Lijkt mij ook, maar ik heb er verder geen verstand van.quote:Op vrijdag 22 september 2006 21:42 schreef Inca het volgende:
Wat voor nut heeft het dat je 's avonds krulspelden in draait?
Dan is het de volgende dag er toch weer uit?
Hij is moe ?!quote:Op vrijdag 22 september 2006 22:06 schreef Snoet123 het volgende:
Waarom ligt Tijn al op zn bed?
Ik had eerder op de avond gehoord dat hij zich niet zo lekker voeldequote:Op vrijdag 22 september 2006 22:06 schreef Snoet123 het volgende:
Waarom ligt Tijn al op zn bed?
mischien van de bonen?quote:Op vrijdag 22 september 2006 22:07 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik had eerder op de avond gehoord dat hij zich niet zo lekker voelde
Ahh, het rantsoen begint te werken ? Loopt dat rantsoen nou ook echt een week ? Tot donderdag dus ?quote:Op vrijdag 22 september 2006 22:07 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik had eerder op de avond gehoord dat hij zich niet zo lekker voelde
joh die semih is echt niet achterlijk hoor die heb die onzin al 100 keer eerder gehoordquote:Op vrijdag 22 september 2006 22:08 schreef Day het volgende:
Semith tegen E10 over zijn vriendin: Bestaat ze wel?![]()
Ws. welquote:Op vrijdag 22 september 2006 22:09 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ahh, het rantsoen begint te werken ? Loopt dat rantsoen nou ook echt een week ? Tot donderdag dus ?![]()
Semih maakt heel vaak van die rake opmerkingen, ik mag dat wel !quote:Op vrijdag 22 september 2006 22:09 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
joh die semih is echt niet achterlijk hoor die heb die onzin al 100 keer eerder gehoord![]()
en ik denk dat ie vaak nog zn mond houd momenteel, zwijgen is goud is zijn motto,maar als de laatste 6 dichterbij komen kan je dit echt veel vaker gaan verwachtenquote:Op vrijdag 22 september 2006 22:11 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Semih maakt heel vaak van die rake opmerkingen, ik mag dat wel !![]()
Vraag me alleen af wanneer dan de volgende weekopdracht komt...ws zondag dan en dan gaat het resultaat vanaf volgende week donderdag in.quote:
Ja, je ziet 'm idd soms denken en wijselijk zijn mond houden. Maar ik denk dat ie het ook heel vuil en gemeen zou kunnen spelen. Als ik soms ook opmerkingen tegen Micheline hoor.quote:Op vrijdag 22 september 2006 22:13 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
en ik denk dat ie vaak nog zn mond houd momenteel, zwijgen is goud is zijn motto,maar als de laatste 6 dichterbij komen kan je dit echt veel vaker gaan verwachten![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |