Monique kan wel lachen om het feit dat Egbert voor lul werd gezet door BB met die grote briefquote:Op vrijdag 22 september 2006 22:46 schreef mspoez het volgende:
laamaarzeggen weetje...en ja, dat je denkt van weetje...
mo en tijn hebben een boeiende conversatie
quote:Op vrijdag 22 september 2006 22:49 schreef BeeDee het volgende:
Ik probeer niet te letten op dat "weet je wel" en "la maar zeggen"![]()
De opmerking van de weekquote:Op vrijdag 22 september 2006 22:08 schreef Day het volgende:
Semith tegen E10 over zijn vriendin: Bestaat ze wel?![]()
Hij werd ook erg voor lul gezet door BB hoor met die brief...Geweldigquote:Op vrijdag 22 september 2006 22:47 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Monique kan wel lachen om het feit dat Egbert voor lul werd gezet door BB met die grote brief![]()
![]()
Ik ben het al zo erg gewend... dat ik het niet eens meer hoorquote:Op vrijdag 22 september 2006 22:49 schreef BeeDee het volgende:
Ik probeer niet te letten op dat "weet je wel" en "la maar zeggen"![]()
Hieruit blijkt dat ie het spel ook erg serieus neemt...hij was echt pissed off !quote:Op vrijdag 22 september 2006 22:52 schreef BBoon het volgende:
[..]
Hij werd ook erg voor lul gezet door BB hoor met die brief...Geweldig
Zei ze ook waarom ?quote:Op vrijdag 22 september 2006 22:54 schreef neferhone het volgende:
tijn vindt dat de zusjes worden voor getrokken mo vindt het terrecht;
nee ging lachen maar tijn ging er toch ff over door ze vroeg hoezo was het eigenlijk niet met hem ens maar zei toch mischien is dat wel zoquote:
quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:01 schreef Wishjuh het volgende:
Ze hebben het wel over het goede onderwerp nuThunderdome, Hardcore.. heerlijke muziek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |