Vind het altijd trieste berichten, mensen die dood worden terug gevondenquote:SOMEREN - De politie heeft vrijdagochtend in de bossen aan de Hoijserstraat in Someren een stoffelijk overschot aangetroffen. Over de identiteit en het geslacht van het slachtoffer doet de politie geen enkele mededeling. De politie sluit niet uit dat het gaat om de 15-jarige Melanie Sijbers die twee weken geleden spoorloos uit haar woonplaats Geldrop verdwenen.
De Geldropse tiener werd niet ver van de vindplaats van het overschot voor het laatst gezien. Haar familie is vrijdagmiddag ingelicht over de vondst van de nog onbekende dode. Bovendien zocht de politie eerder op andere plek in hetzelfde bos naar het meisje.
De politie ging vrijdag in het bos kijken na een melding van een wandelaar omstreeks 9.30 uur. De ruime omgeving van de vindplaats werd hermetisch afgesloten. Veertig agenten werden ingezet om de afzetting te controleren en het gebied te beschermen.
Nieuwsgierigen werden op enkele honderden meters afstand gehouden. Tien rechercheurs van de forensisch technische dienst verrichten het sporenonderzoek, aldus een woordvoerder. Aan het begin van vrijdagavond was het onderzoek nog in volle gang. De familie Sijbers kreeg vrijdagmiddag bezoek van de recherche.
Geen commentaar
De politie bevestigt noch ontkent dat de familie is geïnformeerd over de vondst. De zus van Melanie verklaarde dat de politie de familie heeft meegedeeld dat er mogelijk pas zaterdag uitsluitsel is over de identiteit van de gevonden persoon. De politie kan niet zeggen wanneer er meer duidelijkheid is.
Melanie Sijbers verdween op dondermiddag 7 september, nadat ze haar ouderlijk huis in Geldrop had verlaten. De politie neemt haar verdwijning vanaf het begin zeer serieus en sluit niets uit.
Vijftien rechercheurs onderzoeken de vermissing. In verband met de verdwijning werden in totaal twee verdachten aangehouden. Zij werden deze week allebei vrijgelaten.
Bron:Nu.nl
Ja, dat is hetzelfde meisje inderdaad....quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:10 schreef milagro het volgende:
is dit dat meisje dat het laatst gezien was met de vader van haar vriendinnetje? ze zouden samen een kadootje gaan kopen voor dat vriendinnetje of zoiets...
die man was opgepakt, maar dus weer vrijgelaten begrijp ik
bah..
Je hebt heel lang je kind verzorgd, alles met haar beleefd, ik zou totaal kapot zijn, dat er zo'n stuk van jezelf word weggerukt.quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:54 schreef MevrouwKoRn het volgende:
Ik kan me werkelijk niet indenken wat er nu wel niet door die ouders en familie en vrienden van het meisje heen zullen gaan, die moeten helemaal kapot zijn..
ben bang van wel en als de dader gevonden wordt komt hij er waarschijnelijk vanaf, door een paar jaar in de gevangenis een hotel te verblijven.quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:49 schreef Barcelona het volgende:
Zal wel weer een gruwelijk verhaal worden...
Sorry, word ff misselijkquote:Op zaterdag 23 september 2006 02:57 schreef GnAgn het volgende:
Ze is dus wel dood, anders staat op dr vriend zn profiel geen rip bij die eerste foto
http://www.superdudes.nl/*Bounzzer*
Laatste Update
14/09/2006
dat is dan wel weer vreemd
bij een foto aanpassing word de update datum niet vermeld.quote:Op zaterdag 23 september 2006 02:57 schreef GnAgn het volgende:
Laatste Update
14/09/2006
dat is dan wel weer vreemd
En toen?quote:Op zaterdag 23 september 2006 12:27 schreef amaranta het volgende:
Doet me denken aan een zaak van een jaar of 15 geleden hier in eindhoven.
Toen werd er ook een 15 jarig meisje vermist dat later werd teruggevonden in de bossen in Eindhoven.
Was dat niet Manon Seijkens?quote:Op zaterdag 23 september 2006 12:27 schreef amaranta het volgende:
Doet me denken aan een zaak van een jaar of 15 geleden hier in eindhoven.
Toen werd er ook een 15 jarig meisje vermist dat later werd teruggevonden in de bossen in Eindhoven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |