quote:
Hallo naar de generaal van de Bourgondische Harnassen Brigadequote:Op maandag 25 september 2006 10:09 schreef Sitethief het volgende:
[..],
Hey Stroekie, Zwaffel en Alicey ,
.
Hoi,quote:Op maandag 25 september 2006 10:19 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Hallo naar de generaal van de Bourgondische Harnassen Brigade![]()
wat een lelijke tattooquote:Op maandag 25 september 2006 10:40 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Hoi,.
Ben je nog steeds behang? Want dan hang je sinds kort naast hem ,.
Nou zo iets mag best mijn buurman zijn hoorquote:Op maandag 25 september 2006 10:40 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Hoi,.
Eh, dank voor 't complimentquote:Op maandag 25 september 2006 00:50 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Hey vanitas, je moest eens een lijstje met films/muziek/boeken voor mij en Stroekie maken, jij weet altijd goeie dingen aan te raden,.
Oeh!quote:Op maandag 25 september 2006 10:40 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Hoi,.
Nou ik wil best een stukje inschikken hoor, komt jij gewoon aan de andere kant naast hem ook als behang aan de muur hangenquote:
Ze heeft nog geen nieuwe sigaretten ?quote:Op maandag 25 september 2006 12:48 schreef Zwaffel het volgende:
volgens mij is mn ma flink overspannen
Ooh jawelquote:Op maandag 25 september 2006 12:56 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ze heeft nog geen nieuwe sigaretten ?
en heb je dan wel steun aan je vader, of is hij juist bang om de conforntatei met je moeder aan te gaan?quote:Op maandag 25 september 2006 13:07 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
Ooh jawelze heeft mn vader beveelt om die te halen
Mn vader en mn moeder liggen echt zooooooooo met elkaar overhoop. En het gaat werkelijk nergens over![]()
Overigens is het nooit mn moeders schuldmn vader of ik hebben het altijd gedaan
![]()
Nou,als mn moeder op bed ligt (zoals gisteren. Ik weet niet of je dat hele treinverhaal hebt gevolgt. Maar nu is het dus geloof ik zo dat ik wel int donker mag.Maar papa moet me uit zwolle halen zoiets) dan heeft mn vader het grootste woord. Dat mens spoort niet,ze moet je niet behandelen als een baby, je kan best alleen int donker reizen. Alleen zodra moeders erbij is of erachter komt heeft hij het of nooit gezegd,of hij draait opeen s180 graden en gaat mee met het standpunt van moeders. Kortom hijs bangquote:Op maandag 25 september 2006 13:14 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en heb je dan wel steun aan je vader, of is hij juist bang om de conforntatei met je moeder aan te gaan?
Of laten jullie haar maar betijen en proberen haar opmerkingen te negeren ?
Arme Zwaffel, dat is dus geen fijne stabiele thuis situatie zo voor jequote:Op maandag 25 september 2006 13:24 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
Nou,als mn moeder op bed ligt (zoals gisteren. Ik weet niet of je dat hele treinverhaal hebt gevolgt. Maar nu is het dus geloof ik zo dat ik wel int donker mag.Maar papa moet me uit zwolle halen zoiets) dan heeft mn vader het grootste woord. Dat mens spoort niet,ze moet je niet behandelen als een baby, je kan best alleen int donker reizen. Alleen zodra moeders erbij is of erachter komt heeft hij het of nooit gezegd,of hij draait opeen s180 graden en gaat mee met het standpunt van moeders. Kortom hijs bang
En ja,we doen beide. Ik ga meestal de confrontatie aan. Vaders laat zich alles naar zn hoofd gooien (zowel letterlijk als figuurlijk) en doet er weinig aan.
Ik kwam vanmorgen op en ik hoorde dat paps haar had laten lopen een stukhij was het zat en was met de auto weggereden
later heeft ie haar toch maar opgehaalt
ze waren vanmorgen om 04:30 al bezig
Jezus,quote:Op maandag 25 september 2006 13:24 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
Nou,als mn moeder op bed ligt (zoals gisteren. Ik weet niet of je dat hele treinverhaal hebt gevolgt. Maar nu is het dus geloof ik zo dat ik wel int donker mag.Maar papa moet me uit zwolle halen zoiets) dan heeft mn vader het grootste woord. Dat mens spoort niet,ze moet je niet behandelen als een baby, je kan best alleen int donker reizen. Alleen zodra moeders erbij is of erachter komt heeft hij het of nooit gezegd,of hij draait opeen s180 graden en gaat mee met het standpunt van moeders. Kortom hijs bang
En ja,we doen beide. Ik ga meestal de confrontatie aan. Vaders laat zich alles naar zn hoofd gooien (zowel letterlijk als figuurlijk) en doet er weinig aan.
Ik kwam vanmorgen op en ik hoorde dat paps haar had laten lopen een stukhij was het zat en was met de auto weggereden
later heeft ie haar toch maar opgehaalt
ze waren vanmorgen om 04:30 al bezig
mhaw,ik ben het wel gewendquote:Op maandag 25 september 2006 13:26 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Arme Zwaffel, dat is dus geen fijne stabiele thuis situatie zo voor je
Ik kan hun wel in 1 minuut de waarheid vertellen, maar ik vraag me af of ze dat wel zo leuk zullen vindenquote:KRO Hilversum
KRO_stage_aanbieding.doc (28 Kb)
(16/12/2005) Onderzoek naar de bezoekscijfers van de KRO in relatie tot die van de andere omroepverenigingen.
KRO groeit online, maar heeft cijfermatig nog een achterstand bij omroepen als de VARA en de TROS. We willen graag weten hoe dat komt. Plaatsen we onze tellers wel goed, zijn we makkelijk genoeg te vinden via zoekmachines e.d., weten we bezoekers niet lang genoeg vast te houden? Opdracht nog nader te specificeren in overleg.
Laat ze die cijfers nog eens opnieuw meten als Boer zoekt vrouw bijna is afgelopen, dan zul je zien dat er veel meer bezoekers zijn. En verder is de doelgroep van de katholieken toch ook wel een beetje de oudere nederlander, dus die is nog niet zo thuis op Internetquote:Op maandag 25 september 2006 14:33 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
En toen was ik een stageplaats aan het zoeken, kom ik dit tegen:
[..]
Ik kan hun wel in 1 minuut de waarheid vertellen, maar ik vraag me af of ze dat wel zo leuk zullen vinden
zeg, na het horizontaal Lambada dansen van afgelopen vrijdag hoeven jullie je toch niet meer aan elkaar voor te stellenquote:
DAT had ik nou niet verwacht.quote:Op maandag 25 september 2006 14:41 schreef NanKing het volgende:
Je moeder.
Ik ben zo onvoorspelbaarquote:Op maandag 25 september 2006 16:09 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
DAT had ik nou niet verwacht.
wat is er mis met een boterham met tevredenheidquote:Op maandag 25 september 2006 16:57 schreef Zwaffel het volgende:
zooo dat was het avond eten
nu heb ik zin in een mcchicken
A: De TROS en de VARA zijn 'populistischer'quote:Op maandag 25 september 2006 14:37 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Laat ze die cijfers nog eens opnieuw meten als Boer zoekt vrouw bijna is afgelopen, dan zul je zien dat er veel meer bezoekers zijn. En verder is de doelgroep van de katholieken toch ook wel een beetje de oudere nederlander, dus die is nog niet zo thuis op Internet
Ik las "My mama is Jack Bauer"quote:Op maandag 25 september 2006 15:16 schreef Stroekie het volgende:
@ Joost
my mame is Jack Bauer, I'm a federal agent at CTU Los Angelos
juist de KRO mist gewoon sprankelnde programma's die mensen aansprekenquote:Op maandag 25 september 2006 17:07 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
A: De TROS en de VARA zijn 'populistischer'
B: De KRO moet het idd. hebben van Boer zoekt vrouw, maar da's dan ook alles.
Voor de rest is het gewoon allemaal te suf, er is niks interessants, niks 'prikkelends' (ook ouderen kunnen geprikkeld worden). Waarom zou je in vredesnaam trouwens een site van zo'n omroep bezoeken? Het enige wat ik mij kan voorstellen wat dat betreft is dat je sites van bijv. de Keuringsdienst van Waarde bezoekt, omdat daar nuttige en bruikbare informatie op staat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |