Afdrogen heeft geen zin, ze was immers een waterval.quote:Op vrijdag 22 september 2006 22:07 schreef Stroekie het volgende:
[..]
moet jij nu niet aanbieden om haar rug in te zepen, of te helpen met afdrogen![]()
quote:Op vrijdag 22 september 2006 22:09 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Afdrogen heeft geen zin, ze was immers een waterval.
jawel,zometeen geile nuecksex. En niet met sebasserquote:Op vrijdag 22 september 2006 22:17 schreef wonderer het volgende:
Zo hee. Hebben jullie niks te doen?
Nee hoor, ik heb zo wel een gaatje in mijn agenda.quote:Op vrijdag 22 september 2006 22:20 schreef wonderer het volgende:
Hm. Daar moet ik nog even op wachten.
ga je nu al vreemd?quote:Op vrijdag 22 september 2006 22:22 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb zo wel een gaatje in mijn agenda.
Nou nou, stoer hoor.quote:Op vrijdag 22 september 2006 22:19 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
jawel,zometeen geile nuecksex. En niet met sebasser
tis een hele opluchtingquote:Op vrijdag 22 september 2006 22:22 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Nou nou, stoer hoor.
een keer geen sex met mij hebben...
En je gaat zo dat gaatje neuken?quote:Op vrijdag 22 september 2006 22:22 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb zo wel een gaatje in mijn agenda.
quote:Op vrijdag 22 september 2006 22:26 schreef wonderer het volgende:
[..]
En je gaat zo dat gaatje neuken?
Bwhehe, die springen elkaar bij binnenkomst meteen om de nek.quote:
Ja de volgende keer verwijzen we Sebagger en Zwaffel gewoon door naar MSNquote:Op vrijdag 22 september 2006 22:57 schreef Twisted_fok het volgende:
Jezus, ik let even niet op en jullie zijn weer 65 delen verder.
Nee hoor.quote:Op vrijdag 22 september 2006 22:58 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja de volgende keer verwijzen we Sebagger en Zwaffel gewoon door naar MSN![]()
Goed plan.quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:00 schreef Twisted_fok het volgende:
Laat ze idd maar geile seks hebben.
Stinkt het ook?quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:01 schreef Sebasser het volgende:
Pfft, ik trek mijn sokken uit.
en dat had ik eerder moeten doen.
Men, dat gaat jeuken op een of andere manier.
Even ruiken, ..quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:03 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Stinkt het ook?
Want dan heb ik wel medelijden met je.
Waarom deed je je schoenen niet eerder uit dan?quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:07 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Even ruiken, ..
Nee, stinkt niet.
Maar goed, deze sokken zijn nogal irritant.
Ik heb dan ook al vanaf half 10 smorgens mijn schoenen aan gehad..
Sneakers..
Omdat ik lui benquote:Op vrijdag 22 september 2006 23:21 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Waarom deed je je schoenen niet eerder uit dan?
Nooit gedacht dat ik zulke lame dingen aan iemand zou vragen.!
Wel goed leven, geen lesbeau. Mag dat ook?quote:Op zaterdag 23 september 2006 02:37 schreef Roosjedoosje het volgende:
zijn er nog lesbeaus van het goede leven hier?
Vast wel, want ik ben immers ook geen lesbeau.quote:Op zaterdag 23 september 2006 03:21 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wel goed leven, geen lesbeau. Mag dat ook?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |