tuurlijk!! zoniet dan kom ik je bekkie persoonlijk wel ff poetsenquote:Op vrijdag 22 september 2006 19:08 schreef Chowi het volgende:
[..]
Als je met watervaste stift op je voorhoofd schrijft, wil het er dan nog af?.
Nee wacht, ik doe het met eyeliner, maar ik moet dan keiveel namen hebben hè, dan ga ik m'n hele gezicht vol schrijven met namen, en dan maak ik er een foto van.quote:Op vrijdag 22 september 2006 19:09 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Schrijf er eens pc-fr34k op om te testen.
Das tof voor in je fobo, je favo fok!ers erp zetten en dan onder een kopje favo fok!ers dat plaatje plaatsen.quote:Op vrijdag 22 september 2006 19:11 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nee wacht, ik doe het met eyeliner, maar ik moet dan keiveel namen hebben hè, dan ga ik m'n hele gezicht vol schrijven met namen, en dan maak ik er een foto van.
tof! mag ik op je linkerwang?quote:Op vrijdag 22 september 2006 19:11 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nee wacht, ik doe het met eyeliner, maar ik moet dan keiveel namen hebben hè, dan ga ik m'n hele gezicht vol schrijven met namen, en dan maak ik er een foto van.
Ja maar dan moet ik half FOK! op m'n gezicht schrijven.quote:Op vrijdag 22 september 2006 19:12 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Das tof voor in je fobo, je favo fok!ers erp zetten en dan onder een kopje favo fok!ers dat plaatje plaatsen.
eerst SOL eej kullekequote:Op vrijdag 22 september 2006 19:11 schreef Chowi het volgende:
[..]
Sure.quote:
Ik wil boven je bovenlip, zodat je zo'n schattig hitler-snorretje-effect krijgt!quote:Op vrijdag 22 september 2006 19:11 schreef Chowi het volgende:
[..]
waarom heb ik die foto nog niet gekregen?quote:Op vrijdag 22 september 2006 19:14 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Dan haal ik jou van mijn linkertiet af
![]()
Niemand komt op mijn bovenlip!quote:Op vrijdag 22 september 2006 19:16 schreef Nosh het volgende:
[..]
Ik wil boven je bovenlip, zodat je zo'n schattig hitler-snorretje-effect krijgt!
Dus ik heb afgelopen zaterdag echt met kleren aan voor cam gezetenquote:Op vrijdag 22 september 2006 19:17 schreef remlof het volgende:
[..]
waarom heb ik die foto nog niet gekregen?![]()
nee, maar je kon toen geen stift vindenquote:Op vrijdag 22 september 2006 19:19 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Dus ik heb afgelopen zaterdag echt met kleren aan voor cam gezeten![]()
'quote:Op vrijdag 22 september 2006 19:20 schreef remlof het volgende:
[..]
nee, maar je kon toen geen stift vinden
foto!quote:Op vrijdag 22 september 2006 19:21 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
'
ik heb remlover op mijn tiet getattooted (nieuw woord) staan
![]()
Ik heb niet genoeg namen, dus ik doe gewoon mijn hele voorhoofd vol.quote:
Je had het in de vorm van een blij mondje onder je tieten moeten tattooten.quote:Op vrijdag 22 september 2006 19:21 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
'
![]()
Een halve centimeter boven de tepel, mag ik hopen?quote:Op vrijdag 22 september 2006 19:21 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
'
![]()
zo ongeveer...niet al te groot natuurlijk aangezien ik gewoon schattige tietjes hebquote:Op vrijdag 22 september 2006 19:25 schreef Chowi het volgende:
[..]
Een halve centimeter boven de tepel, mag ik hopen?.
Ja, ik zat te wachten op mensen die zich aan kwamen melden voor op mijn voorhoofd, maar niemand zei iets.quote:Op vrijdag 22 september 2006 20:05 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ik lees goed, maar ik zie mijn naam er echt niet staan.
Mag mijn naam op je linkerbil?quote:Op vrijdag 22 september 2006 20:07 schreef Biogarde het volgende:
Meldt..
Oh nee, doe maar de "P" op de linker en dan de "L" op de rechter.quote:Op vrijdag 22 september 2006 20:10 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Mag mijn naam op je linkerbil?
We hebben een P We hebben een Lquote:Op vrijdag 22 september 2006 20:11 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Oh nee, doe maar de "P" op de linker en dan de "L" op de rechter.
Neeeeee! PDL natuurlijk. De "D" zie ik wel ergens in of zoquote:Op vrijdag 22 september 2006 20:13 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
We hebben een P We hebben een L
We hebben Pony-Lover![]()
Semi-hindoestaans.quote:
P [Drol] L.quote:Op vrijdag 22 september 2006 20:16 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Neeeeee! PDL natuurlijk. De "D" zie ik wel ergens in of zo.
Alleen maar omdat ik eenquote:
ZIE JE WEL IK ZEI HET GEWOONquote:Op vrijdag 22 september 2006 08:15 schreef purplerose het volgende:
Ritalin maakt een ADHD-er rustiger en een non ADHD-er ADHD-er
ow en tvp enzeau
Het is best leesbaar!quote:Op vrijdag 22 september 2006 20:12 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
crisis vergrootglas??
ohja...je kan lekker kliederen btw![]()
Ja hoiquote:Op vrijdag 22 september 2006 19:21 schreef NordicBlue het volgende:
Ik kan wel ritalin regelen , heb nog 500 pilletjes op recept liggen (20 doosjes ofzo)
Ikke. Ikke. Pick me!quote:Op vrijdag 22 september 2006 20:25 schreef DFDuo het volgende:
Nu ga ik maar wat namen op m'n buik schrijven. Anyone? ;p
Mij en PDL!quote:Op vrijdag 22 september 2006 20:25 schreef DFDuo het volgende:
Nu ga ik maar wat namen op m'n buik schrijven. Anyone? ;p
Het was niet serieusquote:Op vrijdag 22 september 2006 19:21 schreef NordicBlue het volgende:
Ik kan wel ritalin regelen , heb nog 500 pilletjes op recept liggen (20 doosjes ofzo)
Foto!quote:Op vrijdag 22 september 2006 20:29 schreef DFDuo het volgende:
[..]
Ik schrijf wel in een bloemetje om mijn vre-se-lijke litteken heen ok
Ik beloof niks.quote:Op vrijdag 22 september 2006 20:32 schreef paultjuhhh het volgende:
dus sebasser komt ook BELOOFD HE !
LOOSERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRquote:
Joh.quote:Op vrijdag 22 september 2006 20:34 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
LOOSERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
Ga je toch gewoon muurbloempje spelen.quote:Op vrijdag 22 september 2006 20:35 schreef Remco2002 het volgende:
Ik wil wel, maar ik kan niet (dansen). (Of ben je daar niet verplicht tot?)
Nee hoor, dat hoeft helemaal niet.quote:Op vrijdag 22 september 2006 20:35 schreef Remco2002 het volgende:
nee hoor, alleen drinken kom je bijna niet onderuitquote:Op vrijdag 22 september 2006 20:35 schreef Remco2002 het volgende:
Verkapte, doe mijn bips dan ook ff?quote:
Oh, maar daar heb ik ook geen moeite mee hoorquote:Op vrijdag 22 september 2006 20:38 schreef remlof het volgende:
[..]
nee hoor, alleen drinken kom je bijna niet onderuit
* Remco2002 knuffelt Chowiquote:Op vrijdag 22 september 2006 20:40 schreef Chowi het volgende:
Jullie sluiten me buiten. Ik ga nu in mijn pols krassen. Doei.
Dat is helemaal niet waar. En probeer eens in je knieholten te krassen. Minder zichtbaarquote:Op vrijdag 22 september 2006 20:40 schreef Chowi het volgende:
Okquote:Op vrijdag 22 september 2006 20:37 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Nee hoor, dat hoeft helemaal niet.
En in de Stairway staan we gewoon een beetje te staan. En drinken bier. Immers.
Wel als je een sletterig kort rokje aan doetquote:Op vrijdag 22 september 2006 20:41 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet waar. En probeer eens in je knieholten te krassen. Minder zichtbaar.
Fijn, die aandacht.quote:
Dan maar in de schaamstreek bij de liezen.quote:Op vrijdag 22 september 2006 20:42 schreef DFDuo het volgende:
[..]
Wel als je een sletterig kort rokje aan doet![]()
Whehe, dat kietelt toch haske?quote:Op vrijdag 22 september 2006 20:41 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet waar. En probeer eens in je knieholten te krassen. Minder zichtbaar.
Geen nood, leen wat van NordicBlue's Ritalin!quote:Op vrijdag 22 september 2006 20:40 schreef Chowi het volgende:
Is bij mij al volgekrastquote:Op vrijdag 22 september 2006 20:43 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Dan maar in de schaamstreek bij de liezen.
Ritalin.quote:Op vrijdag 22 september 2006 20:44 schreef Nosh het volgende:
[..]
Geen nood, leen wat van NordicBlue's Ritalin!
Moet genoeg bijwerkingen hebben om je weer er bovenop te helpen
Ik wil dat mijn voorhoofd er ook op komt.quote:
als je SOL erop schrijft...of tussen je tieten dan komt ie erbijquote:Op vrijdag 22 september 2006 20:48 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik wil dat mijn voorhoofd er ook op komt.
Ik wil het.
Er stáát ook SOL, als eerste!quote:Op vrijdag 22 september 2006 20:51 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
als je SOL erop schrijft...of tussen je tieten dan komt ie erbij
Zie je, als je mij op je voorhoofd had geschreven, dan had ik Chowi overdwars op mijn tieten geschrevenquote:
jah, straks weer in de kroeg!quote:Op vrijdag 22 september 2006 20:53 schreef DFDuo het volgende:
Vervelen jullie je nou niet? Of hebben jullie zo'n eng "sociaal leven"
quote:Op vrijdag 22 september 2006 20:53 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Zie je, als je mij op je voorhoofd had geschreven, dan had ik Chowi overdwars op mijn tieten geschreven.
Ik kies voor het laatste.quote:Op vrijdag 22 september 2006 20:53 schreef DFDuo het volgende:
Vervelen jullie je nou niet? Of hebben jullie zo'n eng "sociaal leven"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |