Monique kan wel lachen om het feit dat Egbert voor lul werd gezet door BB met die grote briefquote:Op vrijdag 22 september 2006 22:46 schreef mspoez het volgende:
laamaarzeggen weetje...en ja, dat je denkt van weetje...
mo en tijn hebben een boeiende conversatie
quote:Op vrijdag 22 september 2006 22:49 schreef BeeDee het volgende:
Ik probeer niet te letten op dat "weet je wel" en "la maar zeggen"![]()
De opmerking van de weekquote:Op vrijdag 22 september 2006 22:08 schreef Day het volgende:
Semith tegen E10 over zijn vriendin: Bestaat ze wel?![]()
Hij werd ook erg voor lul gezet door BB hoor met die brief...Geweldigquote:Op vrijdag 22 september 2006 22:47 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Monique kan wel lachen om het feit dat Egbert voor lul werd gezet door BB met die grote brief![]()
![]()
Ik ben het al zo erg gewend... dat ik het niet eens meer hoorquote:Op vrijdag 22 september 2006 22:49 schreef BeeDee het volgende:
Ik probeer niet te letten op dat "weet je wel" en "la maar zeggen"![]()
Hieruit blijkt dat ie het spel ook erg serieus neemt...hij was echt pissed off !quote:Op vrijdag 22 september 2006 22:52 schreef BBoon het volgende:
[..]
Hij werd ook erg voor lul gezet door BB hoor met die brief...Geweldig
Zei ze ook waarom ?quote:Op vrijdag 22 september 2006 22:54 schreef neferhone het volgende:
tijn vindt dat de zusjes worden voor getrokken mo vindt het terrecht;
nee ging lachen maar tijn ging er toch ff over door ze vroeg hoezo was het eigenlijk niet met hem ens maar zei toch mischien is dat wel zoquote:
quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:01 schreef Wishjuh het volgende:
Ze hebben het wel over het goede onderwerp nuThunderdome, Hardcore.. heerlijke muziek
Jep, ligt ws. aan een draadbreuk van het snoertje van haar zenderquote:Op vrijdag 22 september 2006 23:07 schreef Snoet123 het volgende:
Verstaan jullie Mo ook zo slecht???![]()
mocht je hem tegen komen ooit doe hem dan de groetjesquote:Op vrijdag 22 september 2006 23:07 schreef Wishjuh het volgende:
KIJK nu noemt E10 het beste feest wat er is: Defqon 1!!!
Puntje erbij voor E10
ja ze valt steeds een beetje wegquote:Op vrijdag 22 september 2006 23:07 schreef Snoet123 het volgende:
Verstaan jullie Mo ook zo slecht???![]()
"MONIQUE MOET HAAR ZENDER CHECHEN. MONIQUE MOET HAAR ZENDER CHECKEN."quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:08 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Jep, ligt ws. aan een draadbreuk van het snoertje van haar zender
Ze willen het gesprek kennelijk niet verstoren of misschien het risico daardoor lopen dat een paar anderen die nu in de lounge zitten worden getriggerd om naar de woonkamer te gaanquote:Op vrijdag 22 september 2006 23:10 schreef ruby het volgende:
[..]
"MONIQUE MOET HAAR ZENDER CHECHEN. MONIQUE MOET HAAR ZENDER CHECKEN."![]()
ja hilarisch! Ze vertelt het ook zo liefquote:Op vrijdag 22 september 2006 22:47 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Monique kan wel lachen om het feit dat Egbert voor lul werd gezet door BB met die grote brief![]()
![]()
wat wat watquote:Op vrijdag 22 september 2006 23:16 schreef ruby het volgende:
Nee Rik, nu niet terugkrabbelen. Je hebt het nu gezegd.
Ik vind dat ze leuk samen kunnen slap ouwehoeren, heel ongedwongen ergens..toch.quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:15 schreef CartWOman het volgende:
Lief, leuk en grappig gesprek tussen Monique en Tijn.
Die hebben echt steun aan elkaar.![]()
quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:15 schreef CartWOman het volgende:
Lief, leuk en grappig gesprek tussen Monique en Tijn.
Die hebben echt steun aan elkaar.![]()
ja er is duidelijk een goede connectiequote:Op vrijdag 22 september 2006 23:18 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ik vind dat ze leuk samen kunnen slap ouwehoeren, heel ongedwongen ergens..toch.![]()
als ze zich niet als een klein meisje gedraagt wel ja; ze kan het welquote:Op vrijdag 22 september 2006 23:20 schreef BeeDee het volgende:
En trouwens...valt me ineens op dat Monique nu een stuk minder irritant praat.![]()
![]()
komt zo welquote:Op vrijdag 22 september 2006 23:22 schreef CartWOman het volgende:
Precies. Als Tijn down is kan Monique 'm wel weer opbeuren.![]()
Al heel lang geen Etiënne en Sabrina? Hoe is het mogelijk.![]()
Af en toe vervalt ze in het kinderlijke, maar irritant vind ik haar eigenlijk nooit.quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:20 schreef BeeDee het volgende:
En trouwens...valt me ineens op dat Monique nu een stuk minder irritant praat.![]()
![]()
Daar ben ik ook bang voor maar ik wil eigenlijk slapen.quote:
Hij begon over mensen die hun haar drie weken niet wassen en dan van die psoriasiskorsten hebben.quote:
Wel een verademing trouwens, een stuk prettiger om aan te zien !quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:22 schreef CartWOman het volgende:
Precies. Als Tijn down is kan Monique 'm wel weer opbeuren.![]()
Al heel lang geen Etiënne en Sabrina? Hoe is het mogelijk.![]()
heeft een sterke maagquote:Op vrijdag 22 september 2006 23:25 schreef CartWOman het volgende:
WAARSCHUWING
Mo gaat zo een abces uitdrukken bij Janine.![]()
Bij zo'n stortvloed van woorden verlies ik mijn concentratie. Maar zoals ik zei, dat komt door de manier van praten, niet zozeer haar karakter.quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:23 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Af en toe vervalt ze in het kinderlijke, maar irritant vind ik haar eigenlijk nooit.![]()
quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:29 schreef Snoet123 het volgende:
Ik krijg hier ineens rare blikken toegeworpen van mn vriend...
Die zei waar zit jij in godsnaam naar te kijken![]()
![]()
![]()
* zet boxvolume gelijk maar ff wat zachter
Daarom heb ik een koptelefoon van m'n hubbie gekregen.quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:29 schreef Snoet123 het volgende:
![]()
![]()
Ik ook!quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:31 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Daarom heb ik een koptelefoon van m'n hubbie gekregen.![]()
ik gelukkig nog nooit; ziet er niet fijn uitquote:Op vrijdag 22 september 2006 23:31 schreef Day het volgende:
Het is een vreselijke ontsteking. Heb ik ook wel 'ns gehad.
Maar ik heb het open laten snijden.
Heb ik ook, een koptelefoon !quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:31 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Daarom heb ik een koptelefoon van m'n hubbie gekregen.![]()
quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:29 schreef Snoet123 het volgende:
![]()
![]()
Eén of ander abces wordt uitgezogen door Monique.quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:32 schreef Kinga het volgende:
Heeft ze weer ingegroeide haar ofwat?
Beeld is vrij donker in de badkamer.quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:32 schreef ruby het volgende:
Zien jullie dit in details? Mijn beelden zijn namelijk donker dus ik zie niet echt wat er gebeurt.
M'n man ook, was flink groot, dus naar de huisarts die het openmaakte. Hij ging bijna van z'n stokje, m'n stoere vent van bijna 2 meter.quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:31 schreef Day het volgende:
Het is een vreselijke ontsteking. Heb ik ook wel 'ns gehad.
Maar ik heb het open laten snijden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |