Afdrogen heeft geen zin, ze was immers een waterval.quote:Op vrijdag 22 september 2006 22:07 schreef Stroekie het volgende:
[..]
moet jij nu niet aanbieden om haar rug in te zepen, of te helpen met afdrogen![]()
quote:Op vrijdag 22 september 2006 22:09 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Afdrogen heeft geen zin, ze was immers een waterval.
jawel,zometeen geile nuecksex. En niet met sebasserquote:Op vrijdag 22 september 2006 22:17 schreef wonderer het volgende:
Zo hee. Hebben jullie niks te doen?
Nee hoor, ik heb zo wel een gaatje in mijn agenda.quote:Op vrijdag 22 september 2006 22:20 schreef wonderer het volgende:
Hm. Daar moet ik nog even op wachten.
ga je nu al vreemd?quote:Op vrijdag 22 september 2006 22:22 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb zo wel een gaatje in mijn agenda.
Nou nou, stoer hoor.quote:Op vrijdag 22 september 2006 22:19 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
jawel,zometeen geile nuecksex. En niet met sebasser
tis een hele opluchtingquote:Op vrijdag 22 september 2006 22:22 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Nou nou, stoer hoor.
een keer geen sex met mij hebben...
En je gaat zo dat gaatje neuken?quote:Op vrijdag 22 september 2006 22:22 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb zo wel een gaatje in mijn agenda.
quote:Op vrijdag 22 september 2006 22:26 schreef wonderer het volgende:
[..]
En je gaat zo dat gaatje neuken?
Bwhehe, die springen elkaar bij binnenkomst meteen om de nek.quote:
Ja de volgende keer verwijzen we Sebagger en Zwaffel gewoon door naar MSNquote:Op vrijdag 22 september 2006 22:57 schreef Twisted_fok het volgende:
Jezus, ik let even niet op en jullie zijn weer 65 delen verder.
Nee hoor.quote:Op vrijdag 22 september 2006 22:58 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja de volgende keer verwijzen we Sebagger en Zwaffel gewoon door naar MSN![]()
Goed plan.quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:00 schreef Twisted_fok het volgende:
Laat ze idd maar geile seks hebben.
Stinkt het ook?quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:01 schreef Sebasser het volgende:
Pfft, ik trek mijn sokken uit.
en dat had ik eerder moeten doen.
Men, dat gaat jeuken op een of andere manier.
Even ruiken, ..quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:03 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Stinkt het ook?
Want dan heb ik wel medelijden met je.
Waarom deed je je schoenen niet eerder uit dan?quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:07 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Even ruiken, ..
Nee, stinkt niet.
Maar goed, deze sokken zijn nogal irritant.
Ik heb dan ook al vanaf half 10 smorgens mijn schoenen aan gehad..
Sneakers..
Omdat ik lui benquote:Op vrijdag 22 september 2006 23:21 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Waarom deed je je schoenen niet eerder uit dan?
Nooit gedacht dat ik zulke lame dingen aan iemand zou vragen.!
Wel goed leven, geen lesbeau. Mag dat ook?quote:Op zaterdag 23 september 2006 02:37 schreef Roosjedoosje het volgende:
zijn er nog lesbeaus van het goede leven hier?
Vast wel, want ik ben immers ook geen lesbeau.quote:Op zaterdag 23 september 2006 03:21 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wel goed leven, geen lesbeau. Mag dat ook?
Week? Week? WEEK?quote:Op zaterdag 23 september 2006 09:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Goedemorgen. Ik ga jullie wel missen hoor, deze week
.
quote:Op zaterdag 23 september 2006 03:31 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ja, maar dan ben ik nog geen lesbeau.
VErtel eens, hoe lang is het geleden dat jij op vakantie was? Nu is het dus mijn beurtquote:
Onzin prins Erik.quote:Op zaterdag 23 september 2006 10:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
VErtel eens, hoe lang is het geleden dat jij op vakantie was? Nu is het dus mijn beurt.
quote:Op zaterdag 23 september 2006 10:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Bepakt. Maar ik heb altijd het idee dat ik ķets vergeet.
quote:Op zaterdag 23 september 2006 10:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zal bij de Extase van de Heilige teresa aan jullie denken, menvrouwtjes. Teresa, over wie mijn tekenlerares zei: "als je echt wilt zien wat een orgasme is, dan moet je haar bezoeken.".
Ging je ook al weer doen ?quote:Op zaterdag 23 september 2006 09:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Goedemorgen. Ik ga jullie wel missen hoor, deze week
.
Waar slaat die vraag nou weer op..quote:Op zaterdag 23 september 2006 10:13 schreef a-child-in-chains het volgende:
[..]
Je vindt vrouwen alleen mooi om te zien ofzo?
Laptop met GPRS/UMTS, om ons elke dag op de hoogte te brengen van je avonturen..quote:Op zaterdag 23 september 2006 10:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Bepakt. Maar ik heb altijd het idee dat ik ķets vergeet.
Gewoon negeren.quote:Op zaterdag 23 september 2006 14:38 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Waar slaat die vraag nou weer op..
Ja lekker, met doorgeprikte dooier en een beetje peper en zout graag.quote:Op zaterdag 23 september 2006 15:17 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Goed idee.
Iemand anders ook een gebakken eitje ?
Komt eraanquote:Op zaterdag 23 september 2006 15:35 schreef maedel het volgende:
[..]
Ja lekker, met doorgeprikte dooier en een beetje peper en zout graag.![]()
quote:Op zaterdag 23 september 2006 17:00 schreef maedel het volgende:
Nou, het was lekker hoor
Ik was vergeten te zeggen dat ik er curry op wilde, maar dat heb ik zelf nog maar even gedaan.
Ik dacht dat je een vrouw was.quote:Op zaterdag 23 september 2006 14:38 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Waar slaat die vraag nou weer op..
en dat gevoel blijft straks nog steeeds als ze met een paar cadeautjes voor je thuis komt om je te verrassen ?quote:Op zaterdag 23 september 2006 18:55 schreef maedel het volgende:
godsamme, mijn vrouw is al de hele dag pleite (winkelen met zussen), en nou moet er nog een paar uur aangeplakt worden![]()
En inderdaad, ik vind dat helemaal niet leuk...![]()
Niks niet kadootjes, want ze is al thuis geweest... Om snel even koffie te drinken.quote:Op zaterdag 23 september 2006 19:01 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en dat gevoel blijft straks nog steeeds als ze met een paar cadeautjes voor je thuis komt om je te verrassen ?
quote:Op zaterdag 23 september 2006 19:10 schreef Stroekie het volgende:
En hoe lang kunnen we hier nog door blijven posten voordat Fok off line is in verband met groot onderhoud ?
Nou tot die tijd wil ik best wel mijn schouder of luisterend oor beschikbaar stellenquote:Op zaterdag 23 september 2006 19:19 schreef maedel het volgende:
[..]
Oh ja, zit ik hier alleen, gaat fok nog down ook
en jij mocht/wilde* niet mee met hun ? * doorhalen al naar gelang wat niet van toepassing isquote:Op zaterdag 23 september 2006 19:18 schreef maedel het volgende:
[..]
Niks niet kadootjes, want ze is al thuis geweest... Om snel even koffie te drinken.
Maar ze had geen kadootjes bij![]()
Ga Arthur lezen, ben je wel een paar uur onder de pannenquote:Op zaterdag 23 september 2006 19:19 schreef maedel het volgende:
[..]
Ga tekenen of schilderen, schrijven, of musicerenquote:Op zaterdag 23 september 2006 19:19 schreef maedel het volgende:
[..]
Ik ga de fokloze avond trachten te vullen met Spring, Summer Fall, Winter and Springquote:Op zaterdag 23 september 2006 19:23 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ga tekenen of schilderen, schrijven, of musiceren
Altijd dat machteloze
?? Altijd? Machteloze?quote:Op zaterdag 23 september 2006 19:23 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ga tekenen of schilderen, schrijven, of musiceren
Altijd dat machteloze
en zonder nu al te veel in details te willen treden en zo, maar denk je dat ze weet dat jij dit niet zo geslaagd vindt, of ga je haar dat nog wel duidelijk maken? of blijft het toch zwelgen in een vorm van zelfmedelijquote:Op zaterdag 23 september 2006 19:28 schreef maedel het volgende:
[..]
?? Altijd? Machteloze?
ik mocht en wilde niet mee.
ik was gewoon even nijdig. wij hebben namelijk erg weinig tijd samen, dus het viel tegen dat het nog langer ging duren.
okay doen we daar gewoon even zand eroverquote:Op zaterdag 23 september 2006 19:36 schreef maedel het volgende:
ik wou dat ik niks gezegd had...
zo dramatisch is het nou allemaal ook weer niet hoor.
lamaar dus.
Hey Nanking,quote:
Weert?quote:
Dat kan je nooit zo tegen Brad zeggen...quote:Op zondag 24 september 2006 01:42 schreef wonderer het volgende:
Dus...
En? Hoe vond je 'm?quote:Op zaterdag 23 september 2006 19:25 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ik ga de fokloze avond trachten te vullen met Spring, Summer Fall, Winter and Spring![]()
Hij zit nog in het doosjequote:Op zondag 24 september 2006 15:50 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
En? Hoe vond je 'm?
quote:Op zondag 24 september 2006 15:56 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Hij zit nog in het doosje![]()
ik ben gisteren te lang blijven hangen op www.uitzending gemist en heb wat oude afleveringen van Paul de Leeuw gekeken![]()
Nee niet slaan, ik heb juist je goede raad opgevolgd en de film bewaard tot een moment dat ik hem dus echt in alle rust kan gaan bekijkenquote:
"So..."quote:Op zondag 24 september 2006 15:49 schreef vanitasvanitatumet... het volgende:
[..]
Dat kan je nooit zo tegen Brad zeggen...
Lijkt me best lastig om al die kleine cultuurafhankelijke dingetjes niet te kunnen delen met je partner. Zeg maar..
sorry hoor maar wat een domme postquote:Op zondag 24 september 2006 16:10 schreef Sitethief het volgende:
Oké dit topic mag van mij de 'eer' hebben om deze post te bevatten. Ik ben het zat er geheimzinnig over te 'moeten' doen, vooral ook omdat ik er totaal geen problemen mee heb en als anderen er problemen mee hebben me dat eerlijkgezegd aan mijn reet kan roesten.
Ik ben Biseksueel.
Zo, nu op naar de volgende stap,.
Ik denk trouwens dat er hier in dit topic niemand geschokt/verbaasd is,, maar mochten er lurkers/vrienden/klasgenoten/kennisen zijn die dat wel zijn, mijn msn staat aan!
.
Lets not make this bigger then it is,.
En ja ik was die persoon die vandaag over Utrecht Centraal liep met een sQeeze en een Winq in mijn handen,,
.
Maar hoe vertaal je "surogaat" als in "surogaat" vader/broer .quote:
Ehm? Ik respecteer je mening maar kan je het ook even aan me uitleggen?quote:Op zondag 24 september 2006 16:53 schreef liefie_ het volgende:
[..]
sorry hoor maar wat een domme post
als iets aanleiding is om dom te doen over je geaardheid is het zo'n soort post wel
maja
http://dictionary.reference.com/search?r=2&q=surrogatequote:Op zondag 24 september 2006 16:54 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Maar hoe vertaal je "surogaat" als in "surogaat" vader/broer .
Probeer er al een tijdje achter te komen....
omdat je het zomaar out of the blue hier dropt en het ook niet echt presenteert als iets wat geen big deal isquote:Op zondag 24 september 2006 16:58 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Ehm? Ik respecteer je mening maar kan je het ook even aan me uitleggen?
Zomaar out of the blue, nee hoor, veel mensen hier wisten het al omdat ik het ze persoonlijk heb verteld. En tja, ik presenteer het mischien verkeerd ja, maar hoe had ik het dan moeten doen?quote:Op zondag 24 september 2006 17:04 schreef liefie_ het volgende:
[..]
omdat je het zomaar out of the blue hier dropt en het ook niet echt presenteert als iets wat geen big deal is
Oe bedankt wonderer, ik was weer eens lui hoor,quote:Op zondag 24 september 2006 17:02 schreef wonderer het volgende:
[..]
http://dictionary.reference.com/search?r=2&q=surrogate
met out of the blue bedoel ik: het ging er helemaal niet overquote:Op zondag 24 september 2006 17:09 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Zomaar out of the blue, nee hoor, veel mensen hier wisten het al omdat ik het ze persoonlijk heb verteld. En tja, ik presenteer het mischien verkeerd ja, maar hoe had ik het dan moeten doen?
als jij niet wil dat er een big deal van gemaakt word lijkt het mij wat logischer jaquote:Op zondag 24 september 2006 17:21 schreef Sitethief het volgende:
Zal wel aan mij liggen dat ik er niks van snap, had ik dan moeten wachten tot dat het over bi zijn gaat en dan heel kort zeggen, o trouwens, ik ben bi.
laat ook maar, gooi ik mijn ziel op internet........
Dat hoef je niet met een hoofdletter te schrijven, hoor.quote:
stel je niet zo aan zegquote:Op zondag 24 september 2006 17:46 schreef Sitethief het volgende:
Zo, zinnetje geschrapt, het is nl. voor mij wel een "big deal" . Niet tegenover jullie, maar wel omdat dit openbaar is.
Maar ik kijk voortaan wel uit wat ik post, blijkbaar stellen mensen mijn eerlijkheid niet op prijs............
Ja, maar je weet dat 1+1=2. Je gaf zelf al aan dat je ooit iets gehad hebt met een jongen, en je hebt nu een vriendin.quote:Op zondag 24 september 2006 17:56 schreef Sitethief het volgende:
Ik ben helemaal niet goed in subtiliteiten, en dingen die niet duidelijk gecommuniceerd worden.
Gheghe, als jij je beter voelt door op pikken te trappen,quote:Op zondag 24 september 2006 17:58 schreef liefie_ het volgende:
[..]
stel je niet zo aan zeg
heb ik je op je pik getrapt?
wen er maar aan
Wow, je weet meer dan ik??quote:Op zondag 24 september 2006 18:02 schreef vanitasvanitatumeto... het volgende:
[..]
Ja, maar je weet dat 1+1=2. Je gaf zelf al aan dat je ooit iets gehad hebt met een jongen,
Bedankt,quote:en je hebt nu een vriendin.(waarvoor proficiat nog)
wat draai je dingen toch om zegquote:Op zondag 24 september 2006 18:06 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Gheghe, als jij je beter voelt door op pikken te trappen,.
Kom dan wel ff bij me langs graag, maken we er meteen een bitchfight van.
M.J.F. Everts
Fioringras 51
8043 KB
ZWOLLE
why?quote:Op zondag 24 september 2006 20:12 schreef Zwaffel het volgende:
gezellig hier
bijna net zo gezellig als hier thuishey,even een vraagje. Wie rookt er hier in dit topic? Die wil ik even wat vragen als dat mag
ik irriteerde me aan hemquote:Op zondag 24 september 2006 20:11 schreef NanKing het volgende:
Liefie_ en Sitethief, ik denk dat jullie allebei een beetje te heftig reageren.
Voor Sitethief was het waarschijnlijk een hele stap om iets als dat te posten, ook al is het zo out of the blue.
Liefie heeft in principe gelijk dat het no big deal is, vooral hier eigenlijk, en Sitethief schiet gelijk in de verdediging wat nergens voor nodig is.
Als jij zonder sigaretten zit he? En je bent te lui om naar de winkel te gaan. En niemand wil voor je heen, ga je dan ook peuken die je al half hebt opgerookt buiten van de grond rapen en er opnieuw een sigaret van draaien?quote:
voel de liefdequote:Op zondag 24 september 2006 20:14 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik irriteerde me aan hem
bijna altijd maja dit keer kon ik het niet laten natuurlijk![]()
gelukkig is dat me nog nooit overkomen hahaquote:Op zondag 24 september 2006 20:14 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
Als jij zonder sigaretten zit he? En je bent te lui om naar de winkel te gaan. En niemand wil voor je heen, ga je dan ook peuken die je al half hebt opgerookt buiten van de grond rapen en er opnieuw een sigaret van draaien?
.
Ik heb nog wel enige waardigheid, dus neequote:Op zondag 24 september 2006 20:14 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
Als jij zonder sigaretten zit he? En je bent te lui om naar de winkel te gaan. En niemand wil voor je heen, ga je dan ook peuken die je al half hebt opgerookt buiten van de grond rapen en er opnieuw een sigaret van draaien?
.
oke,dus niet alle rokers zijn zo sneuquote:Op zondag 24 september 2006 20:18 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik heb nog wel enige waardigheid, dus nee.
Het komt soms voor dat ik geen peuken meer heb dan ga ik 's ochtends vroeg halen.
Of naar de avondwinkel.
Wie doet dat dan wel?quote:Op zondag 24 september 2006 20:22 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
oke,dus niet alle rokers zijn zo sneu
Wij roken beide niet.quote:
kom maar op met de vragenquote:Op zondag 24 september 2006 20:12 schreef Zwaffel het volgende:
gezellig hier
bijna net zo gezellig als hier thuishey,even een vraagje. Wie rookt er hier in dit topic? Die wil ik even wat vragen als dat mag
out of the blue, wanneer kan ik het dan zeggen?quote:Op zondag 24 september 2006 20:11 schreef NanKing het volgende:
Liefie_ en Sitethief, ik denk dat jullie allebei een beetje te heftig reageren.
Voor Sitethief was het waarschijnlijk een hele stap om iets als dat te posten, ook al is het zo out of the blue.
No big deal? Er zitten klasgenoten en familieleden op Fok!, en die lezen ook mijn posts en topics.... Ik nam gewoon het risiko dat bijv. mijn ouders het te horen krijgen, 50% kans dat ik dan een hele hoop dingen kan vergeten, ze zijn streng katholiek en ze vinden dit een "ziekte" , ik woon nog gewoon thuis. Het betekent dus heel wat dat ik het hier durf te posten, en ik post het juist hier omdat ik van deze reeks en de mensen hier ben gaan houden. Het mag voor anderen dan geen big deal zijn, dat is het dus voor mij wel.quote:Liefie heeft in principe gelijk dat het no big deal is, vooral hier eigenlijk, en Sitethief schiet gelijk in de verdediging wat nergens voor nodig is.
Ik hoor liever out of the blue dat iemand bi is dan dat iemand zich aan me ergert, eigenlijk.quote:Op zondag 24 september 2006 21:08 schreef liefie_ het volgende:
waarom moet ik het zeggen als ik me aan je irriteer
als ik dat bij iedereen meot doen op fok is het een dagtaak maja
en dat je nu zo dramatisch doet helpt je niet bepaald maar toch
Jij bent hier degene die er een drama van maakt. Lighten up, je aan iedereen ergeren kost alleen maar energie.quote:Op zondag 24 september 2006 21:34 schreef liefie_ het volgende:
~diepe zucht~
ik erger me altijd aan hem zoals aan zoveel mensen en ik zie het niet als mijn taak om dat aan iedereen mede te delen
mede omdat elk mens zich wel aan wat anders irriteerd en mensen die ik vreselijk dom vind misschien wel aanbid worden door andere
het enige waar ik wat van zei is dat als hij zijn biheid wil presenteren als no big deal hij er niet zo dramatisch over moet doen omdat het dan voor anderen juist een big deal word
godsamme stel drama queens
sorry hoor
ik leg alleen uit wat hij niet wil snappenquote:Op zondag 24 september 2006 21:59 schreef wonderer het volgende:
[..]
Jij bent hier degene die er een drama van maakt. Lighten up, je aan iedereen ergeren kost alleen maar energie.
"godsamme stel drama queens" hoort daar echt bij ja...quote:Op zondag 24 september 2006 22:05 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik leg alleen uit wat hij niet wil snappen
Kapotski,quote:Op zondag 24 september 2006 22:36 schreef liefie_ het volgende:
ik kan niet in mn fobo trouwens...
ben ik de enige of is ie gewoon kapot of zo?
half stuk geloof ikquote:Op zondag 24 september 2006 22:36 schreef liefie_ het volgende:
ik kan niet in mn fobo trouwens...
ben ik de enige of is ie gewoon kapot of zo?
ik heb geen pikquote:Op zondag 24 september 2006 22:40 schreef wonderer het volgende:
[..]
"godsamme stel drama queens" hoort daar echt bij ja...
Jij bent net zo snel op je pik getrapt als hij.
Dat vond ik juist het grote pluspunt van het L topic ten opzichte van het H topicquote:Op zondag 24 september 2006 21:34 schreef liefie_ het volgende:
godsamme stel drama queens
sorry hoor
Ja, precies.quote:Op zondag 24 september 2006 22:49 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Dat vond ik juist het grote pluspunt van het L topic ten opzichte van het H topic
hier heerste respect voor elkaar en werden mensen niet tot op hun schoenveters afgebrand als ze eens een afwijkende mening hadden
en dat is wat ik er zo onrealistisch aan vondquote:Op zondag 24 september 2006 22:49 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Dat vond ik juist het grote pluspunt van het L topic ten opzichte van het H topic
hier heerste respect voor elkaar en werden mensen niet tot op hun schoenveters afgebrand als ze eens een afwijkende mening hadden
dat heb ik toch ook gezegd?quote:Op zondag 24 september 2006 22:50 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ja, precies.
Het is niet dat je hier je mening niet mag uiten of weet ik 't wat. Maar wat heeft dit voor nut?
Er zijn zoveel mensen die ik niet mag, daar tegen over staan weer tig mensen die mij niet mogen, nou fijn enzo.
En omdat jij dat vindt, ga je maar vast je best doen om het stuk te maken?quote:Op zondag 24 september 2006 22:51 schreef liefie_ het volgende:
[..]
en dat is wat ik er zo onrealistisch aan vond
alsof dat nog een half jaar zou blijven bestaan
dit bedoel ik dus met dramaquote:Op zondag 24 september 2006 22:56 schreef wonderer het volgende:
[..]
En omdat jij dat vindt, ga je maar vast je best doen om het stuk te maken?
daar was geen enkele garantie voor beschikbaar, maar dan kunnen we dat nog wel steeds nastrevenquote:Op zondag 24 september 2006 22:51 schreef liefie_ het volgende:
[..]
en dat is wat ik er zo onrealistisch aan vond
alsof dat nog een half jaar zou blijven bestaan
godsamme zeg doe nou niet net alsof ik de lieve vrede heb verstoordquote:Op zondag 24 september 2006 23:01 schreef Stroekie het volgende:
[..]
daar was geen enkele garantie voor beschikbaar, maar dan kunnen we dat nog wel steeds nastreven
een beetje idealistisch mag je toch nog wel zijn ?
dan doen we morgen gewoon weer lief tegen elkaarquote:Op zondag 24 september 2006 23:05 schreef liefie_ het volgende:
morgen is alles overgewaait en is de heilige vrede vanzelf weer terug hoor
Hey, de wijzen zijn verhuist, vroeger kwamen die uit het oosten, maar nu vanuit dit punt in Nederland dus uit het noordenquote:Op zondag 24 september 2006 23:12 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Hoe klein is onze perceptie, en hoe groot is onze belevingswereld...
Laten we zeggen dat wijsheid komt van daar waar de kopjes thee gedronken worden.quote:Op zondag 24 september 2006 23:15 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Hey, de wijzen zijn verhuist, vroeger kwamen die uit het oosten, maar nu vanuit dit punt in Nederland dus uit het noorden![]()
Nee joh, geen slotje hier op het topicquote:Op zondag 24 september 2006 23:19 schreef NanKing het volgende:
Opgelost, slotje.
post door slotjequote:Op zondag 24 september 2006 23:20 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nee joh, geen slotje hier op het topic
alleen om het onderlinge gekibbel![]()
Welk slotje?quote:
Lockpicken in Thiefquote:Op zondag 24 september 2006 23:52 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zou ik nu ook magische krachten hebben en door dit slotje heen kunnen posten![]()
nou dan ga ik wel slapen hoorquote:Op zondag 24 september 2006 23:56 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Lockpicken in Thief
[afbeelding]
Hey vanitas, je moest eens een lijstje met films/muziek/boeken voor mij en Stroekie maken, jij weet altijd goeie dingen aan te raden,quote:
Tis nu allemaal weer goed dus,quote:
quote:
Hallo naar de generaal van de Bourgondische Harnassen Brigadequote:Op maandag 25 september 2006 10:09 schreef Sitethief het volgende:
[..],
Hey Stroekie, Zwaffel en Alicey ,
.
Hoi,quote:Op maandag 25 september 2006 10:19 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Hallo naar de generaal van de Bourgondische Harnassen Brigade![]()
wat een lelijke tattooquote:Op maandag 25 september 2006 10:40 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Hoi,.
Ben je nog steeds behang? Want dan hang je sinds kort naast hem ,.
Nou zo iets mag best mijn buurman zijn hoorquote:Op maandag 25 september 2006 10:40 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Hoi,.
Eh, dank voor 't complimentquote:Op maandag 25 september 2006 00:50 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Hey vanitas, je moest eens een lijstje met films/muziek/boeken voor mij en Stroekie maken, jij weet altijd goeie dingen aan te raden,.
Oeh!quote:Op maandag 25 september 2006 10:40 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Hoi,.
Nou ik wil best een stukje inschikken hoor, komt jij gewoon aan de andere kant naast hem ook als behang aan de muur hangenquote:
Ze heeft nog geen nieuwe sigaretten ?quote:Op maandag 25 september 2006 12:48 schreef Zwaffel het volgende:
volgens mij is mn ma flink overspannen
Ooh jawelquote:Op maandag 25 september 2006 12:56 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ze heeft nog geen nieuwe sigaretten ?
en heb je dan wel steun aan je vader, of is hij juist bang om de conforntatei met je moeder aan te gaan?quote:Op maandag 25 september 2006 13:07 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
Ooh jawelze heeft mn vader beveelt om die te halen
Mn vader en mn moeder liggen echt zooooooooo met elkaar overhoop. En het gaat werkelijk nergens over![]()
Overigens is het nooit mn moeders schuldmn vader of ik hebben het altijd gedaan
![]()
Nou,als mn moeder op bed ligt (zoals gisteren. Ik weet niet of je dat hele treinverhaal hebt gevolgt. Maar nu is het dus geloof ik zo dat ik wel int donker mag.Maar papa moet me uit zwolle halen zoiets) dan heeft mn vader het grootste woord. Dat mens spoort niet,ze moet je niet behandelen als een baby, je kan best alleen int donker reizen. Alleen zodra moeders erbij is of erachter komt heeft hij het of nooit gezegd,of hij draait opeen s180 graden en gaat mee met het standpunt van moeders. Kortom hijs bangquote:Op maandag 25 september 2006 13:14 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en heb je dan wel steun aan je vader, of is hij juist bang om de conforntatei met je moeder aan te gaan?
Of laten jullie haar maar betijen en proberen haar opmerkingen te negeren ?
Arme Zwaffel, dat is dus geen fijne stabiele thuis situatie zo voor jequote:Op maandag 25 september 2006 13:24 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
Nou,als mn moeder op bed ligt (zoals gisteren. Ik weet niet of je dat hele treinverhaal hebt gevolgt. Maar nu is het dus geloof ik zo dat ik wel int donker mag.Maar papa moet me uit zwolle halen zoiets) dan heeft mn vader het grootste woord. Dat mens spoort niet,ze moet je niet behandelen als een baby, je kan best alleen int donker reizen. Alleen zodra moeders erbij is of erachter komt heeft hij het of nooit gezegd,of hij draait opeen s180 graden en gaat mee met het standpunt van moeders. Kortom hijs bang
En ja,we doen beide. Ik ga meestal de confrontatie aan. Vaders laat zich alles naar zn hoofd gooien (zowel letterlijk als figuurlijk) en doet er weinig aan.
Ik kwam vanmorgen op en ik hoorde dat paps haar had laten lopen een stukhij was het zat en was met de auto weggereden
later heeft ie haar toch maar opgehaalt
ze waren vanmorgen om 04:30 al bezig
Jezus,quote:Op maandag 25 september 2006 13:24 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
Nou,als mn moeder op bed ligt (zoals gisteren. Ik weet niet of je dat hele treinverhaal hebt gevolgt. Maar nu is het dus geloof ik zo dat ik wel int donker mag.Maar papa moet me uit zwolle halen zoiets) dan heeft mn vader het grootste woord. Dat mens spoort niet,ze moet je niet behandelen als een baby, je kan best alleen int donker reizen. Alleen zodra moeders erbij is of erachter komt heeft hij het of nooit gezegd,of hij draait opeen s180 graden en gaat mee met het standpunt van moeders. Kortom hijs bang
En ja,we doen beide. Ik ga meestal de confrontatie aan. Vaders laat zich alles naar zn hoofd gooien (zowel letterlijk als figuurlijk) en doet er weinig aan.
Ik kwam vanmorgen op en ik hoorde dat paps haar had laten lopen een stukhij was het zat en was met de auto weggereden
later heeft ie haar toch maar opgehaalt
ze waren vanmorgen om 04:30 al bezig
mhaw,ik ben het wel gewendquote:Op maandag 25 september 2006 13:26 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Arme Zwaffel, dat is dus geen fijne stabiele thuis situatie zo voor je
Ik kan hun wel in 1 minuut de waarheid vertellen, maar ik vraag me af of ze dat wel zo leuk zullen vindenquote:KRO Hilversum
KRO_stage_aanbieding.doc (28 Kb)
(16/12/2005) Onderzoek naar de bezoekscijfers van de KRO in relatie tot die van de andere omroepverenigingen.
KRO groeit online, maar heeft cijfermatig nog een achterstand bij omroepen als de VARA en de TROS. We willen graag weten hoe dat komt. Plaatsen we onze tellers wel goed, zijn we makkelijk genoeg te vinden via zoekmachines e.d., weten we bezoekers niet lang genoeg vast te houden? Opdracht nog nader te specificeren in overleg.
Laat ze die cijfers nog eens opnieuw meten als Boer zoekt vrouw bijna is afgelopen, dan zul je zien dat er veel meer bezoekers zijn. En verder is de doelgroep van de katholieken toch ook wel een beetje de oudere nederlander, dus die is nog niet zo thuis op Internetquote:Op maandag 25 september 2006 14:33 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
En toen was ik een stageplaats aan het zoeken, kom ik dit tegen:
[..]
Ik kan hun wel in 1 minuut de waarheid vertellen, maar ik vraag me af of ze dat wel zo leuk zullen vinden
zeg, na het horizontaal Lambada dansen van afgelopen vrijdag hoeven jullie je toch niet meer aan elkaar voor te stellenquote:
DAT had ik nou niet verwacht.quote:Op maandag 25 september 2006 14:41 schreef NanKing het volgende:
Je moeder.
Ik ben zo onvoorspelbaarquote:Op maandag 25 september 2006 16:09 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
DAT had ik nou niet verwacht.
wat is er mis met een boterham met tevredenheidquote:Op maandag 25 september 2006 16:57 schreef Zwaffel het volgende:
zooo dat was het avond eten
nu heb ik zin in een mcchicken
A: De TROS en de VARA zijn 'populistischer'quote:Op maandag 25 september 2006 14:37 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Laat ze die cijfers nog eens opnieuw meten als Boer zoekt vrouw bijna is afgelopen, dan zul je zien dat er veel meer bezoekers zijn. En verder is de doelgroep van de katholieken toch ook wel een beetje de oudere nederlander, dus die is nog niet zo thuis op Internet
Ik las "My mama is Jack Bauer"quote:Op maandag 25 september 2006 15:16 schreef Stroekie het volgende:
@ Joost
my mame is Jack Bauer, I'm a federal agent at CTU Los Angelos
juist de KRO mist gewoon sprankelnde programma's die mensen aansprekenquote:Op maandag 25 september 2006 17:07 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
A: De TROS en de VARA zijn 'populistischer'
B: De KRO moet het idd. hebben van Boer zoekt vrouw, maar da's dan ook alles.
Voor de rest is het gewoon allemaal te suf, er is niks interessants, niks 'prikkelends' (ook ouderen kunnen geprikkeld worden). Waarom zou je in vredesnaam trouwens een site van zo'n omroep bezoeken? Het enige wat ik mij kan voorstellen wat dat betreft is dat je sites van bijv. de Keuringsdienst van Waarde bezoekt, omdat daar nuttige en bruikbare informatie op staat.
Maar goed om te lezen dat je nu kon gapen zonder dat het zeer deedquote:Op maandag 25 september 2006 17:14 schreef Sebasser het volgende:
Bwhehe, ik was net bij de specsavers voor lenscontrole eh.
En daar zat een vrouw van een jaar of 21..
En ik had een kleine loopneus omdat ik net mijn lenzen in had gedaan, en dan krijg ik vaak wat tranen en een loopneus van een paar minuten.
En elke keer als ik mijn neus zo ophaalde ging zij precies hetzelfde doen.
En bijna elke keer precies na een seconde of 5
Bwhehe, toen heb ik het even gestopt, en toen deed zij ook niks meer
Toen ging ik ff met mijn voet tikken op de vloer, en zij deed precies hetzelfde
Toen ging ik gapen, en toen moesten al die mensen gapen en niet zij alleen..
Bwhehe, toen pakte ik iets om mee te spelen, en toen ging zij met haar spits frummelen
Bwhehehe, Wat heb ik een lol gehad![]()
Het was een 'test' gaap.quote:Op maandag 25 september 2006 17:15 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar goed om te lezen dat je nu kon gapen zonder dat het zeer deed![]()
oh, je zat gewoon te simulerenquote:Op maandag 25 september 2006 17:16 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Het was een 'test' gaap.
Ik heb het voorzover ik weet alleen als ik een 'echte' gaap heb.
Ja, kijken hoever ze zou gaan met haar dwangmatige nadoe gedrag.quote:Op maandag 25 september 2006 17:18 schreef Stroekie het volgende:
[..]
oh, je zat gewoon te simulerenen haar een beetje uit d'r tent te lokken
Ja, kijken hoever ze zou gaan met haar dwangmatige nadoe gedrag.quote:Op maandag 25 september 2006 17:18 schreef Stroekie het volgende:
[..]
oh, je zat gewoon te simulerenen haar een beetje uit d'r tent te lokken
na-apenquote:Op maandag 25 september 2006 17:21 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ja, kijken hoever ze zou gaan met haar dwangmatige nadoe gedrag.
Hoe noemen ze zoiets ?
Juist, en dus hadden ze zelf ook wel de conclusie kunnen trekken dat daarmee hun pagina minder vaak bezocht wordt. (en dan nog, is 't erg?)quote:Op maandag 25 september 2006 17:11 schreef Stroekie het volgende:
[..]
juist de KRO mist gewoon sprankelnde programma's die mensen aanspreken
dus ja niet populistisch maar meer actief voor subgroepen en minderheden
maar blijkbaar willen ze hun sociale gezicht tonen en hiervoor een stage opdracht beschikbaar stellenquote:Op maandag 25 september 2006 17:23 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Juist, en dus hadden ze zelf ook wel de conclusie kunnen trekken dat daarmee hun pagina minder vaak bezocht wordt. (en dan nog, is 't erg?)
Als de publieke zender commericeel gaan zouden er geen publieke zenders meer zijn.quote:Op maandag 25 september 2006 17:29 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar blijkbaar willen ze hun sociale gezicht tonen en hiervoor een stage opdracht beschikbaar stellen
Maar ik zou het als stagiair volgens mij al heel snel als een vorm van werkverschaffing zien ja
In inderdaad het gaat bij de publieke omroepen toch juist om de pluriformiteit en niet om de kijkcijfers alleen,? want als ze ook daar inter alleen maar de kijkcijfers hanteren dan kunnen ze net zo goed ook gewoom commericeel gaan
Het is denk ik een illusie om te denken dat het bij de publieke omroep niet om de kijkcijfers gaat.quote:Op maandag 25 september 2006 17:29 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar blijkbaar willen ze hun sociale gezicht tonen en hiervoor een stage opdracht beschikbaar stellen
Maar ik zou het als stagiair volgens mij al heel snel als een vorm van werkverschaffing zien ja
In inderdaad het gaat bij de publieke omroepen toch juist om de pluriformiteit en niet om de kijkcijfers alleen,? want als ze ook daar inter alleen maar de kijkcijfers hanteren dan kunnen ze net zo goed ook gewoom commericeel gaan
Maar heb jij ondertussen wel een paar mogelijk interessante stageopdrachten uit die stapel weten te filteren?quote:Op maandag 25 september 2006 18:02 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Het is ook 'n beetje het als 'n kip zonder kop per sé online moeten zijn. Ik werkte me vanmiddag door 'n lading van ICT stagevacatures, waarvan 90% voor webdesign waren. Ja, men had niet de moeite getroost om informatica, bedrijfskundige informatica en technische informatica uit elkaar te halen, omdat misschien een student informatica wellicht wel een bedrijfskundige of technische stage zou willen (of vice versa).
Mensen die niet weten wat ze willen, bah
Nou, ja, wel wat, maar ik kan niet echt zeggen da'k tevreden ben. Nu ja, morgen verder..quote:Op maandag 25 september 2006 19:00 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar heb jij ondertussen wel een paar mogelijk interessante stageopdrachten uit die stapel weten te filteren?
Whelp! *rent weg* ,quote:Op maandag 25 september 2006 19:10 schreef vanitasvanitatumeto... het volgende:
[..]
Nou, ja, wel wat, maar ik kan niet echt zeggen da'k tevreden ben. Nu ja, morgen verder..
Maar trefwoordjes als 'embedded' en 'PLC' deden wonderen.![]()
Waar haal jij die stagezooi vandaan ?quote:Op maandag 25 september 2006 18:02 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Het is ook 'n beetje het als 'n kip zonder kop per sé online moeten zijn. Ik werkte me vanmiddag door 'n lading van ICT stagevacatures, waarvan 90% voor webdesign waren. Ja, men had niet de moeite getroost om informatica, bedrijfskundige informatica en technische informatica uit elkaar te halen, omdat misschien een student informatica wellicht wel een bedrijfskundige of technische stage zou willen (of vice versa).
Mensen die niet weten wat ze willen, bah
Moet ik ons intraweb nog eens voor je nakijken ?quote:Op maandag 25 september 2006 19:10 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Nou, ja, wel wat, maar ik kan niet echt zeggen da'k tevreden ben. Nu ja, morgen verder..
Maar trefwoordjes als 'embedded' en 'PLC' deden wonderen.![]()
PLC'squote:Op maandag 25 september 2006 19:13 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Whelp! *rent weg* ,.
Respect voor mensen die het kunnen maar ik heb er trauma's van,.
Eh, op de site van de opleiding. En ik zocht ook nog wat in die categorie op bijv. monsterboard.nl, maar meer om adressen te verkrijgen en kijken of er misschien interesse is voor een stagiair.quote:Op maandag 25 september 2006 19:13 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Waar haal jij die stagezooi vandaan ?
Ik zoek ook iets namelijk.
Oh, als je zo vriendelijk zou willen zijn, zou ik je zeer dankbaar zijnquote:Op maandag 25 september 2006 19:13 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Moet ik ons intraweb nog eens voor je nakijken ?
Ach als je het leuk vind,quote:Op maandag 25 september 2006 19:20 schreef vanitasvanitatumeto... het volgende:
[..]
PLC's
Het kost even moeite om er in te komen, maar daarna ben je verslaafd
Maar liever nog IC's, minicomputertjes geheel naar jouw hand zetten
Nu ja, ik vond 't eerst ook maar vaag, maar ik wilde per se programmeren, en toen raadde men mij technisch informatica aan, en toen heb ik dus even doorgezet en ik kan niet zeggen da'k er spijt van hebquote:
Ik kom zo 1 2 3 alleen maar vacatures tegen en niets over stage. Maar wellicht kan je ze bellen om te zien wat de mogelijkheden zijnquote:Op maandag 25 september 2006 19:25 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Oh, als je zo vriendelijk zou willen zijn, zou ik zeer dankbaar zijn
peuzel smakelijk danquote:Op maandag 25 september 2006 19:36 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
En nu ga ik even een kebabje ophalen en oppeuzelen.
Ja, het leven is me toch heerlijk.quote:Op maandag 25 september 2006 22:32 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
ik ook. Nog 10 min ofzo en dan lekker![]()
Ghegeh, het gaat dan ook over Sebasser en Zwaffeel,quote:Op dinsdag 26 september 2006 12:50 schreef Stroekie het volgende:
Zo en dit topic komt wel erg tergend langzaam en strompelend naar z'n einde toe zeg![]()
uhuquote:
quote:Op dinsdag 26 september 2006 15:51 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
uhuMM moet a.s vrijdag draaien enzo. Dus ik zat een te checken welke feesten er zijn... blijkt dat zn "vrienden" een fright night feest organiseren. iedereen mag/moet draaien behalve MM
die staat niet in de line-up. Naaistreken
En dat omdat hij uit de DJ groep is gestaptquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |