Ik kan me mijn voetbal zaterdagen nog herinneren, lag erna zwaar K.O. op de bank als een half doodgeslagen hond te 'wachten' op de verlossing van iftar, sterktequote:Op zaterdag 23 september 2006 18:26 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Jawel man, met 3-0. Uiteraard vertolkte ik een uitermate laxerende heldenrol door als een luie marmot te vertoeven op de rechtshalfpositie, eervol als ik ben heb ik 90 minuten meegedaan, alle dorst ten spijt.²
Dat wilde ik nou net ook gaan vragen.quote:Op zaterdag 23 september 2006 18:40 schreef Umm-Qasr het volgende:
Zijn er nog goede tips om het fenomeen van mondgeur tijdens de ramadan te bestrijden?![]()
tanden poetsen, mits je niets inslikt. Kauwgom zonder toegevoegde smaken. Mond water.quote:Op zaterdag 23 september 2006 18:40 schreef Umm-Qasr het volgende:
Zijn er nog goede tips om het fenomeen van mondgeur tijdens de ramadan te bestrijden?![]()
Serieus.... ik gebruik niets man. Je weet maar nooitquote:Op zaterdag 23 september 2006 18:42 schreef Triggershot het volgende:
[..]
tanden poetsen, mits je niets inslikt. Kauwgom zonder toegevoegde smaken. Mond water.
Hm, ik denk dat ik dat je altijd wel iets inslikt als je kauwgom kauwt of je tanden poetst. Toch?quote:Op zaterdag 23 september 2006 18:42 schreef Triggershot het volgende:
[..]
tanden poetsen, mits je niets inslikt. Kauwgom zonder toegevoegde smaken. Mond water.
ja Turkse kauwgom.quote:Op zaterdag 23 september 2006 19:01 schreef Bhai het volgende:
Bestaat kouwgum zonder toegevoegde smaken
Die is smaakloos.quote:Op zaterdag 23 september 2006 19:26 schreef Bhai het volgende:
Ff serieusDe Turkse kauwgum die ik ken ziet er meestal rose uit
Kwou net zeggen, ik begin pas morgenquote:Op zaterdag 23 september 2006 18:45 schreef stukovich het volgende:
Trouwens, succes voor al mijn broeders die vandaag zijn begonnen....
1 dag te vroeg![]()
Verschil tussen de mensen die volgens 'Mekka' vasten en de Turken.quote:Op zaterdag 23 september 2006 19:35 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Kwou net zeggen, ik begin pas morgen
quote:Op zaterdag 23 september 2006 16:04 schreef BansheeBoy het volgende:
Jongens, ik heb net gevoetbald. Ik verga van de dorst, zelden zoveel dorst gevoeld. En het is nog 3,75 uur te gaan alvorens de 1ste druppel vocht door mijn strot wordt gemanoeuvreerd.²
Als je bang bent hou het gewoon maar bij mondwater danquote:Op zaterdag 23 september 2006 18:48 schreef IHVK het volgende:
[..]
Hm, ik denk dat ik dat je altijd wel iets inslikt als je kauwgom kauwt of je tanden poetst. Toch?
Maar mondwater is inderdaad een goede tip!![]()
Alsof alle moslims aanslagen plegenquote:Op zaterdag 23 september 2006 12:08 schreef dehero het volgende:
[..]
Kan je er als moslims niet beter voor zorgen dat er geen aanslagen meer plaatsvinden? Daar bespaar je meer levens mee dan het denken aan hoe slecht de armen het wel niet hebben.![]()
Beetje hypocriet om wel aan die arme hongerende mensen te denken, maar tegelijk tig aanslagen te plegen waarbij tig onschuldige mensen de dood vinden...
Wat een baggeruitlegquote:Op zaterdag 23 september 2006 19:36 schreef stukovich het volgende:
[..]
Verschil tussen de mensen die volgens 'Mekka' vasten en de Turken.
Turken gebruiken berekeningen voor het bepalen van de volle maan. Mekka gebruikt het blote oog
quote:Op zondag 24 september 2006 12:35 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wat een baggeruitleg
Mekka gebruikt alleen blote oog op vooral voor de berekeningen wanneer er ook sprake is geweest van het waarnemen van de volle maan
Meki, hoewel je eerst ontkende dat je moslim was, en jammer is dat je mag fokken op ramadan, wens ik je alsnog een goed en voorspoedig ramadan!quote:Op zondag 24 september 2006 14:12 schreef Meki het volgende:
de tweede dag ingegaan
quote:Op zondag 24 september 2006 14:19 schreef B4CO het volgende:
[..]
Meki, hoewel je eerst ontkende dat je moslim was, en jammer is dat je mag fokken op ramadan, wens ik je alsnog een goed en voorspoedig ramadan!
Volgende week mag ik een dagje vasten (Jom Kipur)quote:Op zondag 24 september 2006 14:22 schreef Meki het volgende:
[..]
dank je wel . alhoewel ik dat nog steeds ontken
fokken komt een eind aan na een drukke agenda in opkomst
![]()
mag je dan ook niks etenquote:Op zondag 24 september 2006 14:23 schreef B4CO het volgende:
[..]
Volgende week mag ik een dagje vasten (Jom Kipur)
25 uur lang niks eten, drinken, werken, tv kijken etcquote:Op zondag 24 september 2006 14:25 schreef Meki het volgende:
[..]
mag je dan ook niks eten
het was toch geen varkensvlees eten
Hehe ach later kan jij weer grinniken als ze branden in de hel.quote:Op zondag 24 september 2006 15:57 schreef BansheeBoy het volgende:
Standaard gesprek met een niet Moslim:
NM: Mag je echt niks eten?
Moslim: Neen.
NM: Ook niet drinken?
Moslim: Neen.
NM: Ook geen water?
Moslim: Ook niet, alleen 3S Cola.
Vredelievende religie hoor...quote:Op zondag 24 september 2006 19:17 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Hehe ach later kan jij weer grinniken als ze branden in de hel.
quote:Op zondag 24 september 2006 02:35 schreef SalmanPack het volgende:
Ik heb nu al honger maar ik heb geen zin om wat te eten.Dat wordt pijn lijden morgen.
Truste!
Jij bent Irakees?quote:Op zondag 24 september 2006 19:39 schreef SalmanPack het volgende:
[..]
Heb al 28 uur niks gegeten en ik mag pas om 19.55 uur eten, 20min na de mocros ja
Ja idd, ik kon net zo goed uit Iran, Libanon, Syrie, Yemen of Bahrain komen.quote:
quote:Op zaterdag 23 september 2006 18:43 schreef stukovich het volgende:
[..]
Serieus.... ik gebruik niets man. Je weet maar nooit
quote:Op maandag 25 september 2006 00:05 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
De hele dag uit je bek stinken omdat je denkt dat god je anders te grazen neemt
![]()
![]()
quote:Op maandag 25 september 2006 00:09 schreef Pony-Lover het volgende:
Heel goed van alle moslims hier, zo'n opoffering voor het opperwezen. Alleen een beetje jammer dat jullie allemaal het verkeerde geloof aanhangen en dus alsnog zullen branden in de hel. Al dat gedoe voor niks en je hele leven zinloos.![]()
Evengoed allemaal succes jongens![]()
![]()
Syriequote:Op maandag 25 september 2006 00:04 schreef SalmanPack het volgende:
[..]
Ja idd, ik kon net zo goed uit Iran, Libanon, Syrie, Yemen of Bahrain komen.
Verklaar het ff als je wilt, leipe mocro.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |