Jep, ligt ws. aan een draadbreuk van het snoertje van haar zenderquote:Op vrijdag 22 september 2006 23:07 schreef Snoet123 het volgende:
Verstaan jullie Mo ook zo slecht???![]()
mocht je hem tegen komen ooit doe hem dan de groetjesquote:Op vrijdag 22 september 2006 23:07 schreef Wishjuh het volgende:
KIJK nu noemt E10 het beste feest wat er is: Defqon 1!!!
Puntje erbij voor E10
ja ze valt steeds een beetje wegquote:Op vrijdag 22 september 2006 23:07 schreef Snoet123 het volgende:
Verstaan jullie Mo ook zo slecht???![]()
"MONIQUE MOET HAAR ZENDER CHECHEN. MONIQUE MOET HAAR ZENDER CHECKEN."quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:08 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Jep, ligt ws. aan een draadbreuk van het snoertje van haar zender
Ze willen het gesprek kennelijk niet verstoren of misschien het risico daardoor lopen dat een paar anderen die nu in de lounge zitten worden getriggerd om naar de woonkamer te gaanquote:Op vrijdag 22 september 2006 23:10 schreef ruby het volgende:
[..]
"MONIQUE MOET HAAR ZENDER CHECHEN. MONIQUE MOET HAAR ZENDER CHECKEN."![]()
ja hilarisch! Ze vertelt het ook zo liefquote:Op vrijdag 22 september 2006 22:47 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Monique kan wel lachen om het feit dat Egbert voor lul werd gezet door BB met die grote brief![]()
![]()
wat wat watquote:Op vrijdag 22 september 2006 23:16 schreef ruby het volgende:
Nee Rik, nu niet terugkrabbelen. Je hebt het nu gezegd.
Ik vind dat ze leuk samen kunnen slap ouwehoeren, heel ongedwongen ergens..toch.quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:15 schreef CartWOman het volgende:
Lief, leuk en grappig gesprek tussen Monique en Tijn.
Die hebben echt steun aan elkaar.![]()
quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:15 schreef CartWOman het volgende:
Lief, leuk en grappig gesprek tussen Monique en Tijn.
Die hebben echt steun aan elkaar.![]()
ja er is duidelijk een goede connectiequote:Op vrijdag 22 september 2006 23:18 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ik vind dat ze leuk samen kunnen slap ouwehoeren, heel ongedwongen ergens..toch.![]()
als ze zich niet als een klein meisje gedraagt wel ja; ze kan het welquote:Op vrijdag 22 september 2006 23:20 schreef BeeDee het volgende:
En trouwens...valt me ineens op dat Monique nu een stuk minder irritant praat.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |