abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42060530
quote:
SOMEREN - De politie heeft vrijdagochtend in de bossen aan de Hoijserstraat in Someren een stoffelijk overschot aangetroffen. Over de identiteit en het geslacht van het slachtoffer doet de politie geen enkele mededeling. De politie sluit niet uit dat het gaat om de 15-jarige Melanie Sijbers die twee weken geleden spoorloos uit haar woonplaats Geldrop verdwenen.

De Geldropse tiener werd niet ver van de vindplaats van het overschot voor het laatst gezien. Haar familie is vrijdagmiddag ingelicht over de vondst van de nog onbekende dode. Bovendien zocht de politie eerder op andere plek in hetzelfde bos naar het meisje.

De politie ging vrijdag in het bos kijken na een melding van een wandelaar omstreeks 9.30 uur. De ruime omgeving van de vindplaats werd hermetisch afgesloten. Veertig agenten werden ingezet om de afzetting te controleren en het gebied te beschermen.

Nieuwsgierigen werden op enkele honderden meters afstand gehouden. Tien rechercheurs van de forensisch technische dienst verrichten het sporenonderzoek, aldus een woordvoerder. Aan het begin van vrijdagavond was het onderzoek nog in volle gang. De familie Sijbers kreeg vrijdagmiddag bezoek van de recherche.

Geen commentaar

De politie bevestigt noch ontkent dat de familie is geïnformeerd over de vondst. De zus van Melanie verklaarde dat de politie de familie heeft meegedeeld dat er mogelijk pas zaterdag uitsluitsel is over de identiteit van de gevonden persoon. De politie kan niet zeggen wanneer er meer duidelijkheid is.

Melanie Sijbers verdween op dondermiddag 7 september, nadat ze haar ouderlijk huis in Geldrop had verlaten. De politie neemt haar verdwijning vanaf het begin zeer serieus en sluit niets uit.

Vijftien rechercheurs onderzoeken de vermissing. In verband met de verdwijning werden in totaal twee verdachten aangehouden. Zij werden deze week allebei vrijgelaten.
Bron:Nu.nl
Vind het altijd trieste berichten, mensen die dood worden terug gevonden
pi_42060652
Triest. Ik ben benieuwd of die mensen die eerder opgepakt zijn er wat mee te maken hebben.
pi_42062149
RTL Text meldt dat de politie zeer sterk vermoedt dat het Melanie Sijbers betreft.

MaarVoorEenToverspreukVanKwaliteitBenJeZomaar1000GuldenKwijt
EnNaarEenBeetjeToverboekBenJeTochWel50JaarOpZoek
EnDeHeleCursusTovenaarDuurt125Jaar-DatBrengtieAllemaalNietOp-IkDenkDattieVoorTBeginAlStopt
ZelfsDeOmaVanZijnOmaHadNooitEenTovenaarsdiploma
pi_42062173
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  Donald Duck held vrijdag 22 september 2006 @ 23:03:14 #5
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_42062182
dat zal haar ongetwijfeld wel zijn helaas
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_42062429
is dit dat meisje dat het laatst gezien was met de vader van haar vriendinnetje? ze zouden samen een kadootje gaan kopen voor dat vriendinnetje of zoiets...
die man was opgepakt, maar dus weer vrijgelaten begrijp ik

bah..
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_42062944
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 23:10 schreef milagro het volgende:
is dit dat meisje dat het laatst gezien was met de vader van haar vriendinnetje? ze zouden samen een kadootje gaan kopen voor dat vriendinnetje of zoiets...
die man was opgepakt, maar dus weer vrijgelaten begrijp ik

bah..
Ja, dat is hetzelfde meisje inderdaad....
MaarVoorEenToverspreukVanKwaliteitBenJeZomaar1000GuldenKwijt
EnNaarEenBeetjeToverboekBenJeTochWel50JaarOpZoek
EnDeHeleCursusTovenaarDuurt125Jaar-DatBrengtieAllemaalNietOp-IkDenkDattieVoorTBeginAlStopt
ZelfsDeOmaVanZijnOmaHadNooitEenTovenaarsdiploma
pi_42063541
Om dit meisje zou het gaan.

[ Bericht 2% gewijzigd door newsman op 22-09-2006 23:43:40 ]
pi_42063976
Zal wel weer een gruwelijk verhaal worden...
pi_42064192
Ik kan me werkelijk niet indenken wat er nu wel niet door die ouders en familie en vrienden van het meisje heen zullen gaan, die moeten helemaal kapot zijn..
Gependeld
3 kinderen/1 kind, meisje/3 kinderen totaal, meisje, meisje, jongen/
april 2009 en het word een jongen
pi_42064779
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 23:54 schreef MevrouwKoRn het volgende:
Ik kan me werkelijk niet indenken wat er nu wel niet door die ouders en familie en vrienden van het meisje heen zullen gaan, die moeten helemaal kapot zijn..
Je hebt heel lang je kind verzorgd, alles met haar beleefd, ik zou totaal kapot zijn, dat er zo'n stuk van jezelf word weggerukt.

Ik heb het te doen met deze mensen
  zaterdag 23 september 2006 @ 00:25:44 #12
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_42065350
Erg man

Alvast medeleven aan de ouders
  zaterdag 23 september 2006 @ 00:57:10 #13
12646 Oom_Agent
 Heee.......stop es ff......!!
pi_42066301
pffff........
Wat zijn we aan het doen ???
pi_42067408
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 23:49 schreef Barcelona het volgende:
Zal wel weer een gruwelijk verhaal worden...
ben bang van wel en als de dader gevonden wordt komt hij er waarschijnelijk vanaf, door een paar jaar in de gevangenis een hotel te verblijven.

wens de ouders sterkte
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
  zaterdag 23 september 2006 @ 02:57:40 #15
83895 GnAgn
Love You So Much
pi_42068558
Ze is dus wel dood, anders staat op dr vriend zn profiel geen rip bij die eerste foto

http://www.superdudes.nl/*Bounzzer*

Laatste Update
14/09/2006

dat is dan wel weer vreemd
Meer krijgen betekent niet altijd minder missen
Own Style
pi_42068916
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 02:57 schreef GnAgn het volgende:
Ze is dus wel dood, anders staat op dr vriend zn profiel geen rip bij die eerste foto

http://www.superdudes.nl/*Bounzzer*

Laatste Update
14/09/2006

Sorry, word ff misselijk
pi_42069020
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 02:57 schreef GnAgn het volgende:

Laatste Update
14/09/2006

bij een foto aanpassing word de update datum niet vermeld.
pi_42073109
Doet me denken aan een zaak van een jaar of 10-15 geleden hier in eindhoven.
Toen werd er ook een 15 jarig meisje vermist dat later werd teruggevonden in de bossen in Eindhoven.

[ Bericht 0% gewijzigd door amaranta op 23-09-2006 15:46:10 ]
pi_42076138
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 12:27 schreef amaranta het volgende:
Doet me denken aan een zaak van een jaar of 15 geleden hier in eindhoven.
Toen werd er ook een 15 jarig meisje vermist dat later werd teruggevonden in de bossen in Eindhoven.
En toen?
  zaterdag 23 september 2006 @ 15:09:32 #20
3542 Gia
User under construction
pi_42076810
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 12:27 schreef amaranta het volgende:
Doet me denken aan een zaak van een jaar of 15 geleden hier in eindhoven.
Was dat niet Manon Seijkens?

Die zaak is geloof ik nog steeds niet opgelost.

Hoorde trouwens gisteren al dat de familie van Melanie op de hoogte was gebracht en dat het inderdaad om Melanie ging.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')