out of the blue, wanneer kan ik het dan zeggen?quote:Op zondag 24 september 2006 20:11 schreef NanKing het volgende:
Liefie_ en Sitethief, ik denk dat jullie allebei een beetje te heftig reageren.
Voor Sitethief was het waarschijnlijk een hele stap om iets als dat te posten, ook al is het zo out of the blue.
No big deal? Er zitten klasgenoten en familieleden op Fok!, en die lezen ook mijn posts en topics.... Ik nam gewoon het risiko dat bijv. mijn ouders het te horen krijgen, 50% kans dat ik dan een hele hoop dingen kan vergeten, ze zijn streng katholiek en ze vinden dit een "ziekte" , ik woon nog gewoon thuis. Het betekent dus heel wat dat ik het hier durf te posten, en ik post het juist hier omdat ik van deze reeks en de mensen hier ben gaan houden. Het mag voor anderen dan geen big deal zijn, dat is het dus voor mij wel.quote:Liefie heeft in principe gelijk dat het no big deal is, vooral hier eigenlijk, en Sitethief schiet gelijk in de verdediging wat nergens voor nodig is.
Ik hoor liever out of the blue dat iemand bi is dan dat iemand zich aan me ergert, eigenlijk.quote:Op zondag 24 september 2006 21:08 schreef liefie_ het volgende:
waarom moet ik het zeggen als ik me aan je irriteer
als ik dat bij iedereen meot doen op fok is het een dagtaak maja
en dat je nu zo dramatisch doet helpt je niet bepaald maar toch
Jij bent hier degene die er een drama van maakt. Lighten up, je aan iedereen ergeren kost alleen maar energie.quote:Op zondag 24 september 2006 21:34 schreef liefie_ het volgende:
~diepe zucht~
ik erger me altijd aan hem zoals aan zoveel mensen en ik zie het niet als mijn taak om dat aan iedereen mede te delen
mede omdat elk mens zich wel aan wat anders irriteerd en mensen die ik vreselijk dom vind misschien wel aanbid worden door andere
het enige waar ik wat van zei is dat als hij zijn biheid wil presenteren als no big deal hij er niet zo dramatisch over moet doen omdat het dan voor anderen juist een big deal word
godsamme stel drama queens
sorry hoor
ik leg alleen uit wat hij niet wil snappenquote:Op zondag 24 september 2006 21:59 schreef wonderer het volgende:
[..]
Jij bent hier degene die er een drama van maakt. Lighten up, je aan iedereen ergeren kost alleen maar energie.
"godsamme stel drama queens" hoort daar echt bij ja...quote:Op zondag 24 september 2006 22:05 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik leg alleen uit wat hij niet wil snappen
Kapotski,quote:Op zondag 24 september 2006 22:36 schreef liefie_ het volgende:
ik kan niet in mn fobo trouwens...
ben ik de enige of is ie gewoon kapot of zo?
half stuk geloof ikquote:Op zondag 24 september 2006 22:36 schreef liefie_ het volgende:
ik kan niet in mn fobo trouwens...
ben ik de enige of is ie gewoon kapot of zo?
ik heb geen pikquote:Op zondag 24 september 2006 22:40 schreef wonderer het volgende:
[..]
"godsamme stel drama queens" hoort daar echt bij ja...
Jij bent net zo snel op je pik getrapt als hij.
Dat vond ik juist het grote pluspunt van het L topic ten opzichte van het H topicquote:Op zondag 24 september 2006 21:34 schreef liefie_ het volgende:
godsamme stel drama queens
sorry hoor
Ja, precies.quote:Op zondag 24 september 2006 22:49 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Dat vond ik juist het grote pluspunt van het L topic ten opzichte van het H topic
hier heerste respect voor elkaar en werden mensen niet tot op hun schoenveters afgebrand als ze eens een afwijkende mening hadden
en dat is wat ik er zo onrealistisch aan vondquote:Op zondag 24 september 2006 22:49 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Dat vond ik juist het grote pluspunt van het L topic ten opzichte van het H topic
hier heerste respect voor elkaar en werden mensen niet tot op hun schoenveters afgebrand als ze eens een afwijkende mening hadden
dat heb ik toch ook gezegd?quote:Op zondag 24 september 2006 22:50 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ja, precies.
Het is niet dat je hier je mening niet mag uiten of weet ik 't wat. Maar wat heeft dit voor nut?
Er zijn zoveel mensen die ik niet mag, daar tegen over staan weer tig mensen die mij niet mogen, nou fijn enzo.
En omdat jij dat vindt, ga je maar vast je best doen om het stuk te maken?quote:Op zondag 24 september 2006 22:51 schreef liefie_ het volgende:
[..]
en dat is wat ik er zo onrealistisch aan vond
alsof dat nog een half jaar zou blijven bestaan
dit bedoel ik dus met dramaquote:Op zondag 24 september 2006 22:56 schreef wonderer het volgende:
[..]
En omdat jij dat vindt, ga je maar vast je best doen om het stuk te maken?
daar was geen enkele garantie voor beschikbaar, maar dan kunnen we dat nog wel steeds nastrevenquote:Op zondag 24 september 2006 22:51 schreef liefie_ het volgende:
[..]
en dat is wat ik er zo onrealistisch aan vond
alsof dat nog een half jaar zou blijven bestaan
godsamme zeg doe nou niet net alsof ik de lieve vrede heb verstoordquote:Op zondag 24 september 2006 23:01 schreef Stroekie het volgende:
[..]
daar was geen enkele garantie voor beschikbaar, maar dan kunnen we dat nog wel steeds nastreven
een beetje idealistisch mag je toch nog wel zijn ?
dan doen we morgen gewoon weer lief tegen elkaarquote:Op zondag 24 september 2006 23:05 schreef liefie_ het volgende:
morgen is alles overgewaait en is de heilige vrede vanzelf weer terug hoor
Hey, de wijzen zijn verhuist, vroeger kwamen die uit het oosten, maar nu vanuit dit punt in Nederland dus uit het noordenquote:Op zondag 24 september 2006 23:12 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Hoe klein is onze perceptie, en hoe groot is onze belevingswereld...
Laten we zeggen dat wijsheid komt van daar waar de kopjes thee gedronken worden.quote:Op zondag 24 september 2006 23:15 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Hey, de wijzen zijn verhuist, vroeger kwamen die uit het oosten, maar nu vanuit dit punt in Nederland dus uit het noorden![]()
Nee joh, geen slotje hier op het topicquote:Op zondag 24 september 2006 23:19 schreef NanKing het volgende:
Opgelost, slotje.
post door slotjequote:Op zondag 24 september 2006 23:20 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nee joh, geen slotje hier op het topic
alleen om het onderlinge gekibbel![]()
Welk slotje?quote:
Lockpicken in Thiefquote:Op zondag 24 september 2006 23:52 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zou ik nu ook magische krachten hebben en door dit slotje heen kunnen posten![]()
nou dan ga ik wel slapen hoorquote:Op zondag 24 september 2006 23:56 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Lockpicken in Thief
[afbeelding]
Hey vanitas, je moest eens een lijstje met films/muziek/boeken voor mij en Stroekie maken, jij weet altijd goeie dingen aan te raden,quote:
Tis nu allemaal weer goed dus,quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |