Als dat jou vrolijk maakt moet je dat vooral blijven geloven!quote:Op dinsdag 26 september 2006 21:31 schreef JingleKoning het volgende:
[..]
Edit:, oh je bent 18 nog steeds niet uit de kast gekomen![]()
Dude dat ben ik zelfquote:Je bent zeker pedofiel dat je dat kind als avatar hebt halve zool !!
Ja, dat wilde ik net zeggen...quote:Op dinsdag 26 september 2006 23:06 schreef debby1973 het volgende:
[..]
Iemand heeft je toch het antwoord op nr 2 gegeven? Nummer 1 is evermore- it's too late.
ken alleen Slammer and Smash - Verano de amor, maar dat issie vast niet.. niet meer info renz0r?quote:Op dinsdag 26 september 2006 23:42 schreef renz0r het volgende:
Afgelopen zomer hoorde ik in Lloret de mar een aanstekelijk dance nummer. Hij begon met:
amor amooooooorrr...waarna een rustige (vioolachtige) deuntje kwam die op werd gevoerd naar een dance beat.
Kan iemand mij zeggen welk nr dit is?
neequote:Op woensdag 27 september 2006 00:22 schreef donroyco het volgende:
[..]
ken alleen Slammer and Smash - Verano de amor, maar dat issie vast niet.. niet meer info renz0r?
Iemand?quote:Op maandag 25 september 2006 22:16 schreef Kanogor het volgende:
Ik ben op zoek naar een goeie ouwe, gaat iets van
"Dancing where the heart is, [iets zachter] dancing where..."
Alvast bedankt!
Gezongen door een man? Vrouw? Pianomuziek? Gitaar? Weet je nog meer flarden tekst?quote:Op woensdag 27 september 2006 13:46 schreef Kanogor het volgende:
[..]
Iemand?![]()
Volgens mij is ie echt bekend en sla ik mezelf voor de kop zodra iemand hem vind![]()
Wilde gok: Leo Sayer -- Thunder In My Heartquote:Op woensdag 27 september 2006 13:46 schreef Kanogor het volgende:
[..]
Iemand?![]()
Volgens mij is ie echt bekend en sla ik mezelf voor de kop zodra iemand hem vind![]()
niemand?????quote:Op dinsdag 26 september 2006 19:19 schreef Willempiehhh het volgende:
ik zoek het trompetmuziekje uit de nieuwe reclame van ING, oa over adviesmarathon... BVD!
Ja, mijn fout!quote:Op dinsdag 26 september 2006 23:06 schreef debby1973 het volgende:
[..]
Iemand heeft je toch het antwoord op nr 2 gegeven? Nummer 1 is evermore- it's too late.
Probeer eens: Joe Dassin - Taka-Takata (La Femme du Torero)quote:Op woensdag 27 september 2006 20:33 schreef Sjoerd102 het volgende:
apresski achtig nummer. war man hele tijd zingt takataka. Doet spaansactig aan, volgens mij al een oldie
Zonder te luisteren weet ik nu al dat dat Gregor Salto - Bouncin' Harbour is, ik denk dat deze nog net zo vaak gevraagd gaat worden als A Bit Patchy...quote:Op dinsdag 26 september 2006 21:46 schreef masterjoost87 het volgende:
Hoi,
Ik zoek een nummer, het is een house/dance nummer.. Ik heb het uit de set van DJ Roog @ Blended on the Beach 2006, op 38.15 min. Je hoort een soort loopje op een panfluit, die steeds ietsje lager gaat.. Vaag beschreven maar zo is het wel..![]()
Dat is de themesong van Rocky! Een klassieker!quote:
welk nummer precies?quote:Op donderdag 28 september 2006 16:46 schreef matthendriks het volgende:
[..]
Dat is de themesong van Rocky! Een klassieker!
--
Ik ben zelf op zoek naar de nieuwe remix o.i.d. van Queen? Is een speciaal samengesteld nummer voor Freddy, en best nieuw. Iemand een idee?
Freddy Mercury - Love Killsquote:Op donderdag 28 september 2006 16:46 schreef matthendriks het volgende:
[..]
Ik ben zelf op zoek naar de nieuwe remix o.i.d. van Queen? Is een speciaal samengesteld nummer voor Freddy, en best nieuw. Iemand een idee?
De La Soul -- RIng Ring Ringquote:Op donderdag 28 september 2006 19:36 schreef TAR het volgende:
"Hey, How ya doing? Sorry you can't get through. Why don't you leave your name and your number, and i'll get back to you."
Alvast bedankt!
thanksquote:Op dinsdag 26 september 2006 18:12 schreef El_Rolando het volgende:
[..]
The Underdog Project -- Remember
Of het origineel: Curiosity Killed The Cat - Name and number [1989]quote:Op donderdag 28 september 2006 19:38 schreef El_Rolando het volgende:
[..]
De La Soul -- RIng Ring Ring
Dat is hem thanksquote:Op donderdag 28 september 2006 08:30 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
Probeer eens: Joe Dassin - Taka-Takata (La Femme du Torero)
Gnarls Barkley - Smiley facesquote:Op donderdag 28 september 2006 19:05 schreef Gijsje het volgende:
Hoi, ben op zoek naar een nummer. Vanmorgen de clip op TV gezien alleen de titel niet mee gekregen. De clip toont een aantal zwartwit beelden met andere beelden er door heen. Niet echt opgelet wat aangezien ik mijn brood aan het smeren was.
Maar het nummer klonk lekker, snel tempo nummertje.
Marvin Gaye - Sunnyquote:Op vrijdag 29 september 2006 10:14 schreef Gitarist het volgende:
Ik ben op zoek naar twee nummers:
1. In een nieuwe Dove reclame (weet helaas niet meer welk product) hoor je een jazzy versie van het nummer "Sonny" (o.i.d.). Jeweetwel, dat is dat nummer met daarin "Sonny, you're so true, I love you".
Weet iemand welk nummer dit is en door wie deze versie wordt uitgevoerd.
Dit is wel het nummer wat ik zoek, maar niet de juiste uitvoering ervan.quote:
Spinvis - Ik wil alleen maar zwemmen [2005] (van Dagen van gras, dagen van stro)quote:Op vrijdag 29 september 2006 10:14 schreef Gitarist het volgende:
Ik ben op zoek naar twee nummers:
2. Er is een heel vrolijk nummer van Spinvis die volgens mij niet op een album of single staat. De volgende tekst komt er een aantal keer in voor: "het wordt een hele mooie dag vandaag".
Het is echt zo'n feel-good nummer. Welk nummer is dit?
Nee da's een single geweest en die heb ik al. Het komt niet van een album of single af.quote:Op vrijdag 29 september 2006 11:18 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
Spinvis - Ik wil alleen maar zwemmen [2005] (van Dagen van gras, dagen van stro)
Dove:quote:Op vrijdag 29 september 2006 11:18 schreef Gitarist het volgende:
[..]
Dit is wel het nummer wat ik zoek, maar niet de juiste uitvoering ervan.
Achter die Dove reclame zit een jazz-uitvoering. Iemand anders een idee?
Bedankt!quote:Op vrijdag 29 september 2006 11:46 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
Dove:
Artiest: Robert Alvin Bebb
Titel: Sunny
Van ster.nl
Klinkt een beetje "Rammsteinerig" .quote:Op vrijdag 29 september 2006 13:27 schreef L.Mo het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=NnsM6qcmQKw
Ik zoek de titel van het muziekje in dit filmpje. Je hoort het de eerste 15 seconden, en de laatste minuut
The Verve - Bittersweet Symphony denk ik dan zo....quote:Op vrijdag 29 september 2006 17:24 schreef Maikuuul het volgende:
Ik zoek ook een liedje !
Ik weet hoe de clip eruit ziet:
Een gast met platte haren loopt de gehele clip over een stoep en duwt als het ware iedereen weg die hem in de voeten loopt, op een gegeven moment springt hij ook op een auto en loopt verder.
Supermode - Tell me why?quote:Op vrijdag 29 september 2006 16:05 schreef C.o.C.o het volgende:
hoi ik zoek ook een nummer. Redelijk recent geloof ik, ik weet niks behalve dat het door ee vrouw gezongen wordt en het refrein gaat: whyyyyyhyyyyyyyhyyyy blablabla
Heel herkenbaar nummer.
Maria Mena - Just Hold Me?quote:Op vrijdag 29 september 2006 16:05 schreef C.o.C.o het volgende:
hoi ik zoek ook een nummer. Redelijk recent geloof ik, ik weet niks behalve dat het door ee vrouw gezongen wordt en het refrein gaat: whyyyyyhyyyyyyyhyyyy blablabla
Heel herkenbaar nummer.
even kijken.quote:Op vrijdag 29 september 2006 19:51 schreef jerver73 het volgende:
niet mia met galang neem ik aan?
You're welcomequote:
Olav Basoski - Watermanquote:Op vrijdag 29 september 2006 19:43 schreef WheelyBoy het volgende:
ik zoek een nummer, hoofdzakelijk gezongen door een vrouw maar ook met een mannen stem erin.
Veelvoorkomende tekst die de vrouw zingt is: "A ma mia, bang bang" of iet van "A ma mia, bam bam" De vrouw lijkt een beetje een Japanse stem oid te hebben als ik het goed gehoord heb.
De man zingt op een gegeven moment ook in het nummer: "Now this is fresh"
het is volgens mij niet een heel oud nummer, typisch een nummer wat weleens op Fresh FM gedraaid word, niet echt super trance of dance nummer, maar wat rustiger.
iemand toevallig?![]()
Rammstein - Der Meister, geweldig nummer btw.quote:Op vrijdag 29 september 2006 13:27 schreef L.Mo het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=NnsM6qcmQKw
Ik zoek de titel van het muziekje in dit filmpje. Je hoort het de eerste 15 seconden, en de laatste minuut
The Shadows -- Apachequote:Op zaterdag 30 september 2006 14:41 schreef Eric_Cantona het volgende:
Ik ben op zoek naar 't originele nummer van 'n nummer dat Fatboy Slim heeft gemixed. In Apache van Fatboy Slim komt 'n deun voor dat vaak in Westerns etc gebruikt wordt, zo'n heerlijk melodietje.
Weet iemand van wie dat origineel is of waar ik 't beste op kan zoeken?
Dank je, weet je toevallig of iemand anders 't ook nog gecoverd heeft? Ik heb in m'n gedachte dat 't altijd dramatischer klonk, net als in de versie van Fatboy Slimquote:
Scooter -- Apachequote:Op zaterdag 30 september 2006 15:02 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Dank je, weet je toevallig of iemand anders 't ook nog gecoverd heeft? Ik heb in m'n gedachte dat 't altijd dramatischer klonk, net als in de versie van Fatboy Slim
Toevoeging:quote:Op zaterdag 30 september 2006 15:11 schreef El_Rolando het volgende:
[..]
Scooter -- Apache
Switch -- A Bit Patchy
anybody?quote:Op zaterdag 30 september 2006 13:53 schreef Lanvin het volgende:
Ik ben ook opzoek naar een liedje, weet alleen eigenlijk niet meer hoe het precies ging qua tekst, het enige wat ik onthouden heb zijn deze twee zinnen, hetgeen in hoofdletters is zeker goed, voor derest weet ik niet zeker of het klopt. Hopelijk weet iemand waar ik het over heb.
hootie cootie poetie PIE, watching all the girls go BY
hootie cootie poetie PIE, making all the girls go CRY
Hij lijkt er wel op, maar volgens mij is dat hem nietquote:Op zaterdag 30 september 2006 10:39 schreef Walvisje het volgende:
[..]
Rammstein - Der Meister, geweldig nummer btw.
http://www.youtube.com/watch?v=EFH2zia_BsM
Niet wat meer info.. beetje weinig zo..wat voor stijl? zang door man/vrouw etc...?quote:
Nee eigenlijk niet, ik hoorde het nummer tijdens een feestje waar een coverbandje stond te spelen, dus ze kunnen er goed een hele andere stijl van gemaakt hebben. Het was beetje in de trant van Prince, maar dat was het iig niet.quote:Op zaterdag 30 september 2006 22:12 schreef donroyco het volgende:
[..]
Niet wat meer info.. beetje weinig zo..wat voor stijl? zang door man/vrouw etc...?
quote:Op woensdag 27 september 2006 11:52 schreef Z het volgende:
Van wie is het franstalige nummer wat in de nieuwe Renault reclame wordt gebruikt?
quote:Op woensdag 27 september 2006 12:36 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Edith Piaf - J'Attendrai
Zag je het misschien bij TOTP? Dan zou het Razorlight - America kunnen zijn.quote:Op zaterdag 30 september 2006 23:46 schreef Maerycke het volgende:
HI!
Het nummer heet 'America' maar ik heb het maar even in het voorbijgaan tijdens het zappen gezien en eigenlijk vond ik het wel aardig. Heb geen idee welke band daarbij hoort en googlen zonder tekst gaat niet echt soepel. Iemand?
Toto - Georgy Porgy??quote:Op zaterdag 30 september 2006 13:53 schreef Lanvin het volgende:
Ik ben ook opzoek naar een liedje, weet alleen eigenlijk niet meer hoe het precies ging qua tekst, het enige wat ik onthouden heb zijn deze twee zinnen, hetgeen in hoofdletters is zeker goed, voor derest weet ik niet zeker of het klopt. Hopelijk weet iemand waar ik het over heb.
hootie cootie poetie PIE, watching all the girls go BY
hootie cootie poetie PIE, making all the girls go CRY
Geen flauw idee waar het voorbij kwam, maar het is 'm wel! Thanks!quote:Op zondag 1 oktober 2006 08:52 schreef Walvisje het volgende:
[..]
Zag je het misschien bij TOTP? Dan zou het Razorlight - America kunnen zijn.
Supafly Inc. -- Moving Too Fastquote:Op zondag 1 oktober 2006 00:32 schreef WheelyBoy het volgende:
weet iemand dat toevallig? d'r is nu zo'n nummer met als achtergrond muziek van het nummer Another Day in paradise van phil collins, maar de tekst die in het nummer zit die ik zoek is wel anders.
Is nog niet zo heel lang uit denk ik en hoor hem wel vaak op de radio, maar nog steeds niet gehoord van wie ie nou is, iemand idee?![]()
Goed in je lijst zoeken dan...quote:Op zondag 1 oktober 2006 15:12 schreef 2Mini het volgende:
Ik had erin gereageerd...
Dat is hemquote:Op zondag 1 oktober 2006 11:48 schreef QTPi het volgende:
[..]
Toto - Georgy Porgy??
Of een variant er op?
Misschien als je even een paar woorden post...quote:Op zondag 1 oktober 2006 15:45 schreef AssyriskaFF het volgende:
Ik kijk nu naar zo'n concert met allemaal Queen nummers. Nu zong Ester Hart een nummer weet alleen de titiel niet. Iemand?
Nou ik wil wel een paar gokjes wagen:quote:Op zondag 1 oktober 2006 20:19 schreef AssyriskaFF het volgende:
Ja ik kon het moeilijk verstaan. Maar misschien dat iemand het heeft gezien. Een langzaam nummer. Sorry meer weet ik niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |