Dat kan je nooit zo tegen Brad zeggen...quote:Op zondag 24 september 2006 01:42 schreef wonderer het volgende:
Dus...
En? Hoe vond je 'm?quote:Op zaterdag 23 september 2006 19:25 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ik ga de fokloze avond trachten te vullen met Spring, Summer Fall, Winter and Spring![]()
Hij zit nog in het doosjequote:Op zondag 24 september 2006 15:50 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
En? Hoe vond je 'm?
quote:Op zondag 24 september 2006 15:56 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Hij zit nog in het doosje![]()
ik ben gisteren te lang blijven hangen op www.uitzending gemist en heb wat oude afleveringen van Paul de Leeuw gekeken![]()
Nee niet slaan, ik heb juist je goede raad opgevolgd en de film bewaard tot een moment dat ik hem dus echt in alle rust kan gaan bekijkenquote:
"So..."quote:Op zondag 24 september 2006 15:49 schreef vanitasvanitatumet... het volgende:
[..]
Dat kan je nooit zo tegen Brad zeggen...
Lijkt me best lastig om al die kleine cultuurafhankelijke dingetjes niet te kunnen delen met je partner. Zeg maar..
sorry hoor maar wat een domme postquote:Op zondag 24 september 2006 16:10 schreef Sitethief het volgende:
Oké dit topic mag van mij de 'eer' hebben om deze post te bevatten. Ik ben het zat er geheimzinnig over te 'moeten' doen, vooral ook omdat ik er totaal geen problemen mee heb en als anderen er problemen mee hebben me dat eerlijkgezegd aan mijn reet kan roesten.
Ik ben Biseksueel.
Zo, nu op naar de volgende stap,.
Ik denk trouwens dat er hier in dit topic niemand geschokt/verbaasd is,, maar mochten er lurkers/vrienden/klasgenoten/kennisen zijn die dat wel zijn, mijn msn staat aan!
.
Lets not make this bigger then it is,.
En ja ik was die persoon die vandaag over Utrecht Centraal liep met een sQeeze en een Winq in mijn handen,,
.
Maar hoe vertaal je "surogaat" als in "surogaat" vader/broer .quote:
Ehm? Ik respecteer je mening maar kan je het ook even aan me uitleggen?quote:Op zondag 24 september 2006 16:53 schreef liefie_ het volgende:
[..]
sorry hoor maar wat een domme post
als iets aanleiding is om dom te doen over je geaardheid is het zo'n soort post wel
maja
http://dictionary.reference.com/search?r=2&q=surrogatequote:Op zondag 24 september 2006 16:54 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Maar hoe vertaal je "surogaat" als in "surogaat" vader/broer .
Probeer er al een tijdje achter te komen....
omdat je het zomaar out of the blue hier dropt en het ook niet echt presenteert als iets wat geen big deal isquote:Op zondag 24 september 2006 16:58 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Ehm? Ik respecteer je mening maar kan je het ook even aan me uitleggen?
Zomaar out of the blue, nee hoor, veel mensen hier wisten het al omdat ik het ze persoonlijk heb verteld. En tja, ik presenteer het mischien verkeerd ja, maar hoe had ik het dan moeten doen?quote:Op zondag 24 september 2006 17:04 schreef liefie_ het volgende:
[..]
omdat je het zomaar out of the blue hier dropt en het ook niet echt presenteert als iets wat geen big deal is
Oe bedankt wonderer, ik was weer eens lui hoor,quote:Op zondag 24 september 2006 17:02 schreef wonderer het volgende:
[..]
http://dictionary.reference.com/search?r=2&q=surrogate
met out of the blue bedoel ik: het ging er helemaal niet overquote:Op zondag 24 september 2006 17:09 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Zomaar out of the blue, nee hoor, veel mensen hier wisten het al omdat ik het ze persoonlijk heb verteld. En tja, ik presenteer het mischien verkeerd ja, maar hoe had ik het dan moeten doen?
als jij niet wil dat er een big deal van gemaakt word lijkt het mij wat logischer jaquote:Op zondag 24 september 2006 17:21 schreef Sitethief het volgende:
Zal wel aan mij liggen dat ik er niks van snap, had ik dan moeten wachten tot dat het over bi zijn gaat en dan heel kort zeggen, o trouwens, ik ben bi.
laat ook maar, gooi ik mijn ziel op internet........
Dat hoef je niet met een hoofdletter te schrijven, hoor.quote:
stel je niet zo aan zegquote:Op zondag 24 september 2006 17:46 schreef Sitethief het volgende:
Zo, zinnetje geschrapt, het is nl. voor mij wel een "big deal" . Niet tegenover jullie, maar wel omdat dit openbaar is.
Maar ik kijk voortaan wel uit wat ik post, blijkbaar stellen mensen mijn eerlijkheid niet op prijs............
Ja, maar je weet dat 1+1=2. Je gaf zelf al aan dat je ooit iets gehad hebt met een jongen, en je hebt nu een vriendin.quote:Op zondag 24 september 2006 17:56 schreef Sitethief het volgende:
Ik ben helemaal niet goed in subtiliteiten, en dingen die niet duidelijk gecommuniceerd worden.
Gheghe, als jij je beter voelt door op pikken te trappen,quote:Op zondag 24 september 2006 17:58 schreef liefie_ het volgende:
[..]
stel je niet zo aan zeg
heb ik je op je pik getrapt?
wen er maar aan
Wow, je weet meer dan ik??quote:Op zondag 24 september 2006 18:02 schreef vanitasvanitatumeto... het volgende:
[..]
Ja, maar je weet dat 1+1=2. Je gaf zelf al aan dat je ooit iets gehad hebt met een jongen,
Bedankt,quote:en je hebt nu een vriendin.(waarvoor proficiat nog)
wat draai je dingen toch om zegquote:Op zondag 24 september 2006 18:06 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Gheghe, als jij je beter voelt door op pikken te trappen,.
Kom dan wel ff bij me langs graag, maken we er meteen een bitchfight van.
M.J.F. Everts
Fioringras 51
8043 KB
ZWOLLE
why?quote:Op zondag 24 september 2006 20:12 schreef Zwaffel het volgende:
gezellig hier
bijna net zo gezellig als hier thuishey,even een vraagje. Wie rookt er hier in dit topic? Die wil ik even wat vragen als dat mag
ik irriteerde me aan hemquote:Op zondag 24 september 2006 20:11 schreef NanKing het volgende:
Liefie_ en Sitethief, ik denk dat jullie allebei een beetje te heftig reageren.
Voor Sitethief was het waarschijnlijk een hele stap om iets als dat te posten, ook al is het zo out of the blue.
Liefie heeft in principe gelijk dat het no big deal is, vooral hier eigenlijk, en Sitethief schiet gelijk in de verdediging wat nergens voor nodig is.
Als jij zonder sigaretten zit he? En je bent te lui om naar de winkel te gaan. En niemand wil voor je heen, ga je dan ook peuken die je al half hebt opgerookt buiten van de grond rapen en er opnieuw een sigaret van draaien?quote:
voel de liefdequote:Op zondag 24 september 2006 20:14 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik irriteerde me aan hem
bijna altijd maja dit keer kon ik het niet laten natuurlijk![]()
gelukkig is dat me nog nooit overkomen hahaquote:Op zondag 24 september 2006 20:14 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
Als jij zonder sigaretten zit he? En je bent te lui om naar de winkel te gaan. En niemand wil voor je heen, ga je dan ook peuken die je al half hebt opgerookt buiten van de grond rapen en er opnieuw een sigaret van draaien?
.
Ik heb nog wel enige waardigheid, dus neequote:Op zondag 24 september 2006 20:14 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
Als jij zonder sigaretten zit he? En je bent te lui om naar de winkel te gaan. En niemand wil voor je heen, ga je dan ook peuken die je al half hebt opgerookt buiten van de grond rapen en er opnieuw een sigaret van draaien?
.
oke,dus niet alle rokers zijn zo sneuquote:Op zondag 24 september 2006 20:18 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik heb nog wel enige waardigheid, dus nee.
Het komt soms voor dat ik geen peuken meer heb dan ga ik 's ochtends vroeg halen.
Of naar de avondwinkel.
Wie doet dat dan wel?quote:Op zondag 24 september 2006 20:22 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
oke,dus niet alle rokers zijn zo sneu
Wij roken beide niet.quote:
kom maar op met de vragenquote:Op zondag 24 september 2006 20:12 schreef Zwaffel het volgende:
gezellig hier
bijna net zo gezellig als hier thuishey,even een vraagje. Wie rookt er hier in dit topic? Die wil ik even wat vragen als dat mag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |