Ja mee eens behalve "zonder dat iemand die leest of hoort", het is toch de bedoeling van BB dat we alles mogen meeluisteren. Tenminste bij BB1 konden we de gesprekken van de DKB meekijken...ouwe goede tijdenquote:Op vrijdag 22 september 2006 20:19 schreef Verida het volgende:
het is meer bedoeld als in "dagboek" een schriftje oid waar je je geheimen kwijtkunt zonder dat iemand die leest of hoort. Hummie schijnt daarin een heel goed en lief en luisterend oor te zijn
Het liplezen was nog nooit zo populair....quote:Op vrijdag 22 september 2006 20:28 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Ja mee eens behalve "zonder dat iemand die leest of hoort", het is toch de bedoeling van BB dat we alles mogen meeluisteren. Tenminste bij BB1 konden we de gesprekken van de DKB meekijken...ouwe goede tijden
Op TV, ja, op de streams niet.... of was dat in latere BB's ?quote:Op vrijdag 22 september 2006 20:32 schreef Myriam1978 het volgende:
we konden toch ook alles horen?
Om 21:35u. Dan zijn de bonen verteerd.quote:Op vrijdag 22 september 2006 20:35 schreef Myriam1978 het volgende:
Maar wanneer gaat de telefoon btw?
Daar wachten we al weken op !quote:Op vrijdag 22 september 2006 20:35 schreef Myriam1978 het volgende:
Als die binnekort gaat denk ik op zondagmiddagquote:Op vrijdag 22 september 2006 20:35 schreef Myriam1978 het volgende:
Zaterdagavond is de forum down, hoezo?quote:Op vrijdag 22 september 2006 20:39 schreef Verida het volgende:
of zaterdagavond als fok down is , volgens mij leest bb hier best wel
Dit ging nog steeds over jouw vraag wanneer die telefoon nou gaat.quote:Op vrijdag 22 september 2006 20:40 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Zaterdagavond is de forum down, hoezo?
huh?!quote:Op vrijdag 22 september 2006 20:44 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Dit ging nog steeds over jouw vraag wanneer die telefoon nou gaat.![]()
onderhoud,zie weblogquote:Op vrijdag 22 september 2006 20:40 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Zaterdagavond is de forum down, hoezo?
kom op het is toch geen strafkamp? Probeer het zelf maar eens een week langquote:Op vrijdag 22 september 2006 20:50 schreef BeeDee het volgende:
Wat ik nou jammer vind is dat ze geen karig rantsoen krijgen in kwantiteit, maar in kwaliteit....echt goed honger krijgen ze dus ook niet.
BB was toch harder dan ooit ???quote:Op vrijdag 22 september 2006 20:57 schreef natronic het volgende:
[..]
kom op het is toch geen strafkamp? Probeer het zelf maar eens een week lang
Nou sorry hoor, dat wisten de bewoners toch ook van te voren, of denkt Janine soms dat het een 5 sterren hotel is waar ze voor maximaal 3 maanden gratis kan bivakeren. En nog eens kans maken op een vette prijs.quote:Op vrijdag 22 september 2006 21:00 schreef BeeDee het volgende:
[..]
BB was toch harder dan ooit ???Maar aan de andere kant.. als je het met eten zo hard maakt krijg je mischien wel teveel vrijwillige exits
![]()
![]()
Hier werkt het prima (Garnier) dus in dat geval zal het ws. aan je provider liggenquote:Op vrijdag 22 september 2006 21:29 schreef Wishjuh het volgende:
[..]
Ja echt zwaar irritant... en maakt ook niet uit vanaf welke server je kijkt...
Deze doen het perfect http://www.kanalenkiezer.nl/quote:Op vrijdag 22 september 2006 21:29 schreef Wishjuh het volgende:
[..]
Ja echt zwaar irritant... en maakt ook niet uit vanaf welke server je kijkt...
grappig... garnier had ik nog niet geprobeert... en die doet et dus welquote:Op vrijdag 22 september 2006 21:30 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hier werkt het prima (Garnier) dus in dat geval zal het ws. aan je provider liggen
YWquote:Op vrijdag 22 september 2006 21:32 schreef Wishjuh het volgende:
[..]
grappig... garnier had ik nog niet geprobeert... en die doet et dus wel
thx voor de tip!
Ze zijn ook maar gewoon aan het oefenen voor maandagquote:Op vrijdag 22 september 2006 21:42 schreef Inca het volgende:
Wat voor nut heeft het dat je 's avonds krulspelden in draait?
Dan is het de volgende dag er toch weer uit?
Lijkt mij ook, maar ik heb er verder geen verstand van.quote:Op vrijdag 22 september 2006 21:42 schreef Inca het volgende:
Wat voor nut heeft het dat je 's avonds krulspelden in draait?
Dan is het de volgende dag er toch weer uit?
Hij is moe ?!quote:Op vrijdag 22 september 2006 22:06 schreef Snoet123 het volgende:
Waarom ligt Tijn al op zn bed?
Ik had eerder op de avond gehoord dat hij zich niet zo lekker voeldequote:Op vrijdag 22 september 2006 22:06 schreef Snoet123 het volgende:
Waarom ligt Tijn al op zn bed?
mischien van de bonen?quote:Op vrijdag 22 september 2006 22:07 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik had eerder op de avond gehoord dat hij zich niet zo lekker voelde
Ahh, het rantsoen begint te werken ? Loopt dat rantsoen nou ook echt een week ? Tot donderdag dus ?quote:Op vrijdag 22 september 2006 22:07 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik had eerder op de avond gehoord dat hij zich niet zo lekker voelde
joh die semih is echt niet achterlijk hoor die heb die onzin al 100 keer eerder gehoordquote:Op vrijdag 22 september 2006 22:08 schreef Day het volgende:
Semith tegen E10 over zijn vriendin: Bestaat ze wel?![]()
Ws. welquote:Op vrijdag 22 september 2006 22:09 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ahh, het rantsoen begint te werken ? Loopt dat rantsoen nou ook echt een week ? Tot donderdag dus ?![]()
Semih maakt heel vaak van die rake opmerkingen, ik mag dat wel !quote:Op vrijdag 22 september 2006 22:09 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
joh die semih is echt niet achterlijk hoor die heb die onzin al 100 keer eerder gehoord![]()
en ik denk dat ie vaak nog zn mond houd momenteel, zwijgen is goud is zijn motto,maar als de laatste 6 dichterbij komen kan je dit echt veel vaker gaan verwachtenquote:Op vrijdag 22 september 2006 22:11 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Semih maakt heel vaak van die rake opmerkingen, ik mag dat wel !![]()
Vraag me alleen af wanneer dan de volgende weekopdracht komt...ws zondag dan en dan gaat het resultaat vanaf volgende week donderdag in.quote:
Ja, je ziet 'm idd soms denken en wijselijk zijn mond houden. Maar ik denk dat ie het ook heel vuil en gemeen zou kunnen spelen. Als ik soms ook opmerkingen tegen Micheline hoor.quote:Op vrijdag 22 september 2006 22:13 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
en ik denk dat ie vaak nog zn mond houd momenteel, zwijgen is goud is zijn motto,maar als de laatste 6 dichterbij komen kan je dit echt veel vaker gaan verwachten![]()
ook zaad in je bek gehad zekerquote:Op vrijdag 22 september 2006 22:17 schreef n1ek het volgende:
Nou ik vind zon verhaal niet echt iets om trots op te zijn
ey niet gaan schelden he!quote:Op vrijdag 22 september 2006 22:18 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
ook zaad in je bek gehad zeker![]()
jaja dat zeggen ze allemaal,nee joh ff dollen, was een inkoppertje tochquote:Op vrijdag 22 september 2006 22:19 schreef n1ek het volgende:
[..]
ey niet gaan schelden he!nee never niet!
Kan die gozer niet gewoon moe zijn van de inspannende dag? Je moet niet overal wat achter zoeken.quote:Op vrijdag 22 september 2006 22:21 schreef n1ek het volgende:
Tijn is goed ziek van die bonen lijkt het, dat wordt een lange week dan
Geluid is heel slecht.(volgens mij zijn hun batterijen ver leeg )quote:Op vrijdag 22 september 2006 22:27 schreef Day het volgende:
Ik versta helemaal niks van dat gesprek tussen Tijn en Mo.
Monique kan wel lachen om het feit dat Egbert voor lul werd gezet door BB met die grote briefquote:Op vrijdag 22 september 2006 22:46 schreef mspoez het volgende:
laamaarzeggen weetje...en ja, dat je denkt van weetje...
mo en tijn hebben een boeiende conversatie
quote:Op vrijdag 22 september 2006 22:49 schreef BeeDee het volgende:
Ik probeer niet te letten op dat "weet je wel" en "la maar zeggen"![]()
De opmerking van de weekquote:Op vrijdag 22 september 2006 22:08 schreef Day het volgende:
Semith tegen E10 over zijn vriendin: Bestaat ze wel?![]()
Hij werd ook erg voor lul gezet door BB hoor met die brief...Geweldigquote:Op vrijdag 22 september 2006 22:47 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Monique kan wel lachen om het feit dat Egbert voor lul werd gezet door BB met die grote brief![]()
![]()
Ik ben het al zo erg gewend... dat ik het niet eens meer hoorquote:Op vrijdag 22 september 2006 22:49 schreef BeeDee het volgende:
Ik probeer niet te letten op dat "weet je wel" en "la maar zeggen"![]()
Hieruit blijkt dat ie het spel ook erg serieus neemt...hij was echt pissed off !quote:Op vrijdag 22 september 2006 22:52 schreef BBoon het volgende:
[..]
Hij werd ook erg voor lul gezet door BB hoor met die brief...Geweldig
Zei ze ook waarom ?quote:Op vrijdag 22 september 2006 22:54 schreef neferhone het volgende:
tijn vindt dat de zusjes worden voor getrokken mo vindt het terrecht;
nee ging lachen maar tijn ging er toch ff over door ze vroeg hoezo was het eigenlijk niet met hem ens maar zei toch mischien is dat wel zoquote:
quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:01 schreef Wishjuh het volgende:
Ze hebben het wel over het goede onderwerp nuThunderdome, Hardcore.. heerlijke muziek
Jep, ligt ws. aan een draadbreuk van het snoertje van haar zenderquote:Op vrijdag 22 september 2006 23:07 schreef Snoet123 het volgende:
Verstaan jullie Mo ook zo slecht???![]()
mocht je hem tegen komen ooit doe hem dan de groetjesquote:Op vrijdag 22 september 2006 23:07 schreef Wishjuh het volgende:
KIJK nu noemt E10 het beste feest wat er is: Defqon 1!!!
Puntje erbij voor E10
ja ze valt steeds een beetje wegquote:Op vrijdag 22 september 2006 23:07 schreef Snoet123 het volgende:
Verstaan jullie Mo ook zo slecht???![]()
"MONIQUE MOET HAAR ZENDER CHECHEN. MONIQUE MOET HAAR ZENDER CHECKEN."quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:08 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Jep, ligt ws. aan een draadbreuk van het snoertje van haar zender
Ze willen het gesprek kennelijk niet verstoren of misschien het risico daardoor lopen dat een paar anderen die nu in de lounge zitten worden getriggerd om naar de woonkamer te gaanquote:Op vrijdag 22 september 2006 23:10 schreef ruby het volgende:
[..]
"MONIQUE MOET HAAR ZENDER CHECHEN. MONIQUE MOET HAAR ZENDER CHECKEN."![]()
ja hilarisch! Ze vertelt het ook zo liefquote:Op vrijdag 22 september 2006 22:47 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Monique kan wel lachen om het feit dat Egbert voor lul werd gezet door BB met die grote brief![]()
![]()
wat wat watquote:Op vrijdag 22 september 2006 23:16 schreef ruby het volgende:
Nee Rik, nu niet terugkrabbelen. Je hebt het nu gezegd.
Ik vind dat ze leuk samen kunnen slap ouwehoeren, heel ongedwongen ergens..toch.quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:15 schreef CartWOman het volgende:
Lief, leuk en grappig gesprek tussen Monique en Tijn.
Die hebben echt steun aan elkaar.![]()
quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:15 schreef CartWOman het volgende:
Lief, leuk en grappig gesprek tussen Monique en Tijn.
Die hebben echt steun aan elkaar.![]()
ja er is duidelijk een goede connectiequote:Op vrijdag 22 september 2006 23:18 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ik vind dat ze leuk samen kunnen slap ouwehoeren, heel ongedwongen ergens..toch.![]()
als ze zich niet als een klein meisje gedraagt wel ja; ze kan het welquote:Op vrijdag 22 september 2006 23:20 schreef BeeDee het volgende:
En trouwens...valt me ineens op dat Monique nu een stuk minder irritant praat.![]()
![]()
komt zo welquote:Op vrijdag 22 september 2006 23:22 schreef CartWOman het volgende:
Precies. Als Tijn down is kan Monique 'm wel weer opbeuren.![]()
Al heel lang geen Etiënne en Sabrina? Hoe is het mogelijk.![]()
Af en toe vervalt ze in het kinderlijke, maar irritant vind ik haar eigenlijk nooit.quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:20 schreef BeeDee het volgende:
En trouwens...valt me ineens op dat Monique nu een stuk minder irritant praat.![]()
![]()
Daar ben ik ook bang voor maar ik wil eigenlijk slapen.quote:
Hij begon over mensen die hun haar drie weken niet wassen en dan van die psoriasiskorsten hebben.quote:
Wel een verademing trouwens, een stuk prettiger om aan te zien !quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:22 schreef CartWOman het volgende:
Precies. Als Tijn down is kan Monique 'm wel weer opbeuren.![]()
Al heel lang geen Etiënne en Sabrina? Hoe is het mogelijk.![]()
heeft een sterke maagquote:Op vrijdag 22 september 2006 23:25 schreef CartWOman het volgende:
WAARSCHUWING
Mo gaat zo een abces uitdrukken bij Janine.![]()
Bij zo'n stortvloed van woorden verlies ik mijn concentratie. Maar zoals ik zei, dat komt door de manier van praten, niet zozeer haar karakter.quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:23 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Af en toe vervalt ze in het kinderlijke, maar irritant vind ik haar eigenlijk nooit.![]()
quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:29 schreef Snoet123 het volgende:
Ik krijg hier ineens rare blikken toegeworpen van mn vriend...
Die zei waar zit jij in godsnaam naar te kijken![]()
![]()
![]()
* zet boxvolume gelijk maar ff wat zachter
Daarom heb ik een koptelefoon van m'n hubbie gekregen.quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:29 schreef Snoet123 het volgende:
![]()
![]()
Ik ook!quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:31 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Daarom heb ik een koptelefoon van m'n hubbie gekregen.![]()
ik gelukkig nog nooit; ziet er niet fijn uitquote:Op vrijdag 22 september 2006 23:31 schreef Day het volgende:
Het is een vreselijke ontsteking. Heb ik ook wel 'ns gehad.
Maar ik heb het open laten snijden.
Heb ik ook, een koptelefoon !quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:31 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Daarom heb ik een koptelefoon van m'n hubbie gekregen.![]()
quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:29 schreef Snoet123 het volgende:
![]()
![]()
Eén of ander abces wordt uitgezogen door Monique.quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:32 schreef Kinga het volgende:
Heeft ze weer ingegroeide haar ofwat?
Beeld is vrij donker in de badkamer.quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:32 schreef ruby het volgende:
Zien jullie dit in details? Mijn beelden zijn namelijk donker dus ik zie niet echt wat er gebeurt.
M'n man ook, was flink groot, dus naar de huisarts die het openmaakte. Hij ging bijna van z'n stokje, m'n stoere vent van bijna 2 meter.quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:31 schreef Day het volgende:
Het is een vreselijke ontsteking. Heb ik ook wel 'ns gehad.
Maar ik heb het open laten snijden.
mo respect hier voor; maar net zei ze nog dat ze sadistisch wasquote:Op vrijdag 22 september 2006 23:33 schreef wolferl het volgende:
Is mo der puist aan het uitknijpen, gadverdamme.
Laat maar. ik hoor het al.quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:34 schreef Snoet123 het volgende:
[..]
Beeld is vrij donker in de badkamer.
Maar Janine zit met der arm omhoog en Mo pulkt in haar oksel.
Maar ver genoeg weg om de ranzige details niet te hoeven zien![]()
Yep!quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:32 schreef Kinga het volgende:
Heeft ze weer ingegroeide haar ofwat?
Wrede vrouw.quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:35 schreef Bluezz het volgende:
Awwwww mijn koptelefoon![]()
Kan ze geen ruggeprik of zo
waarom laten ze dan geen dokter komen?quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:35 schreef schizolientje het volgende:
Is cultuur gebonden dat geschreeuw. Ze moeten daar helemaal niet in knijpen, kan ook naar de verkeerde kant open gaan.
Ai!quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:35 schreef Day het volgende:
[..]
Yep!
Je kan er echt ziek van worden! Ik had gewoon koorts toen. En elke stap die je zet voel je nadreunen in je oksel.
Zit Egbert in bad??quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:36 schreef Myriam1978 het volgende:
Egbert baalt eigenlijk als een stekker. Eindelijk een keertje ontspannen in bad...Komt die Janine met haar absces! Die arme stakker!
En waarom hebben ze allemaal huidaandoening?![]()
Weet ik niet, maar zou best eens kunnen.quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:35 schreef schizolientje het volgende:
Is cultuur gebonden dat geschreeuw. Ze moeten daar helemaal niet in knijpen, kan ook naar de verkeerde kant open gaan.
Dat snap ik ook niet, nu is de druk er af en kans dat het weer begintquote:Op vrijdag 22 september 2006 23:37 schreef neferhone het volgende:
[..]
waarom laten ze dan geen dokter komen?
UIt eigen ervaring kan ik zeggen dat het vreselijk pijn doet.quote:
Haartje, maar dat gaat ontsteken en als je dan niets doet krijg je vieze etterde bult die niet open wilquote:Op vrijdag 22 september 2006 23:37 schreef wolferl het volgende:
Wat is er dan precies ingegroeid, wanr nu lijkt het alsof ze een kind gaat baaren uit haar oksel.
quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:37 schreef wolferl het volgende:
Wat is er dan precies ingegroeid, wanr nu lijkt het alsof ze een kind gaat baaren uit haar oksel.
Same minds, same thoughts ! beetje laat, maar ging ineens zo hard !quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:29 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
Heej are you reading my mind ?
quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:39 schreef Day het volgende:
[..]
UIt eigen ervaring kan ik zeggen dat het vreselijk pijn doet.
Maar je mag het niet zelf uitknijpen. Kans dat het nog meer gaat ontsteken is dan groter.
Ik lig in een deuk maar heb m'n kopfoon ff afgezet,werd er gek van,zelden zo een aansteller meegemaakt,laat een ambu komen en bel vast voor pijnbestrijding whahahahaquote:Op vrijdag 22 september 2006 23:40 schreef Sonique het volgende:
Als e10 snel is, kan Monique zijn abses ook even uitdrukken
Weet ik niet, maar zou in principe wel moeten.quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:41 schreef CartWOman het volgende:
[..]Daar verspreid je de rommel nog meer mee.
Dekt ze het nu wel af?
En dan grijpt BB niet in ?quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:41 schreef n1ek het volgende:
inderdaad, je googled ff gelijk alle sites die zeggen dat je het absoluut niet moet uitknijpen
Ach ja, dat zeggen ze ook met gewone puistjes op je gezicht, geen mens die daar ook vanaf kan blijven...quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:41 schreef n1ek het volgende:
inderdaad, je googled ff gelijk alle sites die zeggen dat je het absoluut niet moet uitknijpen
Heb je gekeken?quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:42 schreef Day het volgende:
[..]
Weet ik niet, maar zou in principe wel moeten.
Ik vond Mo wel de juiste persoon om dit te doen, trouwens. Stug doordrukken, terwijl ze haar bemoedigend toesprak.![]()
quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:40 schreef Sonique het volgende:
Als e10 snel is, kan Monique zijn abses ook even uitdrukken
Dat zei ze vanmiddag toen ze die fohn kreeg wel..quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:44 schreef wolferl het volgende:
Janine zal wel weer zeggen, Dank je wel BIK BRODDER.
mot ik cappen? of ben ik nu te laat?quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:43 schreef Addi het volgende:
Jammer dat niemand een cap maakt....
Dan kan je 'm beter uitzuigen !quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:43 schreef Bluezz het volgende:
Ik lag in een deuk om dat gegil
Ik ken trouwens iemand die dat regelmatig op een schaamlip heeftheel pijnlijk
Ik zie 'm schaken?quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:46 schreef Kinga het volgende:
E10 heeft Sab weer te pakken hoor..
Ik krijg graag naar horrorfilmsquote:
En Semih grijpt Micheline.quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:46 schreef Kinga het volgende:
E10 heeft Sab weer te pakken hoor..
Ik zit hardop te lachen.quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:47 schreef pullup het volgende:
[..]
En Semih grijpt Micheline.
Niets zo erotiserend als lopende pus blijkbaar![]()
Te laatquote:Op vrijdag 22 september 2006 23:44 schreef Bluezz het volgende:
[..]
mot ik cappen? of ben ik nu te laat?
Ik hoor Lieske geluiden
Was een flink handje vol.quote:
ja wel hellraiserquote:Op vrijdag 22 september 2006 23:47 schreef pullup het volgende:
[..]
En Semih grijpt Micheline.
Niets zo erotiserend als lopende pus blijkbaar![]()
Ja het gaat over kinderen, opvoeding maar ik weet niet precies wat.quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:51 schreef ruby het volgende:
Sabrina wil dat Jenna bij haar in bed ligt, volgens Marcia.
Lijkt me niet helemaal gezond.quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:53 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja het gaat over kinderen, opvoeding maar ik weet niet precies wat.
Sabrina wil dat meer dan Jenna dat wil zei ze ook.
zou veel leuker zijnquote:Op vrijdag 22 september 2006 23:54 schreef CartWOman het volgende:
Semih denkt dat er heel verschillend gestemd gaat worden en er wel 4 op de bank kunnen komen.
maar dan xxlquote:Op vrijdag 22 september 2006 23:56 schreef ThaSandman het volgende:
Abces is gewoon een mooi woord voor puist![]()
Een abces gaat wel even wat dieper dan een puist, letterlijk.quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:56 schreef ThaSandman het volgende:
Abces is gewoon een mooi woord voor puist![]()
A.s maandag toch niet ? bedoelde die dat ?quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:54 schreef CartWOman het volgende:
Semih denkt dat er heel verschillend gestemd gaat worden en er wel 4 op de bank kunnen komen.
Tsja Sabrina is een kindvrouw/-moederquote:Op vrijdag 22 september 2006 23:53 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja het gaat over kinderen, opvoeding maar ik weet niet precies wat.
Sabrina wil dat meer dan Jenna dat wil zei ze ook.
Dat noem je dan puistjequote:Op vrijdag 22 september 2006 23:57 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Een abces gaat wel even wat dieper dan een puist, letterlijk.![]()
Ja.quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:57 schreef BeeDee het volgende:
[..]
A.s maandag toch niet ? bedoelde die dat ?![]()
Mooi he, nonverbale communicatie...quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:59 schreef Bluezz het volgende:
Wat Tijn goed doet, is fysiek afstand nemen terwijl Mo dit allemaal verteld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |