:Op maandag 25 september 2006 01:51 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Volgens mij moet het bij heel orthodoxe joden 1 dag per jaar. maar dat lijkt me wel weer eluk.
Eigenlijk eet je nooit?quote:Op maandag 25 september 2006 01:52 schreef sig000 het volgende:
Mijn leefpatroon is 1 lange Ramadan.![]()
Ach, Ollie. Je kan zelf wel iets verzinnen dat perfect aansluit bij je wensen.quote:Op maandag 25 september 2006 01:53 schreef OllieA het volgende:
[..]
Tss. Eén dag. Daar ga ik niet voor hoor.
Je kan katholiek worden, heb je in elk geval het carnaval om de vrolijke dood tegemoet te treden.quote:Op maandag 25 september 2006 01:50 schreef OllieA het volgende:
[..]
Hm. Is er ergens een religie die zegt dat ik een maand per jaar ontzettend veel moet zuipen?
Er zijn vast ook genoeg moslims die niet meedoen met de ramadan of net doen of ze meedoen en dan thuis eten maar als je gezond bent en je kunt dus wel participeren maar je doet het niet dan denk ik niet dat ze het snel zullen toegeven.. tenzij ze ziek zijn, dan hebben ze een legitiem reden om niet mee te doen en dan geven ze het meestal wel toe.quote:Op maandag 25 september 2006 01:45 schreef Ringo het volgende:
[..]
Hoe wordt dat eigenlijk opgevat door wel-vastende moslims, een moslim die besluit niet aan het vasten mee te doen? Komt dat vaak voor? Komen mensen daar openlijk voor uit of is het min of meer een taboe?
En dan zou ik het eens moeten zijn met meneer Ratzinger.quote:Op maandag 25 september 2006 01:56 schreef Ringo het volgende:
[..]
Je kan katholiek worden, heb je in elk geval het carnaval om de vrolijke dood tegemoet te treden.
Bij mij in de buurt zit een kerk van Santo Daime, die lui doen niets anders dan blowen en trippen.![]()
Niet langdradig, wel breed van stof; thx voor de reply.quote:Op maandag 25 september 2006 02:00 schreef SalmanPack het volgende:
[..]
Er zijn vast ook genoeg moslims die niet meedoen met de ramadan of net doen of ze meedoen en dan thuis eten maar als je gezond bent en je kunt dus wel participeren maar je doet het niet dan denk ik niet dat ze het snel zullen toegeven.. tenzij ze ziek zijn, dan hebben ze een legitiem reden om niet mee te doen en dan geven ze het meestal wel toe.
Maar uiteindelijk doe je het voor jezelf, dus ik zal anderen niet anders gaan aankijken omdat ze niet meedoen maar andere mensen doen dit helaas welBinnen mijn familie zitten er ook een paar tussen die niet meedoen.. meestal grap je erover van: waarom doe je niet mee, **** u'll burn in hell! Althans, dit is bij mij het geval.. zo strikt zijn wij nou ook weer niet. Ik vind het een kwalijke zaak wanneer je anderen opdringt om mee te doen terwijl ze niet willen meedoen. Gelukkig is dit niet het geval bij mij, maar ik vrees dat dit wel het geval is bij een minderheid. Sorry voor mijn lange verhaal.. dit is een van mijn zwaktepunten, ik ben vaak te langdradig.. nou Ik ga slapen, ciao.
Maar je weet toch ook dat het katholicisme het meest hypocriete, gecorrumpeerde en gezagsontrouwe geloof is dat hier op aarde beleden wordt? Daar valt altijd wel een mouw aan te passen.quote:Op maandag 25 september 2006 02:02 schreef OllieA het volgende:
[..]
En dan zou ik het eens moeten zijn met meneer Ratzinger.
Ik dacht het niet.
Tja, mijn keus is het ook niet. En het idee dat het goddelijk gezag alléén, al voldoende is om jou te laten gehoorzamen, maakt me ook niet echt vrolijk; zoveel onderworpenheid aan de grillen van een opperwezen kan ik me in mijn wreedste dromen nog niet voorstellen.quote:Laten we nou wel wezen mensen, het is toch debiel om één maand per jaar enkel 's nachts te eten?
Jullie eten later dan Soennieten. En het feit dat ik gelijk heb gekregen zegt toch genoeg.quote:
Al die landen in het Midden-Oosten zijn verrot, corrupt en arm. Ik ben in bijna alle landen daar geweest en ik zou het voor geen goud willen ruilen met Hollanda. Wat ik afgelopen zomer in Egypte heb meegemaakt ...quote:
Jij Bounty!quote:Op maandag 25 september 2006 10:39 schreef Umm-Qasr het volgende:
[..]
Al die landen in het Midden-Oosten zijn verrot, corrupt en arm. Ik ben in bijna alle landen daar geweest en ik zou het voor geen goud willen ruilen met Hollanda. Wat ik afgelopen zomer in Egypte heb meegemaakt ...of daarvoor in Syrie
of daarvoor in Jordanie
Het enige land wat mij wel nog steeds aantrekt is mijn Irak. Maar dat wordt steeds meer een hel elke dag, arme mensen ...
![]()
Bedankt.quote:Op maandag 25 september 2006 00:09 schreef Pony-Lover het volgende:
![]()
Weet jij dat ramadan/vasten heel goed is voor de gezondheid, vraag het aan een arts of zoek het op...quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:52 schreef Hathor het volgende:
Heeft iemand trouwens de moslims wel eens verteld dat eten na 10 uur s'avonds erg ongezond is ? Je spijsvertering staat dan op een laag pitje namelijk, en je zou wel eens een dikkerdje kunnen worden later.![]()
Van mij mogen ze aanschuiven bij de iftar, lekker gezellig.quote:Op maandag 25 september 2006 02:27 schreef Ringo het volgende:
[..]
Vraagje voor morgen: als je niet aan het vasten meedoet (niet vanwege ziekte maar omdat je niet wil), is het dan wel normaal om bij de iftar aan te schuiven? Kan me voorstellen dat zoiets scheve ogen geeft, "wel de lusten maar niet de lasten", je voelt je toch een beetje een parasiet van je eigen traditie, of anders wordt je dat wel wijsgemaakt door je strengere geloofsgenoten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |