Klinkt een beetje "Rammsteinerig" .quote:Op vrijdag 29 september 2006 13:27 schreef L.Mo het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=NnsM6qcmQKw
Ik zoek de titel van het muziekje in dit filmpje. Je hoort het de eerste 15 seconden, en de laatste minuut
The Verve - Bittersweet Symphony denk ik dan zo....quote:Op vrijdag 29 september 2006 17:24 schreef Maikuuul het volgende:
Ik zoek ook een liedje !
Ik weet hoe de clip eruit ziet:
Een gast met platte haren loopt de gehele clip over een stoep en duwt als het ware iedereen weg die hem in de voeten loopt, op een gegeven moment springt hij ook op een auto en loopt verder.
Supermode - Tell me why?quote:Op vrijdag 29 september 2006 16:05 schreef C.o.C.o het volgende:
hoi ik zoek ook een nummer. Redelijk recent geloof ik, ik weet niks behalve dat het door ee vrouw gezongen wordt en het refrein gaat: whyyyyyhyyyyyyyhyyyy blablabla
Heel herkenbaar nummer.
Maria Mena - Just Hold Me?quote:Op vrijdag 29 september 2006 16:05 schreef C.o.C.o het volgende:
hoi ik zoek ook een nummer. Redelijk recent geloof ik, ik weet niks behalve dat het door ee vrouw gezongen wordt en het refrein gaat: whyyyyyhyyyyyyyhyyyy blablabla
Heel herkenbaar nummer.
even kijken.quote:Op vrijdag 29 september 2006 19:51 schreef jerver73 het volgende:
niet mia met galang neem ik aan?
You're welcomequote:
Olav Basoski - Watermanquote:Op vrijdag 29 september 2006 19:43 schreef WheelyBoy het volgende:
ik zoek een nummer, hoofdzakelijk gezongen door een vrouw maar ook met een mannen stem erin.
Veelvoorkomende tekst die de vrouw zingt is: "A ma mia, bang bang" of iet van "A ma mia, bam bam" De vrouw lijkt een beetje een Japanse stem oid te hebben als ik het goed gehoord heb.
De man zingt op een gegeven moment ook in het nummer: "Now this is fresh"
het is volgens mij niet een heel oud nummer, typisch een nummer wat weleens op Fresh FM gedraaid word, niet echt super trance of dance nummer, maar wat rustiger.
iemand toevallig?![]()
Rammstein - Der Meister, geweldig nummer btw.quote:Op vrijdag 29 september 2006 13:27 schreef L.Mo het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=NnsM6qcmQKw
Ik zoek de titel van het muziekje in dit filmpje. Je hoort het de eerste 15 seconden, en de laatste minuut
The Shadows -- Apachequote:Op zaterdag 30 september 2006 14:41 schreef Eric_Cantona het volgende:
Ik ben op zoek naar 't originele nummer van 'n nummer dat Fatboy Slim heeft gemixed. In Apache van Fatboy Slim komt 'n deun voor dat vaak in Westerns etc gebruikt wordt, zo'n heerlijk melodietje.
Weet iemand van wie dat origineel is of waar ik 't beste op kan zoeken?
Dank je, weet je toevallig of iemand anders 't ook nog gecoverd heeft? Ik heb in m'n gedachte dat 't altijd dramatischer klonk, net als in de versie van Fatboy Slimquote:
Scooter -- Apachequote:Op zaterdag 30 september 2006 15:02 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Dank je, weet je toevallig of iemand anders 't ook nog gecoverd heeft? Ik heb in m'n gedachte dat 't altijd dramatischer klonk, net als in de versie van Fatboy Slim
Toevoeging:quote:Op zaterdag 30 september 2006 15:11 schreef El_Rolando het volgende:
[..]
Scooter -- Apache
Switch -- A Bit Patchy
anybody?quote:Op zaterdag 30 september 2006 13:53 schreef Lanvin het volgende:
Ik ben ook opzoek naar een liedje, weet alleen eigenlijk niet meer hoe het precies ging qua tekst, het enige wat ik onthouden heb zijn deze twee zinnen, hetgeen in hoofdletters is zeker goed, voor derest weet ik niet zeker of het klopt. Hopelijk weet iemand waar ik het over heb.
hootie cootie poetie PIE, watching all the girls go BY
hootie cootie poetie PIE, making all the girls go CRY
Hij lijkt er wel op, maar volgens mij is dat hem nietquote:Op zaterdag 30 september 2006 10:39 schreef Walvisje het volgende:
[..]
Rammstein - Der Meister, geweldig nummer btw.
http://www.youtube.com/watch?v=EFH2zia_BsM
Niet wat meer info.. beetje weinig zo..wat voor stijl? zang door man/vrouw etc...?quote:
Nee eigenlijk niet, ik hoorde het nummer tijdens een feestje waar een coverbandje stond te spelen, dus ze kunnen er goed een hele andere stijl van gemaakt hebben. Het was beetje in de trant van Prince, maar dat was het iig niet.quote:Op zaterdag 30 september 2006 22:12 schreef donroyco het volgende:
[..]
Niet wat meer info.. beetje weinig zo..wat voor stijl? zang door man/vrouw etc...?
quote:Op woensdag 27 september 2006 11:52 schreef Z het volgende:
Van wie is het franstalige nummer wat in de nieuwe Renault reclame wordt gebruikt?
quote:Op woensdag 27 september 2006 12:36 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Edith Piaf - J'Attendrai
Zag je het misschien bij TOTP? Dan zou het Razorlight - America kunnen zijn.quote:Op zaterdag 30 september 2006 23:46 schreef Maerycke het volgende:
HI!
Het nummer heet 'America' maar ik heb het maar even in het voorbijgaan tijdens het zappen gezien en eigenlijk vond ik het wel aardig. Heb geen idee welke band daarbij hoort en googlen zonder tekst gaat niet echt soepel. Iemand?
Toto - Georgy Porgy??quote:Op zaterdag 30 september 2006 13:53 schreef Lanvin het volgende:
Ik ben ook opzoek naar een liedje, weet alleen eigenlijk niet meer hoe het precies ging qua tekst, het enige wat ik onthouden heb zijn deze twee zinnen, hetgeen in hoofdletters is zeker goed, voor derest weet ik niet zeker of het klopt. Hopelijk weet iemand waar ik het over heb.
hootie cootie poetie PIE, watching all the girls go BY
hootie cootie poetie PIE, making all the girls go CRY
Geen flauw idee waar het voorbij kwam, maar het is 'm wel! Thanks!quote:Op zondag 1 oktober 2006 08:52 schreef Walvisje het volgende:
[..]
Zag je het misschien bij TOTP? Dan zou het Razorlight - America kunnen zijn.
Supafly Inc. -- Moving Too Fastquote:Op zondag 1 oktober 2006 00:32 schreef WheelyBoy het volgende:
weet iemand dat toevallig? d'r is nu zo'n nummer met als achtergrond muziek van het nummer Another Day in paradise van phil collins, maar de tekst die in het nummer zit die ik zoek is wel anders.
Is nog niet zo heel lang uit denk ik en hoor hem wel vaak op de radio, maar nog steeds niet gehoord van wie ie nou is, iemand idee?![]()
Goed in je lijst zoeken dan...quote:Op zondag 1 oktober 2006 15:12 schreef 2Mini het volgende:
Ik had erin gereageerd...
Dat is hemquote:Op zondag 1 oktober 2006 11:48 schreef QTPi het volgende:
[..]
Toto - Georgy Porgy??
Of een variant er op?
Misschien als je even een paar woorden post...quote:Op zondag 1 oktober 2006 15:45 schreef AssyriskaFF het volgende:
Ik kijk nu naar zo'n concert met allemaal Queen nummers. Nu zong Ester Hart een nummer weet alleen de titiel niet. Iemand?
Nou ik wil wel een paar gokjes wagen:quote:Op zondag 1 oktober 2006 20:19 schreef AssyriskaFF het volgende:
Ja ik kon het moeilijk verstaan. Maar misschien dat iemand het heeft gezien. Een langzaam nummer. Sorry meer weet ik niet.
Whehe dat ligt niet in mijn straatjequote:Op zondag 1 oktober 2006 21:30 schreef koeii het volgende:
Nou, dan zit er niks anders op denk ik dan gewoon alles van queen te 'kopen'. Kost even, maar dan heb je ook wat.
Iemand een idee hoe dit nummer heet:
http://members.home.nl/jk.jansen/stukjemarcov.mp3
Dat is volgens mij de nieuwe van hem; Marco V - Combinationsquote:Op zondag 1 oktober 2006 21:30 schreef koeii het volgende:
Nou, dan zit er niks anders op denk ik dan gewoon alles van queen te 'kopen'. Kost even, maar dan heb je ook wat.
Iemand een idee hoe dit nummer heet:
http://members.home.nl/jk.jansen/stukjemarcov.mp3
Niemand?quote:Op woensdag 27 september 2006 22:19 schreef HomerJ het volgende:
Ik zoek een titel van een prachtig liedje:
Hij komt voor aan het eind van de film Standing Still (Imdb
Aan het einde als Rich(Aaron Stanford) door het huis loopt en iedereen ziet.
Op IMDB weten ze het ook niet.
De tekst gaat in ieder geval zo:
If I have stepped into the light,
Left my reflection
Standing in doorways
And not look behind
If I coloured by the size
Shadows and tones
Kissing in corners
And not look behind
If I slepped into the quite
a melody strong
-
And not look behind
Iemand?![]()
IK had even gezocht op wat lyrics, maar gewoon echt niks te vinden.. dus ik kan je niet helpen.quote:
Welnee, Combi:nations is de naam van zijn mixalbums, bovendien is deze helemaal niet nieuw.quote:Op zondag 1 oktober 2006 21:47 schreef Qunix het volgende:
[..]
Dat is volgens mij de nieuwe van hem; Marco V - Combinations
quote:Op dinsdag 26 september 2006 23:42 schreef renz0r het volgende:
Afgelopen zomer hoorde ik in Lloret de mar een aanstekelijk dance nummer. Hij begon met:
amor amooooooorrr...waarna een rustige (vioolachtige) deuntje kwam die op werd gevoerd naar een dance beat.
Kan iemand mij zeggen welk nr dit is?
City High - What Would You Do ofzoquote:Op zondag 1 oktober 2006 22:01 schreef CrazyTaxiDriver het volgende:
Ik zoek ik zoek, en kan het niet vinden
Ben op zoek naar een R&B nummer, geloof met de muziek van "Nelly - Take a ride with me" en nog een ander bekend nummer er in gebruikt.
Geloof dat ze iets zingen over een dame die haar geld verdient met sex om de baby te kunnen voeden...
Wie helpt me aan dit nummer ???
Jo, dat is hem, dank u. En hij is idd niet heel nieuw, aangezine ik hem uit zn sensation 2003 live set heb geplukt.quote:Op zondag 1 oktober 2006 22:02 schreef Molluck het volgende:
[..]
Welnee, Combi:nations is de naam van zijn mixalbums, bovendien is deze helemaal niet nieuw.
Marco V - Echoes (V.Ision Remix)
Hij stond al op zijn Con:fusion album uit 2002quote:Op zondag 1 oktober 2006 22:10 schreef koeii het volgende:
[..]
Jo, dat is hem, dank u. En hij is idd niet heel nieuw, aangezine ik hem uit zn sensation 2003 live set heb geplukt.
komt me heeeel bekend voor.quote:Op zondag 1 oktober 2006 23:58 schreef davidita het volgende:
eey mensen,
ik zoek het nummer dat hier wordt afgespeeld.
http://video.google.nl/videoplay?docid=684068410742960244&q=nwo
Het is een klassiek nummer dus googlen is lastig.
Hopelijk weet iemand er raad mee.
David
Iemand?quote:Op zaterdag 30 september 2006 20:04 schreef Doagere het volgende:
Ik zoek het nummer wat net op RTL4 'Dancing on Ice' was. Het voorstukje, waar de man in het grijs een show deed.
Iemand?![]()
Ik denk dat er weinig mensen voor uit durven komen dat ze Dancing on Ice kijken. Te gay.quote:
quote:Op maandag 2 oktober 2006 11:39 schreef Berkery het volgende:
[..]
Ik denk dat er weinig mensen voor uit durven komen dat ze Dancing on Ice kijken. Te gay.
Een mailtje naar 100%NL biedt uitkomst.quote:Op vrijdag 29 september 2006 10:14 schreef Gitarist het volgende:[...]
2. Er is een heel vrolijk nummer van Spinvis die volgens mij niet op een album of single staat. De volgende tekst komt er een aantal keer in voor: "het wordt een hele mooie dag vandaag".
Het is echt zo'n feel-good nummer. Welk nummer is dit?
Heej maat, mag ik je hartelijk danken...quote:Op zondag 1 oktober 2006 22:09 schreef Eririn het volgende:
[..]
City High - What Would You Do ofzo![]()
Dat was ook iets over die baby iigmeer weet ik er even niet
![]()
Ik heb even gegoogled, en ik kom bij The Thrillseekers - Synaesthesia uit. Hopelijk is dit m.quote:Op maandag 2 oktober 2006 17:52 schreef Pretzel het volgende:
Het is oud trance nummer.... heb nog een klein stukje na een mp3tje staan, maar zoek me al een tijd een ongeluk...
het begint in ieder geval met een vrouw die zingt... I need to know the reason why......
maar dan is het afgelopen
http://www.megaupload.com/?d=Z5NNX0LP hier staat dat stukje
alvast bedankt!
grtz Pretzel
Het is een soort van remix (of een origineel misschien) van de soundtrack van requiem for a dream. Het Kronos quartet heeft de soundtrack verzorgd maar kweet de titel niet precies maar zoek maar eens naar de soundtrack van requiem for a dream en je zult the theme song wel herkennenquote:Op zondag 1 oktober 2006 23:58 schreef davidita het volgende:
eey mensen,
ik zoek het nummer dat hier wordt afgespeeld.
http://video.google.nl/videoplay?docid=684068410742960244&q=nwo
Het is een klassiek nummer dus googlen is lastig.
Hopelijk weet iemand er raad mee.
David
Daar ben ik ook erg benieuwd naar dus wie o wie???quote:Op maandag 2 oktober 2006 01:31 schreef Yurithemaster het volgende:
Hoe heet het liedje dat je tijdens de aankondeging van black hawk down op rtl5 steeds hoorde?
Niet geluisterd maar Clint Mansell -Requiem for a Dream (orchestra version) miss??quote:Op maandag 2 oktober 2006 22:12 schreef King_of_Kool het volgende:
[..]
Het is een soort van remix (of een origineel misschien) van de soundtrack van requiem for a dream. Het Kronos quartet heeft de soundtrack verzorgd maar kweet de titel niet precies maar zoek maar eens naar de soundtrack van requiem for a dream en je zult the theme song wel herkennen
Soort muziek? Meer info neededquote:Op maandag 2 oktober 2006 22:40 schreef de_Peel het volgende:
Hey allemaal,
Ik ben op zoek naar een nummer. Weet er alleen heel weinig over. Word volgens mij turks ofzo en engels in t liedje gezongen. Het is iig geen nieuw nummer. Dat weet ik zeker.
Alvast Bedankt,
Deze: http://www.youtube.com/watch?v=dP3AFrlRTXw ?quote:Op maandag 2 oktober 2006 16:12 schreef 7eVeNL het volgende:
Ik ben opzoek naar een nummer, dat ik toevallig op vanmorgen op SlamFM! hoorde, het is een techno/electro achtig nummer dat gewoon lekker klinkt, er wordt niet in gezongen, maar het opvallende aan dit nummer is dat het een hele vreemde melodie heeft, omdat er niet ingezongen wordt zie ik ook verder geen manier om dit nummer te omschrijven, het heeft veel weg van een electro nummer, met een lekkere beat erin, het nummer is denk wel al een een maandje of 2 oud. Kan iemand hier wat mee?
als dat dit hem is, is het de pakito original mix... beter uiteraard dan de radio remixquote:Op maandag 2 oktober 2006 23:41 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Deze: http://www.youtube.com/watch?v=dP3AFrlRTXw ?
Is volgens mij pop. En volgens mij word er gezongen door 2 mannen. eros rammazotti stijl ofzoquote:Op maandag 2 oktober 2006 23:29 schreef donroyco het volgende:
[..]
Soort muziek? Meer info needed...
"In The Air Tonight"quote:Op maandag 2 oktober 2006 22:23 schreef Saekerhett het volgende:
Ik ben op zoek naar wat ik denk een cover van "In The Air Tonight" van Phil Collins. Het refrein is volgens mij dezelfde tekst, alleen het is sneller (rock-achtig) en volgens mij is de stem ook Phil Collins, maar dat weet ik niet zeker, omdat ik met LimeWire niks kon vinden.
Suggesties?
Nope, dit is hem nietquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 12:12 schreef Posdnous het volgende:
[..]
"In The Air Tonight"
Performed by NonPoint
Miami Vice soundtrack (2006)
Zanger/pianist VanVelzen (1978) verrast Nederland met een on-Nederlands goed Engelstalig album op de grens van pop en rock. RoelVan Velzen is een opvallende verschijning. Met zijn 1.50m krijgt hij al alle ogen op zich gericht. Zodra hij begint te zingen, wil je niet meer stoppen met luisteren. Zijn single ‘Baby get higher’ ligt vanaf 21 september in de winkels. De cd van Roel van Velzen ‘Unwind’ komt binnenkort uit.quote:Op maandag 2 oktober 2006 21:02 schreef hayder het volgende:
hoi
ik heb een vraagje.
der was iemand te zien..is een kleine gast..achter een piano bij de wereld draait droor.
hoe heet hij?.
I Go Chop Your Dollar - Osofiaquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 21:29 schreef 2Mini het volgende:
Ik zoek een nigeriaans nummer dat gaat over de 419 fraude.
Iets met: You are the loser, I am the winner...
Room 5 - Music & You?quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 21:15 schreef Blik het volgende:
Ik zoek een nummer: het is een soort club/trance nummer, met veel zang. De zang lijkt op:
It's just music in you, it's just music in me.
It's just music, music, music oh-oh
etc.
ik heb al gegoogled maar kon niks vinden
Tros Opgelichtquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 21:29 schreef 2Mini het volgende:
Ik zoek een nigeriaans nummer dat gaat over de 419 fraude.
Iets met: You are the loser, I am the winner...
niemand???????????quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 10:57 schreef Christiano25 het volgende:
ik zoek een liedje dat een paar maanden terug weleens op TV langs kwam.
Het is een zuidamerikaans liedje, in de clip zie je een zuidamerikaanse man met een dikke ringbaard en een donkere hemd door smalle steegjes lopen en onderweg zo nu en dan iemand groeten en omkijken naar een aantal vrouwen.. Hij zingt zoiets van a la Soriiiiiiiiiiza.
Kut het ligt op het puntje van me tong... tis zon dance nummer...!!quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 21:15 schreef Blik het volgende:
Ik zoek een nummer: het is een soort club/trance nummer, met veel zang. De zang lijkt op:
It's just music in you, it's just music in me.
It's just music, music, music oh-oh
etc.
ik heb al gegoogled maar kon niks vinden
Room 5 ?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 00:40 schreef 2Mini het volgende:
[..]
Kut het ligt op het puntje van me tong... tis zon dance nummer...!!
Idd erg slechtquote:Op woensdag 4 oktober 2006 11:20 schreef Firenzo het volgende:
ik heb een zelfopgenomen sampeltje van een vroliijk, trancy/dancy deuntje..
het is geen beste opname, maar degenen die het nummer al kennen die horen het wel.
Hier klik
weet iemand hoe deze track heet?
quote:Ik had ook nog wat open staan, ik zal 'n compilatie van m'n berichten maken
[quote]Op zondag 23 juli 2006 12:59 schreef Eric_Cantona het volgende:
Dan zal ik m'n eigen verzoek maar es posten:
ik ben al tijden op zoek naar 'n nummer wat vaak op MTV gebruikt wordt als achtergrondmuziek. 't Is een trompet-melodietje en ik heb er zelfs al MTV voor gemaild, maar zij stuurden me door naar MTV Amerika. Daar kreeg ik geen gehoor.
Heeft iemand enig idee? Ik heb 't nu in verschillende programma's gehoord, ik kan zo 1-2-3 niet op de namen van programma's komen.
quote:Op zondag 23 juli 2006 20:19 schreef Eric_Cantona het volgende:
Er zit ook geen tekst in, even nog meer aanwijzingen geven. Ik ben bang dat ik 't niet te weten zal komen en dat 't misschien wel geen nummer is, maar gewoon geëdit door mtv of zo..
quote:Op zondag 23 juli 2006 21:25 schreef Eric_Cantona het volgende:
De muziek is alleen trompet, dus geen andere instrumenten of zang.
De melodie gaat zo: tatatata tatata (sneller) tata tatata (sneller) en dat blijft eigenlijk 'tzelfde..
Niet dat je er zo veel aan hebt
Ik had beloofd om 't nummer even in te zingen o.i.d. maar ik ben op 't moment de precieze melodie kwijt. Zo veel mee bezig geweest de afgelopen dagen dat ik 'm nu gewoon even vergeten ben Zodra ik 'm heb, zal ik 't inzingen/fluiten [/quote]quote:Op maandag 24 juli 2006 00:12 schreef Eric_Cantona het volgende:
Ik kan 't eigenlijk alleen maar omschrijven als trompetmuziek, verder helemaal nix (geen andere instrumenten, vocals of wat dan ook). Heel simpel deuntje, maar wel vrolijk. Ideale achtergrondmuziek, zoals ze die dus bij MTV gebruiken bij programma's als The Fabulous Life of... etc..
sin with sebastian - shut up (and sleep with me)quote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:07 schreef wobbel het volgende:
Het megafoute liedje in dit filmpje wat ongeveer start op 1minuut:
http://www.totallycrap.com/videos/video_tulipan_barbie/NL
Niemand weet hem?quote:Op maandag 2 oktober 2006 01:31 schreef Yurithemaster het volgende:
Hoe heet het liedje dat je tijdens de aankondeging van black hawk down op rtl5 steeds hoorde?
Ben nog steeds op zoek naar de titel... Iemand?quote:Op maandag 2 oktober 2006 17:59 schreef Leatherneck het volgende:
Ik ben benieuwd hoe het nummer heet, wat in dit filmpje wordt gedraaid.
!! Niet dat het om 't filmpje gaat, maar er zitten schokkende beelden tussen !!
http://www.wikd.org/pitbull/pitflash.swf
Weet zo niet de titel maar is van de audio bulleys geloof ikquote:Op woensdag 4 oktober 2006 17:59 schreef DonkereKip het volgende:
Hallo iedereen![]()
Ik zoek het volgende nummer:
Een jongen van een jaar of 8/9/10 loopt door de straat en loopt heel erg stoer, hij heeft kaal haar en gaat lopend naar een kroeg en daar zit ie naast iemand en ziet hij een lekkerding.
weet iemand welk nummer dit is?
kaal haarquote:Op woensdag 4 oktober 2006 17:59 schreef DonkereKip het volgende:
Hallo iedereen![]()
Ik zoek het volgende nummer:
Een jongen van een jaar of 8/9/10 loopt door de straat en loopt heel erg stoer, hij heeft kaal haar en gaat lopend naar een kroeg en daar zit ie naast iemand en ziet hij een lekkerding.
weet iemand welk nummer dit is?
Carl Off- Carmina Burana ?? (dat klassieke stuk met die 'koorstemmen/gregoriaanse zang' )quote:Op woensdag 4 oktober 2006 17:57 schreef Pascal86 het volgende:
Weet iemand wat voor muziek er was gebruikt in het eerste stukje van jackass met die grote winkelwagen?
of misschien hun universele theme songquote:Op woensdag 4 oktober 2006 17:57 schreef Pascal86 het volgende:
Weet iemand wat voor muziek er was gebruikt in het eerste stukje van jackass met die grote winkelwagen?
de groep heet OK GO en de titel is Here It Goes Againquote:Op woensdag 4 oktober 2006 19:23 schreef gateh het volgende:
iemand...
een nummer wat nu vaak op mtv brand new (digitale tv) wordt gedraait.
de groep heet iets van: Crew go. en het nummer iets met how does it feel ofzo
het gaat metname om de clip die erbij hoort, die ene dat ze (dansen/spelen/zingen) op die hometrainers.
thnxquote:Op woensdag 4 oktober 2006 19:38 schreef jerver73 het volgende:
badesalz - i still havent found what i m........
Uit de OP:quote:Op woensdag 4 oktober 2006 21:04 schreef j0rrit het volgende:
Zat net even tv te kijken, daarin werd Ozzfest (Ozzy Osbourne) aangekondigd. Dit ging gepaard met een flinke gitaar jamsessie. Klonk wel pittig, en daarmee ook leuk wellicht om ergens onder te monteren.
Welke nummers zijn de moeite waard wat dit betreft? Weinig geschreeuw, veel gitaar...
quote:# Waar is dit topic niet voor bedoeld?
# Warez-requests (wie heeft dat-en-dat nummer voor mij op mp3?)
# 'Algemene vragen' (wie kent er nog meer nummers zoals het Wilhelmus?), maar je staat natuurlijk vrij om daar zelf een topic over te openen.
Was zelf ook op zoek, en ik vond dit op een ander forum:quote:Op woensdag 4 oktober 2006 19:07 schreef H-blast het volgende:
Ik zoek een liedje en het heeft de volgende tekst:
You take me away, cause you're beautiful. With your smiling face. You take me away, cause I miss you.
Weet iemand van wie deze is? Het komt voor in een reclame.
Ja, toch gewoon Luke Howard - Hi life?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 11:20 schreef Firenzo het volgende:
ik heb een zelfopgenomen sampeltje van een vroliijk, trancy/dancy deuntje..
het is geen beste opname, maar degenen die het nummer al kennen die horen het wel.
Hier klik
weet iemand hoe deze track heet?
Peter, Bjorn & John - Young Folks toevallig?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 00:12 schreef rubinio het volgende:
Pieeeuwieeep pep pep pep tudududu en dat hele tijd achter elkaar. Haha nou als het geen succes heeft fluit ik hem morgen wel in.
Nee, het nummer zelf klinkt niet fluiterig.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 00:30 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Peter, Bjorn & John - Young Folks toevallig?![]()
Roman Flugel - Geht's Noch misschien?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 00:12 schreef rubinio het volgende:
[..]
Ja, toch gewoon Luke Howard - Hi life?
Weet iemand dan hier toevallig hoe het nr ook alweer heet dat ongeveer zo gaat (geen tekst):
Pieeeuwieeep pep pep pep tudududu en dat hele tijd achter elkaar. Haha nou als het geen succes heeft fluit ik hem morgen wel in.
Je bent geweldig. Ga je zelf maar heel knap vinden dan, nrtje staat lekker uit de boxen te schallen hier!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 00:46 schreef Shirley het volgende:
[..]
Roman Flugel - Geht's Noch misschien?
Als dat em is, vind ik het echt knap van mezelf dat ik hem geraden heb.!
Jaaaaquote:Op donderdag 5 oktober 2006 00:52 schreef rubinio het volgende:
[..]
Je bent geweldig. Ga je zelf maar heel knap vinden dan, nrtje staat lekker uit de boxen te schallen hier!
Die van Roman Flugel is de originele. Waarin je ook enkel die melodie hoort. Probeer anders alleen op de titel te zoeken ofzo? En anders weet ik ook niet wat je bedoelt.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 00:57 schreef rubinio het volgende:
Ja breek me de bek niet over de remixes open, jesus, wat een softy versies heb ik nu allemaal man, ik zoek die leuke waarin dat melodietje er uit knalt. Soms een andere artiest?
Bedoel je Yeah Yeah van Bodyrox (D Ramirez remix)?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 02:14 schreef ScottTracy het volgende:
Ik heb me laten vertellen dat het deuntje in de laatste twee minuten van de 6:06 mp3 van Put Your Hands Up 4 Detroit (van Fedde le Grand natuurlijk) van een andere DJ is. Kan iemand mij vertellen van wie en van welk nummer dat komt?
Je moet jezelf niks wijs laten maken man..quote:Op donderdag 5 oktober 2006 02:14 schreef ScottTracy het volgende:
Ik heb me laten vertellen dat het deuntje in de laatste twee minuten van de 6:06 mp3 van Put Your Hands Up 4 Detroit (van Fedde le Grand natuurlijk) van een andere DJ is. Kan iemand mij vertellen van wie en van welk nummer dat komt?
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=%22rejected+so+many+times%22+%22my+side+of+the+fence%22&meta=quote:Op woensdag 4 oktober 2006 17:20 schreef Leatherneck het volgende:
[..]
Ben nog steeds op zoek naar de titel... Iemand?
ik hoop dat dat ge goede is,quote:Op donderdag 5 oktober 2006 00:12 schreef rubinio het volgende:
[..]
Ja, toch gewoon Luke Howard - Hi life?
Weet iemand dan hier toevallig hoe het nr ook alweer heet dat ongeveer zo gaat (geen tekst):
Thnxquote:Op donderdag 5 oktober 2006 02:17 schreef rubinio het volgende:
[..]
Bedoel je Yeah Yeah van Bodyrox (D Ramirez remix)?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |