Vind het altijd trieste berichten, mensen die dood worden terug gevondenquote:SOMEREN - De politie heeft vrijdagochtend in de bossen aan de Hoijserstraat in Someren een stoffelijk overschot aangetroffen. Over de identiteit en het geslacht van het slachtoffer doet de politie geen enkele mededeling. De politie sluit niet uit dat het gaat om de 15-jarige Melanie Sijbers die twee weken geleden spoorloos uit haar woonplaats Geldrop verdwenen.
De Geldropse tiener werd niet ver van de vindplaats van het overschot voor het laatst gezien. Haar familie is vrijdagmiddag ingelicht over de vondst van de nog onbekende dode. Bovendien zocht de politie eerder op andere plek in hetzelfde bos naar het meisje.
De politie ging vrijdag in het bos kijken na een melding van een wandelaar omstreeks 9.30 uur. De ruime omgeving van de vindplaats werd hermetisch afgesloten. Veertig agenten werden ingezet om de afzetting te controleren en het gebied te beschermen.
Nieuwsgierigen werden op enkele honderden meters afstand gehouden. Tien rechercheurs van de forensisch technische dienst verrichten het sporenonderzoek, aldus een woordvoerder. Aan het begin van vrijdagavond was het onderzoek nog in volle gang. De familie Sijbers kreeg vrijdagmiddag bezoek van de recherche.
Geen commentaar
De politie bevestigt noch ontkent dat de familie is geïnformeerd over de vondst. De zus van Melanie verklaarde dat de politie de familie heeft meegedeeld dat er mogelijk pas zaterdag uitsluitsel is over de identiteit van de gevonden persoon. De politie kan niet zeggen wanneer er meer duidelijkheid is.
Melanie Sijbers verdween op dondermiddag 7 september, nadat ze haar ouderlijk huis in Geldrop had verlaten. De politie neemt haar verdwijning vanaf het begin zeer serieus en sluit niets uit.
Vijftien rechercheurs onderzoeken de vermissing. In verband met de verdwijning werden in totaal twee verdachten aangehouden. Zij werden deze week allebei vrijgelaten.
Bron:Nu.nl
Ja, dat is hetzelfde meisje inderdaad....quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:10 schreef milagro het volgende:
is dit dat meisje dat het laatst gezien was met de vader van haar vriendinnetje? ze zouden samen een kadootje gaan kopen voor dat vriendinnetje of zoiets...
die man was opgepakt, maar dus weer vrijgelaten begrijp ik
bah..
Je hebt heel lang je kind verzorgd, alles met haar beleefd, ik zou totaal kapot zijn, dat er zo'n stuk van jezelf word weggerukt.quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:54 schreef MevrouwKoRn het volgende:
Ik kan me werkelijk niet indenken wat er nu wel niet door die ouders en familie en vrienden van het meisje heen zullen gaan, die moeten helemaal kapot zijn..
ben bang van wel en als de dader gevonden wordt komt hij er waarschijnelijk vanaf, door een paar jaar in de gevangenis een hotel te verblijven.quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:49 schreef Barcelona het volgende:
Zal wel weer een gruwelijk verhaal worden...
Sorry, word ff misselijkquote:Op zaterdag 23 september 2006 02:57 schreef GnAgn het volgende:
Ze is dus wel dood, anders staat op dr vriend zn profiel geen rip bij die eerste foto
http://www.superdudes.nl/*Bounzzer*
Laatste Update
14/09/2006
dat is dan wel weer vreemd
bij een foto aanpassing word de update datum niet vermeld.quote:Op zaterdag 23 september 2006 02:57 schreef GnAgn het volgende:
Laatste Update
14/09/2006
dat is dan wel weer vreemd
En toen?quote:Op zaterdag 23 september 2006 12:27 schreef amaranta het volgende:
Doet me denken aan een zaak van een jaar of 15 geleden hier in eindhoven.
Toen werd er ook een 15 jarig meisje vermist dat later werd teruggevonden in de bossen in Eindhoven.
Was dat niet Manon Seijkens?quote:Op zaterdag 23 september 2006 12:27 schreef amaranta het volgende:
Doet me denken aan een zaak van een jaar of 15 geleden hier in eindhoven.
Toen werd er ook een 15 jarig meisje vermist dat later werd teruggevonden in de bossen in Eindhoven.
Ging de wekker nou goed.quote:
nou ik denk dat CSI Geldrop niet zo effectief is als haar televisiecollega'squote:Op zaterdag 23 september 2006 15:47 schreef Marietje_34 het volgende:
ach god dat meiske. En haar familie... Hoop dat er iig snel duidelijkheid komt over wat er nu precies gebeurd is.
De zaak is nooit opgelostquote:
quote:Op zaterdag 23 september 2006 17:51 schreef Rock-shocker het volgende:
Wat naar voor de familie en vrienden. En voor haarzelf natuurlijk
Mij verbaast niks meerquote:Aanhouding in verdwijningszaak-Melanie Sybers
Uitgegeven: 23 september 2006 22:38
Laatst gewijzigd: 23 september 2006 23:54
EINDHOVEN - De politie heeft zaterdagmiddag in het politiebureau aan de Mathildelaan in Eindhoven een verdachte aangehouden in de zaak rond het overlijden van Melanie Sybers uit Geldrop. De 41-jarige man uit Geldrop wordt verdacht van betrokkenheid bij de verdwijning en het overlijden van het 15-jarige meisje. Dit heeft de politie zaterdagavond bekendgemaakt.
De man is na zijn aanhouding rond 17.30 uur in verzekering gesteld voor verder onderzoek. Hij had zichzelf bij het politiebureau gemeld, aldus de politie.
Sectie op het stoffelijk overschot dat vrijdag werd gevonden in het bos bij Someren heeft zaterdag uitgewezen dat het om het lichaam van Melanie Sybers gaat. De doodsoorzaak wordt nog onderzocht. De recherche werkt nog steeds met een team van vijftien mensen aan de zaak, aldus de politie.
Sporenonderzoek
De technische recherche had zaterdagmiddag het sporenonderzoek afgerond in het bos in Someren waar vrijdag het lichaam van Melanie werd gevonden. Omstreeks 16.00 uur werd het bosgebied vrijgegeven, meldde een poltiewoordvoerster. Kort daarna bezochten familieleden van het meisje de vindplaats.
Vrijdag vond de politie het stoffelijk overschot na een melding van een wandelaar. De hele dag en avond werd daarna op de vindplaats onderzoek gedaan door tien experts. Vrijdagavond laat meldde de politie al dat het waarschijnlijk ging om de tiener die sinds 7 september werd vermist.
Omstreeks middernacht was het sporenonderzoek op de vindplaats afgerond. Het lichaam is toen overgebracht naar het Nederlands Forensisch Instituut (NFI) in Den Haag. Dat heeft zaterdagmiddag sectie verricht om de identiteit van het slachtoffer definitief vast te stellen en meer duidelijkheid te krijgen over de doodsoorzaak. Vermoedelijk is er zondag meer te zeggen over de resultaten, verklaarde de woordvoerster.
Bij het ouderlijk huis van Melanie Sijbers in Geldrop hebben buurtbewoners een monumentje ingericht. Er liggen bloemen en er staan kaarsjes.
Stiefvader van Melanie, of die vader van die vriendin?quote:Op zondag 24 september 2006 10:13 schreef milagro het volgende:
volgens sommige reageerders op dit register is de dader dus die stiefvader ( met dubieus verleden , tbs maar vanwege een vormfout vrij), wiens alibi "ik was aan het vissen met..." niet bleek te kloppen, gezien de gsm-gegevens, althans zo wordt daar beweerd.
stiefvader van vriendin, de man die ondergedoken was, maar zich nu gemeld heeft op het politiebureau.... althans zo begrijp ik het.quote:Op zondag 24 september 2006 12:25 schreef Gia het volgende:
[..]
Stiefvader van Melanie, of die vader van die vriendin?
Natuurlijk is hij het wel!quote:Op zondag 24 september 2006 12:46 schreef Gia het volgende:
Volgens een van de laatste berichten op de site, is die stiefvader al helemaal onderzocht en blijken geruchten over zijn verleden niet te kloppen. Weet ook niet wat waar is, natuurlijk.
Lijkt me beter dat ze het allemaal heel goed uitzoeken dan alleen maar af te gaan op de mening van z'n vrouw en jou.quote:Op zondag 24 september 2006 16:47 schreef Barcelona het volgende:
[..]
Natuurlijk is hij het wel!
Z'n eigen vrouw zegt dat hij het is, dus ja dan zal dat hoogstwaarschijnlijk wel zo zijn hè. Daarbij heeft hij al een verleden van verkrachting.
Dus ik snap echt niet hoe je er bij komt dat hij het _niet_ zou zijn!!![]()
joh!quote:Op zondag 24 september 2006 17:29 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Lijkt me beter dat ze het allemaal heel goed uitzoeken dan alleen maar af te gaan op de mening van z'n vrouw en jou.![]()
Nee, maar het is wel waarschijnlijk dat hij het is. En daar had ik het dus over.quote:Misschien had ie wel ruzie met z'n vrouw en ook al heeft ie een verleden betekent het nog niet dat er niet mogelijk een andere schuldige is.
quote:Familie mag Melanie niet meer zien
Het stoffelijk overschot van de 15-jarige Melanie Sijbers is zo verminkt, dat het onherkenbaar is geworden.
De politie heeft de familie van de vermoorde tiener verteld dat ze Melanie daarom niet meer kunnen zien om afscheid te nemen.
Om het meisje toch te eren, heeft de familie zaterdag de plek bezocht waar het lichaam van Melanie is gevonden. Wat de doodsoorzaak is, wordt onderzocht in het Nederlands Forensisch instituut.
De politie heeft de hoofdverdachte in de zaak, de 41-jarige Peter H., sinds dit weekeinde in hechtenis. De stiefvader van Melanies hartsvriendin meldde zich zaterdag bij het politiebureau in Eindhoven. Hij was een dag na de vermissing op de vlucht geslagen, toen bleek dat de politie hem voor de tweede keer wilde horen. Peter H. had op de dag van de verdwijning van Melanie drie keer telefonisch contact met haar en had met haar afgesproken. Sindsdien ontbrak elk spoor van het meisje.
Uit de gsm-gegevens van H. blijkt dat hij donderdagavond tussen half negen en tien uur in Someren was. Onbekend is nog of hij gezelschap had.
Mogelijk is ook zijn vriend Antoine de H. daar die avond geweest. Hij is ook verdachte.
AD.nlquote:Melanie was lief meisje van uitersten
Door ANNELIEKE DIJKSTRA
GELDROP - Het was een meisje van uitersten. Ze kon in haar kamer uit haar dak gaan op hardcore housemuziek, maar ook...
...urenlang op de bank luisteren naar Guus Meeuwis. Maar die tienervreugde is Melanie Sijbers, het 15-jarige meisje uit Geldrop, niet meer gegund. Dit weekeinde maakte de politie bekend dat het inderdaad haar levenloze lichaam is dat afgelopen vrijdag bij de bossen van Someren is gevonden.
Familie en vrienden vragen zich vertwijfeld af waarom juist Melanie dit moest overkomen. Ze was lief en altijd in voor gezelligheid. Maar ze had ook ADHD en de bijbehorende hyperactiviteit. Ze zocht wanhopig naar liefde en aandacht. Het gemis van een liefdevolle moeder, die zo’n twee jaar geleden na veel strijd het gezin verliet, zorgde bij Melanie soms voor een extreme hunkering naar warmte.
Ze had een eigen weblog op contactsite sugababes.nl en was veel op het internet aan het chatten met jongens. Zo ontmoette ze tien maanden geleden ook haar vriend Erik. ,,Ik vergeet het nooit meer. We hadden afgesproken in een speeltuintje. Ik was meteen verliefd. Melanie had humor, was open en spontaan,’’ zei hij gisteren.
Uitgaan deed ze bijna nooit, omdat ze nog geen 16 was. En als ze ging, dan ging de hele familie mee. Vader John was gek op zijn jongste dochter, zij was zijn oogappel. En ook met broer John (19) en zussen Angela (21) en Marina (23) had ze een innige band.
Haar moeder sprak ze heel af en toe sinds de scheiding. Zij zou sinds de vermissing nog niets van zich hebben laten horen.
Melanie zat op het vmbo en deed de richting verzorging. Ze wilde het liefste masseuse worden, misschien in een sportcentrum of iets dergelijks. En kinderen vond ze geweldig. Alle kinderen in de buurt kenden Melanie dan ook en hielpen de afgelopen twee weken mee om posters met haar foto op te hangen in de buurt.
Maar een goede vriendin verklaarde een dag na de vermissing van Melanie bij de politie dat het meisje behalve lief en zorgzaam, ook een wat ‘gevaarlijke levensstijl’ had. Ze sprak soms af met mannen die ze niet kende en wist dan ook dat ze een risico nam. Het was alsof ze die spanning nodig had in haar leven. Er zijn dan ook veel vraagtekens rond de afspraak die ze had met Peter H., de stiefvader van hartsvriendin Sharon. Volgens Melanie zouden ze samen een cadeautje gaan kopen, maar ze vertelde een vriendin wel dat ze ‘het niet vertrouwde’ en vroeg haar haar elk half uur te bellen. Tien minuten na de afspraak met Peter H. was Melanie echter al onbereikbaar voor iedereen
ik geloof dat die man gewoon Ad van den Hurk heet, wat een smerige oprui post zegquote:Op maandag 25 september 2006 14:37 schreef Barcelona het volgende:
Dit is 'm volgens mij onder een andere naam: http://www.andydewitt.info/
ohja en als Geenstijl het zegt is het waarquote:Op maandag 25 september 2006 14:59 schreef Barcelona het volgende:
Flikker op zeg, kneus! Die gast werd anders op geenstijl meerder malen genoemd..
Ow god.............geenstijl.nlquote:Op maandag 25 september 2006 14:59 schreef Barcelona het volgende:
[..]
Flikker op zeg, kneus! Die gast werd anders op geenstijl meerder malen genoemd..
Is nou niet het eerste waar ik aan denk nee, bij zo'n bericht.quote:Op maandag 25 september 2006 21:04 schreef amaranta het volgende:
Ben ik de enige die het woord 'hartsvriendin' een stom woord vind?
Dat je het in spreektaal gebruikt, oke, maar toch niet persberichten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |